Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v2 [Xbox One][Xbox One S][Xbox One X]


Praetorian
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@red1

Πρεπει να παραπατησα και να μπηκα σε ενα παραλληλο συμπαν οπου τα Blinx και Τhe Order 1886 ειναι παιχνιδαρες και τα Halo/Gears κ God of War ειναι overrated αψυχες χαζομαρουλες. Oμολογω οτι τετοια αποψη πρωτη φορα διαβαζω και μπαινω σε διαφορα φορουμς απο το 2000, τελικα για ολα υπαρχει πρωτη φορα. :O

Επισης στις εντυπωσεις για το The Plague Tale μας ειπες για ιστορια, μουσικη, ατμοσφαιρα αλλα για gameplay τιποτα, προς στιγμη νομιζα οτι μπηκα στο Movie/Netflix section του forum. :P

@kostiger

Συμφωνω απολυτα με αυτο που λες, δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει η τιμη με το εαν γουσταραμε ενα παιχνιδι ή οχι. Αν ενα παιχνιδι ειναι μαπα και 60 ευρω να το παρω και 10 ευρω να το παρω παλι μαπα θα ειναι και θα εχω χασει χρονο σε μια μετριοτητα, ο χρονος που θα αφιερωσω ειναι πολυ πιο σημαντικο currency απο τα λεφτα που θα δωσω.

Τωρα στα γενικα εδω και 3 μερες παιζω DOOM Eternal στο Ultra Violence και εχω παθει μεγαλη ζημια με το παιχνιδι, το 2016 ηταν ηδη εκπληκτικο αλλα μπροστα στο Eternal ειναι λες και ηταν δοκιμαστικο tech demo. Ο τεχνικος τομεας ειναι απιστευτος στο Χ με πολυ μεγαλυτερη ποικιλια στις περιοχες απο το 2016 και φανταστικο art direction, η μουσικη του Gordon φοβερη για ακομα μια φορα και ο ρυθμος του παιχνιδιου απιστευτα καλοσχεδιασμενος με εξαιρετικη ισορροπια αναμεσα στη δραση και εξερευνηση/platforming (το οποιο δουλευει αψογα). Οι μαχες και η συνολικοτερη ενταση που νιωθεις μεσα στις αρενες με τους εχθρους να σε κυνηγανε με τετοια μανια ειναι κατι που μονο στα Ninja Gaiden απο Hard και πανω εχω ξαναδει (αυτα τα Slayer Gates λεμε....). Πολυ μεγαλη ποικιλια εχθρων ο καθενας με τις δικες τους αδυναμιες, ενα οπλοστασιο πολυ πιο ισορροπημενο απο το 2016 (με τα τρελα OP Super Shotgun/Gauss δεν χρειαζοταν να αλλαξεις οπλα μεχρι να τελειωσει το παιχνιδι ακομα και στο Nightmare) και ακομα πιο πλουσια κινηση στο χωρο απο τον Doomguy με το dash. H αγαπη και το μερακι που εχει ριξει η id στο Eternal ειναι κατι που νομιζω οτι δεν βλεπουμε συχνα πλεον απο μεγαλες κυκλοφοριες (unlockable skins/κουστουμια, cheats, master levels, NG+ κ.ο.κ), το Eternal ειναι το νεο standard για το ειδος των FPS και ενα απο τα καλυτερα action παιχνιδια που εχω παιξει ποτε ΙΜΟ. Μολις το τελειωσω θα παω για 100% μυστικα κ.λ.π. και μετα βουρ για Nightmare, Master Levels και Battle Mode.

Μετα απο DOOM Eternal θα βαλω Ori 2 και μετα REmake 3 το οποιο btw ηταν να μου ερθει Παρασκευη αλλα η Γενικη Ταχυδρομικη για δευτερη φορα μετα την οδυσσεια που περασα με το DOOM παλι δεν το εφερε στην ωρα του. -__-

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, dr_thodt said:

 


Ποιος κρίνει το αν κάτι είναι άψυχο ή οχι ? Σίγουρα οχι ο ειδικός τύπος, εμείς το κρίνουμε.

Τη συζήτηση την ξανακάναμε, εσύ γουστάρεις Gears και αλυσοπρίονα και ενδεχομένως να κάνεις chainsaw kill υπο τη συνοδεία του let the bodies hit the floor απο τους drowning pool, εγώ το το θεωρώ καργα-kitsch απο απο άποψη art-direction και γενικής αισθητικής με μέτριο - ναι, μέτριο - κάργα-επαναλαμβανόμενο gameplay.

Εγώ γουστάρω τίτλους που εκτός απο gameplay,  απο αισθητικής ή/και καλλιτεχνικής άποψης έχουν κάτι να δώσουν (ICO/Shadow of the colossus/Panzer dragoon/Rez κτλπ) , είτε αυτό είναι το soundtrack, ειτε το γενικό art-direction , είτε η υπόθεση είτε...
Φυσικά, με το που αναφέρει κάποιος τη καλλιτεχνία κατευθείαν o μέσος άνθρωπος, σκέφτεται την ψευτο-διανόηση, τα ορθογώνια γυαλιά οράσεως και...κανα φουλάρ/κασκόλ αμα λάχει να'ουμ τυλιγμένο γύρω απο τον λαιμό, καλά τα πάω thodt ? 

Σχετικά με το Netflix, το plague tale εχει μια χαρά action/stealth gameplay , αλλά μάλλον έπρεπε το κάνω λιανά γιατί το "απίστευτα τίμιο παιχνίδι" που ανέφερα μάλλον δεν έφτανε
οταν αναφέρθηκα στο blinx, είπα οτι ανήκε σε εκείνα τα "ιδιαίτερα" exclusives που κάποτε είχε η MS, ωραία, χαριτωμένα παιχνιδάκια που δεν υπήρχαν σε άλλες κονσόλες, τώρα, αν εσύ οι άλλοι 1000 η 1000000 χρήστες θεωρείτε το Halo/God of war/Gears/Uncharted την επιτομή του gaming ή της πρωτοτυπίας ή πρέπει να συμβουλεύεστε το metacritic για να παίξετε, δείτε, ακούσετε κάτι  καλά κάνετε, κανείς δε σας χαλάει τη ζαχαρένια - εκτός και αν βέβαια, μπορείτε μόνο εσείς να πλασάρετε την άποψή σας ή να θεωρείτε πως μόνο η άποψή σας φέρει κάποιου είδους βάρους, πρέπει να συνειδητοποιήσεις πως δεν γίνεται να μας αρέσουν σε όλους τα ίδια, όλοι όμως έχουν το δικαίωμα να πουν την άποψή τους.

Το order 1886 το έπαιξες σε κονσόλα ή το έπαιξες μέσω youtube ή/και είδες κριτικές στο metacritic ? Γιατί, το μπουμ-μπουμ που έχει, είναι στα επίπεδα του αγαπημένου σου Gears (αίσθηση των όπλων, καλό aiming, ποικιλία όπλων) και απο τεχνολογικής άποψης παραμένει απο τους κορυφαίους τίτλους αυτής της γενιάς, χώρια το εξαιρετικό art-direction και ερμηνείες.Ναι, τα QTE ηταν καργα-μάπα, ναι ηταν σύντομο, όμως, αυτο είναι το θέμα, ότι το παιχνίδι είχε πολύ καλά θεμέλια και γι'αυτο ειναι κρίμα που ηταν απλά άνω του μετρίου στην τελική του μορφή (δε σημαίνει πως δεν μπορείς να ευχαριστηθείς κατι που έχει ψεγάδια) , το παιχνίδι αποτελεί απο τους καλύτερους υποψήφιους για ένα (καλύτερο) sequel που θα διορθώσει τα 4 κυριολεκτικά προβλήματά του (QTE, Α.Ι, διάρκεια και ίσως κάποιο online mode).

Σχετικά με την αναλογία σχέσης ποιότητας/τιμής που δεν καταλαβαίνεις, επέτρεψέ μου να μεταφερθώ εγώ τώρα  σε ενα παράλληλο σύμπαν : 
Υπάρχει τίτλος Τhodt π.χ που λέγεται " Death to hipsters : Chainsaw tales", έχεις δει βίντεο και παρατηρείς πως Α) έχει ωραία γραφικά, Β) Μάλλον παίζει ωραία και Γ) Εχει OST απο Drowning Pool και Limp Bizkit που τόσο σ'αρέσουν (o Wes Borland είναι καλός, no prob)  , το μόνο θέμα φίλτατε είναι πως διαβάζεις/ακούς οτι 1) το παιχνίδι είναι σύντομο σε διάρκεια (ας πούμε 7 ώρες?) και 2) η τιμή του είναι στα 60 γιούρια - ΠΡΟΟΟΟΣΕΞΕ ΤΩΡΑ - αυτό σημαίνει πως το παιχνίδι είναι αυτομάτως κακό ? Φυσικά και οχι. Ενδέχεται ομως να το καλοσκεφτείς και ίσως να περιμένεις να πέσει λίγο (ή πολύ) η τιμή του και δερ'ζ νόθινγκ ρόγκ γουϊθ δάτ στην τελική.


Εσυ και εγώ μπορούμε να πράξουμε έτσι, το θέμα όμως είναι πως παιχνίδια δεν αγοράζουμε μόνο εσύ και εγώ και το πιο πιθανό ειναι και εκατομμύρια άλλοι χρήστες να πράξουν το ίδιο, κατι το οποίο σημαίνει πως κάποιες καλές δουλειές θα θαφτούν απο άλλες κυκλοφορίες, ειτε γι'αυτον τον λόγο, είτε επειδή δεν υπάρχει budget για διαφημιστικές καμπάνιες εκατομμυρίων απο πίσω είτε και για τους 2 λόγους μαζί...
Εκτός και αν θέλεις να πεις πως τίτλοι όπως SOMA, Α Plague Tale, hellblade κτλπ κτλπ δεν θα πουλούσαν καλύτερα αν η αρχική τους τιμή δεν ηταν αυτή που ήταν ή είναι.
Παράδειγμα, το Α Plague Tale κοστίζει 50ευρώ, θα πηγαινες να το πάρεις τώρα ? 
Τις προάλλες ήθελα να αγοράσω αυτό , καθώς γουστάρω σάπιο-καταθλιπτικό-dark fantasy, μπαίνω twitch και βλέπω... μέτρια προς κακά animations, σχεδόν ανύπαρκτο level design, art-direction μέτριο στην καλύτερη, (μάλλον) κακό feedback/αίσθηση των όπλων κτλπ , μπαίνω στο store και βλέπω...55 EUR, μάλιστα, πες μου τώρα εσύ πως δεν έχει σχέση η σχέση τιμής/ποιότητας.Στα 15 αντε βαριά 20ΕUR θα το αγόραζα αμα δεν είχα κατι αλλο να παίξω, στα 55 δεν υπάρχει απολύτως καμία περίπτωση.

Απο 'κει και πέρα, στο μόνο στο οποίο θα συμφωνησουμε ειναι πως το trash είναι trash και δεν εχει να κάνει με την τιμή απόκτησης αλλά με το χάσιμο προσωπικού χρόνου, και για να διαφωνήσουμε γι'αλλη μια φορά, εσύ trash μπορεί να θεωρείς π.χ το The order 1886, εγώ ενα οποιοδήποτε Assasin's Creed ή generic Ubisoft-παίχνιδο, παιχνίδια που κυριολεκτικά θα έπρεπε να με πληρώσεις για να τα παίξω.Και μιας που λέμε για Γιούπι-σοφτ : το Valiant Hearts το έπαιξες ή το θεωρείς hipster-ιά επειδή δεν ειναι 3D ή --> εισήγαγε λόγo της προτίμησής σου.
οχι απλά "τίμιο" αλλά καλό, καθώς και φοβερό art είχε, και soundtrack , και καλό ζυγισμένο gameplay με ελαφρύ puzzle solving, stealth αλλά και platforming.

Δες'στο ως εξής, ούτε την άποψη μου πρόκειται να αλλάξεις (ιδίως οταν το γυρνάς στην ειρωνεία) αλλά ουτε και εγώ τη δική σου καθώς ο καθένας έχει τα δικά του, Εσύ και εκατομμύρια άλλοι μπορεί να γουστάρετε online πρωτίστως παιχνίδια , εγώ και εκατομμυρια άλλοι single player χωρίς online ή art-direction που βγήκε απο εξώφυλλο new metal μπάντας του 2000 (αναφέρομαι στο Gears, το Halo είναι καλούλι απο art direction αν εξαιρέσουμε τους Space gorillas και τα μισά οχήματα/οπλισμό βγαλμένα απο το Aliens του Cameron).

Πάω να ακούσω λίγη Ελένη Μποφίλιου και Λ.Μαχαιρίτσα τώρα να στανιάρω, με σύγχυσες απογευματιάτικα ρε μπαγάσα, γέρος άνθρωπος είμαι, μην το κάνεις... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει είναι πολλά τα παιχνίδια πολλές ιδιοσυγκρασίες το παράξενο θα ήταν να συμφωνούσαμε όλοι μας μεταξύ μας.

Επανέρχομαι στο Children of Morta νιώθω ότι έχω κολλήσει. Παρόλο που το gameplay φαίνεται βασικό χωρίς ιδιαίτερες καινοτομίες μου αρέσει ότι έχει ένα κομμάτι storytelling που είναι μικρές δόσεις μετά από κάθε θάνατο/καθάρισμα μπουντρουμιού.

Αν και θεωρώ το Dead Cells το υπερπαιχνίδι με πλήγωσε που υστερούσε στην ιστορία. Ελάχιστη και προαιρετική.

Θα παίξω παραπάνω και θα επανέλθω ξανά.

Όσο για το Doom Eternal είμαι σίγουρος ότι είναι marvel του design και ορόσημο στο είδος του αλλά όπως το πρώτο το οποίο ήταν επίσης αρτιότατο με κάνει να ζαλίζομαι είναι πόλυ γρήγορο και παρότι ήθελα να το αγαπήσω το σταμάτησα γιατί ένιωθα ότι θα χρειαστώ χάπια.

Μερικές φορές και οι παιχνιδάρες δεν είναι για όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ένα παιχνίδι, όρισε το "είδος" γιατί για genre μιλάμε πλέον, των cover shooters, περιείχε πάντα multiplayer και στο τελευταίο iteration του, πάνω από όλα έβαλε τα 60fps.

Δεν καταλαβαίνω πως χωράνε στην ίδια πρόταση το παραπάνω, σε σχέση με ένα 1886(p) 30fps, single player game με QTE, χωρίς καν multiplayer.

Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν όμως "γούστα".

 

και εγώ έχω "άσχημα" γούστα ...στα παιχνίδια! :P 

Επεξ/σία από Virus_X
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γερό μου πρεπει να φυλαγεσαι και λίγο εντος εισαγωγικών καθότι εχουμε και μια ηλικία Χ να πουμε.  Εμένα που μου μου αρέσουν τα franchise που "εθιξες", δεν ενοχλουμαι διόλου. Ξέρω ότι δεν τα πας, παρότι σε πολλα αλλα ζητήματα αισθητικής συμφωνούμε, end of story. Εχουμε πει και 2 κουβεντες παραπανω. Είναι απόλυτα σεβαστή η άποψή του καθενός μας, απλώς κατανοω εν μερει την αμεσότητα με την οποια ηρθε ο αντίλογος γιατι μιλουμε για franchise ναυαρχιδες. Και δεν ξέρει o καθένας τι καπνό φουμαρεις ή ποσα "κανονικα" παιχνιδια εχεις τερματίσει.

Το Halo ειδικά εχει τοσο lore απο πίσω και τόσο μεράκι, που καποιες αισθητικές παρασπονδίες θα έπρεπε να του τις επιτρέπουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Virus_X είπε

Το ένα παιχνίδι, όρισε το "είδος" γιατί για genre μιλάμε πλέον, των cover shooters, περιείχε πάντα multiplayer και στο τελευταίο iteration του, πάνω από όλα έβαλε τα 60fps.

Δεν καταλαβαίνω πως χωράνε στην ίδια πρόταση το παραπάνω, σε σχέση με ένα 1886(p) 30fps, single player game με QTE, χωρίς καν multiplayer.

Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν όμως "γούστα".

  Απόκρυψη περιεχομένων

και εγώ έχω "άσχημα" γούστα ...στα παιχνίδια

:P 

Aυτή την άποψη να την δεχτώ.
Παρόλα αυτά Virus, την φάση με την κάλυψη/απόκρυψη πίσω απο ντουβάρια που φτάνουν μέχρι τη μέση σου δεν την ανακάλυψε/έκανε μόδα το Gears αλλά το Killswitch που ηταν στο Og Xbox και PS2 :) 
το είχα παίξει και εκείνο στην εποχή του, "καλό" τίτλο δεν τον ελεγες αλλά δεν ηταν και κακός, απλά μέτριο (και πολύ συντομο σε χρονική διάρκεια).

Τη "μαγκιά" την έκανε ο Αμερικανάρας Cliffy που σου συνδύασε τις μηχανικές εκείνες τους cover με (γενική) ατμόσφαιρα (σχεδόν) horror, "παντρεμα" το οποίο άρεσε στον λαό απ'οτι έχει δείξει μέχρι στιγμής.

@kostiger τα έχουμε ξαναπεί Κ, δεν είναι η άποψη, είναι το πως παραθέτεις αυτή ιδίως οταν συνοδεύεται απο επιχειρηματολογία (ή το αντίθετο/έλλειψη αυτής).
Επίσης, κανείς δεν είπε (σίγουρα οχι εγώ) πως το Halo δεν έχει lore (ή ακόμα και το Gears), οι αναφορές που έκανα ήταν οτι - προσωπικά - προτιμώ άλλα franchise απο τα ΑΑΑ μεγαθήρια που έχουμε τώρα, παιχνίδια όπως Blinx, Otogi 1 & 2, Gaiden , P.Dragoon Orta κτλπ, παιχνίδια που εγώ τα βρίσκω πιο ενδιαφέροντα ως exclusives, αμα κάποιος τώρα επιλέγει να αρπάζεται λόγω αυτού ή επειδή χρησιμοποιείς τη λέξη "τζίαρς" αντι "Gears" επειδή το θεωρεί υποτιμητικό και του θίγει το γούστο του ή το θεωρεί εριστικό δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Όπως κάποιος έχει το δικαίωμα να το αρέσει κάτι, έτσι και ο διπλανός του να μην του αρέσει, δόξα τω Θεό για την ατομικότητα του καθενός.
Το Gears, πάλι προσωπική άποψη, τα θεωρώ απίστευτα απλοϊκά cover shooters με κακή αισθητική, τι να κάνω δλδ, να αλλάξω τα γούστα μου επειδή κάποιος ενδέχεται να θιχτεί ? να υπενθυμίσω κάπου εδώ, για video games μιλάμε, ούτε για οικογένειες, ούτε θρησκείες ούτε τίποτα, franchises εκατομμυρίων δολαρίων έτσι ?, δεν έχω άλογο σ'αυτή την κούρσα ρε φίλε, δε μου καίγεται καρφί στη τελική, παίξε /δες/άκουσε ,οτι γουστάρεις.

Επεξ/σία από red1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, red1 είπε

Aυτή την άποψη να την δεχτώ.
Παρόλα αυτά Virus, την φάση με την κάλυψη/απόκρυψη πίσω απο ντουβάρια που φτάνουν μέχρι τη μέση σου δεν την ανακάλυψε/έκανε μόδα το Gears αλλά το Killswitch που ηταν στο Og Xbox και PS2 :) 

Και παρεμπιπτόντως Red, σφιχτοι οι μηχανισμοι του Order δεν αντιλεγω, αλλα οντως δεν θα επρεπε να μπαίνουν στην ίδια συζητηση με αυτους του gears. Τώρα  που ασχολείσαι με το 4 θα το διαπιστώσεις-θυμηθεις και ο ιδιος λογικα. Ο brutal machismo που διέπει τη σειρά θεωρω πως σε χαλάει και όχι το gameplay.

Επεξ/σία από kostiger
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδες ειμαι προσφατος κατοχος Χ (η προηγουμενη κονσολα MS ηταν το OG Xbox με τον Δούκα να φανταστειτε)

Δε ξερω αν ειναη ιδέα μου ή οχι, παρατηρώ στο Gamepad το εξής κυρίως κατα την περιηγηση στο λειτουργικό: Πατωντας ελαφρα το κουμπι Α δε παιρνει την εντολη. Πατωντας το έντονα υπακουει κανονικα. Ειναι φυσιολογικο αυτο;

Περιμενω (ελπιζω δηλαδη) αυριο καινουργιο 2ο χειριστηριο για να το τσεκαρω. Σε dualshock 4/3/switch pro controller δε το χω συναντησει παντως και ανησυχω. Εαν τελικα ειναι ελλατωματικο, επικοινωνω με το καταστημα (Ελληνικο) ή με την Microsoft απ ευθειας;

 

