paylidis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 19 ώρες πριν, kwstas77 είπε Βασικά, επειδή όπως μου είπε, δεν είχαν με μηχανικό κιβώτιο για test drive, μου προτάθηκε να μπω ως συνοδηγός σε αυτό που είχαν και να οδηγεί αυτός και κατόπιν ραντεβού πάλι. Έτσι τι να καταλάβω; Εγώ ήθελα να το οδηγήσω ο ίδιος για να καταλάβω. Σε κάθε περίπτωση, από αυτοκίνητο 1200cc έρχομαι (και μάλιστα μεγαλύτερο και βαρύτερο), οπότε δεν νομίζω να είναι και τεράστια διαφορά. Άσε που και τα 10100 που τελικώς κόστισε οριακά τα δίνω, πόσο μάλλον τα 12 κάτι που θα πήγαινε το 1.2 . Αν τραβάει στις χαλαρές ανηφόρες τότε δεν θέλω τίποτα άλλο. ωραια αντιπροσωπεία... να μην εχουν test drive... μην ανυσηχεις παντως επειδη το οδήγησα προσφατως σε νοικιάρικο θα σου πω οτι μια χαρα παει... εγω ωστόσο εχω κομματάκι βαρύ πόδι και σε επαρχιακό δίκτυο με στροφες διασταυρωσεις ανηφοροκατηφορες κλπ και μου ειχε κατανάλωση μέση 7,5+ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 Ακόμη και από τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας, οικονομικό δεν το λες. Απλά γύρω στον μέσο όρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, GeorgeHellas είπε Παντού θα τραβάει μην ανησυχείς.. Εχω το celerio με τα 68 άλογα, και μέχρι και σε βουνό έχουμε ανέβει 5 άτομα, χωρις να κάνει κιχ. (Στο Περτούλι) Εσυ στην πραγματκοτητα εισαι στα 6λ οταν του δινει 5.1λ, ζυγιζεις 880κιλα με συμπιεση 11. Στο ι10 του δινουν 6λ με βαρος 1010κιλα και συμπιεση 10.5 Τωρα ειναι θεμα λειτουργιας του μοτερ.. αν ροπιαζει πιο νωρις με κοντες σχεσεις σε συνδιασμο ελαφρυ ποδι και σωστες αλλαγες πετυχενεις πραγματικα χαμηλη καταναλωση! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kwstas77 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, GeorgeHellas είπε Παντού θα τραβάει μην ανησυχείς.. Εχω το celerio με τα 68 άλογα, και μέχρι και σε βουνό έχουμε ανέβει 5 άτομα, χωρις να κάνει κιχ. (Στο Περτούλι) Έτσι πιστεύω και εγώ! Άλλωστε όπως είπα και παραπάνω το αμάξι κατά κύρια βάση θα χρησιμοποιείται συνήθως από δύο, άντε τρια άτομα στη χειρότερη μαζί. 1 ώρα πριν, paylidis είπε ωραια αντιπροσωπεία... να μην εχουν test drive... μην ανυσηχεις παντως επειδη το οδήγησα προσφατως σε νοικιάρικο θα σου πω οτι μια χαρα παει... εγω ωστόσο εχω κομματάκι βαρύ πόδι και σε επαρχιακό δίκτυο με στροφες διασταυρωσεις ανηφοροκατηφορες κλπ και μου ειχε κατανάλωση μέση 7,5+ Ναι και εμένα μου έκανε εντύπωση, να έχουν αυτόματο και όχι μηχανικό; Το αντίθετο θα το δεχόμουν... Και εγώ με το fiesta το πάταγα μέσα στην Αθήνα και έφτανα στα 11λτ/100χλμ, με κανονική οδήγηση είχα αγγίξει και τα 9,6. Τώρα με αυτό, εφόσον θα είναι και καινούργιο θέλω να γίνω λίγο πιο προσεκτικός γενικώς, από όλες τις πλευρές, οπότε θέλω να περιορίσω και τα γκάζια ώστε να έχω μια κανονική κατανάλωση κοντά στα 6,5 λίτρα αν μπορώ δηλαδή...Θα δείξει στην πράξη. 1 ώρα πριν, GenesisX είπε Ακόμη και από τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας, οικονομικό δεν το λες. Απλά γύρω στον μέσο όρο. Σίγουρα για το μέγεθος του δεν είναι και το πιο οικονομικό. Απλώς εγώ τώρα περιορίζομαι στο θέμα της κατανάλωσης συμβιβαζόμενος με όλα τα υπόλοιπα περί απόδοσης και χώρων. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2018 από kwstas77 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 Εγω παλι παιδια αγοραζοντας καινουργιο αυτοκινητο πως εξοικονομεις χρηματα δεν το καταλαβαινω... μαλλον ισχυει το αντιθετο...!!! Απο τιμη αποκτησης δεν κερδιζεις... απο service (βασικο) ουτε, το ιδιο και απο ασφαλειες... και απο ανταλλακτικα(τρακαρισμα)παλι δεν συμφερει... Αποψη μου.. Βρισκεις ενα 10ετιας που φημιζεται για την χαμηλη καταναλωση και γενικα για την οικονομια του και περιμενεις μεχρι να βρεις τον καταλληλο νοικοκυρη να το τσιμπησεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kwstas77 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Εγω παλι παιδια αγοραζοντας καινουργιο αυτοκινητο πως εξοικονομεις χρηματα δεν το καταλαβαινω... μαλλον ισχυει το αντιθετο...!!! Απο τιμη αποκτησης δεν κερδιζεις... απο service (βασικο) ουτε, το ιδιο και απο ασφαλειες... και απο ανταλλακτικα(τρακαρισμα)παλι δεν συμφερει... Αποψη μου.. Βρισκεις ενα 10ετιας που φημιζεται για την χαμηλη καταναλωση και γενικα για την οικονομια του και περιμενεις μεχρι να βρεις τον καταλληλο νοικοκυρη να το τσιμπησεις... Γενικά έχεις δίκιο. Θα σου πω πως σκέφτηκα εγώ στην περίπτωση μου. 1) Το μήνα έδινα κάπου στα 170 ευρώ για βενζίνη (11λιτρα/100χλμ για κοντά 1000χλμ το μήνα βγαίνει 110λτ/1000χλμ=170ευρώ με τις σημερινές τιμές). Μειώνοντας λοιπόν την κατανάλωση στα 6,5-7 λίτρα έχουμε (7λτ/100χλμ είναι 107 ευρώ για βενζίνη). Το χρόνο λοιπόν μιλάμε για 756 ευρώ κέρδος. 2) Η ασφάλεια μου στο fiesta του 2005, ήταν 130 ευρώ το εξάμηνο, με το i10 θα είναι 85. Άρα κέρδος 45 το εξάμηνο και το χρόνο 90. 3) Τα τέλη μου ήταν 135. Τώρα θα είναι 105. Κέρδος 30 ευρώ. 4) Το fiesta σαν αυτοκίνητο σχεδόν 15ετιας συνέχεια μου έβγαζε πράγματα, τα οποία τα ακριβοπλήρωνα. 5)Τα service για την 5ετια μου τα κάνει όλα δωρεάν η hyundai, οπότε γλιτώνω και από εκεί κάποια χρήματα. Αλλά μόνο από τα 3 πρώτα, γλιτώνω κάπου στα 850-870 ετησίως. Παίρνω λοιπόν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, το οποίο προσωπικά θα το κρατήσω για μια 10ετια, ενώ ένα μεταχειρισμένο 10ετίας που αναφέρεις θα το κράταγα ακόμα πόσο; 5-6 χρόνια. Και ουσιαστικά θα βγάλω όλο σχεδόν το ποσό από αυτά που περιέγραψα. Έτσι πιστεύω ότι μπορεί βραχυπρόθεσμα όντως να τα σκας, αλλά μακροπρόθεσμα αυτά τα χρήματα επιστρέφουν πίσω σε εσένα και έχεις και κάτι καινούργιο. Και φυσικά τελειώνοντας, να αναφέρω ότι όντας Αθηναίος με ενδιαφέρει και πολύ το ζήτημα με τον δακτύλιο το οποίο το γλιτώνω καθότι το i10 είναι euro 6. Ψάχνοντας στο car.gr δεν βρήκα αξιόλογο οικονομικό βενζινοκίνητο, euro 5 με μερικά από τα benefits που έγραψα παραπάνω κάτω από 7000 ευρώ και παίρνεις και κάτι μεταχειρισμένο, σήμερα είναι οκ αύριο σου βγάζει ένα δίσκο και δίνεις 500αρα. Οπότε προτιμώ τα 10100 (που μεταξύ μας ούτε τόσα δεν είναι, καθότι μου έγινε και δώρο ο συναγερμός και στη τιμή συμπεριλαμβάνονται τα κόστη πινακίδων και τελών, που θα τα πλήρωνα έξτρα στη περίπτωση του μεταχειρισμένου) και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο παρά τα 7000 με προβλήματα. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2018 από kwstas77 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2018 10 λεπτά πριν, kwstas77 είπε Γενικά έχεις δίκιο. Θα σου πω πως σκέφτηκα εγώ στην περίπτωση μου. 2) Η ασφάλεια μου στο fiesta του 2005, ήταν 130 ευρώ το εξάμηνο, με το i10 θα είναι 85. Άρα κέρδος 45 το εξάμηνο και το χρόνο 90. σήμερα είναι οκ αύριο σου βγάζει ένα δίσκο και δίνεις 500αρα Καινουργιο αμαξι η λογικη λεει μικτη,ολικη κλοπη τουλαχιστον για τα πρωτα 2 χρονια!!! Αμα ξερεις που να φτιαξεις το αυτοκινητο δεν υπαρχουν αυτα τα αστρονομικα ποσα...!!! ....Ελευθερη αγορα-ερευνα αγορας.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα