Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v2 [Xbox One][Xbox One S][Xbox One X]


Praetorian
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 13/10/2018 στις 4:42 ΜΜ, ChownTuen είπε

Cdkeys.com, ψευδή διεύθυνση, μαντέψια, κλεμμένοι, από χαζό influencer στα Social Media κτλ κτλ... Οτιδήποτε...

Στην ουσία τι ερώτημα είναι αν έχουν ακουστεί περιστατικά αποκλεισμού λογαριασμού για τέτοιους λόγους..

Έχω αγοράσει πάρα πολλά παιχνίδια από εκεί και μια χαρά δουλεύουν όλα και όλα μια οκ είναι με το λογαριασμό μου.

Μήπως αγόρασες από κάποιον όχι και τόσο αξιόπιστο πωλητή ή μήπως δεν ήταν αυτό το site που αγόρασες τον κωδικό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν έχω κανένα πρόβλημα και προφανώς δεν κάνω κήρυγμα.

Τα ερώτημα μου είχαν σαν σκοπό να έχω το νου μου και αν χρειάζεται τα περίεργα να τα βάζω σε άλλο account.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο έτσι δεν φάνηκε όμως.

Φάνηκε σαν να κατηγορούσες το cdkeys.com ότι δεν είναι έμπιστο site και ότι πουλάει είναι απάτες και ψεύτικους κωδικούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Paragontas-x είπε

Μόνο έτσι δεν φάνηκε όμως.

Φάνηκε σαν να κατηγορούσες το cdkeys.com ότι δεν είναι έμπιστο site και ότι πουλάει είναι απάτες και ψεύτικους κωδικούς.

παιδια οι αποψεις διιστανται.

εγω π.χ δεν εχω θεμα με το cdkeys αλλος μπορει να εχει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/10/2018 στις 11:53 ΜΜ, Malthador είπε

In other news, gamepad αγορασμένο το Μάιο του 2017 άρχισε να κάνει τρέλες. Το δεξί αναλογικό δεν κάνει πλήρη περιστροφή. 

Θα δεχτούν να το επισκευάσουν εντός εγγύησης ή θα αρχίσουν τις κόνξες; 

ναι! εμενα επισκευασαν το δικο μου για τον ιδιο λογο. περιπου 15μερες υπολογισε την διαδικασια με πηγαινε-ελα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Λοιπόν, γράφω εδώ μία ακόμα εξαιρετική εμπειρία που είχα με το support της MS (μπας και τα διαβάσει και κανένας στην Sony Hellas για να μάθουν πως παίζεται η μπαλίτσα):

Παίρνω τηλέφωνο στο helpdesk του Xbox, λέω το πρόβλημα (δεν πάει τέρμα αριστερά το δεξί αναλογικό) μου ζητάει serial, e-mail, όνομα και μου λέει ο τύπος επί λέξει:

«Βλέπω εδώ ότι το είχατε αγοράσει πέρυσι και η εγγύηση έληξε το Σεπτέμβριο του 2018, δυστυχώς. Η Microsoft προσφέρει ένα χρόνο εγγύηση στα αξεσουάρ της και ο δεύτερος χρόνος είναι ευθύνη του καταστήματος από το οποίο το αγοράσατε

Παρένθεση: Αυτό ακριβώς το πράγμα έπρεπε να λέει και η Sony και η κάθε εταιρεία η οποία προσφέρει στα προϊόντα της εγγύηση κατασκευαστή μικρότερη από τα δύο χρόνια που ορίζει η ΕΕ και ο ελληνικός νόμος. Όχι να απαντάνε «εμείς τόσο δίνουμε κι άμα σου αρέσει», αλλά να σου λένε ευγενικά «βρες τα με το κατάστημα».

Για καλή μου τύχη όμως, το συγκεκριμένο gamepad το είχα αγοράσει από το Πολωνικό MS store και αφού μου ζήτησε 5 φορές συγνώμη που δεν το πρόσεξε στο σύστημά του, προώθησε κανονικά αίτημα στην UPS για να έρθει να παραλάβει το ελαττωματικό gamepad.

Το μελανό σημείο στην όλη υπόθεση είναι ότι θα κάνει περίπου ένα μήνα να μου φέρουν refurbished gamepad γιατί θα έρθει με απλό ταχυδρομείο πίσω και όχι με UPS. Ευτυχώς έχω και δεύτερο gamepad για να βολευτώ, αλλά είναι ένα σημείο που πρέπει να διορθωθεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Malthador είπε

Λοιπόν, γράφω εδώ μία ακόμα εξαιρετική εμπειρία που είχα με το support της MS (μπας και τα διαβάσει και κανένας στην Sony Hellas για να μάθουν πως παίζεται η μπαλίτσα):

Παίρνω τηλέφωνο στο helpdesk του Xbox, λέω το πρόβλημα (δεν πάει τέρμα αριστερά το δεξί αναλογικό) μου ζητάει serial, e-mail, όνομα και μου λέει ο τύπος επί λέξει:

«Βλέπω εδώ ότι το είχατε αγοράσει πέρυσι και η εγγύηση έληξε το Σεπτέμβριο του 2018, δυστυχώς. Η Microsoft προσφέρει ένα χρόνο εγγύηση στα αξεσουάρ της και ο δεύτερος χρόνος είναι ευθύνη του καταστήματος από το οποίο το αγοράσατε

Παρένθεση: Αυτό ακριβώς το πράγμα έπρεπε να λέει και η Sony και η κάθε εταιρεία η οποία προσφέρει στα προϊόντα της εγγύηση κατασκευαστή μικρότερη από τα δύο χρόνια που ορίζει η ΕΕ και ο ελληνικός νόμος. Όχι να απαντάνε «εμείς τόσο δίνουμε κι άμα σου αρέσει», αλλά να σου λένε ευγενικά «βρες τα με το κατάστημα».

Για καλή μου τύχη όμως, το συγκεκριμένο gamepad το είχα αγοράσει από το Πολωνικό MS store και αφού μου ζήτησε 5 φορές συγνώμη που δεν το πρόσεξε στο σύστημά του, προώθησε κανονικά αίτημα στην UPS για να έρθει να παραλάβει το ελαττωματικό gamepad.

Το μελανό σημείο στην όλη υπόθεση είναι ότι θα κάνει περίπου ένα μήνα να μου φέρουν refurbished gamepad γιατί θα έρθει με απλό ταχυδρομείο πίσω και όχι με UPS. Ευτυχώς έχω και δεύτερο gamepad για να βολευτώ, αλλά είναι ένα σημείο που πρέπει να διορθωθεί.

εγώ αγόρασα το xbox one s πρίν απο λίγο καιρό. Πήρα τηλέφωνο το support της MS και με πληροφόρησαν ότι η εγγύηση είναι 2 χρόνια κανονικά απο την microsoft. Μάλιστα μου ζήτησε τον λογαριασμό μου στο xbox και μου έστειλε αυτά που είπαμε (σε γενικές γραμμές) με το όνομά του κλπ. Άψογος σε όλα ο κύριος απάντησε σε ότι του ζήτησα άλλα κυρίως για την εγγύηση.

Ο πωλητής μου είχε πει ότι το one S έχει 2 χρόνια και το one X ένα χρόνο εγγύηση.....εγώ που κοίταξα σε μερικά καταστήματα online και στις δύο κονσόλες βλέπω 2 χρόνια εγγύηση!

Επεξ/σία από tempo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το καλο support που παρεχει η ms ειναι γνωστο.Μου χαλαει το xbox 360 ενα μηνα πριν ληξει η εγγυηση.Η κονσολα φλασαρισμενη αλλα σε αριστη εμφανιση και κατασταση.Παιρνω τηλεφωνο για τα γνωστα, σε 20 μερες ειχα πισω αλλη κονσολα και δωρο 3 μηνες gold.

Tempo τι εκανες με το σλιμ που ακουγεται ο ανεμιστηρας?Το εστειλες σερβις?

Επεξ/σία από Mr_Terror
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Malthador είπε

Λοιπόν, γράφω εδώ μία ακόμα εξαιρετική εμπειρία που είχα με το support της MS (μπας και τα διαβάσει και κανένας στην Sony Hellas για να μάθουν πως παίζεται η μπαλίτσα):

Παίρνω τηλέφωνο στο helpdesk του Xbox, λέω το πρόβλημα (δεν πάει τέρμα αριστερά το δεξί αναλογικό) μου ζητάει serial, e-mail, όνομα και μου λέει ο τύπος επί λέξει:

«Βλέπω εδώ ότι το είχατε αγοράσει πέρυσι και η εγγύηση έληξε το Σεπτέμβριο του 2018, δυστυχώς. Η Microsoft προσφέρει ένα χρόνο εγγύηση στα αξεσουάρ της και ο δεύτερος χρόνος είναι ευθύνη του καταστήματος από το οποίο το αγοράσατε

Παρένθεση: Αυτό ακριβώς το πράγμα έπρεπε να λέει και η Sony και η κάθε εταιρεία η οποία προσφέρει στα προϊόντα της εγγύηση κατασκευαστή μικρότερη από τα δύο χρόνια που ορίζει η ΕΕ και ο ελληνικός νόμος. Όχι να απαντάνε «εμείς τόσο δίνουμε κι άμα σου αρέσει», αλλά να σου λένε ευγενικά «βρες τα με το κατάστημα».

Για καλή μου τύχη όμως, το συγκεκριμένο gamepad το είχα αγοράσει από το Πολωνικό MS store και αφού μου ζήτησε 5 φορές συγνώμη που δεν το πρόσεξε στο σύστημά του, προώθησε κανονικά αίτημα στην UPS για να έρθει να παραλάβει το ελαττωματικό gamepad.

Το μελανό σημείο στην όλη υπόθεση είναι ότι θα κάνει περίπου ένα μήνα να μου φέρουν refurbished gamepad γιατί θα έρθει με απλό ταχυδρομείο πίσω και όχι με UPS. Ευτυχώς έχω και δεύτερο gamepad για να βολευτώ, αλλά είναι ένα σημείο που πρέπει να διορθωθεί.

Κ σε μενα τοσο ειχε καθυστερησει η επιστροφη του χειριστηριου,πριν τρια χρονια, με τη μονη διαφορα οτι η ελαττωματικοτητα του χειριστηριου εκδηλωθηκε εντος του 1ου χρονου. Το θεμα λοιπον ειναι πως οι αργοι χρονοι εξυπηρετησης παρ' ολη την ευγενεια εξακολουθουν και υφιστανται και οπως ολα δειχνουν εχουν παγιωθει..

 

Σε αντιστοιχη περιπτωση με χειριστηριο του 360 σε 4 ημερες το ειχα πισω στα χερια μου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Mr_Terror είπε

Το καλο support που παρεχει η ms ειναι γνωστο.Μου χαλαει το xbox 360 ενα μηνα πριν ληξει η εγγυηση.Η κονσολα φλασαρισμενη αλλα σε αριστη εμφανιση και κατασταση.Παιρνω τηλεφωνο για τα γνωστα, σε 20 μερες ειχα πισω αλλη κονσολα και δωρο 3 μηνες gold.

Tempo τι εκανες με το σλιμ που ακουγεται ο ανεμιστηρας?Το εστειλες σερβις?

όχι, τελικά δεν ήταν κάτι το υπερβολικό....μια χαρά ηταν ο θόρυβος.....απλά εγώ περίμενα κάτι εντελώς αθόρυβο. Η αλήθεια είναι ότι τώρα δεν το ακούω καθόλου, πρέπει να έχω το μυαλό μου εκεί για να "αναγκαστώ" να το ακούσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
11 minutes ago, tempo said:

εγώ αγόρασα το xbox one s πρίν απο λίγο καιρό. Πήρα τηλέφωνο το support της MS και με πληροφόρησαν ότι η εγγύηση είναι 2 χρόνια κανονικά απο την microsoft. Μάλιστα μου ζήτησε τον λογαριασμό μου στο xbox και μου έστειλε αυτά που είπαμε (σε γενικές γραμμές) με το όνομά του κλπ. Άψογος σε όλα ο κύριος απάντησε σε ότι του ζήτησα άλλα κυρίως για την εγγύηση.

Ο πωλητής μου είχε πει ότι το one S έχει 2 χρόνια και το one X ένα χρόνο εγγύηση.....εγώ που κοίταξα σε μερικά καταστήματα online και στις δύο κονσόλες βλέπω 2 χρόνια εγγύηση!

Το έχουμε ξαναπεί, η Microsoft δίνει ένα χρόνο σε όλες τις κόνσολες και τον δεύτερο τον δίνει μόλις κάνεις register την κονσόλα στο account σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Malthador είπε

Το έχουμε ξαναπεί, η Microsoft δίνει ένα χρόνο σε όλες τις κόνσολες και τον δεύτερο τον δίνει μόλις κάνεις register την κονσόλα στο account σου.

δηλ. να περάσεις το serial number στο microsoft account? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωστά, σε εμένα όταν βλέπω το account μου στον browser μου βγάζει το serial number της κονσόλας μου.

ποιά η γνώμη σας για την κάθετη τοποθέτηση του xbox one S. Πέρα απο την διαφορετική τοποθέτηση ανάλογα με το πως βολεύει τον καθένα λέτε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την κατακόρυφη τοποθέτηση; (για παράδειγμα χειρότερη ψύξη ή κάτι άλλο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα αγόρασα σήμερα ένα xbox one και έχω την εξής απορία μου λέει ότι έχω 14 μερες δωρεάν xbox pass και έχω και 1 μήνα δωρο από την αγορά αν βάλω πρώτα τον 1 μήνα θα χάσω εκείνο που σου δίνει 14 μερες free?Ευχαριστώ πολύ 

Επεξ/σία από GReeZ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...