Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, strawman είπε

Το μονο που ηξερε ειναι οτι το 6 plus ηταν 720% πιο πιθανο να λυγισει. Τοσο μεγαλυτερη ειναι η πιθανοτητα να παθει καρκινο ενας καπνιστης απο ενα μη καπνιστη, δεν μιλαμε για μια διαφορα αναξια λογου εδω.

Οχι, να τα πουλαει με το ελλατωμα 😛

Εγω δεν ειπα πως θα μπορουσε να ανταποκριθει, εγω απλα ειπα πως ανταποκρινονται οι μεγαλες εταιριες σε ελλατωματικα προιοντα. Προφανως η Apple δεν ειναι μεγαλη εταιρια, αρα μια χαρα ανταποκριθηκε πραττοντας....τιποτα απολυτως.


Προφανως και κανεις λαθος και προφανως και ισχυει για τα αυτοκινητα, αλλα δεν εξεθεσα πουθενα μια τετοια αποψη, οποτε μαλλον λαθος ατομο quotaris. 

Ξαναλές για ελαττωματική συσκευή. Το να λυγίζει πιο εύκολα σε σχέση με το προηγούμενο σχεδιαστικά διαφορετικό μοντέλο δεν την κάνει ελαττωματική. Πόσο μάλλον όταν δεν διαφέρει ουσιαστικά σε αντοχή από όλα τα αντίστοιχα κινητά με παρόμοιο μέγεθος (εδώ μέχρι το πλαστικό samsung λύγιζε και ξεκολλούσαν οι οθόνες)

Νομίζω ότι είναι υπερβολικό να λέμε ότι δεν ανταποκρίθηκε καθόλου στο πρόβλημα. 1ον πρόσφερε αντικατάσταση με χαμηλότερο κόστος ενώ δεν είχε καμία υποχρέωση να το κάνει (αναλύθηκε προηγουμένως το θέμα, πόσες από τις υπόλοιπες εταιρίες που τα κινητά τους βρέθηκαν εξίσου "ευλύγιστα" το έκαναν;) και 2ον, αντί να αγνοήσει τα παράπονα και να συνεχίσει το ίδιο design και να βγάλει π.χ. άλλα 10 μοντέλα με το ίδια μη επιθυμητά από τους χρήστες χαρακτηριστικά (μικρή αντοχή στο λύγισμα), την επιλογή με το μικρότερο δυνατό κόστος δηλαδή, επένδυσε τα απαραίτητα κεφάλαια (r&d, νέα εργαλέια κατασκευής και ότι άλλο μπορεί να χρειάζεται μια ριζική αλλαγή σε μια γραμμή παραγωγής) ώστε να σχεδιάσει εκ νέου την συσκευή (και όχι το υλικό, που ξαναγράφω είναι το δυνατότερο κράμα αλουμινίου που υπάρχει) για να είναι ανθεκτικότερο.

1 ώρα πριν, triapoulakiakathontan είπε

Συμφωνώ με την υπόλοιπη δημοσίευση αλλά, εδώ, από πότε τα ακριβά αυτοκίνητα είναι τόσο ποιοτικά όσο τα lada; Με το ζόρι μπορώ να σκεφτώ τέτοιες μάρκες που να προσφέρουν κακής ποιότητας οχήματα.

Δεν μίλησα για ποιότητα βεβαίως (η ποιότητα είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό ενός premium προϊόντος άλλωστε) αλλά για αντοχή και αξιοπιστία για μακρό χρονικό διάστημα (πέρα από τον εκτιμώμενο χρόνο χρήσης της συσκευής).  Ποια μάρκα θεωρείς περισσότερο αξιόπιστη για παράδειγμα, την Mercedes Benz ή την Toyota; Τα ακριβά premium αυτοκίνητα κατασκευάζονται με έμφαση την πολυτέλεια, τεχνολογία (πολύπλοκα συστήματα με τεράστια κόστη συντήρησης), ποιότητα (υλικά καμπίνας, χρώμα π.χ.), επιδόσεις, γενικά για την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης, με στόχο την αγορά leasing (η συντριπτική πλειοψηφία στον ανεπτυγμένο κόσμο με leasing διατίθεται) όπου οι πελάτες αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια αυτοκίνητο. Η αγορά μεταχειρισμένων (που στην Ευρώπη/Αμερική τα ακριβά αυτοκίνητα χάνουν τεράστια ποσά της αξίας τους μετά από ελάχιστα χρόνια) και η αξιοπιστία μετά από 10 χρόνια λίγο ενδιαφέρει τις εταιρίες.

 

 

  • Απαντ. 172
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

--

Επεξ/σία από Επισκέπτης
delete
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, triapoulakiakathontan είπε

Ας αφήσουμε το leasing στην άκρη γιατί δεν λέμε πως θα το πάρει κάποιος αλλά τι θα πάρει.

Η αντοχή ή η αξιοπιστία όπως τα ορίζεις δεν αποτελούν υποκατηγορίες της ποιότητας; Πως προκύπτει αυτό; Δηλαδή αν μια μηχανή (engine) είναι όμορφη, χρωματιστή, μυρίζει υπέροχα, έχει αυτοκόλλητα από γυναίκες μοντέλα σαν τατού και χαλάει (καπουτ) στο τρίτο γκάζι είναι ποιοτική;

Μια Mercedes, μία Lamborghini ή μια Lotus θα χαλάσουν πιο γρήγορα από ένα Toyota;
Μία κλασική Mustang δεν έχει αντοχή;

Κάθε προϊόν σχεδιάζεται για συγκεκριμένη αγορά και χρήση. Η Benz ας πούμε για παράδειγμα θα βάλει ένα σούπερ πολύπλοκο ηλεκτρονικό σύστημα, ή μια νέα καινοτόμα cutting edge λιγότερο δοκιμασμένη τεχνολογία γιατί ξέρει ότι οι πελάτες των αυτοκινήτων της δεν ενδιαφέρονται αν θα κρατήσει 3 χρόνια και θα χαλάσει, ή πόσο κοστίζει η επισκευή του, θέλουν τα καλύτερα gadget, την μεγαλύτερη απόδοση και εμπειρία χρήσης. Η Toyota θα βάλει τα πιο σίγουρα δοκιμασμένα αξιόπιστα συστήματα που μπορεί να βρει γιατί ο μέσος πελάτης ανήκει σε άλλη εισοδηματική κλίμακα που ενδιαφέρεται πρωτίστως για το κόστος/απόδοση, κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, κρατάει το αυτοκίνητο μια 10ετία οπότε οι λιγότερες βλάβες και το μικρότερο κόστος συντήρησης γίνονται πιο σημαντικά από το super hitech σύστημα και την μεγιστοποιημένη απόδοση και εμπειρία χρήσης. Ψάξε για στατιστικά αξιοπιστίας στην Γερμανία για παράδειγμα, στις πρώτες θέσεις σταθερά Honda, Toyota, στις τελευταίες Mercedes.

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 minutes ago, Omnigeek said:

Ξαναλές για ελαττωματική συσκευή. Το να λυγίζει πιο εύκολα σε σχέση με το προηγούμενο σχεδιαστικά διαφορετικό μοντέλο δεν την κάνει ελαττωματική. Πόσο μάλλον όταν δεν διαφέρει ουσιαστικά σε αντοχή από όλα τα αντίστοιχα κινητά με παρόμοιο μέγεθος (εδώ μέχρι το πλαστικό samsung λύγιζε και ξεκολλούσαν οι οθόνες)

Νομίζω ότι είναι υπερβολικό να λέμε ότι δεν ανταποκρίθηκε καθόλου στο πρόβλημα. 1ον πρόσφερε αντικατάσταση με χαμηλότερο κόστος ενώ δεν είχε καμία υποχρέωση να το κάνει (αναλύθηκε προηγουμένως το θέμα, πόσες από τις υπόλοιπες εταιρίες που τα κινητά τους βρέθηκαν εξίσου "ευλύγιστα" το έκαναν;) και 2ον, αντί να αγνοήσει τα παράπονα και να συνεχίσει το ίδιο design και να βγάλει π.χ. άλλα 10 μοντέλα με το ίδια μη επιθυμητά από τους χρήστες χαρακτηριστικά (μικρή αντοχή στο λύγισμα), την επιλογή με το μικρότερο δυνατό κόστος δηλαδή, επένδυσε τα απαραίτητα κεφάλαια (r&d, νέα εργαλέια κατασκευής και ότι άλλο μπορεί να χρειάζεται μια ριζική αλλαγή σε μια γραμμή παραγωγής) ώστε να σχεδιάσει εκ νέου την συσκευή (και όχι το υλικό, που ξαναγράφω είναι το δυνατότερο κράμα αλουμινίου που υπάρχει) για να είναι ανθεκτικότερο.

To να λυγιζει 720% πιο ευκολα απο το προηγουμενο την κανει ελαττωματικη στα ματια σου. Στα ματια σου ποσες φορες πιο ευκολα πρεπει να λυγιζει για να ειναι ελαττωματικη? Αν ας πουμε λυγιζε 32.000 φορες πιο ευκολα θα συνεχιζε να μην ειναι ελαττωματικη?

Και προφανως και δεν ανταποκριθηκε καθολου στο προβλημα. Αυτος που πηρε 6 plus συνεχιζει να εχει μια συσκευη που λυγιζει 720% πιο ευκολα απο την προηγουμενη, το οτι το 7αρι δεν εχει το ιδιο θεμα δεν διορθωνει το θεμα που εχει ο κατοχος του 6plus. Δηλαδη για σενα το να σου ξαναπλασαρι συσκευη στα 800€ που δεν εχει το θεμα που εχει η συσκευη που ηδη εχεις αποτελει λυση του προβληματος? Μαλιστα....τι αλλο θα ακουσω απο τα apple fans δεν ξερω. Ατομα σαν και σενα βρισκει και κανει αυτα που κανει ;) 

Επεξ/σία από strawman
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

--

Επεξ/σία από Επισκέπτης
delete
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, strawman είπε

To να λυγιζει 720% πιο ευκολα απο το προηγουμενο την κανει ελαττωματικη στα ματια σου. Στα ματια σου ποσες φορες πιο ευκολα πρεπει να λυγιζει για να ειναι ελαττωματικη? Αν ας πουμε λυγιζε 32.000 φορες πιο ευκολα θα συνεχιζε να μην ειναι ελαττωματικη?

Και προφανως και δεν ανταποκριθηκε καθολου στο προβλημα. Αυτος που πηρε 6 plus συνεχιζει να εχει μια συσκευη που λυγιζει 720% πιο ευκολα απο την προηγουμενη, το οτι το 7αρι δεν εχει το ιδιο θεμα δεν διορθωνει το θεμα που εχει ο κατοχος του 6plus. Δηλαδη για σενα το να σου ξαναπλασαρι συσκευη στα 800€ που δεν εχει το θεμα που εχει η συσκευη που ηδη εχεις αποτελει λυση του προβληματος? Μαλιστα....τι αλλο θα ακουσω απο τα apple fans δεν ξερω. Ατομα σαν και σενα βρισκει και κανει αυτα που κανει ;) 

Είναι ελαττωματικό κάτι επειδή είναι περισσότερο ευαίσθητο από τον προκάτοχό του; Και δεν μου απαντάς, οι υπόλοιπες συσκευές στην ίδια κατηγορία που λύγιζαν εξίσου εύκολα ήταν και αυτές όλες ελαττωματικές; Οι υπόλοιπες εταιρίες που είπαν αυτή είναι η συσκευή μας, με αυτές τις δυνατότητες και αδυναμίες ας πρόσεχες και δεν πρόσφεραν κανενός είδους ευκολία για αντικατάσταση τότε πως τις χαρακτηρίζεις;

 

3 λεπτά πριν, triapoulakiakathontan είπε

Α, εσύ φέρνεις το επιχείρημα αλλά εγώ να ψάξω για στατιστικά. Οκ έγινε.

Αν μου βάλεις links, μην μιλάνε μόνο για Μercedes. Υπάρχουν δεκάδες premium ακριβά μοντέλα που ήταν και το σημείο στο οποίο στάθηκα. Δεν θέλω να διαβάζω anecdotes

Εδώ για παράδειγμα:

Warrantywise Data Reveals that German Brands are Less Reliable than you may think

  • Warrantywise survey finds that UK buyers think German cars are among the most reliable on the road, despite Warrantywise data showing many are ‘below average’
  • In a survey of more than 750 people, Mercedes, Audi and BMW were all in the top 10 for reliability – Warrantywise data, however, puts them at 27th, 28th and 29th respectively
  • Fiat, Renault and Vauxhall all perform badly in the public’s perception of their reliability but are actually well above the UK average according to Warrantywise
  • Japanese brands Toyota and Honda are the two most reliable manufacturers as picked by the public – a result also backed up by Warrantywise’s data

https://www.warrantywise.co.uk/blog/warrantywise-data-german-car-brands-reliability

 

Δημοσ.
6 minutes ago, Omnigeek said:

Είναι ελαττωματικό κάτι επειδή είναι περισσότερο ευαίσθητο από τον προκάτοχό του;

Ειναι το τσιγαρο καρκινογονο επειδη ειναι 720% περισσοτερο πιθανο να παθει καρκινο ο καπνιστης?

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

--

Επεξ/σία από Επισκέπτης
delete
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, triapoulakiakathontan είπε

Στο ίδιο link πιο κάτω

Γιατί προφανώς ότι είναι πιο ακριβό και χαλάει ίδιες περίπου φορές με το πχ Hyundai τότε είναι αυτομάτως πολύ πιο αναξιόπιστο ποιοτικά. Τύφλα να έχουν τα μεταχειρισμένα sports cars.

Άρα λες ότι τα BMW π.χ. πέφτουν στον πάτο της αξιοπιστίας γιατί ενώ χαλάνε το ίδιο συχνά με τα Hyundai κοστίζουν περισσότερο οι επισκευές. Αν ισχύει αυτό όμως, πρώτον ο ισχυρισμός σου ότι τα premium είναι περισσότερο αξιόπιστα καταρρέει αφού χαλάνε τουλάχιστον το ίδιο με τα πολύ φτηνότερα. Δεύτερον, πως γίνεται άλλα αυτοκίνητα στην λίστα με μεγαλύτερο μέσο κόστος επισκευής (π.χ. τα Subaru) να είναι τόσο περισσότερο αξιόπιστα. Η εμπειρία σου στον πραγματικό κόσμο τι σου λέει, πόσα corolla 20 χρονών βλέπεις να κυκλοφορούν και πόσα BMW M3 για παράδειγμα; Η κάνε μια βόλτα σε ένα συνεργείο Porsche π.χ. και ρώτα για τις μηχανές των Boxster (θα έχουν σχεδόν σίγουρα μερικές διαλυμένες να δεις στην αποθήκη) να μάθεις για τα μεταχειρισμένα sports cars, και θα καταλάβεις γιατί στην Αγγλία-Γερμανία κ.α. οι τιμές premium καταρρέουν μόλις βγούν από το leasing.

Δες και άλλο ένα index

Κατάταξη με βάση την ηλικία

https://www.reliabilityindex.com/manufacturer/AvgAge

Κατάταξη με βάση τα χιλιόμετρα

https://www.reliabilityindex.com/manufacturer/AvgMileage

Δες και tuv παράδειγμα. Πάτα δίπλα το Corolla και βγάλε ένα μέσο όρο για αυτοκίνητα ~10 χρόνων (το 3 είναι στην ~50η θέση)

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/bmw-3

 

Τέλος πάντων δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε τέτοια συζήτηση εκτός θέματος. Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι ότι στην σημερινή εποχή ποιότητα δεν ισοδυναμεί απαραίτητα με ανθεκτικότητα και αξιοπιστία. Κάποτε πριν αρκετές δεκαετίες που ο κόσμος ήταν γενικά φτωχότερος και είχε άλλες απαιτήσεις ίσως να ίσχυε (το βλέπουμε και στα παλαιότερα premium αυτοκίνητα που ήταν φτιαγμένα να κρατάνε 50 χρόνια στις πιο δύσκολες συνθήκες, δες πόσες mercedes του '70 κυκλοφορούν ακόμα π.χ., αυτά που καλλιέργησαν την αντίληψη ότι τα premium αυτοκίνητα είναι περισσότερο αξιόπιστα από τα φτηνά), σήμερα όμως η απτή ποιότητα και εμπειρία χρήσης είναι τα καθοριστικά κριτήρια για τα περισσότερα premium προιόντα.

 

 

Επεξ/σία από Omnigeek
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

--

Επεξ/σία από Επισκέπτης
delete
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, triapoulakiakathontan είπε

Καταρχάς, το θέμα δεν είναι τα αυτοκίνητα αλλά τα κινητά τηλέφωνα.

Συμφωνώ, το έχω γράψει 2 φόρες μέχρι τώρα, εσύ επιμένεις.

Αναφορά σε κείμενο

Δεύτερον, σκόπιμα έγραφα για τα αυτοκίνητα τόσες δημοσιεύσεις για να δείξω ότι και στα δύο θέματα ο γενικός κανόνας είναι ο ίδιος. Τα ακριβότερα μοντέλα έχουν περίπου τα ίδια (και ποτέ μακράν χειρότερα) σε αξιοπιστία/αντοχή χαρακτηριστικά ΣΥΝ πολλά εξτρα. Αυτά τα έξτρα δεν είναι όλα χρήσιμα ή επιθυμητά για έναν χρήστη, συμφωνώ. Αλλά κάθε μοντέλο είναι διαφορετικό προϊόν και έχει τα δικά του στη τιμή του.

Δεν είπα ποτέ ότι τα premium έχουν μακράν χειρότερη αξιοπιστία/αντοχή. Μην αλλάζεις όσα γράφω. Έγραψα στην αρχή (και συνεχώς)

"από που προκύπτει ή απαίτηση ότι τα premium προϊόντα - που απευθύνονται σε ποιο ευκατάστατους χρήστες που τα αλλάζουν πολύ συντομότερα από άλλους- πρέπει να είναι οπωσδήποτε και περισσότερο ανθεκτικά και μακροχρόνια αξιόπιστα από τα φθηνότερα; δεν ισχύει ούτε για τα premium αυτοκίνητα γιατί να ισχύει για τα κινητά; "

Εσύ είπες για lada κτλ.

 

Αναφορά σε κείμενο

Τρίτον, μιλάμε για γενικό κανόνα που σημαίνει ότι συγκρίνουμε ένα μεγάλο καλάθι αυτοκινήτων (όσα είναι ακριβά) με πολλά φθηνά μοντέλα. Μεμονομένες συγκρίσεις, ειδικά σε μια λίστα που εμπεριέχει μέσο κόστος επισκευής, δεν αρκούν για να αποδείξουν ότι ** "όσα κοστίζουν 50-250-900 χιλιάδες θα αντέξουν 8 χρόνια ενώ όσα κοστίζουν αντίστοιχα 5-25 χιλιάδες θα αντέξουν 12 χρόνια" **

Η κατάταξη αξιοπιστίας του TUV δεν έχει σαν κριτήριο το κόστος επισκευής. Και δεν έκανα μεμονωμένες συγκρίσεις, σου έβαλα σαν παράδειγμα ολόκληρη την σειρά 3 της BMW (που εσύ ανέφερες και εγώ την πήρα σαν παράδειγμα) με το αντίστοιχης κατηγορίας της Toyota (ίδιο segment, το ένα premium το άλλο όχι). Όταν σε αυτή την λίστα η BMW (και σχεδόν όλοι οι premium/luxury κατασκευαστές) είναι σταθερά πολύ κάτω στην κατάταξη αξιοπιστίας (και 80 θέσεις παρακάτω η BMW 3 από την Toyota π.χ.) δεν δείχνει τίποτα απολύτως;

 

 

Αναφορά σε κείμενο

Τέταρτον, ο όρος "ακριβά premium cars" συμπεριλαμβάνει όλα τα super cars από Rolls-Royce, Lotus μέχρι McLaren και Zenvo. Εσύ έχεις κολλήσει σε BMW και Mercedes που (εκτός από upper mid) είναι μια σταγόνα στο καλάθι ακριβών αυτοκινήτων.Η λίστα ναι μεν αναφέρει πχ Ferrari αλλά παραλείπει πολλά λόγω του απώτερου σκοπού που έχει.

Εσύ ανέφερες συγκεκριμένα την BMW, που φυσικά είναι premium κατασκευαστής όπως και η Mercedes, η Audi και πολλοί άλλοι. Premium δεν σημαίνει αποκλειστικά ακριβό. Σε κάθε segment υπάρχουν οι φθηνές προτάσεις (lada π.χ. που ανέφερες) οι μεσαίες value for money, και οι πολυτελείς προτάσεις. Το μόνο που λέω (που δεν είναι δικιά μου άποψη, γίνεται σιγά σιγά κοινή παραδοχή πλέον) είναι ότι τα πολυτελή premium αυτοκίνητα στις κατηγορίες τους έχουν άλλη προτεραιότητα από την απόλυτη αντοχή στον χρόνο και αξιοπιστία (μακροχρόνια φυσικά, κανείς αγοραστής premium αυτοκινήτου δεν θα αγόραζε αυτοκίνητο που χαλάει στον χρόνο κάθε τόσο). Γιατί είναι τόσο δύσκολο να το δεχτείς;

 

Αναφορά σε κείμενο

Πέμπτον, ξεκινάς με δύο προτάσεις που είναι με το καλημέρα λάθος. Συγκεκριμένα γράφεις "Άρα λες ότι τα BMW π.χ. πέφτουν στον πάτο της αξιοπιστίας γιατί ενώ χαλάνε το ίδιο συχνά με τα Hyundai κοστίζουν περισσότερο οι επισκευές. Αν ισχύει αυτό όμως, πρώτον ο ισχυρισμός σου ότι τα premium είναι περισσότερο αξιόπιστα καταρρέει αφού χαλάνε τουλάχιστον το ίδιο με τα πολύ φτηνότερα." και πας να με καταρρίψεις με straw man επιχειρήματα. Είναι προφανές ότι δεν κατανόησες ακριβώς τι γράφω. Στο πρώτο είπα έμμεσα ότι "δεν βγαίνει συμπέρασμα πως τα ακριβά αντέχουν σημαντικά λιγότερο από τα φθηνά" (βλέπε το παράδειγμα-εικόνα ** πιο πάνω). Και στο δεύτερο είπα άμεσα ότι "τα ακριβά αμάξια έχουν στη χειρότερη περίπτωση περίπου, ή πολύ κοντά ή τα ίδια επίπεδα αντοχής με τα φθηνά". Απλά και ξεκάθαρα.

Ωραία, αν εμμέσως αυτό εννοούσες (αντί από αυτό που έγραψες) τότε συμφωνούμε ότι δεν προκύπτει ότι "τα premium προϊόντα...πρέπει να είναι οπωσδήποτε και περισσότερο ανθεκτικά και μακροχρόνια αξιόπιστα από τα φθηνότερα"

Αναφορά σε κείμενο

Τέλος, η ίδια εταιρεία αυτοκινήτων/κινητών μπορεί να βγάλει τόσο φθηνά όσο και ακριβά μοντέλα. Άρα η αναφορά μόνο σε ονόματα εταιρειών δεν βοηθάει ιδιαίτερα.

Αυτά και καλή συνέχεια.

Δηλαδή δεν υπάρχει premium κατασκευαστής όπως τους ξέρουμε όλοι; Η Apple ας πούμε δεν είναι premium κατασκευαστής αλλά απλά βγάζει πιο ακριβά κινητά με περισσότερα extra;

Επεξ/σία από Omnigeek
Επισκέπτης
Δημοσ.

τα παίρνω πίσω όλα επειδή μπορώ

Στις 31/5/2018 στις 9:43 ΜΜ, D.Luffy είπε

Έχετε fair points και οι δυο.

Μάλλον ήταν λάθος μου που χρησιμοποίησα τη λέξη «σεβασμός».

Αυτό που ήθελα να πω ήταν πιο κοντά ίσως σε αλτρουισμό.

Σε αυτό έχεις δίκιο. Δεν είναι αλτρουιστικές αυτές οι εταιρίες. Κερδοσκοπικές είναι. Έτσι είναι εγγεγραμένες ως, και έτσι πρέπει κατά τη γνώμη μου να λειτουργούν.

ΥΓ. Δυστυχώς διέγραψα και δημοσίευση που επιτέλους κάποιος κατανόησε σωστά και δεν άρχισε τις αντιρρήσεις

Δημοσ.
On 02/06/2018 at 22:28, Omnigeek said:

Συμφωνώ, το έχω γράψει 2 φόρες μέχρι τώρα, εσύ επιμένεις.

Δεν είπα ποτέ ότι τα premium έχουν μακράν χειρότερη αξιοπιστία/αντοχή. Μην αλλάζεις όσα γράφω. Έγραψα στην αρχή (και συνεχώς)

"από που προκύπτει ή απαίτηση ότι τα premium προϊόντα - που απευθύνονται σε ποιο ευκατάστατους χρήστες που τα αλλάζουν πολύ συντομότερα από άλλους- πρέπει να είναι οπωσδήποτε και περισσότερο ανθεκτικά και μακροχρόνια αξιόπιστα από τα φθηνότερα; δεν ισχύει ούτε για τα premium αυτοκίνητα γιατί να ισχύει για τα κινητά; "

Απτην κοινη λογικη ρε συ. Το οτι ισως να μην συμβαινει στα αυτοκινητα που εφερες για παραδειγμα δεν σημαινει οτι δεν ΠΡΕΠΕΙ να συμβαινει. Τις ιδιες προσδοκιες εχω απο ενα ψυγειο ChingChangChong και απο ενα kitchenaid των 10.000€? Ειναι λογικο και τα 2 να χαλασουν σε 6 μηνες ας πουμε?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, strawman είπε

Απτην κοινη λογικη ρε συ. Το οτι ισως να μην συμβαινει στα αυτοκινητα που εφερες για παραδειγμα δεν σημαινει οτι δεν ΠΡΕΠΕΙ να συμβαινει. Τις ιδιες προσδοκιες εχω απο ενα ψυγειο ChingChangChong και απο ενα kitchenaid των 10.000€? Ειναι λογικο και τα 2 να χαλασουν σε 6 μηνες ας πουμε?

Καταρχήν, όπως σωστά είπε ο triapoulakiakathontan, οι διαφορές στην αξιοπιστία σήμερα ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες δεν είναι τόσο μεγάλες όσο ήταν στο παρελθόν. Κάποτε ήταν τεράστιες και αυτό έχει διαμορφώσει την κοινή αντίληψη και τις προσδοκίες των καταναλωτών. Σήμερα ο κανόνας πλην εξαιρέσεων είναι (κατά την γνώμη μου πάντα) ότι τα premium προϊόντα δεν είναι απαραίτητα περισσότερο ανθεκτικά και αξιόπιστα. Ας πάρουμε τα ψυγεία που ανέφερες για παράδειγμα. Και εδώ υπάρχουν 3 κατηγορίες, α) τα low end φτηνά σαν τα "ανώνυμα" Κινέζικα που λες όπου το κόστος αγοράς είναι ο κυρίαρχος παράγοντας επιλογής, και έχουν χαμηλή τεχνολογία, φτηνά υποσυστήματα, φτηνά υλικά κατασκευής, β) τα value for money ψυγεία που αγοράζει η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου όπου η αξιοπιστία είναι κυρίαρχος παράγοντας, με υψηλής αξιοπιστίας υποσυστήματα, δοκιμασμένη αξιόπιστη τεχνολογία, χωρίς έμφαση στα ακριβά πολυτελή υλικά κατασκευής, και γ)τα premium ψυγεία όπου η πολυτέλεια, η απτή ποιότητα, η (πολύπλοκη) υψηλή τεχνολογία και τα high-tech gadgets, και το Brand name είναι ο κυρίαρχος παράγοντας επιλογής. Σκέψου για παράδειγμα, ποιο είναι περισσότερο πιθανό να χαλάσει που λέει ο λόγος, ένα μεσαίο απλό ψυγείο με καλούς αξιόπιστους κομπρέσορες, γερά ράφια και τέλος, ή ένα πολύπλοκο High-Tech 4πορτο με κάμποσες ανεξάρτητες ζώνες, βρυσάκια, παγομηχανές, τρίφτες, smart οθόνη iot κτλ; Σε τι είναι περισσότερο αξιόπιστο ένα Sub Zero των 20000ευρώ από ένα LG με linear compressors των 1500? Για την ακρίβεια ψάχνοντας ελάχιστα θα βρεις δεκάδες αναφορές προβλημάτων για πόρτες που χαλάνε και διαρροές στα subzero, με κόστος επισκευής μερικές χιλιάδες ευρώ ανά βλάβη!

 

 

Επεξ/σία από Omnigeek

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...