Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα!

 

Όπως και σε πολλούς άλλους όπως βλέπω, πριν από 3 μέρες το κινητό έπεσε, χτύπησε σε γωνία καρέκλας και έσπασε η οθόνη. Κατά τ'άλλα λειτουργεί βέβαια.

 

Το θέμα μου είναι άλλο όμως. Το κινητό το έχω λίγο πάνω από 1,5 χρόνο. Μετά από 5-6 μήνες χρήσης, είχα διαπιστώσει ότι στο φως του ήλιου το κινητό υπερθερμαίνεται και εμφανίζει μωβ κηλίδες (που σκρολάρουν μαζί με το κείμενο). Δεν το θεώρησα πολύ ενοχλητικό όμως και σκόπευα να το πάω στη Samsung προς το τέλος της εγγύησης μήπως και μου έβγαζε αργότερα και άλλο πρόβλημα. Τελικά, βέβαια όπως είπα και πιο πάνω, η οθόνη έσπασε.

 

Το πήγα λοιπόν σήμερα σε κάποιο εξουσιοδοτημένο κέντρο και μου είπαν ότι οκ, το θέμα με τις κηλίδες το καλύπτει η εγγύηση και θα άλλαζαν την οθόνη, αν το είχα φέρει πριν το σπάσιμο της οθόνης. Εφόσον όμως έχει σπάσει, μου είπαν, παύει να ισχύει και η εγγύηση.

 

Πώς σας φαίνεται όλο αυτό; Αξίζει να το κοιτάξω παραπάνω; Ή έστω να δοκιμάσω και σε άλλο εξουσιοδοτημένο κέντρο;

  • Moderators
Δημοσ.

Από την στιγμή που έχει γίνει ζημιά από εσένα δεν θα στο καλύψουν ότι και να κάνεις

Δημοσ.

Είναι δύο βλάβες στην οθόνη, η μία καλύπτεται από την εγγύηση και η άλλη όχι. Αν επιδιορθώνοντας τη βλάβη που καλύπτει η εγγύηση, επιδιορθώνεται και η βλάβη που δεν καλύπτεται, είναι λόγος για να ακυρωθεί η εγγύηση τελείως; Δηλ. στο αμάξι, αν σε χτυπήσουν από τη μία πλευρά του προφυλακτήρα και έχεις ζημιά και από την άλλη, θα σου πουν ότι δεν καλύπτουν το νέο χτύπημα επειδή ήταν ήδη χτυπημένο αλλού;

 

Είναι τόσο παράλογο αυτό που λέω;

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Gvalaor είπε

Είναι δύο βλάβες στην οθόνη, η μία καλύπτεται από την εγγύηση και η άλλη όχι. Αν επιδιορθώνοντας τη βλάβη που καλύπτει η εγγύηση, επιδιορθώνεται και η βλάβη που δεν καλύπτεται, είναι λόγος για να ακυρωθεί η εγγύηση τελείως; Δηλ. στο αμάξι, αν σε χτυπήσουν από τη μία πλευρά του προφυλακτήρα και έχεις ζημιά και από την άλλη, θα σου πουν ότι δεν καλύπτουν το νέο χτύπημα επειδή ήταν ήδη χτυπημένο αλλού;

Είναι τόσο παράλογο αυτό που λέω;

Την επισκευη στο τρακαρισμενο αμαξι θα στην καλυψει η εγγυηση φιλε μου; ΟΧΙ

 

Αρα αυτο που λες ειναι παραλογο. Τα πραγματα ειναι απλα. Χτυπημενο κινητο βγαινει αυτοματα εκτος εγγυησης. Αν το επισκευασεις σε εξουσιοδοτημενο service η εγγυηση συνεχιζει κανονικα, αν πας για επισκευη στο μαστορα της γειτονιας σου παλι βγαινεις εκτος εγγυησης.

 

Τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Gvalaor είπε

Είναι δύο βλάβες στην οθόνη, η μία καλύπτεται από την εγγύηση και η άλλη όχι. Αν επιδιορθώνοντας τη βλάβη που καλύπτει η εγγύηση, επιδιορθώνεται και η βλάβη που δεν καλύπτεται, είναι λόγος για να ακυρωθεί η εγγύηση τελείως; Δηλ. στο αμάξι, αν σε χτυπήσουν από τη μία πλευρά του προφυλακτήρα και έχεις ζημιά και από την άλλη, θα σου πουν ότι δεν καλύπτουν το νέο χτύπημα επειδή ήταν ήδη χτυπημένο αλλού;

Είναι τόσο παράλογο αυτό που λέω;

Μονο που ειναι σαν να λες στην αντιπροσωπεια να σου επισκευασει το προβληματικο φαναρι του αυτοκινητου σου αλλα εχεις παει το αυτοκινητο μετα το τρακαρισμα που ειχες και ζητας απλα να πιστεψουν οτι το φαναρι σου ειχε απο πριν προβλημα!!!

Δημοσ.

Καλά, δεν είναι ακριβώς το ίδιο :)

 

Οι δύο βλάβες είναι τελείως διακριτές μεταξύ τους. Και στο κέντρο που το πήγα, δεν ισχυρίστηκαν ότι οι κηλίδες μπορεί να προκλήθηκαν από το σπάσιμο. Είναι ξεκάθαρο ότι ήταν από πριν. Αν π.χ. γινόταν να επισκευαστεί, χωρίς να χρειαστεί αλλαγή η οθόνη, δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα...

Δημοσ.

Το προβλημα ειναι οτι θα πρεπει και οι ιδιοι να δικαιολογησουν την επισκευη αλλιως θα πρεπει να την χρεωθουν οι ιδιοι. Καποια εξουσιοδοτημενα κανουν καμια φορα τετοιες χαρες σε πελετες τους. Αλλα κανονικα πρεπει να στειλουν πισω τα προβληματικα ανταλλακτικα και αυτο ειναι θεμα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Το προβλημα ειναι οτι θα πρεπει και οι ιδιοι να δικαιολογησουν την επισκευη αλλιως θα πρεπει να την χρεωθουν οι ιδιοι. Καποια εξουσιοδοτημενα κανουν καμια φορα τετοιες χαρες σε πελετες τους. Αλλα κανονικα πρεπει να στειλουν πισω τα προβληματικα ανταλλακτικα και αυτο ειναι θεμα.

Ακριβώς αυτό που ανέφερε. Επειδή τα εξουσιοδοτημένα τα γυρνάνε πίσω τα ανταλλακτικά και κάποια από αυτά τσεκάρονται αν πέσουν πάνω σε αυτό η αντιπροσωπεία στην ελλάδα πρέπει να πληρώσει. Από εκεί και πέρα μπορείς να επικοινωνήσεις με την Samsung να τους πεις τι πρόβλημα είχε και ότι ήταν να το φέρεις αλλά έσπασε και αν γίνεται με κάποιο τρόπο να δωθεί κάποια έκπτωση (NOT) αλλά δεν χάνεις κάτι. Πάντως έτσι είναι . Όταν υπάρχει φθορά μέχρι να επισκευαστεί το φθαρμένο κομμάτι και να το πληρώσεις τπτ δεν φτιάχνουν εντός

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...