Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v2 [Xbox One][Xbox One S][Xbox One X]


Praetorian
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Malthador είπε

Από αυτό που περιγράφεις, δεν βλέπω ένα μάτσο χάλια προσωπικά, εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης βλέπω. 

Δεν έχεις μπλέξει με το σέρβις της Sony ποτέ προφανώς. 

Ίσα - ίσα το sony service είναι μια χαρά. Και το λέω γιατί έχω προσωπική πείρα από το ps4pro.

Και αυτό το λέω γιατί πας τη κονσόλα στην cometron.gr και αν εντοπίσουν ότι έχει πρόβλημα η κονσόλα απλά σου κάνουν αντικατάσταση κονσόλας το πολύ σε μια εβδομάδα όχι σε 1 μήνα και αυτό γιατί η κονσόλα τσεκάρετε στην Ελλάδα και δεν στέλνετε στο εξωτερικό για να ελεγχθεί.

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισαι λαθος φιλε μου.Απλα εχεις εκνευριστει επειδη θα παρει λιγο καιρο να ερθει η κονσολα στα χερια σου.Μακαρι η σονυ να ειχε την μιση εξυπηρετηση που εχει η ms.

H σονυ δεν εχει επισκευαστικο κεντρο στην Ελλαδα.Το μονο που κανει ειναι να αλλαζει την κονσολα οταν ειναι εντος εγγυησης με μια αλλη επισκευασμενη.Και επειδη εχει μεγαλο αποθεμα απο επισκευασμενες κονσολες, γιαυτο ο χρονος αντικαταστασης ειναι πολυ μικρος.Η ms θα παρει την κονσολα σου απο τον χωρο σου, και θα την επιστρεψει παλι στον χωρο σου επισκευασμενη.Οκ καταλαβαινω θα μεινεις για λιγες μερες χωρις κονσολα.Αυτο γινεται επειδη το σερβις δεν ειναι ελλαδα αλλα τσεχια.Στειλε την το συντομοτερο για να ερθει το συντομοτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα με δουλεύεις έτσι?

Είναι λίγος χρόνος 1 ολόκληρος μήνας?

Και οι δυο εταιρίες από τη στιγμή που θα πας πίσω τη κονσόλα σου σου επιστρέφουν ή την ίδια επισκευασμένη ή άλλη που επίσης είναι επισκευασμένη καμιά δεν σου επιστρέφει καινούργια κονσόλα.

 

Και εννοείτε ότι προτιμώ να μου δώσει την αντικατάσταση κονσόλας μέσα σε μια εβδομάδα πάρα σε 1 μήνα ειδικά από τη στιγμή που και οι δυο εταιρίες κάνουν το ίδιο ακριβώς πράγμα. Δηλαδή δεν σου επιστρέφουν καινούργια κονσόλα.

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Paragontas-x είπε

Ένα μάτσο χάλια το support της Microsoft.

Μα ένα μάτσο χάλια.

Και εξηγώ.

Έχω αγοράσει μια κονσόλα xbox one s 1tb εδώ και 1 μήνα και σήμερα αντιμετώπισα ένα περίεργο πρόβλημα να κολλήσουν 2 παιχνίδια(Gears of war 4 - ψηφιακό & destiny 2 - δισκάκι) μετά από 3-4 ώρες παιχνιδιού να κολλήσουν τα παιχνίδια όχι το μενού της κονσόλας.

Αμέσως καλώ την Microsoft hellas και μου είπαν να δοκιμάσω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων μην τυχόν και λυθεί το πρόβλημα.

Το κάνω και μετά από 2 μέρες μου ξανακάνει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο και τους τα ξαναλέω και μου λένε ότι τότε πρέπει να στείλουμε τη κονσόλα στην Τσεχία που είναι το support της Microsoft για όλη την Ευρώπη και θα πρέπει να έρθει κουριερ να πάρει τη κονσόλα από το σπίτι μου χωρίς χρεώσει και να μου φέρει τη νέα ή αυτή επισκευασμένη μετά από ένα μήνα.

Και το θέμα είναι ότι η νέα κονσόλα που θα μου στείλουν δεν ξέρουν ότι δεν θα έχει το ίδιο πρόβλημα.

Να χαρώ εγώ Microsoft support μιας τόσο μεγάλης εταιρίας σαν την Microsoft.

Τι να πω έχασα πάσα ιδέα από την Microsoft μα πάσα ιδέα.

Άκου εκεί support.

Λυπαμαι που θα σου πω το ιδιο που ειπαν και τα παιδια παραπανω αλλα το σαππορτ ειναι αψογο. Σε ακουσαν και τις δυο φορες, αποδεχτηκαν πως ισως υπαρχει θεμα hw και οπως προβλεπεται σου εδωσαν την λυση της επισκευης η αντικαταστασης με νεα, με δικα τους εξοδα. Το πιο πιθανο οπως το περιγραφεις ειναι να χτυπησε ο δισκος.

ΦΥΣΙΚΑ αντιλαμβανομαι πως κανεις δεν κανει τουμπες απο την χαρα του αν του χαλασει νεα κονσολα οποτε σε αυτο το επιπεδο δικαιος ο εκνευρισμος σου, ομως το σαππορτ σου εδωσε την λυση, οποτε αδικος ο εκνευρισμος σου με το σαππορτ. Το γραφω επι τουτου καθως το ποστ σου τα ψελνει στο σαππορτ.

ΕΔΙΤ: Η κονοσλα δεν ηταν doa επομενως το πιο πιθανο να μην δικαιουσαι αντικατασταση με νεα, δες καλυτερα τους ορους της κονσολας. Αν ομως στο προτειναν εκεινοι, (σου εδωσαν την επιλογη δλδ) εφυγες για καινουργια. Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω καθως βλεπω πως εισαι ηδη ημι-αρπαγμενος: Σε καμια περιπτωση δεν ειναι καλο να σου χαλαει κατι που μολις πηρες. Οταν συμβει αυτο, χτυπα ξυλο, το σαππορτ ειναι που ειτε κερδιζει τον καταναλωτη ειτε τον κανει μπαλακι.

Επεξ/σία από hexenlord
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, hexenlord είπε

Λυπαμαι που θα σου πω το ιδιο που ειπαν και τα παιδια παραπανω αλλα το σαππορτ ειναι αψογο. Σε ακουσαν και τις δυο φορες, αποδεχτηκαν πως ισως υπαρχει θεμα hw και οπως προβλεπεται σου εδωσαν την λυση της επισκευης η αντικαταστασης με νεα, με δικα τους εξοδα. Το πιο πιθανο οπως το περιγραφεις ειναι να χτυπησε ο δισκος.

ΦΥΣΙΚΑ αντιλαμβανομαι πως κανεις δεν κανει τουμπες απο την χαρα του αν του χαλασει νεα κονσλονα οποτε εδω δικαιος ο εκνευρισμος σου, ομως το σαππορτ σου εδωσε την λυση, οποτε αδικος ο εκνευρισμος σου με το σαππορτ. Το γραφω επι τουτου καθως το ποστ σου τα ψελνει στο σαππορτ.

 

Για εμένα προσωπικά το να μείνω έναν ολόκληρο μήνα χωρίς κονσόλα δεν είναι λύση και ούτε εγγύηση.

 

Το να μείνω 1 άντε με ζόρι 2 εβδομάδες χωρίς κονσόλα να το δεχτώ αλλά όχι και έναν ολόκληρο μήνα.

 

Και μ' αρεσει που ολοι λετε οτι το Microsoft support ειναι καλυτερο απο το Sony support.

Τι να πω μονο εγω βλεπω οτι το Microsoft support ειναι απλα αθλιο. Αλλωστε δεν περιμενα σε ενα xbox one topic να δεχτειτε οτι το Microsoft support ειναι απλα αθλιο.

 

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Για εμένα προσωπικά το να μείνω έναν ολόκληρο μήνα χωρίς κονσόλα δεν είναι λύση και ούτε εγγύηση.

Το να μείνω 1 άντε με ζόρι 2 εβδομάδες χωρίς κονσόλα να το δεχτώ αλλά όχι και έναν ολόκληρο μήνα.

Και μ' αρεσει που ολοι λετε οτι το Microsoft support ειναι καλυτερο απο το Sony support.

Τι να πω μονο εγω βλεπω οτι το Microsoft support ειναι απλα αθλιο. Αλλωστε δεν περιμενα σε ενα xbox one topic να δεχτειτε οτι το Microsoft support ειναι απλα αθλιο.

Μαλιστα. Πες οτι εκει ηθελες να καταλαξεις απο την αρχη αγαπητε, να μην γραφουμε και μεις.

Οβερ εν ουτ απο μενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Τώρα με δουλεύεις έτσι?

Είναι λίγος χρόνος 1 ολόκληρος μήνας?

Και οι δυο εταιρίες από τη στιγμή που θα πας πίσω τη κονσόλα σου σου επιστρέφουν ή την ίδια επισκευασμένη ή άλλη που επίσης είναι επισκευασμένη καμιά δεν σου επιστρέφει καινούργια κονσόλα.

Και εννοείτε ότι προτιμώ να μου δώσει την αντικατάσταση κονσόλας μέσα σε μια εβδομάδα πάρα σε 1 μήνα ειδικά από τη στιγμή που και οι δυο εταιρίες κάνουν το ίδιο ακριβώς πράγμα. Δηλαδή δεν σου επιστρέφουν καινούργια κονσόλα.

Δεν σε δουλευω σου εξηγω πως ειναι η κατασταση.Απο την ωρα που θα παει τσεχια και θα γυρισει ελλαδα χρειαζεται χρονος.Aυτη εναι η διαδικασια που ακολουθει η ms.Ιδια διαδικασια με το xbox 360 που εβγαζε τα 3 κοκκινα, την εστελνες φλασαρισμενη ανοιγμενη, και η ms σου την αλλαζε και σου εδινε και δωρο 3μηνη συνδρομη xbox live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, hexenlord είπε

Μαλιστα. Πες οτι εκει ηθελες να καταλαξεις απο την αρχη αγαπητε, να μην γραφουμε και μεις.

Οβερ εν ουτ απο μενα.

Όχι δεν ήθελα να καταλήξω καθόλου εκεί γιατί αν δεις εγώ δεν ανάφερα ποτε μου την sony στο αρχικό μου ερώτημα άπλα απάντησα σε ερώτηση ατόμου από εδώ που έκανε την σύγκριση με το sony support

7 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Δεν σε δουλευω σου εξηγω πως ειναι η κατασταση.Απο την ωρα που θα παει τσεχια και θα γυρισει ελλαδα χρειαζεται χρονος.Aυτη εναι η διαδικασια που ακολουθει η ms.Ιδια διαδικασια με το xbox 360 που εβγαζε τα 3 κοκκινα, την εστελνες φλασαρισμενη ανοιγμενη, και η ms σου την αλλαζε και σου εδινε και δωρο 3μηνη συνδρομη xbox live.

Από τη στιγμή λοιπόν που και οι δυο ανταγωνίστριες εταιρίες Microsoft & Sony κάνουν την ίδια διαδικασία και σου αντικαταστήσανε τη χαλασμένη κονσόλα σου με ανακατασκευασμένη κοιτάς ποια το κάνει ποιο γρήγορα και επειδή η Sony δεν πάει τη κονσόλα στο εξωτερικό το κάνει ποιο γρήγορα.

Αν για εσένα το 2 εβδομάδες είναι χειρότερο από το 1 μήνα για εμένα δεν είναι.

Ο λιγότερος χρόνος που θα κάτσει η κονσόλα στο support team της κάθε εταιρίας για εμένα είναι καλύτερο γιατί έχω τη κονσόλα πίσω σε λιγότερο χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Τωρα με δουλευεις ετσι?

Ειναι λιγος χρονος 1 ολοκληρος μηνας?

Και οι δυο εταιριες απο τη στιγμη που θα πας πισω τη κονσολα σου σου επιστρεφουν ή την ιδια επισκευασμενη ή αλλη που επισης ειναι επισκευασμενη καμια δεν σου επιστρεφει καινουργια κονσολα.

Και εννοειτε οτι προτειμω να μου δωσει την αντικατασταση κονσολας μεσα σε μια εβδομαδα παρα σε 1 μηνα ειδικα απο τη στιγμη που και οι δυο εταιριες κανουν το ιδιο ακριβως πραγμα. Δηλαδη δεν σου επιστρεφουν καινουργια κονσολα.

φιλε μου θυμιζεις ενα μελος εδω μεσα πολυ γνωστο 😎

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλικαρι δεν εχεις καταλαβει τιποτα.Η ms εχει επισκευαστικο κεντρο στην Τσεχια.Αν παιρνει επισκευη η κονσολα θα την φτιαξει με καινουργια ανταλλακτικα.Αν οχι θα σου δωσει αλλη.Η σονυ δεν εχει σερβις ουτε ανταλλακτικα.Παραδειγμα αν το playstation 4 χαλασει το λειζερ θα σου δωσει αλλη κονσολα επισκευασμενη.Δεν εχει ανταλλακτικο να αλλαξει το λειζερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Παλικαρι δεν εχεις καταλαβει τιποτα.Η ms εχει επισκευαστικο κεντρο στην Τσεχια.Αν παιρνει επισκευη η κονσολα θα την φτιαξει με καινουργια ανταλλακτικα.Αν οχι θα σου δωσει αλλη.Η σονυ δεν εχει σερβις ουτε ανταλλακτικα.Παραδειγμα αν το playstation 4 χαλασει το λειζερ θα σου δωσει αλλη κονσολα επισκευασμενη.Δεν εχει ανταλλακτικο να αλλαξει το λειζερ.

γιατι εχει για το vr?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Παλικαρι δεν εχεις καταλαβει τιποτα.Η ms εχει επισκευαστικο κεντρο στην Τσεχια.Αν παιρνει επισκευη η κονσολα θα την φτιαξει με καινουργια ανταλλακτικα.Αν οχι θα σου δωσει αλλη.Η σονυ δεν εχει σερβις ουτε ανταλλακτικα.Παραδειγμα αν το playstation 4 χαλασει το λειζερ θα σου δωσει αλλη κονσολα επισκευασμενη.Δεν εχει ανταλλακτικο να αλλαξει το λειζερ.

 

Δεν με ενδιαφέρει το πως φτιάχνει η κάθε εταιρία τη κονσόλα της. Αυτό είναι καθαρά θέμα της κάθε εταιρίας.

Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχω μια κονσόλα που να δουλεύει σωστά και να την έχω όσο το δυνατόν συντομότερα.

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ειναι δικο σου θεμα.Τοτε μη ξαναπαρεις προιοντα της ms αν σε χαλαει το σερβις που παρεχει.Δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο απο το να εχεις υπομονη να γυρισει η κονσολα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
36 minutes ago, Paragontas-x said:

Για εμένα προσωπικά το να μείνω έναν ολόκληρο μήνα χωρίς κονσόλα δεν είναι λύση και ούτε εγγύηση.

Το να μείνω 1 άντε με ζόρι 2 εβδομάδες χωρίς κονσόλα να το δεχτώ αλλά όχι και έναν ολόκληρο μήνα.

Και μ' αρεσει που ολοι λετε οτι το Microsoft support ειναι καλυτερο απο το Sony support.

Τι να πω μονο εγω βλεπω οτι το Microsoft support ειναι απλα αθλιο. Αλλωστε δεν περιμενα σε ενα xbox one topic να δεχτειτε οτι το Microsoft support ειναι απλα αθλιο.

Είχε χαλάσει το X1 gamepad μου μετά από 1 χρόνο περίπου, τους πήρα τηλέφωνο και μου έστειλαν με κούριερ άλλο καινούριο χωρίς καν να ζητήσουν το παλιό πίσω.

Έχει ελάττωμα η Sony τηλεόρασή μου (αποδεδειγμένο με φωτογραφίες και λοιπά), την έστειλα δύο φορές στο σέρβις και δεν την επισκευάζουν γιατί «το σέρβις δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα».

Δεν υπάρχει καν σύγκριση στα σέρβις των δύο εταιρειών. Η MS παρόλα τα σκατά που έχει στο κεφάλι της σε άλλους τομείς, στον τομέα του support είναι η εξαιρετικότερη εταιρεία εκεί έξω, παρέα με την Logitech.

Στο θέμα μας: η MS έχει επισκευαστικό κέντρο στην Τσεχία, ενώ η Sony δεν έχει επισκευαστικό κέντρο κονσολών που να εξυπηρετεί τη χώρα μας, γι' αυτό τη στέλνεις στην Τσεχία. Ο ένας μήνας που σου είπαν πιθανότατα να είναι το μέγιστο διάστημα που μπορεί να κρατήσει η επισκευή, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει τόσο χρόνο ειδικά όταν η αποστολή γίνεται με κούριερ. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι είναι υποχρεωμένοι να σου στείλουν συσκευή αντικατάστασης αν πάρει πάνω από δυο εβδομάδες η επισκευή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...