jkoukos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Αν και είμαι αντίθετος με το θέμα πινγκ-πονγκ αντιπροσφορών, απλά με τον νέο κανονισμό η τρύπα της μπαλκονόπορτας έγινε τώρα φεγγίτης, έχοντας πλέον ελάχιστο χρόνο και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
jkoukos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Στο (β) μάλλον δεν το έχεις καταλάβει πως λειτουργεί όλη η διαδικασία. Με το νέο κανονισμό η ακύρωση εξισούται με την υπαναχώρηση. Υπάρχει λοιπόν περίπτωση όπου υπό προϋποθέσεις μια χαρά γίνεται ακύρωση μέχρι και μία ώρα πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος και αρκεί απλώς μια καλή ανάγνωση του κειμένου.
jkoukos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Μην διαβάζεις μόνο και αναπαράγεις ενημερωτικά κείμενα. Νομίζω ήμουν συγκεκριμένος, αναφέροντας τον επίσημο κανονισμό. Εάν ο συνδρομητής έχει υποβάλει ειδική ρητή δήλωσή του προς τον πάροχο-δέκτη ότι επιθυμεί η έναρξη εργασιών για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας να πραγματοποιηθεί πριν την παρέλευση της προθεσμίας άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και ότι στην περίπτωση αυτή δέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης με την ενεργοποίηση, το αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας γίνεται αποδεκτό εφόσον η ενεργοποίηση της υπηρεσίας πραγματοποιηθεί πριν εκπνεύσει η προθεσμία των 14 ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης και το αίτημα υποβληθεί πριν την ενεργοποίηση. Η ενεργοποίηση τεκμαίρεται από την έναρξη παροχής υπηρεσιών με την αποστολή του μηνύματος NP RFS από τον πάροχο-δέκτη στην ΕΒΔΑΦ. Ο πάροχος-δέκτης αποστέλλει στον συνδρομητή ενημερωτικό μήνυμα SMS, με το οποίο τον ενημερώνει για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας εντός το πολύ μίας ώρας από την αποστολή του μηνύματος NP RFS. Με την υποβολή του αιτήματος ακύρωσης, ο συνδρομητής ασκεί και το σχετικό δικαίωμα υπαναχώρησης. Πρόσεξε δεν λέω τι θα πράξουν οι πάροχοι, αλλά ότι υπάρχει φεγγίτης. Και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να υπάρχει εικονική σύνδεση. Διάβασε καλά όλο τον κανονισμό, με τα βήματα και τις υποχρεώσεις που θέτει.
jkoukos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Εε, αυτό σου λέω. Η ανακοίνωση (που την έδωσε σε όλα τα ΜΜΕ) δεν αναφέρει αναλυτικά όλα τα βήματα και τι ακριβώς ισχύει, αλλά μια γενική εικόνα. Βλέπεις τις διαφορές σε αυτά που δώσαμε και οι 2 και ποιο νόημα βγάζει το καθένα. Εδώ βρίσκεις όλο το ρυθμιστικό πλαίσιο. Ο 2ος σύνδεσμος του κειμένου είναι το ΦΕΚ με τις τροποποιήσεις που έγιναν πριν από 6μηνο και ισχύουν από τούδε και στο εξής, ενώ στον 1ο σύνδεσμο υπάρχει όλος ο επικαιροποιημένος κανονισμός.
jkoukos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Νέο είναι και απλά ψηφίστηκε νωρίτερα. Κάθε νόμος ή κανονισμός, έχει ημερομηνία έναρξης ισχύος. Η παρούσα τροπολογία έφερνε αλλαγές τέτοιες που απλά δεν γίνονταν από τη μία στιγμή στην άλλη. Αν διαβάσεις όλο το κείμενο θα καταλάβεις για ποιον λόγο η έναρξη ισχύος έγινε τώρα, 6 μήνες ακριβώς μετά το ΦΕΚ (το αναφέρει ρητά). Είναι η συνηθισμένη πρακτική που ακολουθείται ανέκαθεν σε όλο τον πλανήτη. Επεξ/σία 6 Ιουνίου 2018 από jkoukos
saltjon Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 Στις 2/6/2018 στις 10:35 ΜΜ, startrekdiscovery είπε Το θέμα είναι ότι ήδη με ~32 ευρώ πληρώνω για 24mbps και 250' και να έχω απεριόριστα μου είπαν στο 13888 ότι πάει στα 38 ευρώ για 18μηνη δεσμευση(περιέργως για 24μηνη δεσμευση κι άλλες φορές που έχω πάρει τηλέφωνο δεν μου έχουν πει, παντα την τιμή με 18μηνη δεσμευση που πασάρουν). Δυστυχώς, οι τιμές που βλέπεις στη ιστοσελίδα της cosmote είναι για νέους πελάτες. Τέλοσπάντων, θα το σκεφτώ καλά για το τι θα διαλέξω, μάλλον τείνω προς vodafone. Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια. Θα σου έλεγα να το σκεφτείς σοβαρά είμαι στην vodafon και έχω στα 24/1,8 Mbps όταν στην ON είχα 8-9 Mbps,όταν ζήτησα να μου εγγυηθούν εγγραφως για να πάω στο vdsl για να μην πάθω όπως στο 24 αρι μου απάντησαν τηλεφωνικά ότι δεν μπορούν να εγγυηθούν ταχύτητα δικτύου παρότι την διαφημίζουν με εγγυηση. Μετα από αυτό ζήτησα και εγγράφως την απάντηση και εχουν πέραση 2 μήνες και ακομα περιμένω. Αν θες πραγματική 50αρα με 28 ευρώ η 100αρα INALAN https://www.inalan.gr/ το τηλέφωνο είναι το πρόβλημα που δεν έχει απεριόριστα αλλαοπτικη μεσα στο σπιτι.
ikaruga24 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 Παιδιά για το θέμα φορητότητας μην κουράζεστε, πρακτικά το παιχνίδι τέλειωσε. Ακόμα και αν καταφέρεις να κάνεις την οποιαδήποτε ακύρωση-υπαναχώρηση δεν θα έχεις πάρει καμιά προσφορά. Αυτό βέβαια ξεσκίζει αυτούς που έχουν δέσμευση καθώς πρόκειται να έρθουν αντιμέτωποι με πολύ δυσάρεστες καταστάσεις και κόστη. Ούτε συμφέρει να αφήσεις πιστόλι στην εταιρία που φεύγεις γιατί καλή μου Τηλέγνους που σε λίγο θα αρχίσει να ισχύει και σε σταθερά αν δεν έχει αρχίσει ήδη. Γενικά προβλέπεται μπάχαλο τώρα το πρώτο διάστημα μέχρι να το καταλάβει ο κόσμος ότι το παιχνίδι τέλειωσε. Δυστυχώς έφυγε ένα "'όπλο" από τα χέρια του πελάτη είτε καλού είτε κακού, τους πήρε όλους η μπάλα ακόμα και αν για κάποιους ήταν κουραστικό ή εκνευριστικό αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα