Dr.Fuzzy Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2018 1 hour ago, socratis84 said: 150€ Γίνετε ανακατασκευη στην ίδια αν έχει ραγίσει μόνο το γυαλί αλλά η οθόνη δουλεύει Ισχύει.
agskiadas Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Στις 9/11/2018 στις 11:00 ΜΜ, socratis84 είπε 150€ Γίνετε ανακατασκευη στην ίδια αν έχει ραγίσει μόνο το γυαλί αλλά η οθόνη δουλεύει Καλησπέρα φίλε, που το βρήκες 150€;; Εμένα έχει ραγίσει μόνο το τζάμι κατα τα άλλα δουλεύει άψογα και όπου πήρα τηλ μου είπαν απο 360-470€ γιατί αναγκαστικά αλλάζει όλη η οθόνη...πως ακριβώς γίνεται ανακατασκευή και απο ποιόν;
Xorxhs! Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Με ενδιαφέρει και εμένα η παραπάνω πληροφορία για ανακατασκευή
haHa Δημοσ. 17 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 14/9/2018 στις 12:31 ΠΜ, natural_sgf είπε Όχι, η Apple δίνει ένα χρόνο στις Η.Π.Α που οι νόμοι προστασίας καταναλωτών δεν είναι όπως στην Ευρώπη. Η Apple έχει αναγκαστεί από το 2012 να παρέχει διετή εγγυηση στα προιοντα που πουλάει εντός E.U. Η εγγυηση που δίνει ο κατασκευαστής (Apple στη περίπτωσή μας) είναι πρόσθετη-συμπληρωματική της εγγύησης που προκύπτει βάσει νομοθεσίας πωλησης αγαθών εντός E.U και σε καμία περίπτωση δεν την υποκαθιστά. Source: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/ Δεν δινει 2 χρονια ΕΓΓΥΗΣΗ η apple στην Ευρωπη ουτε υπαρχει τετοιος νομος και φυσικα ουτε εχει αναγκαστει για κατι τετοιο. Μην συγχεουμε την ΕΓΓΥΗΣΗ του κατασκευαστη(που δεν ειναι υποχρεωμενος για 2ετη εγγυηση) με την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του πωλητη για ελαττωματα για 2 χρονια που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση. Το εξηγει και η ιδια η apple στην σελιδα που παρεθεσες: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/ Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτα περι τι ισχυει επισημα κλπ. Ανεπισημα, η apple στην Ελλαδα καλυπτει συνηθως τον 2ο χρονο. Υπαρχουν βεβαια εξαιρεσεις, αν πχ το προιον ειναι αγορασμενο απο αλλη χωρα της ΕΕ με τιμολογιο δεν ειναι σιγουρο οτι θα καλυψουν τον 2ο χρονο. Γιατι; Γιατι επισημα η ΕΓΓΥΗΣΗ κατασκευαστη ειναι 1 χρονος και η οδηγια της ΕΕ αφορα τον πωλητη(οχι τον κατασκευαστη) και τα δικαιωματα των καταναλωτων λογω ελαττωματων που υπηρχαν ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2020 από haHa 1
bioentre Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2020 Στις 4/6/2018 στις 7:42 ΜΜ, beriberi είπε Η νομοθεσία που παραθέτεις έχει τροποποιηθεί γιατί είχε ασάφειες σε κάποιους ορισμούς (πχ το ποιος είναι καταναλωτής). Η νέα νομοθεσία του 2018 είναι εδώ: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=431 Και το άρθρο 5 σχετικά με την εγγύηση των ανταλλακτικών αναφέρεται πλέον στην εμπορική εγγύηση: "4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά." Η Apple δίνει ένα χρόνο εγγύηση, άρα και το ανταλλακτικό θα έχει ένα χρόνο. Αν δηλαδή έχω πάρει ένα κινητό το καλοκαίρι και μου κάνουν αντικατάσταση συσκευής ή κάποιο service, με βάση το νόμο που λες η νέα εγγύηση είναι μέχρι το καλοκαίρι του 2021 ή μέρχι το χειμώνα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα