PhoenixV23 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Ειναι και αυτο μια λυση παντως, αν αποφασισει καποιος να μην πληρωσει τα κερατιατικα και εχει ξεγραμμενη την καμερουλα, ας στειλει αυτη την αιτηση και ας περιμενει να δει τι θα γινει.. Στην τελικη δηλαδη δεν εχει να χασει και τιποτα. Ειναι ζωα παντως ρε παιδια, τι κρατος ειμαστε ρε γμτ! 2
bill987 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 2 λεπτά πριν, MikeJ είπε Δε ξέρω ακριβώς πως πάει η διαδικασία αλλά αν είναι απλά να εκτυπώσω 2 χαρτιά και να τα καταθέσω στα ελτά και μετά να περιμένω δε μου λέει κάτι όσο και να πάρει. Μόλις τώρα, PhoenixV23 είπε Ειναι και αυτο μια λυση παντως, αν αποφασισει καποιος να μην πληρωσει τα κερατιατικα και εχει ξεγραμμενη την καμερουλα, ας στειλει αυτη την αιτηση και ας περιμενει να δει τι θα γινει.. Στην τελικη δηλαδη δεν εχει να χασει και τιποτα. Ειναι ζωα παντως ρε παιδια, τι κρατος ειμαστε ρε γμτ! Η διαδικασία ποια είναι ακριβώς?? Παραλαμβάνουμε - πληρώνουμε τα 25€ και μετά κάνουμε την αίτηση ?? ¨Η δεν παραλαμβάνουμε - κάνουμε την αίτηση και περιμένουμε ???
anonik Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 1 λεπτό πριν, bill987 είπε Η διαδικασία ποια είναι ακριβώς?? http://www.elta.gr/el-gr/ιδιώτες/αλληλογραφίαδέματα/εκτελωνισμός.aspx Διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις Σε περίπτωση που διαφωνείτε για τις τελωνειακές χρεώσεις που καλείσθε να καταβάλλετε και επιθυμείτε αυτές να επανεξεταστούν από την αρμόδια τελωνειακή Αρχή, δεν παραλαμβάνετε το αντικείμενο σας, αλλά καταθέτετε στο Κατάστημα παραλαβής αιτιολογημένη αίτηση για τον επανυπολογισμό των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνυποβάλλοντας υποχρεωτικά όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά παραστατικά σχετικά με τη δασμολογητέα αξία,όπως εμβάσματα πληρωμής, απόδειξη πιστωτικής κάρτας, Paypal, κλπ. Στη συνέχεια, τα ΕΛΤΑ υποβάλλουν το αίτημά σας, στο αρμόδιο Τελωνείο, όπου έγινε ο αρχικός εκτελωνισμός, για εξέταση με τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες από τον Εθνικό Τελωνειακό Κώδικα διαδικασίες. Μετά το πέρας της διαδικασίας και στην περίπτωση που η απάντηση του Τελωνείου στο αίτημά σας είναι θετική, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προωθούν προς παράδοση το ταχυδρομικό αντικείμενο και σας ενημερώνουν σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα εφόσον είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική σας διεύθυνσή. Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τα ΕΛΤΑ σας πληροφορούν σχετικά, με συστημένη επιστολή, ενημερώνοντάς σας για τις εναλλακτικές της περαιτέρω διαχείρισης του αντικειμένου. 3
Zerg13 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Απο οτι βλεπω, μονο ενας εχεις χρεωθει μεχρι τωρα. Λοιπον προτεινω ψυχραιμια, περιμενετε να δουμε.... 1
slavador Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 1 λεπτό πριν, Zerg13 είπε Απο οτι βλεπω, μονο ενας εχεις χρεωθει μεχρι τωρα. Λοιπον προτεινω ψυχραιμια, περιμενετε να δουμε.... Ακριβως και αυτο επειδη ειδαν την αρχικη τιμη.υπομονη λοιπον
paylidis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Όταν έλεγα να ΜΗΝ στείλετε screenshot με την αρχική τιμή που εκ των πραγμάτων είναι ότι να ναι κωφευατε. Εδώ και ένα χρόνο που ξεκίνησε αυτή η μπαρούφα PayPal payment ή πληρωμή κάρτας στέλνω κ ποτέ δεν είχα πρόβλημα.... 4
stelios18120 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 19 λεπτά πριν, MikeJ είπε Δε ξέρω ακριβώς πως πάει η διαδικασία αλλά αν είναι απλά να εκτυπώσω 2 χαρτιά και να τα καταθέσω στα ελτά και μετά να περιμένω δε μου λέει κάτι όσο και να πάρει. Και αν βγει να πληρώσεις πάλι τα ιδια,τι κάνεις; Θα παραλάβεις ή όχι;
DownUNDERground Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Θα σας στενοχωρήσω, αλλά όσοι στείλατε screenshot της παραγελίας είναι δικό σας το λάθος.
MikeJ Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ δεν ήξερα και έστειλα το screenshot γιατί σκέφτηκα ότι είναι υπέρ μου γιατί δείχνει το tracking number δείχνει τι προϊόν είναι και την τελική τιμή που συμφωνεί με το Paypal. Αντίθετα το paypal δε δείχνει σχεδόν τίποτα ουσιαστικά. Μόνο ένας αριθμός τιμολογίου νομίζω συμφωνεί . Θεωρούσα πως μόνο με Paypal θα μου πουν και που ξέρουμε ότι αφορά το συγκεκριμένο προϊόν. Γι αυτό έστειλα και τα 2 θεωρώντας πως βλέποντας ότι συμφωνούν θα είναι υπέρ μου. Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2018 από MikeJ
stelios18120 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, MikeJ είπε Εγώ δεν ήξερα και έστειλα το screenshot γιατί σκέφτηκα ότι είναι υπέρ μου γιατί δείχνει το tracking number δείχνει τι προϊόν είναι και την τελική τιμή που συμφωνεί με το Paypal. Αντίθετα το paypal δε δείχνει σχεδόν τίποτα ουσιαστικά. Μόνο ένας αριθμός τιμολογίου νομίζω συμφωνεί . Θεωρούσα πως μόνο με Paypal θα μου πουν και που ξέρουμε ότι αφορά το συγκεκριμένο προϊόν. Και εγώ το ίδιο φανταστικά. Επειδή δεν λέει πιο προϊόν ειναι,λέω θα μου πουν,και που ξέρουμε ρε φίλε ότι πλήρωσες με αυτό την κάμερα; Αλλά τελικά λέω θα στείλω πρώτα αυτό και βλέπουμε. Άντε ένα δούμε....😕 Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2018 από stelios18120
JohnnyX Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Σε μένα τίποτα. Παρέλαβα σήμερα. Είχε και κίτρινο και πράσινο αυτοκόλλητο! 1
Nessuno_ Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 2 minutes ago, JohnnyX said: Σε μένα τίποτα. Παρέλαβα σήμερα. Είχε και κίτρινο και πράσινο αυτοκόλλητο! Τι τους ειχες στειλει εσυ; Μονο PayPal;
paiktaras69 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 και εγώ παρέλαβα σήμερα, Παρασκευή μου έστειλαν sms για να προσκομίσω απόδειξη paypal , το έκανα και έστειλα και το invoice του geek ( η τελική τιμή ήταν η ίδια και στα 2 ) , Τρίτη το ΄΄απελευθέρωσαν΄΄ και σήμερα το πρωί ήρθε νέο sms ότι είναι στο ταχυδρομείο όπου κα πήγα για την παραλαβή
Nessuno_ Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 @paiktaras69 Στην αποδειξη του geek φαινοταν και η αρχικη τιμη;
christakos07 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Άρα ενδεχομένως την πατήσαμε όσοι στείλαμε και screenshot.
Προτεινόμενες αναρτήσεις