Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 8/6/2018 στις 9:07 ΜΜ, Omnigeek είπε Καταρχήν, όπως σωστά είπε ο triapoulakiakathontan, οι διαφορές στην αξιοπιστία σήμερα ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες δεν είναι τόσο μεγάλες όσο ήταν στο παρελθόν. Λάθος κάνεις. Δεν λέμε το ίδιο πράγμα εσύ: δεν έχουν μεγάλες διαφορές (=άρα μπορεί να είναι και χειρότερα) εγώ: στο σύνολο τους τα πολύ ακριβά αμάξια (συμπεριλαμβάνονται τα supercars. hypercars) έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τις ίδιες αντοχές/αξιοπιστίες ΚΑΙ πολλά άλλα πράγματα παραπάνω. Εναλλακτικά είναι σα να μου λες ότι ο κινητήρας της Lotus (ή της Lamborghini ή της Pagani ή της Zenvo ή της McLaren ή άλλων πολύ ακριβών αυτοκινήτων) αντέχει λιγότερο από ένα καθημερινό καλό αμάξι Εκτός αν με τον όρο premium cars εννοούσες μέχρι μια συγκεκριμένη τιμή που δεν συμπεριλαμβάνει όσα κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Εκεί πάω πάσο Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2018 από Επισκέπτης
Omnigeek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 21 ώρες πριν, triapoulakiakathontan είπε Λάθος κάνεις. Δεν λέμε το ίδιο πράγμα εσύ: δεν έχουν μεγάλες διαφορές (=άρα μπορεί να είναι και χειρότερα) εγώ: στο σύνολο τους τα πολύ ακριβά αμάξια (συμπεριλαμβάνονται τα supercars. hypercars) έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τις ίδιες αντοχές/αξιοπιστίες ΚΑΙ πολλά άλλα πράγματα παραπάνω. Εναλλακτικά είναι σα να μου λες ότι ο κινητήρας της Lotus (ή της Lamborghini ή της Pagani ή της Zenvo ή της McLaren ή άλλων πολύ ακριβών αυτοκινήτων) αντέχει λιγότερο από ένα καθημερινό καλό αμάξι Εκτός αν με τον όρο premium cars εννοούσες μέχρι μια συγκεκριμένη τιμή που δεν συμπεριλαμβάνει όσα κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Εκεί πάω πάσο Ξαναλέω premium δεν είναι μόνο τα πανάκριβα niche supercar που αναφέρεις συνεχώς. To Smart για παράδειγμα είναι μια premium πρόταση στο A-segment. Ένας κατασκευαστής που προσφέρει κυρίως τέτοιες premium προτάσεις σε διάφορες κατηγορίες ονομάζεται premium κατασκευαστής. 2). Ισχυρίζεσαι ότι "στο σύνολο τους τα πολύ ακριβά αμάξια (συμπεριλαμβάνονται τα supercars. hypercars) έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τις ίδιες αντοχές/αξιοπιστίες". Σου έφερα διάφορα στοιχεία που δείχνουν ότι αυτό δεν φαίνεται να ισχύει, αν έχεις άλλα που να λένε τα αντίθετα ευχαρίστως να τα διαβάσω. 3) Εξήγησε μου που βασίζεις την βεβαιότητά σου ότι ο κινητήρας της Lotus (ή της Lamborghini ή της Pagani ή της Zenvo ή της McLaren ή άλλων πολύ ακριβών αυτοκινήτων) πρέπει να αντέχει περισσότερο από ένα καθημερινό καλό αμάξι. Η γνώμη που έχω σχηματίσει εγώ (που ενισχύεται από τα στατιστικά) είναι ότι ισχύει το εντελώς αντίθετο. Δείξε μου τα στοιχεία που δείχνουν ότι ένα supercar όπως μια Lamborghini φτιαγμένη για τις απόλυτες επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς είναι περισσότερο αξιόπιστη σε μακροχρόνια καθημερινή χρήση από ένα καθημερινό καλό αμάξι.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 34 λεπτά πριν, Omnigeek είπε Ξαναλέω premium δεν είναι μόνο τα πανάκριβα niche supercar που αναφέρεις συνεχώς. To Smart για παράδειγμα είναι μια premium πρόταση στο A-segment. Ένας κατασκευαστής που προσφέρει κυρίως τέτοιες premium προτάσεις σε διάφορες κατηγορίες ονομάζεται premium κατασκευαστής. 2). Ισχυρίζεσαι ότι "στο σύνολο τους τα πολύ ακριβά αμάξια (συμπεριλαμβάνονται τα supercars. hypercars) έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τις ίδιες αντοχές/αξιοπιστίες". Σου έφερα διάφορα στοιχεία που δείχνουν ότι αυτό δεν φαίνεται να ισχύει, αν έχεις άλλα που να λένε τα αντίθετα ευχαρίστως να τα διαβάσω. 3) Εξήγησε μου που βασίζεις την βεβαιότητά σου ότι ο κινητήρας της Lotus (ή της Lamborghini ή της Pagani ή της Zenvo ή της McLaren ή άλλων πολύ ακριβών αυτοκινήτων) πρέπει να αντέχει περισσότερο από ένα καθημερινό καλό αμάξι. Η γνώμη που έχω σχηματίσει εγώ (που ενισχύεται από τα στατιστικά) είναι ότι ισχύει το εντελώς αντίθετο. Δείξε μου τα στοιχεία που δείχνουν ότι ένα supercar όπως μια Lamborghini φτιαγμένη για τις απόλυτες επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς είναι περισσότερο αξιόπιστη σε μακροχρόνια καθημερινή χρήση από ένα καθημερινό καλό αμάξι. Ρε άνθρωπε. Αφού εσύ διαφωνείς για να διαφωνείς, γιατί εγώ πρέπει να χαλάω τον χρόνο μου άδικα;
Omnigeek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Ρε άνθρωπε. Πίστευε ότι θέλεις. Κάποιοι θέλουν στοιχεία για να σχηματίσουν γνώμη σε άλλους φτάνει ότι διαισθάνονται.
Jimmy08 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Στις 27/5/2018 στις 7:23 ΜΜ, Human Soul είπε Περιμένω να δω fanboys (όχι απλά χρήστες iphone) που μας λέγανε πριν 1-2 χρόνια ότι η εταιρία ήθελε μόνο το καλό τους και το γεγονός ότι λύγιζαν τα κινητά ήταν απλά "φήμες από haters που θέλουν να βλάψουν την εταιρία". Φυσικά και ήταν φήμες. Τα κινητά λύγιζαν για να ακολουθούν την καμπυλότητα του πισινού μας όταν καθόμασταν πάνω τους... Feature ήταν
Jimmy08 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Στις 29/5/2018 στις 10:00 ΠΜ, dancer είπε οπα οπα, γιατι μαλλον εσυ δε θελεις να καταλαβεις, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, αυτο που λεμε ειναι οτι ΤΑ ΜΗΛΑΡΑΚΙΑ ΜΕ 1000ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕ ΧΑΛΑΝΕ, γιατι αυτο κανουν οι κατοχοι των μηλων, διατυμπανιζουν αριστερα και δεξια επειδη δωσανε ενα χιλιαρικο οτι ειναι τα σουπερ ουαου κινητα με τα σουπερ ουαου χαρακτηριστικα και τρεχα γυρευε και οταν βγαζουν καποιο προβλημα απλως δικαιολογουν την εταιρεια, ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΜΗΛΩΝ τοτε θα μπορεσουμε να κανουμε μια εποικοδομητικη κουβεντα. Τα μηλαράκια με 1000€ δεν έχουν τέτοια προβλήματα. Ευχαριστημένος τώρα; Στις 29/5/2018 στις 1:51 ΜΜ, Tsakalos! είπε φιλε το οτι λυγιζει ποιο ευκολα απο το 5s δεν σημαινει απαραιτητα οτι ειναι και κατι λαθος η οτι εχει γινει κατι εκ του πονηρου... καποιος πχ θα σου πει οτι το 5s ναι μεν λυγιζε ποιο δυσκολα, αλλα απτην αλλη ειχε γυαλινα πανελακια πανω κατω στην πλατη, και με μια πτωση εσπαγαν ..οπως ακριβως επαθα και εγω σε εναν μηνα που το χα παρει... Μπορεί να μην έγινε εκ του πονηρού, αλλά σίγουρα ήταν λάθος τους αφού στο 6s το διόρθωσαν (άλλο κράμα αλουμινίου και ενίσχυση ανάμεσα στα volume buttons).
Jimmy08 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Στις 31/5/2018 στις 9:57 ΜΜ, strawman είπε 1. Δεν μιλαω για το τι την υποχρεωνει το δικαστηριο να κανει. Αλλωστε, καμια δεν ειναι μεγαλη εταιρεια επειδη απλα ακολουθαει τις αποφασεις του δικαστηριου. Εγω μιλαω το τι ειδους σχεση εχει η Apple με τον πελατη της. Ε με λιγα λογια, χεσμενο τον εχει. Φενεται απο πολλες κινησεις, αυτη εδω ειναι απλα μια σταγονα 2. Ξαναλεω, δεν μιλαω για το τι ειναι νομικα υποχρεωμενη να κανει. Πλασαρε στον πελατη της μια σκατενια συσκευη, 720% πιθανοτερο να λυγισει απο οτι η προηγουμενη. Οι μεγαλες εταιριες προβαινουν σε αντικατασταση. Αμα ειχες ποτε προιον Corsair για παραδειγμα θα καταλαβαινες για τι πραμα μιλαω, που οχι μονο σου αντικαθιστα συσκευες για πλακα, στις αντικαθιστα και με νεοτερο, καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο. Και ας μην ειναι υποχρεωμενη να το κανει. Ε η Apple δεν ανηκει στις εταιριες τυπου Corsair αλλα στις εταιριες τυπου Πλαισιο. Εσυ απλα στηριζεσαι στο νομικο κομματι για να την βγαλεις αθωα, και συμφωνω μαζι σου, αθωα ειναι, αλλα επισης ειναι και εταιρια που απλα δεν σεβεται τον πελατη. Οπως δεν τον σεβαστηκε και οταν εβγαλε συσκευη που εχανε το σημα (παρολο που νομικα ειναι καλυμμενη και δεν υπαρχει συγκεκριμενη σηματοτητα πχ στα υλικα που χρησιμοποιουνται) , και αντι να προβει σε αντικατασταση εκανε τα γνωστα κολπα που κανει και τωρα. Αν εβγαζε ας πουμε η Corsair keyboard που καμια φορα εχανε επαφη το καλωδιο θα μου το αντικαθιστουσε χωρις καν να το ζητησω και θα μου ζηταγε και ταπεινα συγνωμη. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα. 1. Σε κάποια θέματα ίσως να τον έχει χεσμένο όπως λες, αλλά σε κάποια άλλα είναι υπόδειγμα. Υπάρχουν πολλές μαρτυρίες πελατών που έτυχαν άριστης εξυπηρέτησης μετά από warranty claim. Μην τα τσουβαλιάζουμε όλα γιατί χάνεται η ουσία στο τέλος. 2. "Έχανε το σήμα και αντί να προβεί σε αντικατάσταση" γράφεις. Πως θα λυνόταν το πρόβλημα με αντικατάσταση, αφού εκ κατασκευής η συσκευή είχε το συγκεκριμένο πρόβλημα; Όσες συσκευές και να άλλαζε κάποιος, το πρόβλημα δε θα έφευγε. Στο θέμα του λυγίσματος, το ίδιο επιχείρημα. Όσα και να άλλαζε κάποιος, αφού η συσκευή είχε σχεδιαστικό ελάττωμα, το πρόβλημα δε θα λυνόταν. Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογώ την Apple, αλλά τα παραδείγματα που αναφέρετε απέχουν από την πραγματικότητα. Δηλαδή η σχεδιαστική πατάτα του Note 7, θα λυνόταν με αντικατάσταση συσκευής; ΟΧΙ. Της Apple η σχεδιαστική πατάτα όμως γιατί έχουμε την προσδοκία να λυθεί με αντικατάσταση;
strawman Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Μα ακριβως οπως εφερες το παραδειγμα του Note 7, εκει εγινε αντικατασταση συσκευης με μη ελλατωματικες (θεωρητικα, στην πραξη απετυχε). Ετσι ακριβως λοιπον μπορουσαν να τις κατασκευασουν ξανα χωρις το ελλατωμα, η τουλαχιστον να γινει αντικατασταση με το καινουργιο μοντελο. Μιας και η samsung εκανε σαφως περισσοτερα απο οτι η Apple δεν δειχνει αυτο οτι η Apple τους εχει πιο χεσμενους απο οτι η Samsung?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα