Προς το περιεχόμενο

World War 3 [Early Access][PC][2018]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, vassilis018 είπε

επιτέλους κατάφερα να παίξω. 2-3 παιχνίδια

η κίνηση του παίχτη είναι λίγο πιο αργή από το bf ή είναι η ιδέα μου. και σαν αργεί να κάνει ads?

Απαρνήθηκες το bf1 και την παρέα, ρε συ; Και ύστερα λες για τον Μάριο:P.

Λες να το δοκιμάσω ή να περιμένω τα πρώτα 10 patches;

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Απαρνήθηκες το bf1 και την παρέα, ρε συ; Και ύστερα λες για τον Μάριο:P.

Λες να το δοκιμάσω ή να περιμένω τα πρώτα 10 patches;

δοκίμασε το, δεν είναι κακό να βοηθάμε τις μικρά στούντιο. 

το βαρέθηκα το bf1 ούτως άλλος είπα ότι για το bfv αν δεν περάσει τις παιδικές αρρώστιες δεν πρόκειται να το πάρω πριν τα Χριστούγεννα 

  • Like 1
Δημοσ.
55 minutes ago, DEADLAZARUS said:

Απαρνήθηκες το bf1 και την παρέα, ρε συ; Και ύστερα λες για τον Μάριο.

Λες να το δοκιμάσω ή να περιμένω τα πρώτα 10 patches;

Ανάλογα την υπομονή σου. Τώρα έχει θέματα κι εκτός αυτού, θα αλλάξουν πολλά. Αν μπορείς να μη βγάλεις συμπεράσματα κι απλά να συμμετέχεις στην ανάπτυξη και να δίνεις feedback (γιατί αυτό θέλουν από όσους πήραν την ΕΑ), τότε, πάρε το.

Να θυμάστε, ότι είναι πιό κοντά στα BF1942/BF2 από τα ίδια τα BF κι επίσης, το mode που παίζουμε, είναι σαν το Hardcore του BF. Δηλαδή, χωρίς minimap, spotting, χαμηλό ΤΤΚ. Γενικά, πιό ρεαλιστικό, αλλά όχι σε επίπεδα ARMA3.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Zaytsev είπε

Να θυμάστε, ότι είναι πιό κοντά στα BF1942/BF2 από τα ίδια τα BF κι επίσης, το mode που παίζουμε, είναι σαν το Hardcore του BF. Δηλαδή, χωρίς minimap, spotting, χαμηλό ΤΤΚ. Γενικά, πιό ρεαλιστικό, αλλά όχι σε επίπεδα ARMA3.

Αν πλησιάζει έστω και λίγο στο BF2 θα το πάρω με κλειστά μάτια. Θα μου λείψουν λίγο τα helli βέβαια (τα αεροπλάνα όχι και τόσο γιατί σε κανένα game ως τώρα δεν ήμουν fan). 

Από modes μόνο conquest παίζει;

Επεξ/σία από black66.gr
  • Like 1
Δημοσ.
8 minutes ago, black66.gr said:

Από modes μόνο conquest παίζει;

Σε αυτή τη φάση έχει CQ-Small & CQ-Large, αλλά δεν είναι ακριβώς όπως του BF. Είναι πιό κοντά σε ένα mode που είχαν παλιά τα BF, το 3 αν δεν κάνω λάθος, όπου έπρεπε να κρατάς τις σημαίες με τη σειρά. Εδώ λοιπόν είναι σε ζευγάρια και για να παίρνεις πόντους, κρατάς Α1-Α2, ή Β1-Β2, κλπ.

Επίσης, πριν ξεκινήσει ο γύρος, επιλέγεις αν θα παίξεις ως ATTacker ή DEFender, και παίρνεις περισσότερους πόντους αν παίρνεις σημαίες, ή τις υπερασπίζεσαι αντίστοιχα.

Δημοσ.

Δεν είναι το μόνο παιχνίδι που το έχει, αλλά σε κάνει να απορείς, γιατί δεν το υιοθετούν κι άλλα του χώρου.

Πόσο απλό είναι να καταλάβεις ότι ο Χ παίκτης κλέβει... 3η φορά που έγινε το ίδιο, 3 σφαίρες, ακριβώς στο κέντρο του σώματος και σε σημείο που δε σε προστατεύει κράνος ή θώρακας. Ο μηχανισμός reporting θα είναι διαθέσιμος στην ΕΑ και δε νομίζω ότι με τέτοια screenshots θα χρειάζεται τίποτα άλλο.

Για όσους δεν έχουν παίξει, να διευκρινίσω, ότι σου δείχνει όλες τις σφαίρες που έφαγες από το 100% μέχρι το 0%. Εδώ λοιπόν, οι 2 λευκές, που δεν ήταν θανατηφόρες, δε φαίνονται, γιατί είναι στο ίδιο σημείο. Στα κανονικά kills, φαίνονται κανονικά σε διάφορα σημεία.

 

603582509_Ww3Screenshot2018_10.23-12_29_21_87.jpg.ccc3042b5b81b69591f56966e95e4732.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Οι απροκάλυπτοι cheater είναι πάντα εύκολο να πιαστούν, χωρίς καν να υπάρχει κάτι τέτοιο. Δυστυχώς ένα καλό aimbot θα σου έριχνε 3 στην κοιλιά σε διαφορετικά σημεία την κάθε μία οπότε το παραπάνω θα ήταν άχρηστο, καθότι δε θα ήταν απόδειξη.

Παρότι είναι ελάχιστα χρήσιμο στο να πιάνονται cheaters, είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη για ένα FPS, την οποία κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να την έχουν όλα.

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, Zaytsev είπε

Nα θυμάστε, ότι είναι πιό κοντά στα BF1942/BF2 από τα ίδια τα BF κι επίσης, το mode που παίζουμε, είναι σαν το Hardcore του BF. Δηλαδή, χωρίς minimap, spotting, χαμηλό ΤΤΚ. Γενικά, πιό ρεαλιστικό, αλλά όχι σε επίπεδα ARMA3.

Βαριές κουβέντες, και  ο λόγος σου μετράει.

Να στρώσω λίγο τον μικρό στο 1 και βλέπουμε.

Keep posting.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 minutes ago, Πέτρος said:

Βαριές κουβέντες, και  ο λόγος σου μετράει.

Νομίζω ότι απλά διαπιστώνω, πως οι ανακοινώσεις που έκαναν, δηλαδή ότι είναι νοσταλγοί του παλιού, καλού BF κι ότι αυτό θέλουν να αναβιώσουν, είναι αληθείς.

Μένει να δούμε πόσο καλά θα ανταποκριθούν στη συλλογή και διόρθωση των bugs (που είναι αρκετά αυτή τη στιγμή) και κατά πόσο θα τους παρασύρει η κοινότητα να κάνουν ένα πιό εμπορικό παιχνίδι. Γιατί όσο γίνεται δημοφιλές, τόσο περισσότερη πλέμπα θα μπαίνει μέσα και θα αλλάζουν οι απαιτήσεις, κάτι που έκανε  DICE και κατέληξε το παιχνίδι να γίνει arcade.

Για όσους από εμάς έχουμε, καλώς ή κακώς, αφομοιώσει εκατοντάδες ώρες στο BF και παίξαμε με τα 3, 4, HL & 1, κι έχουμε συνηθίσει έναν πιό run&gun τρόπο παιξίματος, θα έχει δυσκολία. Αλλά όσο παίζεις, συνηθίζεις και σου αρέσει. Σε πολλούς πχ, δε θα αρέσει ότι δεν έχει death cam, ούτε scope glint, άρα δεν ξέρεις "που θα έχει κάτσει το campέρι". Όμως, παραδόξως, ζήτημα να πετύχεις 1-2 σε κάθε γύρο. Δε μπορώ να γνωρίζω που οφείλεται, αν είναι δηλαδή ότι παίζουν στην πλειοψηφία πιό ώριμοι παίκτες, ή δε βοηθάει η στρατηγική του παιχνιδιού να γίνει, αλλά αυτό έχω διαπιστώσει.

Επίσης, όλοι σχεδόν οι γύροι που έχω παίξει, είναι με squad στο discord, πράγμα που κάνει το παιχνίδι πιό ευχάριστο και σαφώς πιό κοντά στην πραγματικότητα, αφού είναι ρεαλιστικό. Χωρίς minimap & spotting & 3d spotting, δε μπορείς να κάνεις πολλά, αν δεν παίρνεις πληροφορία από την ομάδα σου.

 

Edit: επίσης, δεδομένο ότι το ζητούμενο της ΕΑ είναι το feedback, μπείτε και στο forum να δείτε τι γίνεται και να βοηθήσετε
https://forum.worldwar3.com/index.php

Επεξ/σία από Zaytsev
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σχετικά με το destructible environment πως είναι; Bad Company φάση που τα ισοπεδώνεις όλα ή (στο άλλο άκρο) υπάρχουν περιπτώσεις που θα ήθελες κάτι να καταστρέφεται αλλά δεν γίνεται;

Δημοσ.

Εμένα μου φαίνεται λίγο ''σκέτο'' το παιχνίδι με μερικά gameplay που έχω δει. Δεν γίνονται σκηνικά, δεν έχει ''βαβούρα'' ας το πω σαν τα BF. Το σκεφτόμαστε για αγορά με 2-3 φιλαράκια.

Δημοσ.
1 hour ago, Athanasios2104 said:

Σχετικά με το destructible environment πως είναι; Bad Company φάση που τα ισοπεδώνεις όλα ή (στο άλλο άκρο) υπάρχουν περιπτώσεις που θα ήθελες κάτι να καταστρέφεται αλλά δεν γίνεται;

Σε καμία περίπτωση δε φτάνει τη Frostbite σε αυτόν τον τομέα. Έχει κάποια σημεία που καταστρέφονται, ενώ άλλα όχι. Όμως, έχει το καλό, ότι αν ο άλλος κάτσει πίσω από ένα διαφημιστικό πίνακα από χαρτόνι (σε εμπορικό κέντρο πχ) μπορείς να τον πετύχεις.

Τζάμια δεν έχω παρατηρήσει αν σπάνε, αλλά η Unreal το υποστηρίζει, οπότε θεωρώ ότι και να μην, θα γίνει.

1 hour ago, Psycho_Warhead said:

Εμένα μου φαίνεται λίγο ''σκέτο'' το παιχνίδι με μερικά gameplay που έχω δει. Δεν γίνονται σκηνικά, δεν έχει ''βαβούρα'' ας το πω σαν τα BF. Το σκεφτόμαστε για αγορά με 2-3 φιλαράκια.

Ισχύει. Γιατί είναι πιό tactical. Δεν έχει το τζέρτζελο του BF, αφού οι περισσότεροι είναι προσεκτικοί στις κινήσεις τους. Μην ξεχνάμε, ότι έχει medikit, αλλά όχι revive. Οπότε τα λάθη πληρώνονται. Επίσης, δεν έχει squad spawn, αλλά μόνο leader & flag spawn. Οπότε αν πεθάνεις, μπορεί να είναι δύσκολο να επανασυνταχθείς με την ομάδα σου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Και εγώ μόνο βίντεο έχω δει οπότε οι παρατηρήσεις είναι μόνο από εκεί, θα περιμένω και αλλαγές και διορθώσεις bug για να δω αν θα προχωρήσω σε αγορά.

Σίγουρα βελτίωση θέλουν τα animation και οι χρόνοι παιχνιδιού που μου φαίνονται υπερβολικά μεγάλοι. Το κύριο όμως κομμάτι που δεν μου αρέσει (και το ίδιο ισχύει για το BF) είναι το conquest που για μένα δεν είναι μάχη αλλά ένα γύρω-γύρω όλοι. Αν και φίλος του BF μέχρι το 3 ουσιαστικά (έπαιξα πολύ λίγο το 4) η έκφραση μιας μάχης είναι καταστάσεις όπως το rush του BF και το Territory του Rising Storm. Δεν είναι τέλεια ως mode και απαιτούν μεγάλους χάρτες αλλά μου δίνουν καλύτερη αίσθηση της επίθεσης και της άμυνας.  Προσωπικά με κουράζει το γύρω γύρω στις σημαίες ακόμα και όταν παίζω με squad.

  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, newlynx said:

..το conquest που για μένα δεν είναι μάχη αλλά ένα γύρω-γύρω όλοι...

Δίκιο. Αλλά, αν παίζεις με οργανωμένη ομάδα, δεν ισχύει αυτό. Θεωρητικά, θα έπρεπε να πάρεις μια σημαία και να μείνει ένα μέρος της ομάδας εκεί να την υπερασπιστεί κι όχι να τρέχουν σαν ακέφαλα κοτόπουλα να πάρουν την επόμενη. Έτσι, η μάχη θα γινόταν πάνω στις σημαίες, με στρατηγική, flanking, να αναγκάσεις τον αντίπαλο να την αφήσει και να υποχωρήσει, ώστε να την πάρεις εσύ.

Ψάξε στο youtube να δεις παιχνίδια paintball, που μοιάζουν αρκετά με τη νοοτροπία που παίζουμε εδώ. Υπάρχουν μερικά που μπαίνουν και παίζουν στρατιωτικοί, ή μέλη των ομάδων S.W.A.T. Θα πάθεις πλάκα, το πόσο εύκολα παίρνουν τις σημαίες, ακόμα και αν καμιά φορά είναι ένας μόνο, εναντίων της άλλης ομάδας. Πέρα από το skill, θα δεις εντελώς διαφορετικές τακτικές στην προσέγγιση των στόχων.

Οπότε, δεν ξέρω ποιό mode τελικά θα επέτρεπε ένα πιό σωστό παιχνίδι, κοντά στα πλαίσια μιας πραγματικής μάχης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...