Προς το περιεχόμενο

Διακοπές, ταξίδια, εκδρομές [Part II]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, *nenya* είπε

Δεν ηταν ξενοδοχειο, ηταν ενα μεγαλο διαμερισμα 😕 και σου λέω αστο το refund, μια εξαιρεση για αλλαγη ημερομηνιων ηθελα, αλλα δεν φανηκε να δειχνουν καμια κατανοηση και διαθεση για συνεννόηση. 

Κατάλαβα. Πίεσε τους όσο μπορείς, πες ότι θα γράψεις αρνητική κριτική και ζητά να σου επιστραφεί το ποσο. Επίσης ενημέρωσε ότι έχεις επικοινωνήσει και με booking. Όσο πιο πολύ τους ενοχλήσεις, τόσο πιο πιθανό είναι να σου κάνουν refund.

Δεν ξέρω για ποτε ήταν το ταξίδι άλλα η Αυστρία έχει απο 16.03 απαγόρευση κυκλοφορίας, όπως και στην Ελλάδα. 

 

Επεξ/σία από mavrik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mavrik είπε

Κατάλαβα. Πίεσε τους όσο μπορείς, πες ότι θα γράψεις αρνητική κριτική και ζητά να σου επιστραφεί το ποσο. Επίσης ενημέρωσε ότι έχεις επικοινωνήσει και με booking. Όσο πιο πολύ τους ενοχλήσεις, τόσο πιο πιθανό είναι να σου κάνουν refund.

Δεν ξέρω για ποτε ήταν το ταξίδι άλλα η Αυστρία έχει απο 16.03 απαγόρευση κυκλοφορίας, όπως και στην Ελλάδα. 

Κακές συμβουλές. Πρώτον αν τους εκβιάσει γραπτώς έχουν στοιχεία υπέρ τους. Επιπλέον αν δεν έρθει ο guest δεν μπορεί να γράψει κριτική καθώς θα χαρακτηριστεί ως no show.

Εφόσον έχει ακυρωθεί η πτήση και η χώρα στην οποία θα πας έχει σοβαρό πρόβλημα με καραντίνες κλπ η booking λογικά θα σου επιστρέψει τα χρήματα. Κάνε υπομονή γιατί έχουν τεράστιο όγκο αιτημάτων.

Επεξ/σία από george1807
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, *nenya* είπε

Φαντασου μιλαγα πρωτα με το καταλυμα και τους εξηγούσα οτι με την ολη κατασταση του κορονοιου δεν θα καταφερουμε να έρθουμε. Και τους ζητησα αν γινοταν να αλλαξουμε τις ημερομηνιες. Ηξερα οτι στην πολιτικη του καταλυματος ελεγε οτι δεν γινοταν refund, αλλα ειπα να ζητησω εστω αλλαγη ημερομηνιων. Οι απαντήσεις του καταλυματος μου επαναλαμβαναν αυτο: το cancellation χρεωνεται κ δεν σας κανουμε refund και μιληστε με την ιδια την booking.

Στελνω λοιπον και στην εξυπηρέτηση της booking, τους λεω τα ιδια και μου απαντανε στο πρώτο μηνυμα με τα ιδια λόγια που μου'γραψαν απ'το κατάλυμα...και σε δευτερο μηνυμα η booking μου ζηταει proof (!!!) για την ολη κατασταση! Σαν να λεμε στην κοσμαρα τους!

Μ'αυτα κ μ'αυτα, λιγες μερες αργοτερα ετσι κι αλλιως ακυρωθηκαν σχεδον ολες οι πτησεις οποτε τους εστειλα το mail απο την Wizz μπας και καταλάβουν.

Απαντηση δεν εχω παρει...φανταζομαι ομως γινεται χαμος στην booking τις τελευταίες βδομαδες.

Παρε τηλεφωνο και θα βγαλεις ακρη εμενα για πολωνια δεν ειχε refund αν ακυρωσεις και μιλησα με Booking ειδαν οτι εχει κλεισει συνορα η πολωνια και μου γυρισαν τα λεφτα πισω

Στις 23/3/2020 στις 11:50 ΠΜ, zenwalk23 είπε

Δεν γινεται ολικη επιστροφη ακομα και αν εχει ακυρωθει η πτηση απο την εταιρεια;

Μου απαντησε ο petas και μου ειπε να μπω εδω και να παρω σε κουπονι την αξια του εισητηριου μου απο την aegean(απο οτι καταλαβα δεν μπορω να παρω τα χρηματα πισω παρολο που ακυρωθηκε η πτηση). Η raynair μου ειπε οτι θα μου δωσει τα χρηματα πισω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ioakim100 είπε

Μου απαντησε ο petas και μου ειπε να μπω εδω και να παρω σε κουπονι την αξια του εισητηριου μου απο την aegean(απο οτι καταλαβα δεν μπορω να παρω τα χρηματα πισω παρολο που ακυρωθηκε η πτηση). Η raynair μου ειπε οτι θα μου δωσει τα χρηματα πισω .

Easyjet, jet 2 κ ryan μου έστειλαν μνμ οτι λόγω ακυρώσεων θα πάρω refund.Υπόψιν οι 3 απο τις 4 πτήσεις  ήταν σε 3 βδομάδες

Είμαι βέβαιος οτι κ η aegean θα κάνει refund τα εισιτήρια απλά το πρόβλημα το δημιουργεί λογικά το petas. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, bilya είπε

Easyjet, jet 2 κ ryan μου έστειλαν μνμ οτι λόγω ακυρώσεων θα πάρω refund.Υπόψιν οι 3 απο τις 4 πτήσεις  ήταν σε 3 βδομάδες

Είμαι βέβαιος οτι κ η aegean θα κάνει refund τα εισιτήρια απλά το πρόβλημα το δημιουργεί λογικά το petas. 

Καλησπερα! Εχεις καταφερει να παρεις refund (οχι voucher) απο easyjet; Kαι αν ναι πώς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, wolfskinn είπε

Καλησπερα! Εχεις καταφερει να παρεις refund (οχι voucher) απο easyjet; Kαι αν ναι πώς;

Μιλαμε για πτήση όπου ηταν σε 3 βδομάδες απο τώρα κ ακυρώθηκε πριν 2 βδομάδες.

Δεν μου χε ποτέ επιλογή για voucher κ μου έλεγε να επικοινωνήσω μαζι τους με form για full refund. Οπότε κ έκανα την EU21 με αιτιολογία cancelled flight. 

Απο όλες η easy είναι η μόνη που δεν μου χει στείλει τα λεφτά ακόμη. Βέβαια κατανοώ οτι γίνεται χαμός.

Απο easy εχω πάρει full refund 2-3 χρόνια πριν για ακύρωση πτήσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, zenwalk23 είπε

Αξία εισιτηρίου + φορους φαντάζομαι ε;

Ολα απο οτι καταλαβα περιμενω να μου απαντησουν στο αιτημα που εκανα

21 ώρες πριν, bilya είπε

Easyjet, jet 2 κ ryan μου έστειλαν μνμ οτι λόγω ακυρώσεων θα πάρω refund.Υπόψιν οι 3 απο τις 4 πτήσεις  ήταν σε 3 βδομάδες

Είμαι βέβαιος οτι κ η aegean θα κάνει refund τα εισιτήρια απλά το πρόβλημα το δημιουργεί λογικά το petas. 

Δεν ξερω και δεν ηθελα να μπλεξω παραπανω γιατι ο petas απανταει πολυ σπανια στα μειλ. Ετσι κ αλλιως θα πεταξω σιγουρα μεσα σε 1 χρονο με aegean οποτε το ιδιο ειναι

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω η Aegean λέει αν κάνεις αλλαγή μέχρι τις 8 Απριλίου σου δίνουν επιπλέον για κάθε αλλαγή εισητηριου 2000 μίλια. Ισχύει κάτι τέτοιο? Έχω 2 εισητηρια για αλλαγη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/3/2020 στις 5:45 ΜΜ, *nenya* είπε

Ήταν για 20-25/3 το ταξιδι. Δινω ακομα χρονο στην booking να μου απαντησουν στο τελευταίο mail που τους έστειλα μπας κ γινει τπτ..

Δες εδώ τους όρους της booking για Αυστραλία https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/important-information-regarding-coronavirus

Μην περιμένεις email. Πάρε booking τηλ. και πες ότι είμαι μέσα στους όρους και απαιτώ full refund 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/4/2020 στις 2:25 ΠΜ, JLEE είπε

Δες εδώ τους όρους της booking για Αυστραλία https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/important-information-regarding-coronavirus

Μην περιμένεις email. Πάρε booking τηλ. και πες ότι είμαι μέσα στους όρους και απαιτώ full refund 

Οχι Αυστραλια. Αυστρια ειχαμε κλεισει. Και στο link που εστειλες λεει

Austria:

All reservations made for properties in Austria by non-EU**, non-Schengen* and UK citizens with check-in date between 16 March 2020 and 13 April 2020 (including). Domestic travel is included in the Force Majeure conditions.

 

Οποτε περιμενω ακομα την τελευταία απαντηση της booking μπας και κάνει καμία εξαιρεση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι δωμάτιο με δικό του μπάνιο, δηλαδή όχι κοινόχρηστο, το οποίο όμως είναι εκτός του δωματίου. Πόσο εκτός; Μίλα με το ξενοδοχείο ή προσπάθησε να καταλάβεις από τις φωτογραφίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...