Vasilius Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Το ότι είναι σε EA και δεν έχει τελειώσει η ανάπτυξή του σημαίνει ότι δεν θα δεις καμία τρομερή διαφορά στο τελικό προϊόν, ανεξαρτήτως game. Δεν μιλάμε να αλλάξεις 5 textures και να προσθέσεις ένα map και balancing ή να αναβαθμίσεις μια version την core engine σου (ουαου). Τα λεφτά έχουν πέσει το 80% του development έχει γίνει και απλά - ωμά πάνε για ένα best effort τελικό αποτέλεσμα βάση του feedback , aka, πείτε μας που να ξοδέψουμε το τελευταίο budget.... και please δώστε μας λίγα δανικά , τρέχοντας να προλάβουν το release date. Κάθε άλλο παρά νωρίς είναι. Βλέπεις σε ποια μηχανή είναι, το net code του, την λογική των game modes, το feeling, τα maps, τα όπλα , πάνω από όλα παίρνεις μια καλή ιδέα του προς τα πού πλέει το καράβι. Αν πάει για τα βράχια φαίνεται από το πόσο καλά έχουν κάνει κατανομή των δυνατοτήτων τους και ΕΑΝ το αποτέλεσμα που βλέπεις , σου αρέσει και σε ικανοποιεί, με τα όποια φίλτρα και προτεραιότητες βάζεις εσύ σαν παίκτης . FPS είναι και με FPS θα το συγκρίνεις. Δεν είναι ανάγκη να είναι clone games για να συγκρίνεις, ελπίζω να το καταλαβαίνεις. Πρακτικά σου έθεσα τους άλλους τίτλους ως σύγκριση του EA stage. Btw Όταν παίζεις EA το Batallion καταλαβαίνεις, ότι είναι ένα refurbished nostalgia cod 2 (όχι 1) wannabe , dead before birth game. Το escape from tarkov ? ναι οκ έχει καινοτομία αλλά σταματά εκεί (ο πύραυλος δεν....) Όταν παίζεις το day of infamy, χειροκροτείς, εσύ μαζί με 5-6 φίλους σου που έψησες κτλ. Ενώ όταν παίζεις Early access του Rainbow Six Siege για παράδειγμα καταλαβαίνεις ότι θα γίνει hit.- Οι πρώτες εντυπώσεις είναι και οι σημαντικότερες. Έχουμε 2018, αυτό με τους server 3 ημέρες είτε το λένε noname DEV είτε BLIZZARD με ξεπερνά.... όταν διαφημίζεις και πουλάς πρέπει κύριε να έχεις την υποδομή έτοιμη (klein mein υποδομή εν το μεταξύ, μαθηματικά είναι καθαρά). Πούλησες 30.000 copies ? κάνε evaluation/prediction, βάλε σωστή αρχιτεκτονική server, υπολόγισε τι χρειάζεσαι και ανάλογα το Budget σου , όρισε ένα server login queue.(αν δε βγαίνεις). Τέσπα επειδή οι άνθρωποι βγάλανε το painkiller end 2 end όμορφο παιχνιδάκι κάποτε δεν σημαίνει ότι είναι τα ίδια άτομα στο Dev team μετά από 10 χρόνια. Το αγόρασα και μακάρι να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν αλλά ποντάρω ότι θα πάει άκλαυτο. Εσύ μάλλον έχεις δει κάποια καινοτομία / δυνατότητα που σε κάνει να πιστεύεις ότι θα γίνει HIT όταν κάνει release και εμένα μου διαφεύγει. 2 1
spyros007 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Γιατι αντι του κατεβατου δεν λες απλα που εντοπίζεις τα προβληματα για να παρουμε και εμείς μια γευση. 18 ώρες πριν, Vasilius είπε Στα θετικά ότι έχει πολύ καλό shooting / bullet reg δράση και customization στα guns αλλά έως εκεί Αυτα ας πουμε ειναι μια παρα πολυ καλη αρχη για την ωρα Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από spyros007
Vasilius Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Αν βαριέσαι τα κατεβατά, προσπέρνα τα .(ήταν απάντηση στον άλλο φίλο και εξηγούσα το γιατί μπορείς να κρίνεις / δεις το δάσος από μια EA) Γεύση παίρνεις παίζοντας το και μυρωδιά βλέποντας ένα καλό review youtube. Τα προβλήματα πολλά δεν χρειάζεται να τα γράψω εδώ, η κριτική των χρηστών στο steam είναι αντικειμενική της τωρινής κατάστασης. Αν εξαιρέσεις τις υπερβολές και τα κλάματα , θα βρεις 5-10 replies που έχουν μαζεμένα αναλυτικά pros/cons. Enough με την γκρίνια μου, ορίστε και ένα αντικειμενικό review . 1
Zaytsev Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 3 hours ago, Vasilius said: Το ότι είναι σε EA και δεν έχει τελειώσει η ανάπτυξή του σημαίνει ότι δεν θα δεις καμία τρομερή διαφορά στο τελικό προϊόν, ανεξαρτήτως game. Δεν μιλάμε να αλλάξεις 5 textures και να προσθέσεις ένα map και balancing ή να αναβαθμίσεις μια version την core engine σου (ουαου). Τα λεφτά έχουν πέσει το 80% του development έχει γίνει και απλά - ωμά πάνε για ένα best effort τελικό αποτέλεσμα βάση του feedback , aka, πείτε μας που να ξοδέψουμε το τελευταίο budget.... και please δώστε μας λίγα δανικά , τρέχοντας να προλάβουν το release date. Από αυτά που γράφεις, φαίνεται απλά ότι δε γνωρίζεις τίποτα από game development. Μου αρέσει που βάζεις και ποσοστά αυθαίρετα, λες και είσαι ο product owner. Εν τω μεταξύ γράφεις "να προλάβουν το release date", κάτι που δεν έχει ανακοινωθεί, οπότε κι όλο το παραπάνω σκεπτικό σου, βρήκε στα βράχια... 3 hours ago, Vasilius said: Κάθε άλλο παρά νωρίς είναι. Βλέπεις σε ποια μηχανή είναι, το net code του, την λογική των game modes, το feeling, τα maps, τα όπλα , πάνω από όλα παίρνεις μια καλή ιδέα του προς τα πού πλέει το καράβι. Αν πάει για τα βράχια φαίνεται από το πόσο καλά έχουν κάνει κατανομή των δυνατοτήτων τους και ΕΑΝ το αποτέλεσμα που βλέπεις , σου αρέσει και σε ικανοποιεί, με τα όποια φίλτρα και προτεραιότητες βάζεις εσύ σαν παίκτης . FPS είναι και με FPS θα το συγκρίνεις. Δεν είναι ανάγκη να είναι clone games για να συγκρίνεις, ελπίζω να το καταλαβαίνεις. Πρακτικά σου έθεσα τους άλλους τίτλους ως σύγκριση του EA stage. Net code? Ειλικρινά, τα θες και τα λες...; Το BF4 βγήκε με ένα από τα χειρότερα netcode που έχει δει large scale game και το έφτιαξαν σε σημείο να γίνει ένα από τα καλύτερα μέσα σε λιγότερο από χρόνο. Εδώ, έχουν δώσει release τέλη 2019, αρχές 2020, οπότε έχουν σημαντικά μεγάλο δρόμο μπροστά τους για να το φτιάξουν. Και το παιχνίδι δε βασίζεται σε μηχανές γραφικών και netcode μόνο. Είναι να προσφέρει εμπειρίες, ευχάριστες στιγμές, πλάκα, ποικιλία, και πολλά άλλα. Δεν είναι αυτοκίνητο αγώνων για να κοιτάς το πινακάκι με τα τεχνικά και να αποφασίσεις αν στέκει στην πίστα. Το παιχνίδι, που έχω παίξει αρκετά, είναι fun και περνάει πολύ ευχάριστα η ώρα, παρόλα τα θέματά του και το κακό balance. Όλα τα προβλήματα που έχει όμως τώρα, διορθώνονται εύκολα και ούτε καν χρειάζονται 12-18 μήνες που έχουν διαθέσιμους μέχρι το σχετικό release. 3 hours ago, Vasilius said: Οι πρώτες εντυπώσεις είναι και οι σημαντικότερες. Έχουμε 2018, αυτό με τους server 3 ημέρες είτε το λένε noname DEV είτε BLIZZARD με ξεπερνά.... όταν διαφημίζεις και πουλάς πρέπει κύριε να έχεις την υποδομή έτοιμη (klein mein υποδομή εν το μεταξύ, μαθηματικά είναι καθαρά). Πούλησες 30.000 copies ? κάνε evaluation/prediction, βάλε σωστή αρχιτεκτονική server, υπολόγισε τι χρειάζεσαι και ανάλογα το Budget σου , όρισε ένα server login queue.(αν δε βγαίνεις). Επίσης είσαι λάθος εδώ και φαίνεται η προκατάληψη. Για ποιές κόπιες μιλάς; Πήρες χαμπάρι πως ακριβώς έγινε το σκηνικό; Άνοιξε η διάθεση στο Steam, με σημαντική καθυστέρηση του ίδιου του Steam κι όχι των DEVs, και πωλήθηκαν ~50.000 τη στιγμή που το παιχνίδι ήταν διαθέσιμο. Πως ακριβώς θα είχαν προβλέψει τι θα γίνει και πόσες πωλήσεις θα έκαναν; Δεν ήταν διαθέσιμο για προπαραγγελίες, ούτε στο Steam, ούτε σε κάποια κλειδάδικα, για να έχουν μια ιδέα πόσα θα δώσουν. Έπεσαν όλοι με τα μούτρα, και μπούκωσε το Σύμπαν. Και μπορεί εσένα να σε πείραξε, όπως πολλούς άλλους, αλλά είμαστε και κάποιοι πιό σοβαροί και ώριμοι, που κάναμε υπομονή και μπήκαμε 1-2 μέρες μετά, χωρίς φωνές, χωρίς διαμαρτυρίες, χωρίς να φωνάζουμε "σταύρωσον Αυτόν". 3 hours ago, Vasilius said: Εσύ μάλλον έχεις δει κάποια καινοτομία / δυνατότητα που σε κάνει να πιστεύεις ότι θα γίνει HIT όταν κάνει release και εμένα μου διαφεύγει. Δε χρειάζεται να έχει καινοτομίες ή δυνατότητες για να γίνει hit. Χρειάζεται να είναι σωστά στημένο, με balance και καλό anti-cheat. Σε αυτά τα δύο πάσχει προς το παρόν, αλλά σίγουρα το δεύτερο δεν είναι η προτεραιότητά τους. Άλλωστε, δεν ξέρω και πολλά FPS με πραγματικά καλό anti-cheat, τα περισσότερα πάσχουν. Οπότε, μετά έρχεται το πόσο γρήγορα θα εξετάζουν τα reports και τι θα κάνουν για αυτό. Ελπίζω όχι τις γελοιότητες της DICE που κάνει 1 μήνα να ερευνήσει και μετά απλά μηδενίζει το profile χωρίς ban!!! 2 hours ago, Vasilius said: ... ορίστε και ένα αντικειμενικό review . Αντικειμενικό για ποιόν; Εσύ θα το κρίνεις; Αυτά που έβαλα εγώ πιό πάνω, γιατί δεν είναι αντικειμενικά, τα παίρνουν από τη Farm51 να πουν καλά λόγια; 3
vassilis018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 εγώ πάντως δεν μπορώ να συνδεθώ, πάλι το ίδιο πρόβλημα connecting to WW3 network και περιμένεις περιμένεις
Vasilius Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν είμαι ο Product owner αλλά έχω υπάρξει Project manager. Επίσης άσε εμένα το Google είναι εκεί έξω να το ψάξεις. Σε οποιοδήποτε σοβαρό project, υπάρχει το road map, όπως και στη προκειμένη περίπτωση. Το ότι δεν έχει ανακοινωθεί release date δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ούτε αντιπροσωπεύει κάτι απαραίτητα. Το Road map έχει deadline το οποίο έχει συνάρτηση με το additional / reserve budget και τα εκάστοτε milestones που υπάρχουν. Το ότι δεν το ανακοινώνουν σε εσένα είναι άλλο πράγμα. Το σκεπτικό μου είναι μια χαρά και δεν είναι δικό μου. Αν κολλάς στα ποσοστά, να το κοιτάξεις. Όταν ρίχνεις promotion σε Events και πέφτει διαφήμιση έχεις μπει σε στάδιο SALES MARKETING που είναι ΜΕΤΑ το 80% . Το 2020 για ένα game development αν έχει προοπτική να καθιερωθεί στον χώρο (vs cod, bf, r6) είναι αν μη τι άλλο οριακό. Το να μεταφράζει το κάθε dev team επειδή έτσι το συμφέρει Early Access το current state και να το κρατά εκεί για 2 χρόνια (π.χ PUBG) είναι μια μόδα των τελευταίων 10+ χρόνων που εξαπλώνεται σαν καρκίνος. Αν περιμένουμε 2 χρόνια να δούμε το final release και χαϊδεύουμε τα αυτιά των DEVS μέχρι να γίνει παιχνιδάρα τότε να με συμπαθάς αλλά εγώ έχω άλλο expectation. "Δε χρειάζεται να έχει καινοτομίες ή δυνατότητες για να γίνει hit.... κτλ " Διαφωνώ, άποψή σου. HIT = πωλήσεις, concurrent players , game survivevability (updates/community). Αυτά αρχικά μετά τα υπόλοιπα συνεπάγονται. Χωρίς αυτά δεν μιλάμε για HIT . "Net code? Ειλικρινά, τα θες και τα λες...; Το BF4 βγήκε με ένα από τα χειρότερα netcode που έχει δει large scale game και το έφτιαξαν σε σημείο να γίνει ένα από τα καλύτερα μέσα σε λιγότερο από χρόνο" Τι λες ρε μεγάλε; Δηλαδή τι περίμενες; να το αφήσουν; Πιάνεις μία μία τις λέξεις για να σχολιάσεις, σχολιάζεις λανθασμένα και δεν κατανοείς το περιεχόμενο/σύνολο. Άσχημη μέρα στη δουλειά ε ; tip read twice before you comment. Ποια προκατάληψη ρε "άνθρωπε"; Από που κρίνεις και απαντάς το ότι δεν ξέρω τι έγινε ; 30.000 ή 50.000 = Γιάννης ή Γιαννάκης. "Πως ακριβώς θα είχαν προβλέψει τι θα γίνει και πόσες πωλήσεις θα έκαναν;" "Έπεσαν όλοι με τα μούτρα, και μπούκωσε το Σύμπαν " Έλα ρε !!!!! no shit !!!! Επειδή δεν έχεις ιδέα από αρχιτεκτονική δικτύων και servers (όλων των ειδών), και ούτε από κάτι που λένε πρόληψη , πολιτική εξασφάλισης ορθής λειτουργίας, back up plan, disaster recovery scenario, safety switches , google is your friend . Στο έγραψα πιο πάνω , Login queue = δύο γραμμές κώδικα . Αναγκαίο μέτρο σαν τον τροχό και τη φωτιά. ΔΕΝ κάναν ΟΥΤΕ αυτό.... = lack of professionalism = fact. "Κ αι μπορεί εσένα να σε πείραξε, όπως πολλούς άλλους, αλλά είμαστε και κά ποιοι πιό σοβαροί και ώριμοι, που κάναμε υπομονή και μπήκαμε 1-2 μέρες μετά, χ ωρίς φωνές, χωρίς διαμαρτυρίες, χωρίς να φωνάζ ουμε "σταύρωσον Αυτόν" Τι λες ρε συ, δηλαδή εγώ που μπήκα από την πρώτη ημέρα έχω παραπάνω υπομονή σωστά ; Από πότε το να αναφέρεις τα αρνητικά μαζί με τα θετικά εκλαμβάνεται από έναν αναγνώστη ότι φωνάζω ""σταύρωσον Αυτόν" .... ??? Στο σπίτι σου σου μάθανε ότι αν διαμαρτυρηθείς είσαι ανώριμος και μη σοβαρός ; Πρόσεχε τι και τον τρόπο που γράφεις. Γενικότερα ΕΣΕΝΑ αν σε ικανοποιεί αυτό που βλέπεις δικαίωμά σου να περιμένεις και ένα χρόνο για να πεις μπράβο στον Developer που θα το φτιάξει. Εμένα δικαίωμά μου να μην μου αρέσει και να με ξενερώνει το οτιδήποτε με χαλάει να το εκφράζω. Δικαίωμά μου να απαιτώ μετά από τόσα χρόνια gaming industry να μην βλέπω λάθη και προβλήματα που προκύπτουν από fundumental σχεδιασμό - δοκιμές / παραμέτρους κτλ.. Όλοι έχουν ικανότητα αυτά που διαβάζουν εδώ μέσα να τα φιλτράρουν / αξιολογήσουν και να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Ξέρω να συζητάω. όχι άλλο μαζί σου διότι με σύγχυσες και δεν μπορώ να σου απαντήσω ώριμα και με υπομονή ξανά, λυπάμαι. (εκτός αν διαβάσεις τρεις φορές αυτά που έγραψα και ζητήσεις συγνώμη για τον τρόπο σου). Θυμίζεις όχι μόνο εσύ αλλά και άλλα comments που διάβασα, κολλημένο BF-ά (no offence rest) που όποιος έγραψε κάτι αρνητικό του θίξαμε το hope - dream game που έχει ερωτευτεί χωρίς να το καταλάβει ακόμα. Πιθανότητα καταγωγής από PL και να δουλεύει θείος του στο dev team θα ήταν too much. Btw Το net code του είναι αρκετά ικανοποιητικό, αναμένουμε σοβαρή ανάλυση από battle non sense . Σχετικά με τα Anticheat , από την φύση τους όπως λειτουργούν είναι ΟΛΑ re-active. Πρέπει να πάνε πίσω σε drawing board και να αλλάξει η προσέγγιση καθώς και η ποινή. Η προσέγγιση να γίνει multiple και η ποινή μεγαλύτερη. Πάνω από όλα η εταιρία να δεσμεύει ένα budget ώστε να αγοράζει τα hax η ίδια και να τα παρακολουθεί με ειδικό division (σε αυτό θα μέτραγε μια συνεργασία / alliance από όλους τους devs ακόμα και crowd support). Τα ban να πέφτουν periodic και μαζικά. Να είναι συνδυασμός hardware / email/ social media / mobile . Να θεσπιστεί νομικό πλαίσιο in real life με χρηματικές ποινές για τους προμηθευτές hax. Υ.Γ Προς τους λοιπούς που του κάνετε και like στο reply του, σας ξέρω και με ξέρετε. Mate σας είναι ; Now thats what i call brotherhood!!! Σας περίμενα πιο αντικειμενικούς. Y.Γ2 vassilis018 πως κάνεις έτσι bro ? κάτσε να σου δώσει ο Zaitsef λίγα από τα chill pills που παίρνει, κάνουν δουλειά Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από Vasilius addition 2 1
spyros007 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πολη οργή ρε παιδακι μου και δεν καταλαβαίνω και το λογο. Άλλος το "παιζει" και ζοριζεται και άλλως το "παιζει" και δροσίζεται. Εσυ πάντως μου φαίνεται οτι παραζορίζεσαι.......................Παιχτο λιγο ποιο χαλαρα ......... Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από spyros007 1
Zaytsev Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 30 minutes ago, Vasilius said: ...έχω υπάρξει Project manager... ...Επειδή δεν έχεις ιδέα από αρχιτεκτονική δικτύων και servers (όλων των ειδών).... ....Στο έγραψα πιο πάνω , Login queue = δύο γραμμές κώδικα... Δε μας είπες τελικά και θα κοιμηθώ με την απορία: Είσαι Project Manager, Network Architect ή Game Developer? Γιατί με αυτά που γράφεις, μάλλον αντιγραφέα κειμένων από το Google σε κάνω... 30 minutes ago, Vasilius said: Όλοι έχουν ικανότητα αυτά που διαβάζουν εδώ μέσα να τα φιλτράρουν / αξιολογήσουν και να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Προφανώς κι όπως έχω γράψει σε πολλά θέματα, δε με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν, αλλά δε μου αρέσει και η παραπληροφόρηση. 30 minutes ago, Vasilius said: Ξέρω να συζητάω. όχι άλλο μαζί σου διότι με σύγχυσες και δεν μπορώ να σου απαντήσω ώριμα και με υπομονή ξανά, λυπάμαι. Ξυδάκι. Για ακραίες περιπτώσεις, βουσπιρόνη, που δεν προκαλεί και εξάρτηση. 30 minutes ago, Vasilius said: Σας περίμενα πιο αντικειμενικούς. Πόσο δηλαδή; Κανά κιλό; Δύο; Όπως το video που έβαλες που γελάνε και οι ρέγγες; Ο τελειωμένος Ρώσσος, που αντιπαθεί τους Πολωνούς από τα γεννοφάσκια του, με σύνολο ~20 videos στο "κανάλι" του στο YouTube, που ζήτημα να έχουν στο σύνολο 200 likes, με καμία προηγούμενη εμπειρία από reviews σε FPS και games γενικότερα, που ανεβάζει 3 reviews με τον ίδιο υπότιτλο ("Does it suck?") και ξεκινάει την περιγραφή με ρατσιστικά σχόλια; Η πεμπτουσία της αντικειμενικότητας.
spyros007 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) διπλοεγγραφη Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από spyros007
Vasilius Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 spyros007 , μια χαρά χαλαρός είμαι και δεν το παίζω κάτι. Το να αρέσει το game και να το υποστηρίζει κανείς το κάνει με την αγορά του. Το να αντιδρά σε ότι αρνητικό γράφεται για αυτό = δεν είναι αντικειμενικός. Όποιος έχει λίγο μυαλό, καταλαβαίνει έναν hater από έναν που ασκεί κριτική εκφράζοντας μια ρεαλιστική άποψη, λιγότερο ρομαντική αλλά όχι hating. Για όσους έχουν αδυναμία κατανόησης αναγραφόμενων, συμπτώματα επιλεκτικού quoting + ατάκες πρωινάδικου ---->
spyros007 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αν εσυ εισαι ο ρελιστης με το μυαλο και την αντικειμενικότητα, τοτε εγω ειμαι ο μπατμαν και παω να πηδηχτω απο το παραθυρο. Αντε γειααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα............................................ Οπ ξεχάστηκα πεταω...........Αντικειμενικα όμως. Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από spyros007
spyros007 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Οποτε θες τα ξαναλεμε...........εδω γυρω θα ειμαι.
Zaytsev Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Λεπτομέρειες για το επερχόμενο patch 0.1.1. Λογικά θα έχει βγει πριν τις 15/11 Quote GENERAL: Bug-fixes: A lot of improvements with servers and connecting to the game. Spawning on leader now shouldn't end in falling from the map Tweaks: Changed total match score from 5000 to 4000. Changed match time from 45 to 40 minutes. HUD: New: Added stats in menu for majority of items. Feature: Now after choosing strike, player can see full description and the cost of the strike. Added Performance boost option to Video Settings. New semtex grenade icon. Weapon icon added to kill screen. Players in vehicle are displayed with their relation colour. Names of your squad mates are always visible on their marker. Bug-fixes: Damage indicator stop rotating after death Direction of grenade damage indicator fixed. Equip grenade type icon displayed on Hud properly. Amount of Ammo/Health/Equipment packs are now displayed on hud in Leviathan / Battle Robot. BATTLE POINTS: New: Strike drop flare now change colour depending on relation to the strike owner. New strike particles, now it's easier to detect what kind of artillery is dropping Bug-fixes: Fixed bug with shooting from Vehicles after Reload Default Heavy Machine Gun for every vehicle's driver. Fixed destruction of supply packs by UGV. Fixed Nerva Operational range. Fixed UGVs' handling. Fixed strike masks on Berlin. UGV wreckage no longer disappears after destruction Airstrike’s (Hellfire, Stormbreaker, Mephisto) deal a proper damage upon penetration, vehicles can be destroyed by a direct hit Tweaks: All turrets were rebalanced: adjusted their clip size, reloads, damage per minute and burst damage. The aiming difficulty was also adjusted. Slightly decreased Quadrocopter's speed and acceleration. Slightly increased Mini Drone’s speed and acceleration. Reduced tablet preview time after using UAV Radar Lowered the spawn height for UGV EQUIPMENT: New: Auto changing ammo type when out of ammo. Auto reload weapon after ammo regeneration if weapon was empty. New camera shake in Grenades and C4 Sound indicator after regeneration of gadget [e.g. Ammo Pack] Bug-fixes: Side sight now automatically rotate weapon when targeting. C4 - now you have 3 charges, it deals damage to infantry and vehicle. You can throw it farther and detonate all of them with single use. Also there are new visual effect for them. Invisible ammo in RPG after death fixed. Left hand pose in pistols in wrong position after using gadget Better material on See Through SAO sight Tweaks: Tweaks on grenade amount. Player now have 3 smoke grenades and 2 frag grenades. Tweaks on ammo pack regeneration MAPS: Visual: New post process: eye adaptation to reduce dark places one the maps; black and white balance New summary screens. Additional visual destruction's on Moscow and material fixes Streaming fixes Fixed spawn positions on Berlin Large. Level Design: Vaulting fix (added additional and missing vaults in some areas) Few additional covers on Warsaw and Moscow Unlocked tunnel passage on warzone small (Warsaw) Bug fixes allowing players to get into higher floors (Warsaw shopping centre) 1
cpttony Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Spoiler Πάνω κάτω είναι αυτά που γράφω και στην περιγραφή του βίντεο. - Damage model εξαρτάται σε ποιο σημείο του σώματος ρίχνεις, και άλλοτε μοιάζει με MilSim και άλλες φορές σαν arcade shooter. Το armor σύστημα είναι ενδιαφέρον, όταν δουλεύει σωστά, και σε αφήνει να επιστρέψεις πυρά σ’ αυτόν που σου έριχνε. Κάποιες φορές σε «τιμωρεί» στο να είσαι accurate, εννοώντας ότι headshots ( ακόμη και με 50άρι ) έκαναν 90dmg, ενώ αν σημάδευα λίγο παρακάτω ( που δεν έχει armor ) θα ήταν one shot. Ίσως αυτό οδηγήσει σε κακές συνήθειες. - Δεν υπάρχουν hitboxes στα μπράτσα ( τα 2 παραδείγματα στο βίντεο ), εμφανίζεται το αίμα αλλά δεν παίρνεις hit indicator. - Το game mode μοιάζει με το CQ, κοντά σ' αυτό του BF1, που ότι και αν κάνεις ( είτε ατομικά ή σαν ομάδα ) το τελικό αποτέλεσμα δεν αλλάζει ( ίσως φταίει το τωρινό balance ). Το κλασσικό CQ του BF θα ήταν καλύτερη επιλογή. Προς το παρόν, είναι run & gun το παιχνίδι, μαζεύεις πόντους από ATT/DEF objectives για να φέρεις κάποιο airstrike ή άρμα κλπ, και στην ουσία, ο ρόλος DEF δύσκολα επιλέγεται, μιας και ελάχιστοι κάθονται να υπερασπιστούν μια σημαία. - Το customization είναι τρομερό ( μπορείς να κάνεις το όπλο αγνώριστο ). Το πρόβλημα με το customization εδώ, είναι το weight σύστημα. Δεν φαίνεται να επηρεάζει αρκετά τον παίκτη όταν είναι max-out, δεν μειώνεται αρκετά η ταχύτητά σου ώστε να έχεις κάποιο μειονέκτημα ( στο βίντεο είχα τα πιο "βαριά" κράνος και vest ), δεν υπάρχει λόγος να μη έχεις max armor. Κάποιες αλλαγές σίγουρα χρειάζονται και στο πόσο «ζυγίζουν» τα attachments, μια extended για ένα όπλο να έχει το ίδιο βάρος με μια απλή (!) - Το screenshake ακόμη και στη χαμηλότερη τιμή, κάποιες φορές είναι ενοχλητικό. - To spawn system θέλει αρκετή δουλειά. - Ο ήχος είναι χαμηλά, χρειάζεται ambient ήχος ( να νιώθεις ότι είσαι σε μάχη, όχι υπερβολές ), να τονώσουν τα βήματα και τα όπλα να έχουν διακριτούς ήχους. - Το meta του παιχνιδιού τώρα είναι, το TOR, RPG με ammo pack ( και χρήσης του σε πεζικό... γιατί ποιος ο λόγος για ADS και recoil control 🤔 ), τα άρματα ( που για μένα είναι OP αλλά φίλος διαφωνεί ) και camp σε άκυρες ( σκοτεινές ) γωνίες. Χρειάζεται nerf το RPG ( one shot όπου σε χτυπήσει ), οι shotguns ( κάνουν dmg και σε αποστάσεις που δε θα έπρεπε ) και τα άρματα (?) κατ' εμέ. Tl;dr Το παιχνίδι είναι διασκεδαστικό, αλλά θέλει διορθώσεις/βελτιώσεις. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2018 από cpttony 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα