Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; [Part III]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

The killer

Πληρωμένος δολοφόνος αποτυγχάνει για πρώτη φορά στη ζωή του, κάνουν μπαούλο στο ξύλο την κοπελιά του και μετά αυτός σκοτώνει όλους τους υπαίτιους.

Επιφανειακό,  άχρωμο, άγευστο, άοσμο. Κοινώς αδιάφορο (αντιγράφω από τον HALF EVIL, τι, μόνο αυτοί θα βάζουν το ίδιο κομμάτι διαλόγου 3-4 φορές;).

Δεν θυμάμαι πιο αδιάφορη σεναριακά ταινία. Όλο έλεγα "να, κάπου εδώ θα δούμε κάποια αλλαγή", η οποία δεν ερχόταν ποτέ. Οι ηθοποιοί δεν έπαιζαν. Ο Fassbender δεν μπήκε καν στον κόπο να εμπνευστεί από τις χαριτωμένες OCD παραξενιές του Washington στα Equalizer. H σκηνοθεσία ήταν απόλυτα επίπεδη, καμιά ένταση, καμιά έκπληξη, φλατ όλα τελείως. Λες και το έκαναν επίτηδες. Και επειδή ο Fincher μόνο άχρηστος δεν είναι, πιστεύω ότι κάτι ήθελε να πει με όλη αυτήν την διεκπεραιωτική, ανούσια, ψόφια προσπάθειά του. Αλλά δεν κατάλαβα τι ήταν αυτό.

Επεξ/σία από Voodooman
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Red Rooms

https://m.imdb.com/title/tt22207786/

Λοιπον παιζει να ειναι απο τις πιο περιεργες ταινίες που εχω δει τελευταία. Τρομερή σκηνοθεσία, δεν σου δειχνει απολυτως τιποτα φρικαλεο, ωστόσο η καταχνια ειναι "εκει", καλυμενη με φωτεινα χρωματα. Η δε μουσικη εινακ to the point σε καθε σημειο που υπάρχει. 

Απο ενα σημειο και μετα γίνεται εντελώς trippy και εκει που πάει να κανει κοιλιά, δινει μια ωθηση και σε παει σφαιρα.

Η δε δουλεια που εχουν κανει με τον χαρακτήρα της ηρωιδας και της γκρουπι ειναι για βραβείο (οπως και οι ερμηνείες βασικά)

Το μονο που μου έλειπε (ή ίσως να μου ξέφυγε) ηταν το σαφες κινητρο της πρωταγωνιστριας για την συμμετοχή της στην υποθεση.

Απλα δεν ξερω τι βαθμό να βαλω πραγματικά γιατι η ταινία σου δινει μια εντελώς φλου αισθηση. Με την καλή έννοια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

The Creator[2023]

Screenshot-2.png

https://www.imdb.com/title/tt11858890

Η κλασικη sci-fi περιπετεια δρασης υψηλου production value η οποια προσπαθει εχει τις ιδεες εχει τον δυστοπικο κοσμο να στηριξει καθε ιδεα αλλα αποτυγχανει σε μεγαλο βαθμο και γινεται αυτο που λεμε generic κλισεδιαρικη ποπ κορν περιπετεια στην οποια απλα περνας καλα και την αλλη μερα την εχεις ξεχασει. Θελει να ειναι Blade Runner κατα ενα βαθμο αλλα δεν. Η ταινια ξεκιναει με ενα προλογο οπου δειχνει πως εξελιχθηκε ο κοσμος με την δημιουργια AI απο τον ανθρωπο η συνυπαρξη της AI με τον ανθρωπο η εξελιξη της AI με ανθρωπινα εξωτερικα μελη και καπου εκει πεφτει μια ατομικη βομβα σε μεγαλη περιοχη των ανθρωπων και ξεκιναει ενα ατελειωτο κυνηγι της AI απο τον ανθρωπο. Το ετος που εξελισσεται ολη η ταινια ειναι το 2065 λιγο στην αρχη και ολη η υπολοιπη το 2070. Οι ανθρωποι εχουν φτιαξει το Nomad ενα τεραστιο ιπταμενο σκαφος ικανο να εξολοθρευσει καθετι και να γινει η επικρατησει του ανθρωπου εναντι της ΑΙ. Η ΑΙ στην προσπαθεια να αντεπιτεθει δημιουργει ενα υπεροπλο το Alpha One. Καπου εδω σταματαει η περιγραφη της ιστοριας μιας και οτιδηποτε παραπανω ειναι spoiler. Πρωταγωνιστης ο John David Washington τον προωθουν πολυ και δυστυχως δεν ειναι οτι καλυτερο στο να δωσει συναισθηματα προσπαθει ομως το ιδιο θεμα υπηρχε και στο Tenet. Απο εκει και περα εχουμε μια ασταματητη ταινια με πολυ καλα εφε που ξερεις το τελος πριν τη μεση και ξερεις ξεκαθαρα απο το πρωτο μισαωρο ποιος ειναι ο κακος και ποιος ο καλος. Οπως ειπα κλισε. Καταφερνει ομως να κρατησει το θεατη παρολο τα 125 λεπτα εχει καποια καλα στοιχεια εχει δραση αρτιος ο τεχνικος τομεας και τα μοντελα των ρομποτ και γενικα θα περασετε ευχαριστα απλα δεν υπαρχει κατι αλλο μετα απο το τελος. 6.7/10

 

The Killer[2023]

killer-poster.jpg

https://www.imdb.com/title/tt1136617

Λοιπον λοιπον λοιπον τι εχουμε εδω. Θα προσπαθησω να δωσω μια αλλη οπτικη στην ταινια καθαρα δικη μου που την σκεφτομουν καθολη τη διαρκεια της ταινιας. Ο David Fincher ειναι ενας μοναδικος σκηνοθετης οι περισσοτερες ταινιες που εχει κανει ειναι τουλαχιστον αξιοπρεπης με αρκετες να ειναι κατι εξαιρετικο. Το The Killer δεν ανηκει στην δευτερη κατηγορια αλλα ειναι οτι πιο Fincher εχουμε δει απο αποψη φινιρισματος της ταινιας. 6 chapters συν τον επιλογο μας δειχνει μια καθαρη ταινια εκδικησης απο εναν απο τους πιο τελειομανης πληρωμενους δολοφονους πανω στη γη. Το πρωτο κομματι ναι ηταν αργο αλλα ηταν αυτο που αγαπησα περισσοτερο. Ο Fincher αργα και μαεστρικα σε βαζει στον κοσμο στο μυαλο ενος τελειομανη δολοφονου που καθε τι ειναι μετρημενο με γεωμετρικη ακριβεια σε εναν κοσμο ξεκαθαρα ουδετερο για αυτον μιας και μονο ετσι μπορεις να αγγιξεις την τελειοτητα σε αυτο τον τομεα. Μονο που υπαρχει ο ανθρωπινος παραγοντας και το ποσοστο λαθους δεν αγγιζει ποτε το 0%. Παμε τωρα στην αλληγορικη σκεψη που με ετρωγε σε ολη την ταινια. Ο εξαιρετικος Fassbender λεει και ξανα λεει στο μυαλο του ενα μονολογο για τη δουλεια του θεωρω οτι εμμεσα ο Fincher σκιαγραφει και την δικη του δουλεια τη δικη του σκηνοθεσια με τη φινετσα και την τελειομανια που την διακατεχει που περικλειει την ταινια απο την αρχη μεχρι το τελος. Σε σημεια μπαινει και ο ανθρωπινος συναισθηματικος παραγοντας αλλα γρηγορα φευγει απο το μυαλο του δολοφονου. Το Execution Is Everything του poster ξεκαθαρα για μενα περιλαμβανει και τον ιδιο τον Fincher μεσα ισως λεω ισως και για ολες τις ταινιες του που εχει κανει μεχρι σημερα αλλα ιδιαιτερα για την συγκεκριμενη που δειχνει οτι ακομα και μια απλη ταινια εκδικησης μπορει να εχει τετοιο υποδειγματικο βαθμο στην εκτελεση της. Οποτε το ρεζουμε. Μια ευκολη και απλη σεναριακα ταινια η οποια με την αρτια σκηνοθεσια του Fincher αλλα και την επιβλητικοτητα και ακεραιοτητα του Fassbender βγαινει ενα πολυ αξιολογο αποτελεσμα και μπαινει στην πρωτη κατηγορια των αξιοπρεπων ταινιων του Fincher η οποια για μενα περναει και αλληγορικα μηνυματα για τον ιδιο. 7.5/10

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Killers of the Flower Moon

Λευκοί στον μεσοπόλεμο προσπαθούν να αρπάξουν από Ινδιάνους ιθαγενείς τα πετρελαιοχώραφά τους-με κάθε μέσο.

Άλλο ένα έπος του Σκορσέζε. Μεγάλο σε διάρκεια και εύρος, λίγο κουραστικό σε μερικά σημεία μετά την μέση, αλλά στιβαρό, γεμάτο και πειστικό σε όλα του. Πολύ καλή αναπαράσταση της εποχής, το πλάνο με την περιήγηση στο εσωτερικό του σπιτιού εντυπωσιακό. Τα γεγονότα που απασχολούν την ταινία αποτελούν την πρώτη μεγάλη υπόθεση που κλήθηκε να εξιχνιάσει το, νεοσύστατο τότε, FBI και είναι ένα πολύ ωραίο κομμάτι της ταινίας, στο οποίο ξεχωρίζει η ερμηνεία του Jesse Plemons.

Ο Ντε Νίρο παίζει τον συνηθισμένο του ρόλο του κακού όπως τον παίζει τα τελευταία χρόνια, χωρίς φυσικά το νεύρο των προηγούμενων δεκαετιών.  Η έκπληξη για εμένα ήταν ο Ντι Κάπριο, στον πιο λιγδερό και ποταπό ρόλο της καριέρας του. Η Ινδιάνα υπέροχη.

Μία γενικά ωραία, πλήρης ταινία, χωρίς την ένταση άλλων ταινιών του Σκορσέζε - ακόμη και πρόσφατων, που βλέπεται με προσοχή.

 

Επεξ/σία από Voodooman
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

The Blue Caftan[Le Bleu Du caftan][2022]

MV5-BZj-Q4-OTJm-Zj-Mt-M2-Nl-Ni00-Mj-M1-L

https://www.imdb.com/title/tt17679584

Μια παρα πολυ γλυκια ταινια οπου λιγοι θα δουν και ακομα πιο λιγοι θα αγαπησουν. Η σκηνοθετρια απο το Μαροκο και εχουμε κεντρικους ηρωες απο Παλαιστινη και Βελγιο με την κεντρικη γλωσσα της ταινιας να ειναι Αραβικα και πρωτοκυκλοφορησε περσι στο Φεστιβαλ Καννων στη Γαλλια. Η ιστορια μας εχει να κανει με ενα ανδρογυνο παντρεμενο 25 χρονια οπου εχουν ενα κλασικο ραφειο πολλα χρονια. Ο ανδρας προσπαθει να καταπιεσει το παθος του για τους ανδρες σε ολη του τη ζωη ενω την ιδια ωρα η γυναικα πασχει απο μια θανατηφορα αρρωστια. Ενοχες τυψεις αγαπη λυτρωση η ταινια εχει ολα αυτα που πρεπει να εχει ενα καλο ρομαντικο δραμα. Η κεντρικη Βεγλιδα ηθοποιος Lubna Azabal ειναι μοναδικη και απο κοντα ερχεται και ο ανδρας της Saleh Bakri με τον τριτο κεντρικο νεαρο ηθοποιο Ayoub Missioui να εχει τις στιγμες του. Η ταινια ειναι αργη περνει το χρονο της για σχεδον καθε σκηνη αλλα βγαζει στο 100% το καθε συναισθημα που χρειαζεται. Το μπλε καφτανι λοιπον μια ταινια που θελει προσηλωση ειναι ο ορισμος του ποιοτικου ρομαντικου δραματος αλλα δεν ειναι ταινια που θα κανει θραυση στο πιο mainstream κοινο. Οι σινεφιλ μην τη χασετε ομως ειναι εξαιρετικα ανθρωπινη και αυτο που κανει το κανει υπεροχα. 7.7/10

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Guardians of the Galaxy Vol. 3

Επιτέλους ρε φίλε, επιτέλους! Μετά από τόσα χρόνια είδα επιτέλους μια super hero ταινία που απλά γούσταρα την ζωή μου σε όλη την διάρκεια.

Σκηνές, δράση εφέ, ένας από τους πιο μισητούς villains γενικά, μουσική και πάνω από όλα η εναλλαγή συναισθημάτων. Από την μια υπάρχει το κωμικό στοιχείο για το οποίο φημίζονται αυτές οι ταινίες αλλά σε πολλά σημεία απλά ήθελα να βάλω τα κλάματα. Για να το πω πιο απλά, είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να είναι μια superhero ταινια.

Διάβασα ένα σχόλιο στο reddit με το οποίο ταυτίζομαι 100%.
"Δεν έχω βαρεθεί τις super hero ταινίες τελικά, έχω βαρεθεί τις κακές super hero ταινίες"

Για εμένα απλά ανέβηκε στο Πάνθεον των superhero ταινιών. 9/10

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, BlueBlade said:

 Guardians of the Galaxy Vol. 3

Επιτέλους ρε φίλε, επιτέλους! Μετά από τόσα χρόνια είδα επιτέλους μια super hero ταινία που απλά γούσταρα την ζωή μου σε όλη την διάρκεια.

Σκηνές, δράση εφέ, ένας από τους πιο μισητούς villains γενικά, μουσική και πάνω από όλα η εναλλαγή συναισθημάτων. Από την μια υπάρχει το κωμικό στοιχείο για το οποίο φημίζονται αυτές οι ταινίες αλλά σε πολλά σημεία απλά ήθελα να βάλω τα κλάματα. Για να το πω πιο απλά, είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να είναι μια superhero ταινια.

Διάβασα ένα σχόλιο στο reddit με το οποίο ταυτίζομαι 100%.
"Δεν έχω βαρεθεί τις super hero ταινίες τελικά, έχω βαρεθεί τις κακές super hero ταινίες"

Για εμένα απλά ανέβηκε στο Πάνθεον των superhero ταινιών. 9/10

Εχώ δει μόνο το 1ο λόγω του οτι αυτού του είδους οι ταινίες έχουν χαλάσει πλέον, με έπεισες να καθίσω να δω και τις υπόλοιπες δύο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, polonos1313 είπε

Εχώ δει μόνο το 1ο λόγω του οτι αυτού του είδους οι ταινίες έχουν χαλάσει πλέον, με έπεισες να καθίσω να δω και τις υπόλοιπες δύο

Η δευτερη λιγα πραγματα η τριτη ειναι επικη οταν την ειχα δει ειχα εντυπωσιαστε. Ανετα κοντραρει infinity wars και end game. Το 2 και να μην το δεις δεν χανεις τιποτα. Μετα παιξε και το εξαιρετικο παιχνιδι στο οποιο καταφεραν να αποτυπωσουν στο 100% τη χημεια μεταξυ των χαρακτηρων αλλα και ολο το lore το αποτυπωσαν εξαιρετικα καλα.

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αs They Made Us, ταινία του 2022, σε σενάριο και σκηνοθεσία της Μάιμ Μπιάλικ (Βig Bang Theory).

Μια νέα γυναίκα, διαζευγμένη μητέρα δύο παιδιών, προσπαθεί να διαχειριστεί τις -ήδη προβληματικές- σχέσεις της με τους γονείς της και να βάλει την προσωπική και επαγγελματική της ζωή σε μια σειρά, καθώς ο πατέρας της πάσχει από ανίατη εκφυλιστική νόσο και βρίσκεται στα τελευταία του.

Η ταινία κινείται ανάμεσα στο παρόν και το παρελθόν, με αρκετά flashback που δίνουν πληροφορίες για το πώς έφτασαν τα πράγματα στην τωρινή τους κατάσταση. Ενσωματώνει κάποια αυτοβιογραφικά στοιχεία της Μπιάλικ, η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη, υπό την έννοια ότι ο πατέρας είναι καταδικασμένος, η -αλκοολική- μητέρα σχοινοβατεί μεταξύ οργής και άρνησης, ο γιος (αδερφός της πρωταγωνίστριας) έχει διακόψει εδώ και πολλά χρόνια σχέσεις με την οικογένεια, η κόρη έχει φορτωθεί τα πάντα και συχνά πελαγώνει, αλλά η ταινία κρατάει το ενδιαφέρον με τις ερμηνείες.

Χόφμαν και Μπέργκεν, που υποδύονται τους γονείς, είναι εξαιρετικοί. Στα flashback, βέβαια (παρά τα φίλτρα, τα κάδρα και το φωτισμό) δεν κρύβεται το ότι ένας άνθρωπος 86 ετών, στην πραγματικότητα, υποδύεται έναν 50χρονο-55χρονο (το ίδιο ισχύει και για τη Μπέργκεν) όμως στο παρόν δίνει ρέστα. Η Μπέργκεν είναι τόσο πειστική, που πραγματικά δοκιμάζει τις αντοχές του θεατή, στο ρόλο της passive-aggressive καταπιεσμένης και καταπιέζουσας μητέρας.

Έχω κάποιες ενστάσεις στο κάστινγκ των παιδιών, όχι γιατί δεν παίζουν καλά, αλλά γιατί ο Χέλμπεργκ δεν πείθει καθόλου για αδερφός της Έιγκρον (ή το αντίστροφο). Όχι εμφανισιακά -που, όσο να πεις, επηρεάζει, η αδερφή είναι μια κούκλα κι ο αδερφός μια πανούκλα- αλλά στην όλη γλώσσα του σώματος: ο αδερφός, επαναστατώντας απέναντι στο στρεβλό οικογενειακό περιβάλλον (ο πατέρας στην πορεία αποδείχτηκε διπολικός), κάποια στιγμή φεύγει και φτιάχνει τη ζωή του, απομένει η κόρη να υποδύεται το σάκο του μποξ και οι γονείς, μέχρι που έρχεται η αρρώστια να αλλάξει κάπως τις ισορροπίες, την καταπιέζουν ανελέητα. Κι όμως, στις σκηνές που έχουν οι δυο τους, ο γιος είναι ο τελείως φοβισμένος, καμπουριασμένος, μασάει τα λόγια του, η αδερφή που θα περίμενε κανείς να έχει μια κάποια φθορά από τη διαρκή τριβή με το στρεβλό περιβάλλον στέκεται αγέρωχη, δεν πετάει μισή άστοχη κουβέντα, εκφράζεται σαν ψυχολόγος με πελάτες που διαθέτουν παχύ πορτοφόλι.

Η "αγιογραφία" της αδερφής είναι κατανοητή, εν μέρει, εφόσον η Μπιάλικ βλέπει τον εαυτό της στο πρόσωπό της (ακόμη και το όνομα του πρώην συζύγου στο έργο -Πίτερ- είναι το ίδιο με το επίθετο του πρώην συζύγου της Μπιάλικ -Στόουν...), αλλά και πάλι η εικόνα (σε συνδυασμό με την όλη παρουσία του Χέλμπεργκ, συμπρωταγωνιστή της Μπιάλικ στο BBT) ξενίζει.

Γενικά, όμως, το αποτέλεσμα, παρά τα αγιογραφικά στοιχεία, είναι καλό, οι ερμηνείες ιδίως των βετεράνων είναι εξαιρετικές και θεωρώ πως το As They Made Us αξίζει να του διαθέστε το χρόνο σας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Arkin said:

Η δευτερη λιγα πραγματα η τριτη ειναι επικη οταν την ειχα δει ειχα εντυπωσιαστε. Ανετα κοντραρει infinity wars και end game. Το 2 και να μην το δεις δεν χανεις τιποτα. Μετα παιξε και το εξαιρετικο παιχνιδι στο οποιο καταφεραν να αποτυπωσουν στο 100% τη χημεια μεταξυ των χαρακτηρων αλλα και ολο το lore το αποτυπωσαν εξαιρετικα καλα.

Μπορώ να δω απευθείας το 3 δηλαδή ? Δεν χρειάζεται το 2ο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, polonos1313 είπε

Μπορώ να δω απευθείας το 3 δηλαδή ? Δεν χρειάζεται το 2ο ?

Να σου πω την αληθεια στο 2 ειχα βαρεθει και ελαχιστο το θυμαμαι ενω το 1 που ηταν ακομα πιο παλιο το θυμαμαι καλυτερα. Να το δεις ομως γιατι υπαρχει συνδεση και με τις 3 ταινιες και σιγουρα θα χασεις κομματια αν πας αμεσα στο 3. Γενικα το συμπαν της Marvel απαιτει να εχεις δει τις ταινιες οπως βγαινουν χρονολογικα κινηματογραφο μιας και ολες συνδεονται και στις μεγαλες που βρισκονται ολοι μαζι οι ηρωες σιγουρα χανεις κομματια. Δεν ειχα δει το civil war και ειδα το infinity war και εχασα επεισοδια λεω καλα τι γινεται και καποιοι δεν μιλιουνται. Οποτε ναι να δεις το 2 πρωτα και μετα το 3. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Oppenheimer[2023]

71lq-Dylcv-GL.jpg

https://www.imdb.com/title/tt15398776

Ακομα μια πολυ καλη ταινια απο τον Christopher Nolan η οποια μιας και βασιζεται σε πραγματικα γεγονοτα παραδιδει μαθηματα ενος κοσμου μιας εποχης οχι πολυ μακρια απο το σημερα μολις 80 χρονια πριν η οποια ξεκαθαρα καθορισε το μελλον που ολοι βιωνουμε σημερα. Διαχωρισα την ταινια σε 3 μερη. Το πρωτο μισο της ταινιας οπου βλεπουμε το ξεκινημα τη θεωρια γυρω απο την πρωτη ατομικη βομβα η καλυτερα την πρωτη βομβα σχασης με αρκετες επιστημονικες παρατηρησεις μαζι με αρκετες πτυχες του Oppenheimer απο την προσωπικη του ζωη και οχι μονο. Παραλληλα βλεπουμε σε ασπρομαυρο φοντο το μακρινο μελλον με κατι σαν ανακριση του J. Robert Oppenheimer αλλα και του Lewis Strauss για οτι συνεβη τα χρονια που εγιναν ολα αυτα. Το δευτερο μερος της ταινιας το οποιο κραταει 30-40 λεπτα και δειχνει τις πραξεις και το αποτελεσμα του πρωτου μερους με τον καθορισμο του πολεμου και το τριτο και τελευταιο μερος που αποσκοπει κυριως στην ηθικοπλαστικη ερμηνεια του Oppenheimer μιας και βρηκα αρκετα σουρεαλιστικη την ολη φαση με τον Strauss και την κοντρα με τον Oppenheimer για εναν τοσο χαζο λογο στην οποια κοντρα ομως πατησε ενα μεγαλο μερος της ταινιας οποτε κραταμε κυριως τα θετικα. Σκηνοθετικα ειναι υπεροχη δεν υπαρχει τιποτα να της προσαψεις ισως θα μπορουσε να διαχωρισει χρονολογικα της φασεις που βλεπουμε γιατι μπορει να δημιουργηθει ευκολα συγχυση αλλα τα κομματια του puzzle ευκολα δενουν. Ο Nolan ηθελε απο εποχες Batman Begins να φτιαξει ταινια με πρωταγωνιστη τον εξαιρετικο Cillian Murphy και νομιζω ηταν ιδανικη επιλογη απο τους καλυτερους ηθοποιους της γενιας του. Robert Downey Jr. αξιολογος ως Strauss ο Damon στο κλασικο στυλακι ως ο στρατηγος Groves που ξεκινησε ολο το προγραμμα και οι 2 μοιραιες γυναικες του Oppenheimer Emily Blunt[Kitty Oppenheimer] και Florence Pugh[Jean Tatlock] να μαγνητιζουν τα βλεμματα. Οι ρυθμοι της ταινιας παρολο που ειναι υποτονικοι χωρις καποια κορυφωση επικρατει ενα διαρκες συναισθημα αγχους και αγωνιας το οποιο κυριως πηγαζει απο το μυαλο του Oppenheimer. Ειναι μια ταινια που θα ξανα εβλεπα? Δεν νομιζω μιας και ειναι απο τις ταινιες που βλεπεις μια φορα στη ζωη σου και απλα κρατας τα σημαντικοτερα απο αυτη και δεν τα ξεχνας ποτε. Αλλα ειναι σιγουρα μια ταινια που κανει τον Nolan να δειξει και αλλες πτυχες του ταλεντου του σε μια διαφορετικου ειδους ταινια απο τις περισσοτερες που μας ειχε συνηθισει μεχρι σημερα. Και παραλληλα να διδαξει στους νεοτερους και μη τα βασικοτερα γυρω απο την ατομικη βομβα και τον ιδιο τεραστιο Oppenheimer που δυστυχως λιγοι γνωριζαν πριν κυκλοφορησει η ταινια. 8.4/10

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 16/11/2023 at 18:26, Arkin said:

Oppenheimer[2023]

71lq-Dylcv-GL.jpg

https://www.imdb.com/title/tt15398776

Ακομα μια πολυ καλη ταινια απο τον Christopher Nolan η οποια μιας και βασιζεται σε πραγματικα γεγονοτα παραδιδει μαθηματα ενος κοσμου μιας εποχης οχι πολυ μακρια απο το σημερα μολις 80 χρονια πριν η οποια ξεκαθαρα καθορισε το μελλον που ολοι βιωνουμε σημερα. Διαχωρισα την ταινια σε 3 μερη. Το πρωτο μισο της ταινιας οπου βλεπουμε το ξεκινημα τη θεωρια γυρω απο την πρωτη ατομικη βομβα η καλυτερα την πρωτη βομβα σχασης με αρκετες επιστημονικες παρατηρησεις μαζι με αρκετες πτυχες του Oppenheimer απο την προσωπικη του ζωη και οχι μονο. Παραλληλα βλεπουμε σε ασπρομαυρο φοντο το μακρινο μελλον με κατι σαν ανακριση του J. Robert Oppenheimer αλλα και του Lewis Strauss για οτι συνεβη τα χρονια που εγιναν ολα αυτα. Το δευτερο μερος της ταινιας το οποιο κραταει 30-40 λεπτα και δειχνει τις πραξεις και το αποτελεσμα του πρωτου μερους με τον καθορισμο του πολεμου και το τριτο και τελευταιο μερος που αποσκοπει κυριως στην ηθικοπλαστικη ερμηνεια του Oppenheimer μιας και βρηκα αρκετα σουρεαλιστικη την ολη φαση με τον Strauss και την κοντρα με τον Oppenheimer για εναν τοσο χαζο λογο στην οποια κοντρα ομως πατησε ενα μεγαλο μερος της ταινιας οποτε κραταμε κυριως τα θετικα. Σκηνοθετικα ειναι υπεροχη δεν υπαρχει τιποτα να της προσαψεις ισως θα μπορουσε να διαχωρισει χρονολογικα της φασεις που βλεπουμε γιατι μπορει να δημιουργηθει ευκολα συγχυση αλλα τα κομματια του puzzle ευκολα δενουν. Ο Nolan ηθελε απο εποχες Batman Begins να φτιαξει ταινια με πρωταγωνιστη τον εξαιρετικο Cillian Murphy και νομιζω ηταν ιδανικη επιλογη απο τους καλυτερους ηθοποιους της γενιας του. Robert Downey Jr. αξιολογος ως Strauss ο Damon στο κλασικο στυλακι ως ο στρατηγος Groves που ξεκινησε ολο το προγραμμα και οι 2 μοιραιες γυναικες του Oppenheimer Emily Blunt[Kitty Oppenheimer] και Florence Pugh[Jean Tatlock] να μαγνητιζουν τα βλεμματα. Οι ρυθμοι της ταινιας παρολο που ειναι υποτονικοι χωρις καποια κορυφωση επικρατει ενα διαρκες συναισθημα αγχους και αγωνιας το οποιο κυριως πηγαζει απο το μυαλο του Oppenheimer. Ειναι μια ταινια που θα ξανα εβλεπα? Δεν νομιζω μιας και ειναι απο τις ταινιες που βλεπεις μια φορα στη ζωη σου και απλα κρατας τα σημαντικοτερα απο αυτη και δεν τα ξεχνας ποτε. Αλλα ειναι σιγουρα μια ταινια που κανει τον Nolan να δειξει και αλλες πτυχες του ταλεντου του σε μια διαφορετικου ειδους ταινια απο τις περισσοτερες που μας ειχε συνηθισει μεχρι σημερα. Και παραλληλα να διδαξει στους νεοτερους και μη τα βασικοτερα γυρω απο την ατομικη βομβα και τον ιδιο τεραστιο Oppenheimer που δυστυχως λιγοι γνωριζαν πριν κυκλοφορησει η ταινια. 8.4/10

Δύο ερωτήσεις:

Ο Αϊνστάιν ήταν "για τις Απόκριες", ή φταίει που μετά τον Geoffrey Rush στο Genius δεν μπορώ να δω άλλον να  ενσαρκώνει τον θείο Albert? 😁

Τη Δουνκέρκη την έχεις πιο πάνω ή πιο κάτω απ' το Oppenheimer?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Δύο ερωτήσεις:

Ο Αϊνστάιν ήταν "για τις Απόκριες", ή φταίει που μετά τον Geoffrey Rush στο Genius δεν μπορώ να δω άλλον να  ενσαρκώνει τον θείο Albert? 😁

Τη Δουνκέρκη την έχεις πιο πάνω ή πιο κάτω απ' το Oppenheimer?

Αινσταιν απο τα λιντλ της Αλβανιας και η ταινια ηταν βαρετη πολυ χωρις ενταση απο την αρχη μεχρι το τελος ψιθυρίζουν

Επεξ/σία από poulaki1976
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...