chris231265 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 εχω ενα renault laguna 2003 μοντελο 1800 cc .. εχει 117000 χιλ. μου εχει βγαλει το εξης προβλημα: κυριως οταν ζεσταινεται μετα απο ταξιδι πανω των 10 λεπτων. αν σβησω την μηχανη και προσπαθησω να την ξανααναψω αμεσως , μενει αναμμενο το λαμπακι της λυχνιας στο τυαμπλω που μαλλον ειναι κατι σαν προθερμανση και μου κανει προβλημα στο ρελαντι.. ανεβαζει στροφες κοντα στις 2000 και παιζει ο δεικτης πανω κατω και δεν πηγαινει με πανω απο 40χιλ την ωρα. μολις το σβησω και πρειμενω κανενα μισαωρο και το ξαναβαλω κανενα προβλημα .. ελπιζω να το περιεγραψα σωστα.. παρακαλω οποιος μπορει να βοηθησει .
meletis_m Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Σε διαγνωστικό έχει συνδεθεί το αμάξι; Επίσης έχει καθαριστεί η πεταλούδα γκαζιού;
paylidis Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Τα Renault πονάνε όλα στο ρυθμιστή ρελαντί. Αυτό είναι το πιο πιθανό σου πρόβλημα βάσει των συμπτωμάτων που αναφέρεις
chris231265 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Στις 4/6/2018 στις 10:26 ΠΜ, meletis_m είπε Σε διαγνωστικό έχει συνδεθεί το αμάξι; Επίσης έχει καθαριστεί η πεταλούδα γκαζιού; Στις 4/6/2018 στις 10:26 ΠΜ, meletis_m είπε Σε διαγνωστικό έχει συνδεθεί το αμάξι; Επίσης έχει καθαριστεί η πεταλούδα γκαζιού; επισης ξεχασα να αναφερω κατι ακομα.. το αυτοκινητο μολις το αγορασα απο εναν φιλο .. και μου υπεδειξε εναν τροπο να το διορθωνω αυτο.. με το που σβησω την μηχανη οπως ειπα αντην αναψω αμεσως χωρις να περιμενω μου το κανει αυτρο με το ρελαντι.. αν ομως βγαλω τον εναν πολο της μπαταριας και τον ξανασυνδεσω πραγμα που κραταει ενα λεπτο.. μπορω να ξεκινησω αμεσως κανονικα χωρις να περιμενω ..
toyo73 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Ωραιος φιλος!!.Και η συμβουλη γαματη.Το ηξερες πριν το αγορασεις; 1
Que sera sera Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Φίλος διαμάντι. Άμα το αυτοκίνητο μείνει στο δρόμο, προβλέπω να σε συμβουλεύει να παίρνεις ταξί
Greektrooper Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 Βγάζοντας τον πόλο σβήνεις την βλάβη από τον εγκέφαλο. Μηχανικά/Ηλεκτρονικά/Ηλεκτρολογικά όμως η βλάβη εξακολουθεί να υφίσταται. Φυσικά και δεν είναι λύση αυτό. Φυσωμα για αρχή τ'αμαξι σε διαγνωστικό ώστε να φανεί κάπως που οφείλεται η ζημιά. Πολλά μπορεί να είναι.....από βαλβίδα ρελαντί, από βηματικο μοτέρ πεταλούδας, από απλώς βρώμικη πεταλούδα, από βαλβίδα EGR (αν έχει τ'αμαξι)..... 1
chris231265 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 εσεις παιζετε με την φτωχεια μας μου φαινεται .. ρε παιδια το αυτοκινητο εχει μονο 117000 χιλιομετρα και εχει μονο αυτο το προβλημα .. κατα τ αλλα παει πολυ καλα ειναι αθικτο ουτε γρατζουνια .. ενταξει τα laguna εχουν τα προβληματα τους κυριως ηλεκτρολογικα.. του 2003 ειναι και αν το δειτε ειναι σαν καινουργιο.. και το πηρα 1000 ευρω .. με 1000 ευρω θα βρω καλυτερο;; παντως ευχαριστω για την ανταποκριση.. θα το ψαξω .. να ειστε καλα..
thanasisxask Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 Παρόμοιο προβλήμα σε clio 2004 όπου οι περισσότεροι μάστορες αλλάζανε την πεταλούδα γκαζιού (500 ευρωπαϊκά). Σε ένα μεγάλο όμως ποσοστό δεν έφταιγε η πεταλούδα αλλά στατικά ρεύματα στα καλώδια του γκαζιού. Πείραξε τα καλώδια στην φίσα του πεντάλ του γκαζιού (αύξησε λίγο την απόσταση τών καλωδίων μεταξύ τους) και τσεκαρε αν στο ξανακάνει. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα