kwstas77 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά, Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, σχετικά καινούργιο αυτοκίνητο 2011 και μετά (να είναι euro 5 δηλαδή), μεσαίας κατηγορίας και διαθέτω μέχρι 7000. Ο βασικός στόχος μου είναι η χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης. Μέχρι τώρα είχα ένα ford fiesta του 2005 και έκαιγε κάπου στα 10λτ/100χλμ. Δεδομένης της αυξημένης τιμής της βενζίνης, θέλω να κατεβάσω όσο γίνεται αυτό το κόστος. Κοίταξα και τις τρεις επιλογές: βενζίνη, πετρέλαιο και αέριο/βενζίνη. Από ότι κατάλαβα, με αυτά που διαβάζω και ακούω, πρέπει να παραμείνω σε βενζίνη. Τι μοντέλα προτείνετε για οικονομία; Ψάχνοντας είδα μόνο το i20 ότι είναι χαμηλά (κάπου 6.1λτ/100χλμ εντός πόλης), δεν σας κρύβω ότι σαν αυτοκίνητο μου άρεσε πολύ το opel corsa 2011-2014, αλλά η κατανάλωση του, "επίσημα", είναι κάπου στα 7,5λτ/100χλμ που σημαίνει ότι θα φτάσω, σχεδόν, όσο ξόδευα με το fiesta. Περιμένω τις προτάσεις σας για μεσαία βενζινοκίνητα, ή οποιαδήποτε άλλη πρόταση σε diesel κλπ (αν αξίζουν δηλαδή και δεν πληρώνεις ότι σου μένει σε dpf φίλτρα κλπ)... Τέλος, για να σας βοηθήσω, κάνω ετησίως 12000χλμ περίπου έχοντας στο νου μου ότι πρέπει να είμαι εγκρατής, που σημαίνει ότι αν είχα κάτι οικονομικό, θα έκανα και παραπάνω. Ευχαριστώ πολύ! Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2018 από kwstas77
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Έτσι όπως τα περιγράφεις,το Diesel είναι μονόδρομος. Πιο φθηνό σαν καύσιμο, πιο πολλά χλμ βγάζει το λίτρο.Για 12.000χλμ περίπου το χρόνο, δεν λέει να ρισκάρεις με αέριο.
gia_nnis Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 40 λεπτά πριν, kwstas77 είπε Καλησπέρα παιδιά, Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, σχετικά καινούργιο αυτοκίνητο 2011 και μετά (να είναι euro 5 δηλαδή), μεσαίας κατηγορίας και διαθέτω μέχρι 7000. Ο βασικός στόχος μου είναι η χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης. Μέχρι τώρα είχα ένα ford fiesta του 2005 και έκαιγε κάπου στα 10λτ/100χλμ. Δεδομένης της αυξημένης τιμής της βενζίνης, θέλω να κατεβάσω όσο γίνεται αυτό το κόστος. Κοίταξα και τις τρεις επιλογές: βενζίνη, πετρέλαιο και αέριο/βενζίνη. Από ότι κατάλαβα, με αυτά που διαβάζω και ακούω, πρέπει να παραμείνω σε βενζίνη. Τι μοντέλα προτείνετε για οικονομία; Ψάχνοντας είδα μόνο το i20 ότι είναι χαμηλά (κάπου 6.1λτ/100χλμ εντός πόλης), δεν σας κρύβω ότι σαν αυτοκίνητο μου άρεσε πολύ το opel corsa 2011-2014, αλλά η κατανάλωση του, "επίσημα", είναι κάπου στα 7,5λτ/100χλμ που σημαίνει ότι θα φτάσω, σχεδόν, όσο ξόδευα με το fiesta. Περιμένω τις προτάσεις σας για μεσαία βενζινοκίνητα, ή οποιαδήποτε άλλη πρόταση σε diesel κλπ (αν αξίζουν δηλαδή και δεν πληρώνεις ότι σου μένει σε dpf φίλτρα κλπ)... Τέλος, για να σας βοηθήσω, κάνω ετησίως 12000χλμ περίπου έχοντας στο νου μου ότι πρέπει να είμαι εγκρατής, που σημαίνει ότι αν είχα κάτι οικονομικό, θα έκανα και παραπάνω. Ευχαριστώ πολύ! Ξεχασε το δεν καιει το i20 6.1λ Αν εισαι ψυρρας με την καταναλωση κοιτα το micra k13 1.2 τρικυλινδρο.. Αυτο καιει πραγματικα τοσο! Το fiesta 1.6 ηταν?
Looter Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Smart diesel cdi EURO5 Μετά βλέπεις Peugeot diesel Blue Hdi μοντέλα τα οποία είναι diesel + start/stop. Αν δε σε ενδιαφέρει τόσο η εμφάνιση παίρνεις ένα Fiat Panda με αέριο από μαμά. Μην ακούς τι γράφει ο καθένας. Να έχεις ΠΑΝΤΑ στο μυαλό σου ότι ένας κινητήρας diesel έχει διπλάσια διάρκεια ζωής τουλάχιστο σε σύγκριση με έναν βενζίνης , ότι θα καεί λιγότερο και ότι σε βάθος χρόνου θέλει λιγότερη συντήρηση. Την τελευταία πενταετία βγαίνουν αυτοκίνητα με αέριο από μαμά και η Fiat ήταν πρωτοπόρος. Το group της Renault/Peugeot/Citroen έχει τους καλύτερους κινητήρες diesel στα μικρά κυβικά. Αν το θες μόνο ως αμάξι πόλης και δε σε ενοχλεί το διθέσιο , το πακέτο του Smart Diesel EURO5 δε θα το βρεις ΠΟΥΘΕΝΑ. Καλη αγορά Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2018 από Looter
BarcodeCrew Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 diesel αλλα αναμεσα ειναι το turbo,που και εκει ειναι εξοδα.Αλλα σαν το 1.9TDI δεν υπαρχει,αθανοτος κινητηρας
NickTG Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 1 hour ago, Looter said: Το group της Renault/Peugeot/Citroen έχει τους καλύτερους κινητήρες diesel στα μικρά κυβικά. Αυτές οι 3 δεν είναι group.
paylidis Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Τι diesel ρε παιδιά για 12000 το χρόνο. Μια αντλία να του βγάλει θα δώσει τα καύσιμα Κανα 2 χρόνων στην αλλαγή της... μια σύγχρονη βενζινουλα μεγάλε και είσαι μια χαρά... γιατί δε βλέπεις ένα νεότερο φιέστα;;
Looter Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, paylidis είπε Τι diesel ρε παιδιά για 12000 το χρόνο. Μια αντλία να του βγάλει θα δώσει τα καύσιμα Κανα 2 χρόνων στην αλλαγή της... μια σύγχρονη βενζινουλα μεγάλε και είσαι μια χαρά... γιατί δε βλέπεις ένα νεότερο φιέστα;; Τα 12.000 μπορεί να γίνουν 15.000 ή και παραπάνω σε ένα χρόνο και το οικονομικό όφελος να είναι ακόμα μεγαλύτερο. Προτεινεις κάτι που θα καίει σίγουρα περισσότερο , που θα φθαρεί πιο γρήγορα και που σε βάθος χρόνου βγάζει περισσότερες ζημιές με το επιχείρημα ότι μπορεί να βγει ως βλάβη μια αντλία;; Λες και αν πάρει ένα αμάξι βενζίνης με 80-100 χιλιάδες χιλιόμετρα που μπορεί να είναι και γυρισμένα δεν παίζει να βγάλει κάποια σοβαρή βλάβη... Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα...
papoys1 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Να τα πάρουμε με σειρά. Για diesel ξέχασέ το.Μόνο καινούργιο αλλά στα λεφτά που διαθέτεις δεν υπάρχει.Μεταχειρισμένο μακριά είναι εισαγωγής όλα με σβησμένα χιλιόμετρα και θα σε φάνε τα συνεργεία. Άρα με 12.000 χιλιόμετρα πας σε ένα μικρό βενζίνα όπως είπαν και οι παραπάνω.Αν έκανες 25.000 χιλιόμετρα ετησίως που κάνω εγώ θα σου έλεγα υγραεριοκίνητο που που έχω εγώ και σώθηκα. Βέβαια αν τελικά αποφασίσεις για υγραέριο ή μαμά που είπε κάποιος παραπάνω ή κάποιο που θα το μετατρέψεις εσύ.Ποτέ έτοιμο με υγραέριο γιατί δεν ξέρεις πόσα χιλιόμετρα έχει και τι προβλήματα κουβαλάει. Α και κάτι άλλο.Για υγραέριο εξαρτάται που μένεις και τι τιμές έχει.Βορειοανατολική Αττική που μένω εγώ έχει 70 λεπτά και συμφέρει με 1000.Σε άλλες περιοχές φτάνει τα 85 και 87 λεπτά οπότε μακριά.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Πολύ φθηνό το αέριο, αλλά σε πολλά αυτοκίνητα βγάζει προβλήματα και βλάβες. Μόνο αν βρεις κάτι δοκιμασμένο. Υπάρχουν βέβαια και τα fiat με κινητήρα αερίου. Το diesel πάει προς κατάργηση στην ευρώπη.
Looter Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 40 λεπτά πριν, papoys1 είπε Για diesel ξέχασέ το.Μόνο καινούργιο αλλά στα λεφτά που διαθέτεις δεν υπάρχει.Μεταχειρισμένο μακριά είναι εισαγωγής όλα με σβησμένα χιλιόμετρα και θα σε φάνε τα συνεργεία. Αυτό από που ακριβώς προκύπτει και το αναμασάτε ως καραμέλα; Έστω ότι ΟΛΑ τα diesel έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα όπως γράφεις που είναι μέγιστη βλακεία γιατί σε αυτά τα λεφτά μπορείς να αγοράσεις αμάξι από mobile.de με τον εκτελωνισμό και τα έξοδα του μεσάζοντα. Αλλά ας υποθέσουμε και ότι ΟΛΟΙ οι Γερμανοί είναι απατεώνες και ότι και αυτά είναι μούφα τα χιλιόμετρα. Και ερωτώ , Ειναι καλύτερο ένα αμάξι diesel με 150-200K πραγματικά γιατί τόσα μαξ μπορεί να έχει ένα πενταετίας ή ένα βενζίνης με 70-100 που μπορεί να είναι και 150 με το σκεπτικό σου;; Ο κινητήρας diesel θα φτάσει άνετα 400-600k ενώ αυτός της βενζίνης ούτε τα μισά... Και τι μεταπωλητική αξία θα έχει λοιπόν το όχημα με τη βενζίνη αν θελήσει ο φίλος να το πουλήσει μετά από 4-5 έχοντας κάνει 80-100Κ χιλιόμετρα;; Στα αμάξια που πρότεινα τα ανταλλακτικά για τον κινητήρα είναι ΠΑΝΤΟΥ σε αφθονία και σε τιμές ΧΩΜΑ!! Καλο θα είναι να προσέχετε πριν γράψετε κάτι που μπορεί να επηρεάσει κάποιον φίλο στην επιλογή του. Δυστυχως ο καθένας κρίνει με βάση το αμάξι του και όχι με βάση την αγορά όποτε οι απόψεις είναι τέρμα υποκειμενικές... 1
papoys1 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, Looter είπε Αυτό από που ακριβώς προκύπτει και το αναμασάτε ως καραμέλα; Έστω ότι ΟΛΑ τα diesel έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα όπως γράφεις που είναι μέγιστη βλακεία γιατί σε αυτά τα λεφτά μπορείς να αγοράσεις αμάξι από mobile.de με τον εκτελωνισμό και τα έξοδα του μεσάζοντα. Αλλά ας υποθέσουμε και ότι ΟΛΟΙ οι Γερμανοί είναι απατεώνες και ότι και αυτά είναι μούφα τα χιλιόμετρα. Φίλε δεν είναι οι Γερμανοί απατεώνες. Ο Έλληνας θα το πάρει με 250.000 χιλιόμετρα π.χ. και θα βρεθεί στη μάντρα για πούλημα με 87.000 π.χ. Εγώ προσωπική άποψη εκφράζω.Από κει και πέρα όποιος θέλει Ι.Χ. diesel εισαγωγής ας πάει να πάρει.Προσωπικά θα προτιμούσα ένα μικρό βενζινούλα από Έλληνα παρά εισαγωγής πετρέλαιο από μάντρα. Επίσης να σου πω ότι κινητήρες πετρελαίου έφταναν τα 600.000 χιλιόμετρα χωρίς ζημιές παλιά που δεν υπήρχαν τα τούρμπο και λοιπές βελτιώσεις και δεν κουράζονταν.Ρώτησε όσους έχουν smart πετρέλαιο πόσες φορές έχουν πάει για επισκευή. Επίσης ρώτησε ταξιτζήδες που κάνουν πολλά χιλιόμετρα πόσες μηχανές έχουν αλλάξει;;;; Έχω ένα γνωστό με wv που άλλαξε δύο σε ένα χρόνο. Τώρα τα πετρελαίου πολλές φορές κάνουν και λιγότερα χιλιόμετρα από τη βενζίνη ειδικά τα μικρού κυβισμού που δέχονται μεγάλες καταπονήσεις από τα τούρμπο που βάζουν να καλύψουν την έλλειψη δύναμης ειδικά στην επιτάχυνση που οι μηχανές εκεί δέχονται το μεγαλύτερο ζόρι και όχι στην ευθεία με 5η ταχύτητα.
paylidis Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2018 3 ώρες πριν, Looter είπε Τα 12.000 μπορεί να γίνουν 15.000 ή και παραπάνω σε ένα χρόνο και το οικονομικό όφελος να είναι ακόμα μεγαλύτερο. Προτεινεις κάτι που θα καίει σίγουρα περισσότερο , που θα φθαρεί πιο γρήγορα και που σε βάθος χρόνου βγάζει περισσότερες ζημιές με το επιχείρημα ότι μπορεί να βγει ως βλάβη μια αντλία;; Λες και αν πάρει ένα αμάξι βενζίνης με 80-100 χιλιάδες χιλιόμετρα που μπορεί να είναι και γυρισμένα δεν παίζει να βγάλει κάποια σοβαρή βλάβη... Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα... Καλά σοβαρά τώρα έχεις επαφή με το χώρο του κινητήρα (δε μιλάω καν για συνεργείο)...; μια βλάβη στο πετρέλαιο αντιστοιχεί σε δεκάδες βλάβες της βενζίνης. Δε θες αντλία; Θες μπεκ; Που πας στα 3 χιλιάρικα στην καλύτερη..; Μη τρελαθούμε κιολας, είναι οικονομικό στην κατανάλωση αλλά είναι μόνο για αυτούς που μπορούν να το πάρουν καινούργιο και στα 4 χρόνια να το δώσουν για να πάρουν άλλο - προτού αρχίσει να βγάζει τις ζημιές του... οσο για τα γυρισμένα χλμ πιο πιθανό είναι να είναι στο πετρέλαιο παρά στη βενζίνη όποτε άτοπο και αυτό...
BarcodeCrew Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Με το πετρέλαιο είναι μεγαλυτερο πρόβλημα ,οτι καλό πετρέλαιο σε βενζινάδικο δύσκολα βρισκει καποιος.
gia_nnis Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 41 λεπτά πριν, BarcodeCrew είπε Με το πετρέλαιο είναι μεγαλυτερο πρόβλημα ,οτι καλό πετρέλαιο σε βενζινάδικο δύσκολα βρισκει καποιος. Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι περιοριζονται τα εσοδα του κοσμου και αυτο εχει αντικτυπο παντου..!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα