Ocelote Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Μπορεί να μη σας αρέσει. Να το θεωρείτε απλοϊκό. Βλακώδες. Ανούσιο. Επαναλαμβανόμενο. Σκέτη καταστροφή για το gaming. Μια μόδα που θα περάσει. Ένα χαζό online mode για δεκαπεντάχρονα. Δικαίωμά σας. Δε γίνεται όμως να κλείσετε τα μάτια μπροστά στους αριθμούς και τα επιτεύγματα του Fortnite, του τίτλου της Epic που μπήκε από το πουθενά στην καθημερινότητά μας και έχει ήδη αφήσει το στίγμα του ανεξίτηλα στο gaming. Μόνο τον Απρίλιο, ο τζίρος του Fortnite ανήλθε στα $296 εκατ. έχοντας αυξηθεί κατά 33% σε σχέση με τον αμέσως προηγούμενο μήνα ($233 εκατ.). Το παιχνίδι έχει σπάσει κάθε ρεκόρ σε Twitch και YouTube, είναι το πιο επιτυχημένο free-to-play στις κονσόλες ενώ εταιρείες αναλύσεων και παρακολούθησης αγοράς όπως η SuperData, η Newzoo και AppAnnie “υποχρεούνται” να αναπροσαρμόζουν σε μηνιαία βάση τις εκτιμήσεις τους για την πορεία του. Υπενθυμίζουμε ότι μιλάμε για έναν δωρεάν τίτλο ο οποίος μάλιστα δεν έχει διατεθεί ακόμα ούτε στο Android, ούτε στη θηριώδη αγορά της Κίνας –τον ετοιμάζει η Tencent. Ναι, αλλά τι το κάνει σημαντικό; Κι όμως στην περίπτωση του Fortnite, το μεγαλύτερο παράσημό του δεν είναι οι –εξωφρενικοί του- αριθμοί. Πριν λίγες μέρες, Activision και EA ανακοίνωσαν τα επόμενα παιχνίδια δύο εκ των μεγαλύτερων franchises τους. Τα Call of Duty: Black Ops 4 και Battlefield V έρχονται να προστεθούν σε έναν ήδη “φορτωμένο” από πλευράς κυκλοφοριών Οκτώβριο, με τις επιρροές του Fortnite επάνω τους να είναι εμφανέστατες, καθώς το μεν Black Ops 4 έρχεται χωρίς single player campaign αλλά με battle royale mode, ενώ το δε Battlefield V έχει building tool –ακριβώς όπως ο τίτλος της Epic. Οι ομοιότητές τους με το Fortnite ωστόσο δεν περιορίζονται στο gameplay. Τόσο το Call of Duty, όσο και το Battlefield, όπως όλα δείχνουν θα αποταχθούν το Season Pass, ένα μοντέλο στο οποίο βασίζονταν για χρόνια –ιδίως το πρώτο. EA και Activision δεν έχουν τοποθετηθεί επ’ αυτού, όμως τα όσα έχουμε (ή ορθότερα, τα όσα δεν έχουμε) δει μέχρι στιγμής, μαρτυρούν ότι για πρώτη φορά, έπειτα από πολλά χρόνια, οι δύο σειρές δεν πρόκειται να βασιστούν στο εν λόγω επιχειρηματικό μοντέλο. Η απόφαση αυτή δεν είναι μικρό πράγμα –κάθε άλλο. Πριν λίγους μήνες, η Activision ανακοίνωνε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2017. Από τον συνολικό τζίρο των $7,16 δισ. λοιπόν, τα $4 δισ. προήλθαν από συνδρομές και in-game αγορές. Μπορεί στον αριθμό αυτό να συμπεριλαμβάνονται και τα έσοδα της King (Candy Crush, Farm Heroes, Bubble Witch) η οποία ανήκει στην Activision Blizzard, όμως αυτός δεν παύει να απεικονίζει μία τάση που επηρεάζει και πιο “παραδοσιακά” franchises όπως το Call of Duty. Κάνοντας τις σχετικές πράξεις, θα δείτε ότι ακόμα και χωρίς τα προϊόντα της King, η Activision Blizzard έβγαλε περί τα $2 δισ. από DLC και συνδρομές. Ομάδα που κερδίζει… αλλάζει; Η Activision λοιπόν είχε ένα μοντέλο που τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το Call of Duty δούλευε. Αρκετοί ήταν εκείνοι που ωρύονταν κάθε χρόνο για τα $50/£40/50€ που έπρεπε να καταβάλλουν για τέσσερα πακέτα με επιπλέον περιεχόμενο, όμως κάθε χρόνο το Season Pass του εκάστοτε τίτλου ξεπούλαγε. Γιατί να χαλάσει μια δοκιμασμένη συνταγή που αποδεδειγμένα δούλευε, για κάτι διαφορετικό και τι θα είναι αυτό το κάτι διαφορετικό; Στην Activision θορυβήθηκαν με μία συγκεκριμένη μέτρηση που σπάνια δίνεται στη δημοσιότητα και αφορά τους παίκτες που παίζουν σε μηνιαία βάση ένα παιχνίδι (monthly active users ή MAU). Το Call of Duty λοιπόν, ήταν μέσα σε εκείνους τους τίτλους που είδαν τις επιδόσεις τους σε αυτόν τον τομέα να καταβαραθρώνονται ελέω Fortnite, μία σαφής απόδειξη του ότι ο κόσμος προτιμούσε να αφιερώνει τον χρόνο του στον τίτλο της Epic αντί για τον δικό τους. Δεν έμειναν λοιπόν στις ικανοποιητικές (20 εκατ. αντίτυπα) πωλήσεις του Call of Duty: World War II και πολύ καλά έκαναν καθώς η συντριπτική τους πλειοψηφία σημειώθηκε πριν την εκτόξευση του Fortnite. Η λογική λέει πως και το Battlefield V και το Call of Duty: Black Ops 4 θα προτιμήσουν την ίδια προσέγγιση, αυτή των σεζόν (seasons) –όλως τυχαίως, η ίδια με το Fortnite αλλά και πολλά άλλα παιχνίδια. Το εν λόγω μοντέλο μπορεί να είναι ακόμα πιο προσοδοφόρο βέβαια για EA και Activision, αφού εν αντιθέσει με τα $50 του Season Pass, μπορεί να τους αποφέρει ακόμα και τα διπλάσια εφ’ όσον καταφέρουν να κρατήσουν τους χρήστες κοντά τους για δέκα μήνες. Την ίδια στιγμή βέβαια, αυτό σημαίνει ότι το κόστος του παιχνιδιού για τον παίκτη θα εκτοξευτεί πάνω από τα $150 (αντίστοιχα σε λίρες και ευρώ) με ένα μεγάλο μέρος του ποσού να δίνεται “μπροστά” –για την αγορά του τίτλου. Θα δουλέψει όμως; Η Epic μπορεί να πανηγυρίζει ήδη. Ένας τίτλος που ήρθε από το πουθενά, χωρίς κανένα προηγούμενο, καμία κληρονομιά, ανάγκασε δύο κολοσσούς του χώρου, δύο από τα πλέον γνωστά franchises, να προσαρμοστούν στα δεδομένα που αυτό δημιούργησε. Όταν το Call of Duty, το πιο πολυδιαφημισμένο franchise στο gaming την τελευταία δεκαετία υποχρεούται αντί να δείχνει τον δρόμο, να ακολουθεί διστακτικά, τότε είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο πως το status quo στο gaming έχει αλλάξει για τα καλά. Activision και EA είναι δύο από τις εταιρείες που κατά τη διάρκεια των τελευταίων οικονομικών ενημερώσεών τους, αναγνώρισαν την επιτυχία της Epic και του Fortnite, χαρακτηρίζοντάς την ευεργετική για τη βιομηχανία του gaming. Την ίδια στιγμή βέβαια, ένας θεός ξέρει πόσο πολύ θα ήθελαν να ήταν εκείνες στη θέση τους. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιώντας δύο brand names διαχρονικότερα σε σχέση με το Fortnite, ετοιμάζονται να κατεβάσουν τις δικές τους προτάσεις στη μάχη των battle royale. Το ζητούμενο βέβαια δεν είναι να παρουσιάσουν ένα προϊόν εφάμιλλο του Fortnite αλλά να επιδείξουν την ίδια ευελιξία και αντίστοιχα αντανακλαστικά με εκείνα της Epic –εκεί είναι που θα κριθεί η μάχη. Και μολονότι τόσο η EA, όσο και η Activision έχουν περισσότερους πόρους, αμφότερες μοιάζουν με μεγάλα καράβια. Και ξέρετε τι λένε για τα μεγάλα καράβια: στρίβουν δύσκολα… Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
TopicStrarter Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Γιατί το τρίκυκλο ειναι το σημαντικότερο όχημα της γενιάς του; γιατί δεν ειναι... 19
Νικηφόρος Μπαντούνας Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Πολυ απλα το Fortnite πηρε τις ηδη υπαρχουσες συνταγες και τις εφαρμοσε σωστα. Ουτε 600$ συστημα για να παιξεις, ουτε bugs, ουτε αναγκη να πληρωσεις (η τουλαχιστον ετσι νομιζεις). Με λιγα λογια ενα πετυχημενο παιχνιδι σε αντιθεση με pubg και cod (τα τελευταια παντα, τα παλαιοτερα ειναι αλλη φαση) τα οποια ειτε ειναι κακογραμμενα, ειτε ειναι κατι που δεν ζητησαν οι παιχτες. 2 1
firepc Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 3,5 ΔΙΣ το χρονο κανει τζίρο το Fortnite Well done fortnite, ή μήπως Well done gamers? 1
Vasivouzoukos Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) I don't want to live on this planet anymore. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2018 από Vasivouzoukos 10 1
TopicStrarter Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Νικηφόρος Μπαντούνας είπε Πολυ απλα το Fortnite πηρε τις ηδη υπαρχουσες συνταγες και τις εφαρμοσε σωστα. Ουτε 600$ συστημα για να παιξεις, ουτε bugs, ουτε αναγκη να πληρωσεις (η τουλαχιστον ετσι νομιζεις). Με λιγα λογια ενα πετυχημενο παιχνιδι σε αντιθεση με pubg και cod (τα τελευταια παντα, τα παλαιοτερα ειναι αλλη φαση) τα οποια ειτε ειναι κακογραμμενα, ειτε ειναι κατι που δεν ζητησαν οι παιχτες. Δεν ειναι το πρώτο δωρεάν παιχνίδι. Δεν είναι το πρώτο 3D παιχνίδι Δεν ειναι το πρώτο παιχνίδι τύπου battle royal. Δεν ειναι το πρώτο παιχνίδι που χτίζεις και πολεμάς με άλλους, Δεν είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι σε πωλήσεις/player-base Δεν ειναι το μεγαλύτερο παιχνίδι σε τζίρο. Δεν ειναι το μεγαλύτερο παιχνίδι σε ανάπτυξη Δεν είναι το πρώτο indie παιχνίδι που να έκανε μεγάλη εμπορική επιτυχία. Και ειμαι σίγουρος αν κάτσω να σκεφτώ (γιατί αυτά βγήκαν μπαμ μπαμ) θα βρώ και άλλα πράγματα στα οποία δεν ειναι πρώτο άρα γιατι να καθόμαστε να σχολιάσουμε γιατί ειναι το σημαντικότερο παιχνίδι;;; Επειδή κάποιος σήκωσε ένα άρθρο με τίτλο "γιατί το fortnite ειναι το σημαντικότερο παιχνίδι της γενιάς του;" αφού ΔΕΝ είναι. Είναι διασκεδαστικό; ίσως... δεν το έπαιξα... ούτε λέω να μην το παίξει κάποιος αλλά όχι και σημαντικότερο παιχνίδι της γενιάς του λες και ειναι το νέο Half Life λολ δηλαδή.. να ξέρουμε και τι λέμε... Επεξ/σία 30 Μαΐου 2018 από TopicStrarter 21 8 1
Νικηφόρος Μπαντούνας Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 2 minutes ago, TopicStrarter said: Δεν ειναι το πρώτο δωρεάν παιχνίδι. Δεν είναι το πρώτο 3D παιχνίδι Δεν ειναι το πρώτο παιχνίδι τύπου battle royal. Δεν ειναι το πρώτο παιχνίδι που χτίζεις και πολεμάς με άλλους, Δεν είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι σε πωλήσεις/player-base Δεν ειναι το μεγαλύτερο παιχνίδι σε τζίρο. Δεν ειναι το μεγαλύτερο παιχνίδι σε ανάπτυξη Δεν είναι το πρώτο indie παιχνίδι που να έκανε μεγάλη εμπορική επιτυχία. Και ειμαι σίγουρος αν κάτσω να σκεφτώ (γιατί αυτά βγήκαν μπαμ μπαμ) θα βρώ και άλλα πράγματα στα οποία δεν ειναι πρώτο άρα γιατι να καθόμαστε να σχολιάσουμε γιατί ειναι το σημαντικότερο παιχνίδι;;; Επειδή κάποιος σήκωσε ένα άρθρο με τίτλο "γιατί το fortnite ειναι το σημαντικότερο παιχνίδι της γενιάς του;" αφού ΔΕΝ είναι. Είναι διασκεδαστικό; ίσως... δεν το έπαιξα... ούτε λέω να μην το παίξει κάποιος αλλά όχι και σημαντικότερο παιχνίδι της γενιάς του λες και ειναι το νέο Half Life λολ δηλαδή.. να ξέρουμε και τι λέμε... Δηλαδη επειδη δεν ξεπερασε σε πωλησεις tetris και minecraft (που ο καθε παιχτης εχεις και απο 2-3 accounts) και επειδη δεν ηταν το πρωτο του ειδους του, σημαινει οτι δεν αξιζει τον τιτλο? Ποιο παιχνιδι αυτη την στιγμη το φτανει? Pubg? Μισο λεπτο να μου φορτωσει μετα το 10ο crash. Minecraft? Μισο να βρω 1 σερβερ χωρις χακερς. CoD, BF , CS, LoL ? Ναι οκ πανε μια χαρα, αλλα ως εκει. Το παιχνιδι δεν το παιζω, γιατι απλα δεν με ενδιαφερει. Το να μην του δινεις ομως το credit που αξιζει ειναι γελοιο. Εχει πατησει κατω τον ανταγωνισμο κυριολεκτικα, οπως λες και εσυ, χωρις να κανει καν κατι πρωτοτυπο. Απλα το κανει σωστα. 12
TopicStrarter Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Νικηφόρος Μπαντούνας είπε Δηλαδη επειδη δεν ξεπερασε σε πωλησεις tetris και minecraft (που ο καθε παιχτης εχεις και απο 2-3 accounts) και επειδη δεν ηταν το πρωτο του ειδους του, σημαινει οτι δεν αξιζει τον τιτλο? Ποιο παιχνιδι αυτη την στιγμη το φτανει? Pubg? Μισο λεπτο να μου φορτωσει μετα το 10ο crash. Minecraft? Μισο να βρω 1 σερβερ χωρις χακερς. CoD, BF , CS, LoL ? Ναι οκ πανε μια χαρα, αλλα ως εκει. Το παιχνιδι δεν το παιζω, γιατι απλα δεν με ενδιαφερει. Το να μην του δινεις ομως το credit που αξιζει ειναι γελοιο. Εχει πατησει κατω τον ανταγωνισμο κυριολεκτικα, οπως λες και εσυ, χωρις να κανει καν κατι πρωτοτυπο. Απλα το κανει σωστα. εσύ απο την λίστα που παρέθεσα μονο τα μαυρισμένα κατάλαβες; Για εμένα μέχρι και το resident evil 7 είναι πιο σημαντικό παιχνίδι απο το fortnite γιατι έκανε reboot ενα ξεχασμένο (αλλά πάραυτα αγαπητό) gameplay που δεν το βλέπαμε πια στα παιχνίδια της κατηγορίας ακόμη και απο προηγούμενους τίτλους της ίδιας σειράς. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2018 από TopicStrarter 3
splanis Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 4 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε εσύ απο την λίστα που παρέθεσα μονο τα μαυρισμένα κατάλαβες; Για εμένα μέχρι και το resident evil 7 είναι πιο σημαντικό παιχνίδι απο το fortnite γιατι έκανε reboot ενα ξεχασμένο (αλλά πάραυτα αγαπητό) gameplay που δεν το βλέπαμε πια στα παιχνίδια της κατηγορίας ακόμη και απο προηγούμενους τίτλους της ίδιας σειράς. ότι τι συνδυάζει ΣΧΕΔΟΝ όλα τα παραπάνω δεν σου λέει κάτι; επίσης το BattlePass ΑΝ θέλεις το αγοράζεις δεν σε υποχρεώνει κανείς, και μάλιστα κοστίζει -μόλις- 10 ευρώ 1 1
Νικηφόρος Μπαντούνας Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Που ακριβως ηθελες να σταθω? Στο οτι δεν ειναι το πρωτο 3D παιχνιδι? Με την λογικη σου, δεν θα ξαναβγουν ποτέ παιχνιδια που θα αξιζουν τον τιτλο του "σημαντικοτερου της γενιας του". Απλα hateαρεις το fortnite, και νοσταλγεις παιχνιδια 10ετιας. Κατσε λοιπον εσυ, ανοιξε το ps σου και το gba σου και καψου. 3 2
costas_doct Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Εεεμ, μήπως δεν είναι; Νομίζω θα ταίριαζε καλύτερα ο τίλος "Είναι το Fortnite το σημαντικότερο παιχνίδι της γενιάς του;" Επίσης, ακόμα δεν έχει αφήσει κανένα ανεξίτηλο στίγμα και για το εάν θα το καταφέρει μένει να αποδειχθεί γιατί ακόμα είναι πολύύύύ νωρίς να μιλάμε για κάτι τέτοιο! Tο PUBG έστρεψε με επιτυχία το ενδιαφέρον εκατομμυρίων gamers στα παιχνίδια τύπου Battle Royale και το Fortnite πήρε με (μεγάλη επιτυχία είναι η αλήθεια) τη σκυτάλη. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2018 από costas_doct 1
TopicStrarter Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Νικηφόρος Μπαντούνας είπε Που ακριβως ηθελες να σταθω? Στο οτι δεν ειναι το πρωτο 3D παιχνιδι? Με την λογικη σου, δεν θα ξαναβγουν ποτέ παιχνιδια που θα αξιζουν τον τιτλο του "σημαντικοτερου της γενιας του". Απλα hateαρεις το fortnite, και νοσταλγεις παιχνιδια 10ετιας. Κατσε λοιπον εσυ, ανοιξε το ps σου και το gba σου και καψου. Ρε φίλε η λογική μου ειναι ότι σε ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι πρώτο και δεν έφερε ΚΑΜΙΑ καινοτομία... άρα γιατί να ειναι το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ παιχνίδι;;; Γιατί σαρέσει να το παίζεις εσένα προσωπικά;; ωραία μπράβο σου.. Δεν λέω σε κανένα να μην το παίζει και το ότι δεν ειναι το σημαντικότερο παιχνίδι ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ πως δεν ειναι και διασκεστικό ή ευχαριστω να το παίζεις.... Παίξτο και μακάρι να τα πάει και καλύτερα απόσο τα πάει τώρα δεν ειναι όμως τίποτα παραπάνω απο ένα δημοφιλές παιχνίδι (κυρίως επειδή ειναι τζαμπέ κλώνος του pubg εγώ έτσι το έμαθα ας πούμε ως ένα battle royal alternative...) Επεξ/σία 30 Μαΐου 2018 από TopicStrarter 6
gg i carry Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Μηνες τωρα ελεγα σε παρομοια Post ειδικα fortnite vs pubg οτι το πρωτο θα κανει παταγο Ετσι και εκανε Πλεον δεν προκειται να το φτασει κανενα αλλο battle royale γτ οι τυποι στην epic κανουν απιθανη δουλεια + ακουνε το community οποτε θα το φανε στην μαπα πολλα χρονια οι τυχον haters xD Τα 2 νεα br που θα βγουν κακο θα κανουν μονο στο Pubg που παιζει να το πεταξουν ακομα πιο χαμηλα χΔ Καλως η κακως θα ειναι το κορυφαιο games των επομενων χρονων 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα