ata1983 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Παιδιά μήπως γνωρίζει κάποιος γιατί στην εξυπηρέτηση της Cosmote δεν ξέρουν.. Θέλω να βάλω cosmote TV αλλά είναι αδύνατο να τραβήξω καλώδιο από το πιάτο στον αποκωδικοποιητή κατευθείαν. Εκεί που μπορώ να συνδεθώ είναι σε εναν διακλαδωτή που καταλήγει η κεραία (digea) και κατευθύνεται στις μπριζες TV του διαμερίσματος. Εκεί παλιότερα μου είχε πει ένας τεχνικός ότι μπορώ να κουμπωσω ένα εξάρτημα ώστε να μεταφέρω και τη δορυφορική από το ίδιο καλώδιο της αναλογικής. Τον τεχνικό αυτό δεν μπορώ να τον ξαναβρώ. Έχετε ιδέα για τι πράγμα μιλούσε;
adi32 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Ρώτα σε ένα κατάστημα με ηλεκτρονικά. Άμα περιμένεις από τους υπαλλήλους του ποτε κάηκες.
inflation Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) μικτης λέγεται δορυφορικού κ επίγειου για το αν δουλέψει εξαρτάται από το πόσο παλιό είναι το καλώδιο της επίγειας. Θες δύο, ενα κάνει μίξη και το άλλο κανει το διαχωρισμό ή μια πρίζα που να διαχωρίζει, πουλάνε παντού θα έχεις απώλεια στη δύναμη του σήματος πχ 90% μπορεί να στο ρίξει στο 70% αλλά άμα είσαι 65-50 θα στο ρίξει πολύ χαμηλά και θα έχει σπασίματα η καθόλου εικόνα. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2018 από inflation 1
l337 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, adi32 είπε Ρώτα σε ένα κατάστημα με ηλεκτρονικά. Άμα περιμένεις από τους υπαλλήλους του ποτε κάηκες. Δεν είναι δουλειά του υπαλλήλου (του όποιου παρόχου) έτσι κι αλλιώς.
adi32 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 18 λεπτά πριν, l337 είπε Δεν είναι δουλειά του υπαλλήλου (του όποιου παρόχου) έτσι κι αλλιώς. Η τεχνική υποστήριξη δεν πρέπει να ξέρει τα στοιχειώδη?
Moderators Inuyasha Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 26 λεπτά πριν, adi32 είπε Η τεχνική υποστήριξη δεν πρέπει να ξέρει τα στοιχειώδη? Πως εννοεις τα στοιχειωδη δηλαδη ? Εφοσον δεν το πουλανε δεν τους αποσχολει/ενδιαφερει να το μαθουν
adi32 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 8 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Πως εννοεις τα στοιχειωδη δηλαδη ? Εφοσον δεν το πουλανε δεν τους αποσχολει/ενδιαφερει να το μαθουν Ποιο δεν πουλάνε? Πήρε τηλ στην τεχνική υποστήριξη της cosmote για την cosmote tv. Είχα κι εδώ την ατυχία να μιλήσω πολλές φορές με την τεχνική υποστήριξη της cosmote και οι περισσότεροι είναι άσχετοι
l337 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 17 ώρες πριν, adi32 είπε Η τεχνική υποστήριξη δεν πρέπει να ξέρει τα στοιχειώδη? Δες την απάντηση του divo.
adi32 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, divo είπε Τωρα για να σου πουνε.... εσυ θα ελεγες Εγώ θα έλεγα έστω ένα ρωτήστε σε κάποιο κατάστημα ή να σας συνδέσω με κάποιο τεχνικό αν είναι κάτι που λύνεται από το τηλέφωνο, επειδή θα σεβόμουν τους πελάτες μου. Κάτι που δεν κάνει ο πΟτέ. Οι περισσότεροι εκεί μέσα δεν έχουν ιδέα για λένε ασυναρτησίες.
l337 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, adi32 είπε Εγώ θα έλεγα έστω ένα ρωτήστε σε κάποιο κατάστημα ή να σας συνδέσω με κάποιο τεχνικό αν είναι κάτι που λύνεται από το τηλέφωνο, επειδή θα σεβόμουν τους πελάτες μου. Κάτι που δεν κάνει ο πΟτέ. Οι περισσότεροι εκεί μέσα δεν έχουν ιδέα για λένε ασυναρτησίες. Κάνουν υποστήριξη σε ότι αφορά την υπηρεσία και μόνο καθώς και το stb. Από κει και πέρα παρέχουν υποστήριξη (με χρέωση όμως) που δεν γίνεται από το front office (άρα άκυρα όσα αναφέρεις γι' αυτούς που λένε ασυναρτησίες). Και αν με ρωτάς προσωπικά, καλά κάνουν, γιατί δεν είναι δουλειά τους τα υπόλοιπα. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2018 από l337
adi32 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Το ασυναρτησίες το είπα για άλλα θέματα και πωλητών και εταιρικής υποστήριξης που είναι της απόλυτης ευθύνης και γνώσης τους
l337 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Μόλις τώρα, adi32 είπε Το ασυναρτησίες το είπα για άλλα θέματα και πωλητών και εταιρικής υποστήριξης που είναι της απόλυτης ευθύνης και γνώσης τους Το εκάστοτε front-office το ενημερώνουν επακριβώς για το τι θα λέει και τι θα απαντά στον κάθε πελάτη. Άρα δεν λένε ασυναρτησίες. Λένε αυτά που τους έχουν πει να λένε. Περιμένω να μου γράψεις ποια είναι τα θέματα που είναι στην απόλυτη ευθυνη και γνώση τους (των υπαλλήλων front-office) και που ανέφερες.
adi32 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δεν είπα για front office αλλά για τεχνική υποστήριξη που δεν ξέρει smtp ρυθμίσεις.....
l337 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Μόλις τώρα, adi32 είπε Δεν είπα για front office αλλά για τεχνική υποστήριξη που δεν ξέρει smtp ρυθμίσεις..... Η τεχνική υποστήριξη είναι front office.
adi32 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 13 λεπτά πριν, l337 είπε Η τεχνική υποστήριξη είναι front office. Εχω μιλήσει φίλε μου με γραμματείς φαρισεους υπεύθυνους hosting domain κλπ κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα