Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγόρασα δύο τηλεοράσεις αλλά μόνο για την μία πιστώθηκαν οι πόντοι.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να διεκδικήσω τους υπόλοιπους;

Σε ποιο email στείλατε;

Επεξ/σία από szaf
Δημοσ.
2 ώρες πριν, szaf είπε

Αγόρασα δύο τηλεοράσεις αλλά μόνο για την μία πιστώθηκαν οι πόντοι.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να διεκδικήσω τους υπόλοιπους;

Σε ποιο email στείλατε;

contact.center [at] nbg.gr

 

εγώ περιμένω ακόμα απόδοση πόντων από την προσφορά του Ιουλίου, για αγορές βιβλίων από τα public και επιστροφή του 20% σε πόντους.
Λήξη προσφοράς ήταν η 31 Ιουλίου και απόδοση πόντων θα γινόταν στις 14 Αυγούστου.
Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και να στείλω mail εκεί.
Έστειλα mail επισυνάπτοντας screenshot από την εφαρμογή στο κινητό όπου φαινόντουσαν οι ημερομηνίες αγορών, μου απάντησαν ότι θα εξετάσουν το θέμα.
Όλα αυτά στις 17 Αυγούστου.
Ξεφτίλες!

Δημοσ.
6 ώρες πριν, ekkli είπε

contact.center [at] nbg.gr

εγώ περιμένω ακόμα απόδοση πόντων από την προσφορά του Ιουλίου, για αγορές βιβλίων από τα public και επιστροφή του 20% σε πόντους.
Λήξη προσφοράς ήταν η 31 Ιουλίου και απόδοση πόντων θα γινόταν στις 14 Αυγούστου.
Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και να στείλω mail εκεί.
Έστειλα mail επισυνάπτοντας screenshot από την εφαρμογή στο κινητό όπου φαινόντουσαν οι ημερομηνίες αγορών, μου απάντησαν ότι θα εξετάσουν το θέμα.
Όλα αυτά στις 17 Αυγούστου.
Ξεφτίλες!

Μου έτυχε το ίδιο σε μια τηλεόραση από άλλο κατάστημα. Έστειλα μήνυμα στην εθνική τράπεζα και πιστώθηκαν οι πόντοι σε ένα πενθήμερο. Πήρα απάντηση απ'την τράπεζα μέσα σε δυο μέρες.

 

8 ώρες πριν, szaf είπε

Αγόρασα δύο τηλεοράσεις αλλά μόνο για την μία πιστώθηκαν οι πόντοι.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να διεκδικήσω τους υπόλοιπους;

Σε ποιο email στείλατε;

Στείλε email στη τράπεζα και αν μπορείς φωτογραφία την απόδειξη. Επίσης μπορείς να δεις πόσα πιστώθηκαν στο apps της κάρτας που έχεις

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, ekkli είπε

contact.center [at] nbg.gr

εγώ περιμένω ακόμα απόδοση πόντων από την προσφορά του Ιουλίου, για αγορές βιβλίων από τα public και επιστροφή του 20% σε πόντους.
Λήξη προσφοράς ήταν η 31 Ιουλίου και απόδοση πόντων θα γινόταν στις 14 Αυγούστου.
Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και να στείλω mail εκεί.
Έστειλα mail επισυνάπτοντας screenshot από την εφαρμογή στο κινητό όπου φαινόντουσαν οι ημερομηνίες αγορών, μου απάντησαν ότι θα εξετάσουν το θέμα.
Όλα αυτά στις 17 Αυγούστου.
Ξεφτίλες!

Ακριβώς τα ίδια κι εγώ, public βιβλία. Καμμια απάντηση ακόμα. 

  • Moderators
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Bill@r@s είπε

Μου έτυχε το ίδιο σε μια τηλεόραση από άλλο κατάστημα. Έστειλα μήνυμα στην εθνική τράπεζα και πιστώθηκαν οι πόντοι σε ένα πενθήμερο. Πήρα απάντηση απ'την τράπεζα μέσα σε δυο μέρες.

Εγω θα σου ελεγα να παιξεις και κανενα τζοκερ προπο κλπ. :)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Εγω θα σου ελεγα να παιξεις και κανενα τζοκερ προπο κλπ. :)

Αυτό! 👆

Παρακάτω η δική μου εμπειρία επικοινωνίας μαζί τους (που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα):

1ο mail 6 Αυγούστου:
- μπλα μπλα βαλτε μου τους ποντους που δεν έχουν μπει από 10 Ιουλίου
Απάντηση 14 Αυγούστου:
- Μπλα μπλα στειλτε μας τα Χ στοιχεία.

2ο mail 14 Αυγούστου:
- οριστε τα στοιχεια
Απάντηση 21 Αυγούστου: 
- Σας ενημερώνουμε πως θα διερευνήσουμε όσο πιο σύντομα γίνεται το θέμα σας.  

(Στο μεταξύ παίρνω και τηλέφωνο και μου λένε δεν μπορουμε να κανουμε τίποτα στείλτε πάλι mail)
3ο mail 31 Αυγούστου: έστειλα την υπενθύμιση τύπου "ρε παιδιά τι γίνεται με τους καταραμένους πόντους???"
Απάντηση 8 Σεπτεμβρίου: 
- Παραλάβαμε το νέο μήνυμα σας και το επεξεργαζόμαστε(σε συνέχεια όσων μας έχετε ήδη ενημερώσει).
- Λυπούμαστε ειλικρινά που δεν έχουμε καταφέρει ακόμη να σας εξυπηρετήσουμε. Το θέμα σας συνεχίζει να διερευνάται, χωρίς μέχρι τώρα να έχει επιλυθεί.


ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ 😁 τρολολοο τρολολοοο

να γελάσω ή να κλάψω πανάθεμα τους!?!?!?

 

 

Επεξ/σία από devaggos
  • Like 2
Δημοσ.

Αξιότιμε κύριε .......,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εν λόγω συναλλαγή δεν ήταν στο αρχείο που μας προώθησε η επιχείρηση και για αυτό το λόγο δεν επιβραβευτήκατε με τους επιπλέον πόντους. Ωστόσο, μετά τις απαιτούμενες ενέργειες, σας αποδόθηκαν οι επιπλέον 45.524 πόντοι της προσφοράς.

Είμαστε πάντοτε στη διάθεση σας.

Η απάντηση που πήρα αφού πιστώθηκαν οι πόντοι και μετά από 2  email που έστειλα.

Αν μπόρεσα να βοηθήσω

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Bill@r@s είπε

Αξιότιμε κύριε .......,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εν λόγω συναλλαγή δεν ήταν στο αρχείο που μας προώθησε η επιχείρηση και για αυτό το λόγο δεν επιβραβευτήκατε με τους επιπλέον πόντους. Ωστόσο, μετά τις απαιτούμενες ενέργειες, σας αποδόθηκαν οι επιπλέον 45.524 πόντοι της προσφοράς.

Είμαστε πάντοτε στη διάθεση σας.

Η απάντηση που πήρα αφού πιστώθηκαν οι πόντοι και μετά από 2  email που έστειλα.

Αν μπόρεσα να βοηθήσω

 

Πάλι καλά που δεν σε βγάλανε τρελό.

Παραθέτω την τελική απάντηση της Alpha σε προσφορά με πόντους του Κωτσόβολου που δεν είχαν καταχωρηθεί, μετά από ένα σήριαλ που τράβηξε πάνω από 3 μήνες:

Αναφορά σε κείμενο

 

Σε απάντηση του ηλεκτρονικού μηνύματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η συγκεκριμένη παραγγελία έγινε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Κωτσόβολου, κανάλι το οποίο δεν συμμετείχε τη συγκεκριμένη περίοδο στην ενέργεια.

Όμως ο συνεργάτης επιθυμεί να πιστωθούν κατ’ εξαίρεση οι 50.000 πόντοι για την ενέργεια, τους οποίους και πιστώσαμε.

 

Εννοείται ότι η παραγγελία ΔΕΝ είχε γίνει μέσω του τηλεφωνικού κέντρου και στο προηγούμενο email τους είχα στείλει όλα τα στοιχεία της ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ μου παραγγελίας, η οποία είχε γίνει κιόλας αργά το βράδυ σε ώρα που δεν λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο...

Το αποτέλεσμα μετράει φυσικά αλλά δεν φτάνει που είναι μπάχαλο ο Κωτσόβολος πάει να βγει κι από πάνω.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/9/2020 στις 9:03 ΠΜ, ekkli είπε

contact.center [at] nbg.gr

εγώ περιμένω ακόμα απόδοση πόντων από την προσφορά του Ιουλίου, για αγορές βιβλίων από τα public και επιστροφή του 20% σε πόντους.
Λήξη προσφοράς ήταν η 31 Ιουλίου και απόδοση πόντων θα γινόταν στις 14 Αυγούστου.
Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και να στείλω mail εκεί.
Έστειλα mail επισυνάπτοντας screenshot από την εφαρμογή στο κινητό όπου φαινόντουσαν οι ημερομηνίες αγορών, μου απάντησαν ότι θα εξετάσουν το θέμα.
Όλα αυτά στις 17 Αυγούστου.
Ξεφτίλες!

Ήταν 30% επιστροφή για τα βιβλία που λες και προσωπικά αγόρασα 12 βιβλία αξίας 190 ευρώ.

Μετά από πολλά e-mails στη διεύθυνση που παραθέτεις μου μπήκαν οι πόντοι πριν 2-3 εργάσιμες!! Οπότε υπομονή και (λογικά) θα τους λάβετε όσοι κάνετε να τους αναμένετε. Προσωπικά μου έβγαλε την αγορά ξυνή,αλλά ήμουν λίγο προετοιμασμένος με αυτά που διάβαζα στο παρόν φόρουμ. Πάντως σε αγορά από ΙΚΕΑ τη προηγούμενη βδομάδα με πίστωση 10% επί της αξίας της αγοράς σε πόντους,μπήκαν ΑΚΑΡΙΑΙΑ με την συναλλαγή.

Επεξ/σία από Ίων Δραγούμης
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/9/2020 στις 11:34 ΜΜ, Giama είπε

Πάλι καλά που δεν σε βγάλανε τρελό.

Παραθέτω την τελική απάντηση της Alpha σε προσφορά με πόντους του Κωτσόβολου που δεν είχαν καταχωρηθεί, μετά από ένα σήριαλ που τράβηξε πάνω από 3 μήνες:

Εννοείται ότι η παραγγελία ΔΕΝ είχε γίνει μέσω του τηλεφωνικού κέντρου και στο προηγούμενο email τους είχα στείλει όλα τα στοιχεία της ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ μου παραγγελίας, η οποία είχε γίνει κιόλας αργά το βράδυ σε ώρα που δεν λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο...

Το αποτέλεσμα μετράει φυσικά αλλά δεν φτάνει που είναι μπάχαλο ο Κωτσόβολος πάει να βγει κι από πάνω.

Όπως λες. Το αποτέλεσμα μετράει. Πάντως μέχρι να πιστωθούν οι πόντοι κρατήστε όσο περισσότερα δικαιολογητικά μπορείτε. Το email υπέχει θέση εγγράφου. Σε email έχουν υποχρέωση να απαντήσουν. Στείλτε στην ανάγκη και δεύτερο. Μετά υπάρχει ο συνήγορος του καταναλωτή.

  • Moderators
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Bill@r@s είπε

Όπως λες. Το αποτέλεσμα μετράει. Πάντως μέχρι να πιστωθούν οι πόντοι κρατήστε όσο περισσότερα δικαιολογητικά μπορείτε. Το email υπέχει θέση εγγράφου. Σε email έχουν υποχρέωση να απαντήσουν. Στείλτε στην ανάγκη και δεύτερο. Μετά υπάρχει ο συνήγορος του καταναλωτή.

Αν κανουν δηλαδη πανω απο ενα μηνα να απαντησουν σε email τι προστιμο τρωνε ΑΝ τρωνε; Ή μπορουν απο τον νομο να απαντησουν σε 5 χρονια αρκει να απαντησουν;

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 12/9/2020 στις 9:03 ΠΜ, ekkli είπε

contact.center [at] nbg.gr

εγώ περιμένω ακόμα απόδοση πόντων από την προσφορά του Ιουλίου, για αγορές βιβλίων από τα public και επιστροφή του 20% σε πόντους.
Λήξη προσφοράς ήταν η 31 Ιουλίου και απόδοση πόντων θα γινόταν στις 14 Αυγούστου.
Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και να στείλω mail εκεί.
Έστειλα mail επισυνάπτοντας screenshot από την εφαρμογή στο κινητό όπου φαινόντουσαν οι ημερομηνίες αγορών, μου απάντησαν ότι θα εξετάσουν το θέμα.
Όλα αυτά στις 17 Αυγούστου.
Ξεφτίλες!

Να αναφέρω εδώ ότι χθες, 28 Σεπτέμβρη, μου αποδόθηκαν οι πόντοι χωρίς άλλη παρέμβαση από μένα.
Το εξετάζανε δηλαδή για 40 μέρες.
Μπράβο στην ΕΤΕ που έχει τόσο προσεκτικούς εργαζόμενους!!

Δημοσ.

Μολις μου ηρθε και εμενα μειλ οτι τους αποδοσανε και οτι φταιει που δεν ειχε καταγραφει η συναλλαγη μου λεει απο το καταστημα γερμανος.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...