Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; [Part III]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Manuel είπε

Πολύ ενδιαφέρον. Εγώ το βλέπω εντελώς ανάποδα: οι ιδέες είναι απλές και κλασικές, τις έχουμε ξαναδει πάρα πολλές φορές. Οι υλοποιήσεις είναι που κάνουν μοναδικές αυτές τις ταινίες.

Δεν σου φαίνονται τελείως unbalanced οι ταινίες του όμως? Την σκηνοθετική ματιά την έχει και το παλεύει στην υλοποίηση αλλά κάπου εκεί χάνετε και αυτό που θέλει να πει το πάει μέσω Λαμίας. Οι ιδέες του και στο us και στο get out δεν τις λες κλασικές σκήπτρα ξεφεύγουν από ότι έχουμε δει τα τελευταία 10 χρόνια τουλάχιστον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Δεν σου φαίνονται τελείως unbalanced οι ταινίες του όμως? Την σκηνοθετική ματιά την έχει και το παλεύει στην υλοποίηση αλλά κάπου εκεί χάνετε και αυτό που θέλει να πει το πάει μέσω Λαμίας. Οι ιδέες του και στο us και στο get out δεν τις λες κλασικές σκήπτρα ξεφεύγουν από ότι έχουμε δει τα τελευταία 10 χρόνια τουλάχιστον. 

Όχι, δεν βρίσκω τίποτα unbalanced, ακριβώς το αντίθετο. Οι ταινίες έχουν πάρα πολύ ωραία (και πάρα πολλά σε αριθμό) στοιχεία που συνδέονται έξυπνα μεταξύ τους και δημιουργούν ένα πολύ ωραίο σύνολο. Δε υπάρχουν σκηνές που θα μπορούσαν να λείπουν, κάθε τι εξυπηρετεί το σκοπό του και τελικά σε οδηγεί όμορφα εκεί που θέλει, αφήνοντας σου παράλληλα άφθονο χώρο να σκεφτείς και μόνος σου. Εγώ αυτό δεν το βρίσκω αδυναμία, το θεωρώ στα θετικά. Είναι ένας σκηνοθέτης που εμπιστεύεται το κοινό του και αυτό τον κάνει να ξεχωρίζει.

Δεν μπορώ εύκολα να μιλήσω για ποιες ταινίες, για να μην τις σποϊλεριάσω, αλλά πχ ανατροπή στο us υπάρχει ακόμη και σε κλασικό επεισόδιο των Simpsons. Τις βασικές ιδέες/θέματα αυτών των ταινιών τις έχουμε δει σε πασίγνωστες κλασικές ταινίες, και κάθε λίγα χρόνια σκάνε μύτη λίγο παραλλαγμένες, όπως όλες οι κλασικές ιδέες. Πχ οι κακοί Doppelgängers που προσπαθούν να σε αντικαταστήσουν υπάρχουν από το Invasion of the body snatchers, το Stepford Wives και σε κάθε σειρά τύπου Twilight Zone θα βρεις και ένα τέτοιο επεισόδιο.

Το δε θέμα του Get Out είχε γίνει τόσες φορές αποτυχημένα, που είχα πιστέψει ότι δε θα πάρουμε ποτέ μια ταινία της προκοπής. Ευτυχώς το ανέλαβε αυτός.

Είμαι βέβαιος ότι ο Jordan Peele θα αναφέρει από ποιες ταινίες πήρε τα θέματά του. Δεν είναι από αυτούς που το παίζουν ότι του ήρθαν από το πουθενά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Manuel είπε

Όχι, δεν βρίσκω τίποτα unbalanced, ακριβώς το αντίθετο. Οι ταινίες έχουν πάρα πολύ ωραία (και πάρα πολλά σε αριθμό) στοιχεία που συνδέονται έξυπνα μεταξύ τους και δημιουργούν ένα πολύ ωραίο σύνολο. Δε υπάρχουν σκηνές που θα μπορούσαν να λείπουν, κάθε τι εξυπηρετεί το σκοπό του και τελικά σε οδηγεί όμορφα εκεί που θέλει, αφήνοντας σου παράλληλα άφθονο χώρο να σκεφτείς και μόνος σου. Εγώ αυτό δεν το βρίσκω αδυναμία, το θεωρώ στα θετικά. Είναι ένας σκηνοθέτης που εμπιστεύεται το κοινό του και αυτό τον κάνει να ξεχωρίζει.

Δεν μπορώ εύκολα να μιλήσω για ποιες ταινίες, για να μην τις σποϊλεριάσω, αλλά πχ ανατροπή στο us υπάρχει ακόμη και σε κλασικό επεισόδιο των Simpsons. Τις βασικές ιδέες/θέματα αυτών των ταινιών τις έχουμε δει σε πασίγνωστες κλασικές ταινίες, και κάθε λίγα χρόνια σκάνε μύτη λίγο παραλλαγμένες, όπως όλες οι κλασικές ιδέες. Πχ οι κακοί Doppelgängers που προσπαθούν να σε αντικαταστήσουν υπάρχουν από το Invasion of the body snatchers, το Stepford Wives και σε κάθε σειρά τύπου Twilight Zone θα βρεις και ένα τέτοιο επεισόδιο.

Το δε θέμα του Get Out είχε γίνει τόσες φορές αποτυχημένα, που είχα πιστέψει ότι δε θα πάρουμε ποτέ μια ταινία της προκοπής. Ευτυχώς το ανέλαβε αυτός.

Είμαι βέβαιος ότι ο Jordan Peele θα αναφέρει από ποιες ταινίες πήρε τα θέματά του. Δεν είναι από αυτούς που το παίζουν ότι του ήρθαν από το πουθενά.

Διαβασε λιγο το παρακατω αρθρο εξηγει πολυ ωραια τι ερεθισματα πηρε ωστε να φτιαξει τις 2 ταινιες του. Ως ταινιες εχουν πολλα να πουν. Απλα ειναι λιγο δυσκολες στην κατανοηση τους απο το πιο mainstream κοινο. Σιγουρα ειναι καλο που σε βαζει να σκεφτεις και να διαμορφωσει ο καθενας την αποψη του για τις ταινιες του αλλα αυτο αρκετες φορες δυσανασχετει το κοινο. 

https://www.cheatsheet.com/entertainment/jordan-peele-how-he-came-up-with-us-and-get-out.html/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Fighting With My Family

fight.jpg

Αληθινη ιστορια με θεμα το wrestling. Ειχα μικρες απαιτησεις πριν την δω και ομως εχει μερικες πολυ δυνατες στιγμες που σιγουρα θα συγκινησουν. Ξεκιναει με αρκετο fun επειτα μπαινει σε δραμα mode και καταληγει να συγκινησει στο τελος. Ολοι θα εχετε δει smackdown/raw. Η ταινια θα μας διηγηθει την ιστορια μιας οικογενειας παλαιστων που η μικρη τους κορη εγινε ενα απο τα μεγαλυτερα ονοματα στον χωρο. Η ταινια θα αγαπηθει απο τους φαν του smackdown οι υπολοιποι θα την δουν σαν μια διασκεδαστικη και παραλληλα δραματικη αληθινη ταινια που θα συγκινησει τους περισσοτερους. Μιας και αληθινη ιστορια περνει καποιους ποντους παραπανω. 7.4/10

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Manuel είπε

Όχι, δεν βρίσκω τίποτα unbalanced, ακριβώς το αντίθετο. Οι ταινίες έχουν πάρα πολύ ωραία (και πάρα πολλά σε αριθμό) στοιχεία που συνδέονται έξυπνα μεταξύ τους και δημιουργούν ένα πολύ ωραίο σύνολο. Δε υπάρχουν σκηνές που θα μπορούσαν να λείπουν, κάθε τι εξυπηρετεί το σκοπό του και τελικά σε οδηγεί όμορφα εκεί που θέλει, αφήνοντας σου παράλληλα άφθονο χώρο να σκεφτείς και μόνος σου. Εγώ αυτό δεν το βρίσκω αδυναμία, το θεωρώ στα θετικά. Είναι ένας σκηνοθέτης που εμπιστεύεται το κοινό του και αυτό τον κάνει να ξεχωρίζει.

Δεν μπορώ εύκολα να μιλήσω για ποιες ταινίες, για να μην τις σποϊλεριάσω, αλλά πχ ανατροπή στο us υπάρχει ακόμη και σε κλασικό επεισόδιο των Simpsons. Τις βασικές ιδέες/θέματα αυτών των ταινιών τις έχουμε δει σε πασίγνωστες κλασικές ταινίες, και κάθε λίγα χρόνια σκάνε μύτη λίγο παραλλαγμένες, όπως όλες οι κλασικές ιδέες. Πχ οι κακοί Doppelgängers που προσπαθούν να σε αντικαταστήσουν υπάρχουν από το Invasion of the body snatchers, το Stepford Wives και σε κάθε σειρά τύπου Twilight Zone θα βρεις και ένα τέτοιο επεισόδιο.

Το δε θέμα του Get Out είχε γίνει τόσες φορές αποτυχημένα, που είχα πιστέψει ότι δε θα πάρουμε ποτέ μια ταινία της προκοπής. Ευτυχώς το ανέλαβε αυτός.

Είμαι βέβαιος ότι ο Jordan Peele θα αναφέρει από ποιες ταινίες πήρε τα θέματά του. Δεν είναι από αυτούς που το παίζουν ότι του ήρθαν από το πουθενά.

Ίσως να είμαι υπερβολικός αλλά και στο Get Out & στο US ενώ ευχαριστήθηκα story και αναφώνησα επιτέλους κάτι φρέσκο....δεν έμεινα ευχαριστημένος απο το όλο στήσιμο της ταινίας...υστερούσε λίγο σε όλα ...λίγο στην τοποθέτηση των ηθοποιών ...λίγο στο action scenes ...Λίγο στην ατμόσφαιρα που συνηθως αποτυγχάνει λόγω story....εδώ είχαμε την βασική προυπόθεση αλλά έλειπε η ματιά...στην φωτογραφία...στην μουσική.

Σε πολλές ταινίες τρόμου ειδικά έχουμε το κλασσικό κλείσιμο (άνοιγμα) της πόρτας με το ανάλογο στοιχείο τρόμου...αυτό το κλείσιμο της πόρτας μπορεί να είναι για γέλια...στο στύλ "πάω να κλείσω την πόρτα στο μπάνιο για να μην ακούω το πλυντηριο"...μπορεί όμως να σου κόψει την ανάσα και να σε κάνει να τιναχτείς απο το καναπέ και να κοιτάς δεξιά και αριστερά....όμως αυτό είναι που κάνει την διαφορά...το τελικό αποτέλεσμα είναι το κλείσιμο της πόρτας (σιγά την υπόθεση) αλλά το όλο σκηνικό...η ταχύτητα κίνησης της κάμερας...ή γωνία/θέση λήψης... μουσική...η προετοιμασία με την κινηματογράφηση του γύρω χώρου...και πολλά άλλα κάνει την διαφορά ...αυτό είναι που λείπει απο τον Peele...καθώς του λείπει το touch....

Παρεπιμπτόντως είδα και το Replicas (2018) :https://www.imdb.com/title/tt4154916/

Βαριά βαριά 3/10

Εντάξει ο Κιανού Ριβς βαριόταν....δεν ήθελε να κάνει την ταινία αλλά πιέστηκε γιατί ήθελε να αγοράσει 1 καινούργιο σπίτι/ αμάξι (δηλαδή εντάξει δεν είναι και το τέρας υποκριτικής αλλά σε κάθε σκηνή λές και ήταν όπως ταιζουν τα μωρά..έλα Κιανού πες μας την ατάκα...έλα Κιανού έλα το καλό μου το παιδί...πες μου την ατάκα και εγώ θα σου πάρω Playstation 5....για να πεί μια κουβέντα έβγαζε ψυχές)....όλοι που ασχολήθηκαν με την ταινία είπαν αφού έχουμε την Κιανού δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε και πολύ....μόνο εκείνο το παλικαράκι που κάνει τα CGI/AR μόνο κουράστηκε...μάλλον χρωστούσε σε bookies ... και δεν τον έπαιρνε για πολλά.

Κατα τα άλλα ...βαρετή..(νομίζω το ανέφερα) ...προβλέψιμη...είχε ένα 1 story που χάθηκε στην βαρεμάρα (και όχι τίποτα άλλο θα μπορούσε να δουλευτεί και να δώσει αρκετά...ειδικά αν γινόταν πιο σκοτεινό...αλλά πολύ βαρεμάρα)...βάλαμε και σάλτσες του τύπου λίγο απ'ολα απο άλλες ταινίες και φτιάξαμε μια ταινία....

Επεξ/σία από masteripper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνησω με τον @masteripper που λεει οτι του Peele του λειπει αυτο το καλλιτεχνικο touch που γενικα πρεπει να το εχεις για να πετυχεις σε αυτο το χωρο, τι να γινει. Το Get Out διασκεδαστικοτατη ταινια και πολυ καλοφτιαγμενη με μηνυματα κλπ κλπ αλλα ποτε δεν τη νιωθεις σαν εργο τεχνης. Το US αντιθετως δοκιμασε πιο εξτριμ εκφραστικα μονοπατια αλλα πιστευω οτι κατι του λειπει....Παραλληλα το US δεν ηταν καθολου διασκεδαστικο, πραγμα που αφαιρει πολυ απο την εμπειρια και δεν δινει στο θεατη το εναυσμα να το ξαναδει ετσι ωστε να πιασει καποια ψαγμενα μηνυματα και αναφορες.

Toy Story 4 (2019)Η ιστορία των παιχνιδιών 4 Poster

Κλασσικη PIxar δεν απογοητευει ποτε. Η ταινια μου φανηκε πολυ πιο ωριμη απο τις προηγουμενες, αν και ηταν σιγουρα λιγο αχρειαστη σαν σικουελ, καθως η τελευταια ειχε τελειωσει τοσο ιδανικα. Δεν ξερω αν αξιζει να πατε να τη δειτε σινεμα ομως, επειδη αν δει η Ντισνευ οτι εβγαλε κανα δισεκατομμυριο σε εισπραξεις θα τους υποχρεωσει να βγαλουν κι αλλο σικουελ...

8/10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
10 ώρες πριν, Arkin είπε

Διαβασε λιγο το παρακατω αρθρο εξηγει πολυ ωραια τι ερεθισματα πηρε ωστε να φτιαξει τις 2 ταινιες του. Ως ταινιες εχουν πολλα να πουν. Απλα ειναι λιγο δυσκολες στην κατανοηση τους απο το πιο mainstream κοινο. Σιγουρα ειναι καλο που σε βαζει να σκεφτεις και να διαμορφωσει ο καθενας την αποψη του για τις ταινιες του αλλα αυτο αρκετες φορες δυσανασχετει το κοινο. 

https://www.cheatsheet.com/entertainment/jordan-peele-how-he-came-up-with-us-and-get-out.html/

Οι ταινίες δεν είναι για να τις καταλαβαίνεις, είναι για να τις βλέπεις (τουλάχιστον έτσι λέω εγώ). ;) 

Τώρα αν κάποιοι (ιδιαίτερα της ιντερνετικής κουλτούρας) δυσανασχετούν που μια ταινία προσπαθεί να μιλήσει για βαθύτερα πράγματα, που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τόσο εύκολα, δικό τους πρόβλημα. Δεν γίνεται να κάνουμε μόνο επιφανειακή τέχνη. Συχνά ούτε οι δημιουργοί γνωρίζουν ακριβώς για τι πράγμα μιλάνε και απλά εξερευνούν. Για μένα τότε είναι που γίνεται ενδιαφέροντα τα πράγματα, όταν κοιτάμε πίσω από τα αυτονόητα, σε πράγματα που νιώθουμε να μας αρέσουν, αλλά δεν καταλαβαίνουμε το λόγο. Τώρα αν όποτε κάποιος δεν καταλαβαίνει κάτι, τραβάει ένα "Χ" και τα ρίχνει στην ανικανότητα του σκηνοθέτη, ε, δεν πρόκειται να μάθει ποτέ τίποτα καινούργιο. Τίποτα σημαντικό τουλάχιστον.

ON TOPIC

Χθες είδα:

Ready Player One

Το περίμενα καλύτερο, δεν ξέρω γιατί. Έψαχνα κάτι χαλαρό, διασκεδαστικό, να μην χρειαστεί να έχω και πολύ το μυαλό μου, επειδή η ζέστη το είχε κάνει φρυγανιά. Μου άρεσε η αρχή, τα πρώτα 20 λεπτά, πολύ εντυπωσιακή οπτικά και οι σκηνές δράσης καταπληκτικές, αλλά από εκεί και έπειτα, πήρε την κατηφόρα. Πολύ σαχλά κλισέ, άλλης δεκαετίας, κανένα ενδιαφέρον για τους χαρακτήρες, σαχλές επιλογές στην υπόθεση και γενικά όσο πήγαινε, τόσο χειρότερη μου φαίνονταν.

Απογοητεύτηκα.

Coherence

Λοιπόν, δεν ξέρω πως βρέθηκε στο ραντάρ μου, αλλά ξεκινάω να τη βλέπω, ΟΚ, είναι χαμηλού προϋπολογισμού (και φαίνεται), οι ηθοποιοί είναι άγνωστοι, κανένα πρόβλημα και ξεκινάει κάπως συμπαθητικά. Με το που αρχίζει να ξετυλίγεται η υπόθεση, αρχίζουν να ακούγονται κάτι ατάκες, που λες, δεν είναι δυνατόν να τις έγραψε επαγγελματίας σεναριογράφος! Μιλάμε για επίπεδο Tommy Wiseau στο The Room, σε στιλ: "we were at the bank today, we made a deal, we are going to make a lot of money. Anyway, how is your sex life?". Tόσο εξαναγκασμένα να προσπαθεί να πάει το σενάριο κάπου, και τόσο άλλα αντ' άλλων exposition ατάκες, που δεν έβγαζε τίποτα νόημα από όσα έλεγαν και έκαναν. Στην αρχή ήμουν με το στόμα ανοιχτό, μετά άρχισα να αναρωτιέμαι πως στο καλό βρέθηκε αυτή η ταινία μέσα στη Watchlist μου, και μετά άρχισα να πατάω τα γέλια κάθε φορά που πετάγονταν ατάκες που ολοφάνερα προσπαθούσαν να σπρώξουν την ταινία σε συγκεκριμένα πράγματα. "Λοιπόν παιδιά, χωρίς κανέναν λόγο, λέω να πάω έξω να δω τι γίνεται. Όχι, όχι, θα πάω, μην προσπαθείτε να με μεταπείσετε, δεν νομίζω να μου συμβεί τίποτα". Τι λες ρε κακομοίρη;! Η αλήθεια είναι ότι έριξα το γέλιο της αρκούδας, οπότε καλά πέρασα.

Βλέπω και κάτι reviews, και ήταν θετικά! Ακόμη και από ανθρώπους που θεωρούσα ότι έχουμε παρόμοια γούστα.

Είμαι με το στόμα ανοιχτό. Τι συμβαίνει; Σε ποιον πλανήτη προσγειώθηκα;

Και τότε ήρθε το κλειδί που έλυσε το μέγα μυστήριο:

Η ταινία δεν είχε σενάριο. Οι ηθοποιοί αυτοσχεδιάζουν συνεχώς τα λόγια τους, έχοντας πάρει ο καθένας στην αρχή της μέρας ένα χαρτάκι με τις οδηγίες/στόχους που έχει ο κάθε χαρακτήρας και προσπαθούσαν να τους εκπληρώσουν μέσα από τις (ελεύθερες) συζητήσεις. Είναι λίγο σαν να βλέπεις μια παρέα να παίζει "πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο".

Το κακό είναι ότι... ρε παιδιά... φαίνεται! Δηλαδή είναι ολοφάνερο! Είμαι γενικά φαν των αυτοσχεδιασμών, αλλά δεν γίνεται να τους παίρνεις και να τους κάνεις σενάριο. Λατρεύω το Whose Line is it anyway, αλλά δεν πιάνουν τα ίδια αστεία αν τα βάλει κάποιος σε ταινία ή τα διηγηθεί σε φίλους του. Πιάνουν επειδή ξέρεις ότι τα βγάζουν εκείνη την ώρα από το κεφάλι τους. Ότι είναι το πρώτο που τους έρχεται. Το ίδιο είχα πάθει όταν είδα το Borat, που πάλι ΔΕΝ ήξερα ότι δεν πρόκειται για κανονική ταινία και ότι δεν είναι ηθοποιοί. Πρέπει να γνωρίζει κανείς ότι αυτό που βλέπει είναι αυτοσχεδιασμός. Τότε ναι, έχει ενδιαφέρον να βλέπεις την ταινία και συγχωρείς πιο εύκολα διάφορους forced διαλόγους. Αλλά σαν κανονική ταινία, ε... δεν γίνεται! Γράψτε το εκεί στην αρχή, να ξέρουμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Paterson (2016)

Η ταινιά έχει αρκετά καλή βαθμολογία στο IMDB (7.4) και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Διάβασα κάποια από τα reviews στο site, αλλά δεν μπορώ να πω ότι είδα στην ταινία αυτά που γράφουν άλλοι ότι είδαν. Προσωπικά μου φάνηκε μία από τις πιο βαρετές και ανούσιες ταινίες που έχω δει. Βλέπουμε τη ζωή ή μάλλον την καθημερινότητα ενός οδηγού λεωφορείου και της γυναίκας-κοπέλας του. Ο οδηγός παράλληλα γράφει κα ποιήματα ενώ η κοπέλα του κάθετε σπίτι και ασχολείται με κάτι διαφορετικό κάθε μέρα.

Θα με ενδιέφερε πάντως να διαβάσω και εδώ τη γνώμη κάποιου που του άρεσε η ταινία.

4/10

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Death On The Nile[1978]

IMG-8567-f04665c0-92bf-43bc-ad43-cbffa88

https://www.imdb.com/title/tt0077413/?ref_=fn_al_tt_2

Πως μου ειχε ξεφυγει αυτο το αριστουργημα. Ενα μυθιστορημα της Agatha Christie που συναρπαζει με το μυστηριο του τις ανατροπες του και το εξαιρετικο σεναριο του. Ο Ηρακλης Πουαρο που υποδύεται ο εξαιρετος Ustinov ο οποιος δινει μια παρα πολυ καλη ερμηνεια θα λυσει με την εξυπναδα του μια δυσκολη υποθεση φονου ως ντετεκτιβ. Η ταινια θα μας ταξιδεψει στα πανεμορφα τοπια του Νειλου και των πυραμιδων και θα γινει το υποβαθρο του μυστηριου. Μεγαλο θετικο οτι καταφερνει να βαλει τον θεατη στο ρολο του Ντετεκτιβ που ισως καταλαβει τι συμβαινει με καποια clues που δινει ο Πουαρο. Μπραβο μην την χασετε. 8.6/10

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Arwindan είπε

Paterson (2016)

Η ταινιά έχει αρκετά καλή βαθμολογία στο IMDB (7.4) και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Διάβασα κάποια από τα reviews στο site, αλλά δεν μπορώ να πω ότι είδα στην ταινία αυτά που γράφουν άλλοι ότι είδαν. Προσωπικά μου φάνηκε μία από τις πιο βαρετές και ανούσιες ταινίες που έχω δει. Βλέπουμε τη ζωή ή μάλλον την καθημερινότητα ενός οδηγού λεωφορείου και της γυναίκας-κοπέλας του. Ο οδηγός παράλληλα γράφει κα ποιήματα ενώ η κοπέλα του κάθετε σπίτι και ασχολείται με κάτι διαφορετικό κάθε μέρα.

Θα με ενδιέφερε πάντως να διαβάσω και εδώ τη γνώμη κάποιου που του άρεσε η ταινία.

4/10

Δεν ειναι απο τις ταινιες που μπορει καποιος να πει αντικειμενικα οτι ειναι καλη η κακη. Ανηκει σε αυτο το γκρουπ ταινιων που εξυμνουν την ομορφια της καθημερινοτητας και τη κρυμμενη ποιηση κοινων πραγματων (ενα καλοφτιαγμενο σπιρτοκουτο), ή ακομα και σκουπιδιων (βλ. πλαστικη σακουλα στο american beauty).

Ο τροπος που διεξαγει τη καθημερινοτητα του ο Πατερσον ειναι τοσο ηρεμος και επαναλαμβανομενος, σχεδον διαλογιστικος, που ακομα και η παραμικρη αναποδια στη ρουτινα του (πχ. μια ηλεκτρολογικη βλαβη στο λεωφορειο) μας φαινεται σαν ενα βασικο δραματικο σημειο του εργου. Σιγα σιγα, η ταινια σε απορροφαει ολο και παραπανω στη σαγηνευτικη της ηρεμια, οπου οταν ενα πραγματικα κρισιμο γεγονος συμβαινει (ο Πατερσον αφοπλιζει καποιον τυπο στο μπαρ), η ταινια μας αφυπνιζει ξαφνικα αποκαλυπτοντας μας μια κρυμμενη πλευρα του πρωταγωνιστη (ηταν στρατιωτης στο παρελθον). Ισως ο Πατερσον ζει μια τοσο μονοτονη και "βαρετη" ζωη, επειδη προσπαθει να ξεφυγει απο τις παλιες του, πιθανως τραυματικες αναμνησεις απο το πολεμο, και η ποιηση τον βοηθαει να επιτυχει αυτη την εσωτερικη γαληνη που τοσο αποζηταει.

Ολα αυτα εικασιες ειναι φυσικα, θα σου προτεινα μετα απο λιγο καιρο να τη ξαναδεις τη ταινια και να διαμορφωσεις δικες σου θεωριες, για αυτο το τοσο παραξενο εργακι του αγαπημενου Jarmusch. 8.5/10 .

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@arminΕφόσον η ταινία καταφέρνει να κάνει διαφορετικούς ανθρώπους να δουν τοσο διαφορετικά πράγματα, τότε κάτι κάνει καλά. Προσωπικά δεν με άγγιξε με τον τρόπο που λες. Ίσως να την ξαναδώ κάποια στιγμή όπως λες με πιο ανοιχτό μυαλό. 

Επεξ/σία από Arwindan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hotel Mumbai

MV5-BYTJl-ZWY2-Yj-Yt-ZGIx-My00-MDEw-LTli

https://www.imdb.com/title/tt5461944/?ref_=nv_sr_1?ref_=nv_sr_1

Σιγουρα μια απο τις πιο δυνατες ταινιες του 2019 βασισμενη στην επιθεση Τζιχαντιστων στο Mumbai το 2008. Σκληρη ωμη με μια αρκετα ασφυκτικη ατμοσφαιρα. Η ταινια θα σας προκαλεσει μισος οργη και θλιψη για οτι συμβαινει στο κοσμο. Ανεκαθεν τα μεγαλυτερα εγκληματα γινοταν και γινονται στο ονομα της θρησκειας. Το Τζιχαντ ειναι ισως η χειροτερη μαστιγα των τελευταιων 15 χρονων. Δυσκολη και βαρια ταινια οποτε να εχετε το αναλογο mood για να την δειτε. 8.2/10

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Johnny English Strikes Again

maxresdefault.jpg

Κλασικο χιουμορ Rowan Atkinson. Το σεναριο ειναι μια απο τα ιδια αλλα καποιες σκηνες βγαζουν αρκετο γελιο. Αυτη με το VR ειναι η καλυτερη. Δεν κανει καποια κοιλια αλλα εχει μεσα και αρκετες χαζες σκηνες που λες οκ δεν γινονται ουτε σε ταινιες. Μιας και ειναι η τριτη ταινια της σειρας θα ελεγα οτι ηταν τιμια και δεν κουραζει. 6.4/10

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...