Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου με χαμηλή κατανάλωση


kwstas77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Καλά σοβαρά τώρα έχεις επαφή με το χώρο του κινητήρα (δε μιλάω καν για συνεργείο)...;

μια βλάβη στο πετρέλαιο αντιστοιχεί σε δεκάδες βλάβες της βενζίνης. Δε θες αντλία; Θες μπεκ; Που πας στα 3 χιλιάρικα στην καλύτερη..; Μη τρελαθούμε κιολας, είναι οικονομικό στην κατανάλωση αλλά είναι μόνο για αυτούς που μπορούν να το πάρουν καινούργιο και στα 4 χρόνια να το δώσουν για να πάρουν άλλο - προτού αρχίσει να βγάζει τις ζημιές του...

οσο για τα γυρισμένα χλμ πιο πιθανό είναι να είναι στο πετρέλαιο παρά στη βενζίνη όποτε άτοπο και αυτό...

Ολόκληρος ο κινητήρας ανακατασκευασμένος κοστίζει 800-1500 ευρώ για τα μικρά μοντέλα , μάλλον είσαι εκτός πραγματικότητας ή μιλάς για μοντέλα που δεν έχουν σχέση με το θέμα...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εφόσον σε ενδιαφέρει η κατανάλωση εντός πόλης  δεν υπάρχει νόημα να πας σε πετρέλαιο, λόγω του ότι είναι δεδομένο πως θα χεις θέματα με το dpf εφόσον θα κινείσαι κυρίως σε πόλη. Πέρα από αυτό, είναι που είναι ρίσκο το μεταχειρισμένο αν πάρεις και πετρέλαιο άντε να ξέρεις ο προηγούμενος αν έκανε και σωστή χρήση στο αυτοκίνητο, γιατί το πετρέλαιο θέλει πιο καλή μεταχείριση για να μην έχεις θέματα κακά τα ψέματα. Για εμένα χίλιες φορές ρίσκαρε με ένα VW up με φυσικό αέριο πχ για να έχεις οικονομία , αλλά εκεί χάνεις σε χώρους. Βενζίνη μπορείς να δεις το swift και το fiesta το πιο καινούριο. Και τα 2 αυτοκίνητα έχουν κατανάλωση κάτω από 7.5 εντός πόλης. Αν επιμένεις με οικονομία και βενζίνη καλύτερα κοίτα έναν 1000αρι κινητήρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Φίλε δεν είναι οι Γερμανοί απατεώνες. Ο Έλληνας θα το πάρει με 250.000 χιλιόμετρα π.χ. και θα βρεθεί στη μάντρα για πούλημα με 87.000 π.χ.:D

Εγώ προσωπική άποψη εκφράζω.Από κει και πέρα όποιος θέλει Ι.Χ. diesel εισαγωγής ας πάει να πάρει.Προσωπικά θα προτιμούσα ένα μικρό βενζινούλα από Έλληνα παρά εισαγωγής πετρέλαιο από μάντρα.

Επίσης να σου πω ότι κινητήρες πετρελαίου έφταναν τα 600.000 χιλιόμετρα χωρίς ζημιές παλιά που δεν υπήρχαν τα τούρμπο και λοιπές βελτιώσεις και δεν κουράζονταν.Ρώτησε όσους έχουν smart πετρέλαιο πόσες φορές έχουν πάει για επισκευή. Επίσης ρώτησε ταξιτζήδες που κάνουν πολλά χιλιόμετρα  πόσες μηχανές έχουν αλλάξει;;;; Έχω ένα γνωστό με wv που άλλαξε δύο σε ένα χρόνο. 

Τώρα τα πετρελαίου πολλές φορές κάνουν και λιγότερα χιλιόμετρα από τη βενζίνη ειδικά τα μικρού κυβισμού που δέχονται μεγάλες καταπονήσεις από τα τούρμπο που βάζουν να καλύψουν την έλλειψη δύναμης ειδικά στην επιτάχυνση που οι μηχανές εκεί δέχονται το μεγαλύτερο ζόρι και όχι στην ευθεία με 5η ταχύτητα.

Έχω 2 σμαρτ diesel πετρέλαιο από Γερμανία στην εταιρία και τα έχω πάρει και τα 2 με 130-180Κ χιλιόμετρα. Το ένα έχει τώρα 230 και το άλλο 270. Βλάβες δεν έχουν βγάλει , ανταλλακτικά βρωμάει ο τόπος και τα λεφτά που έδωσα τα έχω ήδη κερδίσει σε καύσιμα , μηδενικά τέλη , δακτύλιο , παρκάρισμα , κλπ.

Δεν μίλησα όμως για προσωπική εμπειρία αλλά για το τι υπάρχει αξιόλογο στην αγορά. Για αυτό και μίλησα για Peugeot Blue Hdi και Fiat με φυσικό αέριο.

Τεσπα, βλακεία μου που μπήκα στο θέμα των αυτοκινήτων , συνεχίστε..

3 λεπτά πριν, panos_90 είπε

Εφόσον σε ενδιαφέρει η κατανάλωση εντός πόλης  δεν υπάρχει νόημα να πας σε πετρέλαιο, λόγω του ότι είναι δεδομένο πως θα χεις θέματα με το dpf εφόσον θα κινείσαι κυρίως σε πόλη. Πέρα από αυτό, είναι που είναι ρίσκο το μεταχειρισμένο αν πάρεις και πετρέλαιο άντε να ξέρεις ο προηγούμενος αν έκανε και σωστή χρήση στο αυτοκίνητο, γιατί το πετρέλαιο θέλει πιο καλή μεταχείριση για να μην έχεις θέματα κακά τα ψέματα. Για εμένα χίλιες φορές ρίσκαρε με ένα VW up με φυσικό αέριο πχ για να έχεις οικονομία , αλλά εκεί χάνεις σε χώρους. Βενζίνη μπορείς να δεις το swift και το fiesta το πιο καινούριο. Και τα 2 αυτοκίνητα έχουν κατανάλωση κάτω από 7.5 εντός πόλης. Αν επιμένεις με οικονομία και βενζίνη καλύτερα κοίτα έναν 1000αρι κινητήρα

Όταν υπάρχει το Panda δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρυσοπληρώσει το up. Στο φυσικό αέριο οι Ιταλοί είναι ΑΙΩΝΕΣ μπροστά και υπάρχει και πληθώρα ανταλλακτικών. Καλά τα VW αλλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις.

Επεξ/σία από Looter
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Looter είπε

Ολόκληρος ο κινητήρας ανακατασκευασμένος κοστίζει 800-1500 ευρώ για τα μικρά μοντέλα , μάλλον είσαι εκτός πραγματικότητας ή μιλάς για μοντέλα που δεν έχουν σχέση με το θέμα...

Ok. Όντως δεν έχεις επαφή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Με βοηθήσατε αρκετά. Αποφάσισα να επιλέξω βενζίνη μικρό 1000 κυβικά και καινούργιο ώστε να το κρατήσω για χρόνια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kwstas77 είπε

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Με βοηθήσατε αρκετά. Αποφάσισα να επιλέξω βενζίνη μικρό 1000 κυβικά και καινούργιο ώστε να το κρατήσω για χρόνια!

Παρε το picanto στα 10.300ε

Μετα αν θες χωρους και δεν σε νοιαζει η εμφανιση celerio

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα το mitsubishi space star και το hyundai i10. Παρότι το mitsubishi ήταν το πιο οικονομικό από θέμα κατανάλωσης δυστυχώς δεν υπάρχει καμιά διαθεσιμότητα, καθώς έφυγαν όλα στα νησιά για ενοικιάσεις κλπ και μου είπαν από Σεπτέμβρη. Παρήγγειλα το i10 1000αρι για μέσα στην Αθήνα. Νομίζω είναι καλό και εσωτερικά πιο όμορφο σε σχέση με το mitsubishi. Τώρα θα δούμε...Αναμένω αποτελέσματα από την κατανάλωση και γενικώς...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kwstas77 είπε

Είδα το mitsubishi space star και το hyundai i10. Παρότι το mitsubishi ήταν το πιο οικονομικό από θέμα κατανάλωσης δυστυχώς δεν υπάρχει καμιά διαθεσιμότητα, καθώς έφυγαν όλα στα νησιά για ενοικιάσεις κλπ και μου είπαν από Σεπτέμβρη. Παρήγγειλα το i10 1000αρι για μέσα στην Αθήνα. Νομίζω είναι καλό και εσωτερικά πιο όμορφο σε σχέση με το mitsubishi. Τώρα θα δούμε...Αναμένω αποτελέσματα από την κατανάλωση και γενικώς...

πολυ καλα εκανες.επιτελους ενας λογικος ανθρωπος που δεν πηρε μεταχειρο μεσαιο αλλα πηρε καινουργιο μινι.( by the way το ιδιο πηρα πριν ενα χρονο αλλα σε αυτοματο ). θα το ευχαριστηθεις  μεσα στην πολη.δεν τριζει ,δεν σπαει.δεν χαλαει .5 χρονια μονο τα σερβις καθε χρονο .καλοριζικο το αυτοκινητακι.

Επεξ/σία από mp123
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 minutes ago, mp123 said:

επιτελους ενας λογικος ανθρωπος που δεν πηρε μεταχειρο μεσαιο αλλα πηρε καινουργιο μινι.

Δεν είναι θέμα λογικής βέβαια αλλά θέμα αναγκών. 

Αν εγώ έχω 9000€ και θέλω αμάξι για ταξίδια με 4 και 5 άτομα τι να το κάνω το i10 όταν ακόμα και η επόμενη κατηγορία ίσως είναι οριακή σε μέγεθος? 

 

Κατά τα άλλα ωραίο αμάξι. 

Καλοτάξιδο! :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Μπραβο καλη επιλογη! Εχει το μηχανικο συνολο του picanto..

To εκανες τεστ d?

Ναι ναι! Βασικά σχεδόν ίδιο είναι, αλλά εμφανισιακά το προτιμώ σε σχέση με το picanto. Test drive δεν το έκανα καθώς είχαν μόνο με αυτόματο συμπλέκτη, οπότε δεν...

10 ώρες πριν, mp123 είπε

πολυ καλα εκανες.επιτελους ενας λογικος ανθρωπος που δεν πηρε μεταχειρο μεσαιο αλλα πηρε καινουργιο μινι.( by the way το ιδιο πηρα πριν ενα χρονο αλλα σε αυτοματο ). θα το ευχαριστηθεις  μεσα στην πολη.δεν τριζει ,δεν σπαει.δεν χαλαει .5 χρονια μονο τα σερβις καθε χρονο .καλοριζικο το αυτοκινητακι.

Βασικά όπως λες το χειρίστηκα λογικά! 1ον το αυτοκίνητο, αν και δείχνει μικρό είναι πολύ άνετο, τόσο μπροστά όσο και πίσω. Προσωπικά δεν κάνω πολλά ταξίδια, είναι κυρίως για μέσα στην Αθήνα, άρα δύσκολα θα μπουν στο αυτοκίνητο πάνω από 2 άντε 3 άτομα τη φορά. 

2ον το i20 ας πούμε, που θεωρείται μεγαλύτερο, οκ έχει λίγο πιο μεγάλο πορτμπαγκάζ, γενικά δεν είναι τρελές οι διάφορες. Εγώ είχα Ford Fiesta 2005 δίπορτο, οπότε μόνο το θέμα των πορτών μου δίνει μια αίσθηση άνεσης. Άσε που το i20, ακόμα και αν λένε, εντός πόλης 6lt, όπως δηλαδή και για το i10, πιστεύω ότι θα ήταν κανονικά κάπου στα 9, άρα κανένα κέρδος ή ελάχιστο σε σχέση με το fiesta.

Νομίζω θα είναι καλό! Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μενα πολυ κακος που δεν το εκανες test drive..  Μπορει να εκρινες οτι δεν σου κανει το χιλιαρι και να το επαιρνες με τον 1.2  Μικρη η διαφορα τον χρηματων και στη καταναλωση το ιδιο...

Δεν μετρανε τοσο πολυ τα κυβικα και τα αλογα οσο οι σχεσεις μεταδοσης και η ροπη!

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και στη Suzuki, τα καινούρια μοντέλα της έχουν φοβερό συνδυασμό από κινητήρες και πλαίσια με αποτέλεσμα να έχουν πολύ χαμηλό βάρος και  πολύ χαμηλές καταναλώσεις και όλα αυτά με πολύ χαμηλές τιμές κτήσης.

Εγώ έχω το Baleno 1.0 turbo και στην πόλη σε συνθήκες κίνησης έχω κατανάλωση 6,1 λίτρα. Το 1.2 ατμοσφαιρικό είναι ακόμα πιο οικονομικό και έχει 90 άλογα με τα οποία ταξιδεύεις αξιοπρεπέστατα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Για μενα πολυ κακος που δεν το εκανες test drive..  Μπορει να εκρινες οτι δεν σου κανει το χιλιαρι και να το επαιρνες με τον 1.2  Μικρη η διαφορα τον χρηματων και στη καταναλωση το ιδιο...

Δεν μετρανε τοσο πολυ τα κυβικα και τα αλογα οσο οι σχεσεις μεταδοσης και η ροπη!

 

Βασικά, επειδή όπως μου είπε, δεν είχαν με μηχανικό κιβώτιο για test drive, μου προτάθηκε να μπω ως συνοδηγός σε αυτό που είχαν και να οδηγεί αυτός και κατόπιν ραντεβού πάλι. Έτσι τι να καταλάβω; Εγώ ήθελα να το οδηγήσω ο ίδιος για να καταλάβω. Σε κάθε περίπτωση, από αυτοκίνητο 1200cc έρχομαι (και μάλιστα μεγαλύτερο και βαρύτερο), οπότε δεν νομίζω να είναι και τεράστια διαφορά. Άσε που και τα 10100 που τελικώς κόστισε οριακά τα δίνω, πόσο μάλλον τα 12 κάτι που θα πήγαινε το 1.2 . Αν τραβάει στις χαλαρές ανηφόρες τότε δεν θέλω τίποτα άλλο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, kwstas77 είπε

Βασικά, επειδή όπως μου είπε, δεν είχαν με μηχανικό κιβώτιο για test drive, μου προτάθηκε να μπω ως συνοδηγός σε αυτό που είχαν και να οδηγεί αυτός και κατόπιν ραντεβού πάλι. Έτσι τι να καταλάβω; Εγώ ήθελα να το οδηγήσω ο ίδιος για να καταλάβω. Σε κάθε περίπτωση, από αυτοκίνητο 1200cc έρχομαι (και μάλιστα μεγαλύτερο και βαρύτερο), οπότε δεν νομίζω να είναι και τεράστια διαφορά. Άσε που και τα 10100 που τελικώς κόστισε οριακά τα δίνω, πόσο μάλλον τα 12 κάτι που θα πήγαινε το 1.2 . Αν τραβάει στις χαλαρές ανηφόρες τότε δεν θέλω τίποτα άλλο.

Παντού θα τραβάει μην ανησυχείς.. Εχω το celerio με τα 68 άλογα, και μέχρι και σε βουνό έχουμε ανέβει 5 άτομα, χωρις να κάνει κιχ. (Στο Περτούλι)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...