Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω ξανα αναφερει το προβλημα με ενα htc u ultra που αγορασα πριν απο κανα 20ημερο, ενω δουλευε κανονικα την πρωτη μερα μετα μολις εκανε απντειτ το λογισμικο σε ανδροιντ 8.0.0 αρχισε να με κολλαει το κινητο και η καμερα! Ενω μετα απο λιγο ξεκολλησε το κινητο και ρολαρει κανονικα η καμερα παραμενει ''κολλημενη'' , επικοινωνησα με την εξυπηρετηση της htc με ειπαν καποια βηματα να ακολουθησω αλλα δεν εγινε τιποτα εδω ειναι ενα δειγμα της καμερας https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=HXOOD48IkKI και ενω γραφω σε FHD στο youtube ανεβηκε σε 360p δεν ξερω τον λογο αλλα μπορειτε να δειτε πως κρασαρει και στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν κρασαρει τοσο αλλες φορες δν μπορω να τραβηξω απολυτως τιποτα. Με την μπροστα καμερα δεν κανει το ιδιο. Καινουργιο κινητο και δν μπορεσα ακομα να το ευχαριστηθω ρ γαμωτο... Διαβασα στο ιντερνετ για hard reset αλλα ειμαι τελειως ασχετος, μηπως αν το κανω hard reset θα χασω την εγγυηση και θα ειναι προτιμοτερο να το στειλω για σερβις?

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το hard reset δεν χάνεις την εγγύηση.

Απλός έρχεται σε εργοστασιακή κατάσταση (χάνεις τα πάντα αν έχεις βάλει καμία εφαρμογή).

Όταν έκανες το update του έκανες factory reset?

Γιατί μετά από αναβάθμιση χρειάζεται.

Αφού πρώτα κάνεις ένα backup.

Επεξ/σία από saruman123
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Με το hard reset δεν χάνεις την εγγύηση.

Απλός έρχεται σε εργοστασιακή κατάσταση (χάνεις τα πάντα αν έχεις βάλει καμία εφαρμογή).

Όταν έκανες το update του έκανες factory reset?

Γιατί μετά από αναβάθμιση χρειάζεται.

Αφού πρώτα κάνεις ένα backup.

NAI TO ekana αλλα παλι εχει θεμα 😕

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

Πας στο καταστημα ή στην αντιπροσωπεια και αστους να βρουν αυτοι το προβλημα

Το θέμα είναι ότι η αντιπροσωπεία είναι η Arvato και θα το στείλει Ιταλία .

Προφανώς προσπαθεί να μην το πάει λόγο καθυστερήσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Πας στο καταστημα ή στην αντιπροσωπεια και αστους να βρουν αυτοι το προβλημα

 

4 ώρες πριν, saruman123 είπε

Το θέμα είναι ότι η αντιπροσωπεία είναι η Arvato και θα το στείλει Ιταλία .

Προφανώς προσπαθεί να μην το πάει λόγο καθυστερήσεις.

ναι δουλευε κανονικα. Ακριβως προσπαθω να αποφυγω την καθυστερηση και να μην περιμενω δυο εβδομαδες....

4 ώρες πριν, saruman123 είπε

Το θέμα είναι ότι η αντιπροσωπεία είναι η Arvato και θα το στείλει Ιταλία .

Προφανώς προσπαθεί να μην το πάει λόγο καθυστερήσεις.

 

5 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Πας στο καταστημα ή στην αντιπροσωπεια και αστους να βρουν αυτοι το προβλημα

Μολις το εκανα hard reset και το προβλημα παραμενει! Πηρα τηλεφωνο στο σκρουτζομαγαζο που το πηρα και με λεει τι να το παρω να το κανω εγω? Στειλτο κατευθειαν στην αντιπροσωπεια της htc μονος σου. Τον λεω οτι δεν ξερω που ειναι και με λεει καπου στην αθηνα κοντα κηφισσου και κατι τετοια. Τον ειπα τι προβλημμα εχει και με λεει δεν ξερω τι να σε πω πρωτη φορα το ακουω. Πως το στελνω στην αντιπροσωπεια ρε παιδια ?

 

Υ.Γ ΜΟΛΙΣ μιλησα με αυτην την εταιρεια https://www.vrisko.gr/details/7_36be5h3cdg4e5gcjbkbk4642ch__bf και με ειπαν να το στειλω και αυτοι με την σειρα τους να το στειλουν στο εξωτερικο και οτι θα παρει 1 μηνα ! ΕΛΕΟΣ

Επεξ/σία από teodoulke
Δημοσ.

Νομίζω δεν αξίζει να περιμένεις τόσο καιρό γιατί στην ουσία τα κολλήματα τα έπαθε από την αναβάθμιση.

Αυτοί δηλαδή τι θα σου κάνουν?

Περιμένε να σου έρθει καινούριο update που λογικά θα στρώσει.

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, saruman123 είπε

Νομίζω δεν αξίζει να περιμένεις τόσο καιρό γιατί στην ουσία τα κολλήματα τα έπαθε από την αναβάθμιση.

Αυτοί δηλαδή τι θα σου κάνουν?

Περιμένε να σου έρθει καινούριο update που λογικά θα στρώσει.

Το εστειλα τωρα και οτι γινει...

Δημοσ.

Καλή υπομονή από μένα. Θεωρώ ότι ταυτόχρονα πρέπει να στείλεις ένα email στο support της htc στο εξωτερικό με τον αριθμο σερβις από την TS και να ζητήσεις αντικατάσταση εφόσον το κινητό έχει θέμα hardware.

Δημοσ.

Πως έκανες hard reset φίλε; 

Από recovery;

Αν έκανες από recovery θα σου λυνόταν το πρόβλημα.

Πήρε ένας γνωστός μου το ίδιο πριν 3 μέρες και έπαθε το ίδιο με σένα.

Έκανε 15 hard reset (πραγματικός αριθμός) μέσα απ το κινητό και παρέμεινε έτσι.

Του είπα πως να μπει recovery mode και έκανε από εκει και τώρα είναι μια χαρά το τηλ.

Λογικά θα σου κάνουν το ίδιο :P

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, DeVilMaYcRyGR είπε

Καλή υπομονή από μένα. Θεωρώ ότι ταυτόχρονα πρέπει να στείλεις ένα email στο support της htc στο εξωτερικό με τον αριθμο σερβις από την TS και να ζητήσεις αντικατάσταση εφόσον το κινητό έχει θέμα hardware.

Απο ότι κατάλαβα το πρόβλημα δημιουργήθηκε μετά την αναβάθμιση σε Oreo.

1 λεπτό πριν, UsualSuspect__ είπε

Πως έκανες hard reset φίλε; 

Από recovery;

Αν έκανες από recovery θα σου λυνόταν το πρόβλημα.

Πήρε ένας γνωστός μου το ίδιο πριν 3 μέρες και έπαθε το ίδιο με σένα.

Έκανε 15 hard reset (πραγματικός αριθμός) μέσα απ το κινητό και παρέμεινε έτσι.

Του είπα πως να μπει recovery mode και έκανε από εκει και τώρα είναι μια χαρά το τηλ.

Λογικά θα σου κάνουν το ίδιο :P

Μα αυτό είπα και εγω,ότι τζάμπα το έστειλε για ασήμαντο λόγο .

Και αυτοί hard reset θα του κάνουν,γιατί να το υποβαθμίσουν σε 7 αυτό δεν παίζει.

Δημοσ.
20 minutes ago, saruman123 said:

Απο ότι κατάλαβα το πρόβλημα δημιουργήθηκε μετά την αναβάθμιση σε Oreo.

Μα αυτό είπα και εγω,ότι τζάμπα το έστειλε για ασήμαντο λόγο .

Και αυτοί hard reset θα του κάνουν,γιατί να το υποβαθμίσουν σε 7 αυτό δεν παίζει.

Αυτοί δεν παίζει, αλλά μόνος του θα μπορούσε, αλλά λέει πως δεν έχει ιδέα..

 

 

Δημοσ.
Στις 8/6/2018 στις 1:09 ΜΜ, UsualSuspect__ είπε

Αυτοί δεν παίζει, αλλά μόνος του θα μπορούσε, αλλά λέει πως δεν έχει ιδέα..

 

Στις 8/6/2018 στις 12:45 ΜΜ, saruman123 είπε

Απο ότι κατάλαβα το πρόβλημα δημιουργήθηκε μετά την αναβάθμιση σε Oreo.

Μα αυτό είπα και εγω,ότι τζάμπα το έστειλε για ασήμαντο λόγο .

Και αυτοί hard reset θα του κάνουν,γιατί να το υποβαθμίσουν σε 7 αυτό δεν παίζει.

δεν εχω ιδεα πρωτη φορα εκανα οπως σε αυτο το βιντεο... 

 

Στις 8/6/2018 στις 12:31 ΜΜ, DeVilMaYcRyGR είπε

Καλή υπομονή από μένα. Θεωρώ ότι ταυτόχρονα πρέπει να στείλεις ένα email στο support της htc στο εξωτερικό με τον αριθμο σερβις από την TS και να ζητήσεις αντικατάσταση εφόσον το κινητό έχει θέμα hardware.

ποιος ειναι ο αριθμος TS ? Ακομα δεν μου εχει ερθει ειδοποιηση οτι εχουν παραλαβει το κινητο στην Αθηνα και αν το εχουν στειλει για σερβις η οχι λογικα δεν θα επρεπε να με εχουν παρει καποιο τηλεφωνο ?

 

Δημοσ.
3 minutes ago, teodoulke said:

δεν εχω ιδεα πρωτη φορα εκανα οπως σε αυτο το βιντεο... 

ποιος ειναι ο αριθμος TS ? Ακομα δεν μου εχει ερθει ειδοποιηση οτι εχουν παραλαβει το κινητο στην Αθηνα και αν το εχουν στειλει για σερβις η οχι λογικα δεν θα επρεπε να με εχουν παρει καποιο τηλεφωνο ?

Άμα έκανες αυτό και δεν σου έφτιαξε, τότε καλά έκανες και το έστειλες. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...