Επεξ/σία από darklordvader77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Brutal του Gears είναι σημάδι καθώς το νιώθεις από το πρώτο δωμάτιο στην φυλακή στο πρώτο παιχνίδι. Είναι βίαιο όπως και τα Mortal Kombat και το Doom. Νιώθω ότι η βία για μερικούς είναι ένα βαρύ και καθαρό όχι αλλά την έχει στιγματίσει την σειρά και νομίζω ή την λατρεύεις ή την μισείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, kostiger είπε

Και παρεμπιπτόντως Red, σφιχτοι οι μηχανισμοι του Order δεν αντιλεγω, αλλα οντως δεν θα επρεπε να μπαίνουν στην ίδια συζητηση με αυτους του gears. Τώρα  που ασχολείσαι με το 4 θα το διαπιστώσεις-θυμηθεις και ο ιδιος λογικα. Ο brutal machismo που διέπει τη σειρά θεωρω πως σε χαλάει και όχι το gameplay.


Δεν ειναι το machismo, είναι το art-direction ξεκάθαρα, και τα DOOM είναι macho αλλά τα καργα-γουστάρω γιατί οι devs του έχουν πλήρη αυτογνωσία για το ύφος του παιχνιδιού.Είναι βλαχο-Metal κατάσταση, έτσι ηταν, ειναι και θα εξακολουθεί να είναι, κοινώς, δεν προσποιείται η σειρά όλη οτι είναι κάτι το οποίο δεν είναι (άσχετο απο το GOW για να μην έχουμε άλλα πάλι).

Τo ίδιο με το vanquish, Days gone, Resident Evil, Devil may cry, MGS rising κτλπ κτλπ.*

*Εννοώ οτι παρόλο είναι και εκείνα "macho" δεν έχω θέμα.

Επεξ/σία από red1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, red1 είπε


Δεν ειναι το machismo, είναι το art-direction ξεκάθαρα, και τα DOOM είναι macho αλλά τα καργα-γουστάρω γιατί οι devs του έχουν πλήρη αυτογνωσία για το ύφος του παιχνιδιού.
Τo ίδιο με το vanquish, Days gone, Resident Evil, Devil may cry, MGS rising κτλπ κτλπ.

Eιναι ιδιαιτερα και τα gears (βλεπε γκριζο παντου, τεκτονικη βαρια γοτθικη αρχιτεκτονικη), αλλα σεβαστο. Οι μποντεοι πρωταγωνιστες και εμενα με χαλανε, αλλά κατα τα αλλα το γουσταρω πολυ το franchise.Μουσικες, ατμοσφαιρα, καφριλικι (στα παλια) και μηχανισμοι ειναι τα στοιχεια που με συνεπαιρνουν. 

35 λεπτά πριν, red1 είπε

Aυτή την άποψη να την δεχτώ.
Παρόλα αυτά Virus, την φάση με την κάλυψη/απόκρυψη πίσω απο ντουβάρια που φτάνουν μέχρι τη μέση σου δεν την ανακάλυψε/έκανε μόδα το Gears αλλά το Killswitch που ηταν στο Og Xbox και PS2 :) 
το είχα παίξει και εκείνο στην εποχή του, "καλό" τίτλο δεν τον ελεγες αλλά δεν ηταν και κακός, απλά μέτριο (και πολύ συντομο σε χρονική διάρκεια).

Τη "μαγκιά" την έκανε ο Αμερικανάρας Cliffy που σου συνδύασε τις μηχανικές εκείνες τους cover με (γενική) ατμόσφαιρα (σχεδόν) horror, "παντρεμα" το οποίο άρεσε στον λαό απ'οτι έχει δείξει μέχρι στιγμής.

@kostiger τα έχουμε ξαναπεί Κ, δεν είναι η άποψη, είναι το πως παραθέτεις αυτή ιδίως οταν συνοδεύεται απο επιχειρηματολογία (ή το αντίθετο/έλλειψη αυτής).
Επίσης, κανείς δεν είπε (σίγουρα οχι εγώ) πως το Halo δεν έχει lore (ή ακόμα και το Gears), η αναφορές που έκανα ήταν οτι - προσωπικά - προτιμώ άλλα franchise απο τα ΑΑΑ μεγαθήρια που έχουμε τώρα, παιχνίδια όπως Blinx, Otogi 1 & 2, Gaiden , P.Dragoon Orta κτλπ, παιχνίδια που εγώ τα βρίσκω πιο ενδιαφέροντα ως exclusives, αμα κάποιος τώρα επιλέγει να αρπάζεται λόγω αυτού ή επειδή χρησιμοποιείς τη λέξη "τζίαρς" αντι "Gears" επειδή το θεωρεί υποτιμητικό και του θίγει το γούστο του ή το θεωρεί εριστικό δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Όπως κάποιος εχει το δικαίωμα να το αρέσει κάτι, έτσι και ο διπλανός του να μην του αρέσει, δόξα τω Θεό για την ατομικότητα του καθενός.
Το Gears, πάλι προσωπική άποψη, τα θεωρώ απίστευτα απλοϊκά cover shooters με κακή αισθητική, τι να κάνω δλδ, να αλλάξω τα γούστα μου επειδή κάποιος ενδέχεται να θιχτεί ? να υπενθυμίσω κάπου εδώ, για video games μιλάμε, ούτε για οικογένειες, ούτε θρησκείες ούτε τίποτα, franchises εκατομμυρίων δολαρίων έτσι ?, δεν έχω άλογο σ'αυτή την κούρσα ρε φιλε, δε μου καίγεται καρφί στη τελική, παίξε /δες/άκουσε ,οτι γουστάρεις.

Προφανως και συμφωνω στο ακεραιο με το υπογραμμισμενο.

Επεξ/σία από kostiger
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παιχνίδια είναι τέχνη ρε. Μην μαλώνετε για την τέχνη. Είναι κάτι παντελώς υποκειμενικό. Πχ. κάποιοι γουστάρουν Candy crash (και μάλιστα μας στέλνουν και αιτήματα. Για αυτούς μακάρι Παντελίδης). 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, darklordvader77 said:

Παιδες ειμαι προσφατος κατοχος Χ (η προηγουμενη κονσολα MS ηταν το OG Xbox με τον Δούκα να φανταστειτε)

Δε ξερω αν ειναη ιδέα μου ή οχι, παρατηρώ στο Gamepad το εξής κυρίως κατα την περιηγηση στο λειτουργικό: Πατωντας ελαφρα το κουμπι Α δε παιρνει την εντολη. Πατωντας το έντονα υπακουει κανονικα. Ειναι φυσιολογικο αυτο;

Περιμενω (ελπιζω δηλαδη) αυριο καινουργιο 2ο χειριστηριο για να το τσεκαρω. Σε dualshock 4/3/switch pro controller δε το χω συναντησει παντως και ανησυχω. Εαν τελικα ειναι ελλατωματικο, επικοινωνω με το καταστημα (Ελληνικο) ή με την Microsoft απ ευθειας;

Στα παιχνίδια υπακούει κανονικά; 

Το ποσό απαλά/έντονα το πατάει κάποιος δε μπορεί να μετρηθεί. 

Τα υπόλοιπα πλήκτρα έχουν διαφορετική συμπεριφορά;

 

Αν όντως πιστεύεις ότι υπάρχει πρόβλημα και σε καλύψει το κατάστημα άμεσα με doa τότε προχωράς. Αν έχεις ενδοιασμούς μιλάς με μικρομαλακη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, d_gkal είπε

Στα παιχνίδια υπακούει κανονικά; 

Το ποσό απαλά/έντονα το πατάει κάποιος δε μπορεί να μετρηθεί. 

Τα υπόλοιπα πλήκτρα έχουν διαφορετική συμπεριφορά;

Αν όντως πιστεύεις ότι υπάρχει πρόβλημα και σε καλύψει το κατάστημα άμεσα με doa τότε προχωράς. Αν έχεις ενδοιασμούς μιλάς με μικρομαλακη.


Ναι κανονικα πιστευω, αν και λογω παιχνιδιου δε θα το καταλαβαινα εκεινη την ωρα που ασυναισθητα τα παταω πιο εντονα. Ναι και στα υπολοιπα κουμπια το χω παρατηρησει πχ το Β. Γενικα εχουν πολυ πιο "clicky" αισθηση απ οποιοδηποτε αλλο χειριστηριο εχω χρησιμοποιησει.


θα τσεκαρω και το αλλο χειριστηριο οταν ερθει και θα επανελθω οπως και να χει..!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...