D.Luffy Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 7 ώρες πριν, Kleos mp είπε έπρεπε να έδιναν τα χρήματα πίσω στους πελατες και να το απεσερναν από τη κυκλοφορία μια και καλή όπως έκανε η Samsung με το note 7,αλλά όχι μόνο δε το απέσυραν αλλά ζητούσαν και λευτα για την αντικατάσταση της λυγισμενης συσκευής. Καμία σχέση η βαρύτητα του ενός προβλήματος με του άλλου. Μιλάμε για μία συσκευή η οποία θα μπορούσε να σου προκαλέσει μέχρι και σωματική βλάβη. Η Samsung θα έπαιρνε πολύ μεγάλο ρίσκο εάν δεν προχωρούσε σε αντικατάσταση. Η ζημιά στη φήμη της θα ήταν ανεπανόρθωτη.
suffocater Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Eγω απο αυτά που διαβάζω ,τουλ. έμαθα ότι το να κυκλοφορεί μια εταιρία εν γνώση της προβληματικό προιόν και ο κόσμος να το μαθαίνει αργότερα αυτό,ΔΕΝ θα επηρεάσει,λέει,τις μελλοντικές της πωλήσεις,λέει,επειδή νταξ,αυτο έγινε "last year". Eξαλλου και ο χασάπης μου ψεκαζε τα κρέατα με εντομοκτόνο για να μην έχει μυγες,αλλα αυτό αποδειχθηκε οτι το εκανε προπερσι,οπότε δεν έχω κανένα λόγο να αμφιβάλλω για τον σεβασμό του προς τον καταναλωτή,και είμαι σίγουρος οτι δε θα το ξανακάνει. Οπότε λέω να συνεχίσω να αγοράζω απο αυτόν για να δείξω και σε αυτόν και στους ανταγωνιστές του οτι ειμαι εξαιρετικά σκεπτόμενος καταναλωτής,δεν με πειράζει που δεν νοιαστηκε για τα προβλήματα που θα μου δημιουργουσε και μάλιστα θα τον επιβραβευσω με την ψηφο εμπιστοσυνης μου. Και μαλιστα,για οσους δεν πιστεύουν οτι νοιαζόταν,προσέφερε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ(με χρέωση φυσικα),οπου καθάριζε τα κρεατα ΑΝ ΤΥΧΟΝ ειχε τυχει κανα μεμονωμένο περιστατικο και ειχαν κυλιστει μόνα τους στο λιβάδι μεσα σε εντομοκτόνα. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2018 από suffocater
Kleos mp Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 3 hours ago, D.Luffy said: Καμία σχέση η βαρύτητα του ενός προβλήματος με του άλλου. Μιλάμε για μία συσκευή η οποία θα μπορούσε να σου προκαλέσει μέχρι και σωματική βλάβη. Η Samsung θα έπαιρνε πολύ μεγάλο ρίσκο εάν δεν προχωρούσε σε αντικατάσταση. Η ζημιά στη φήμη της θα ήταν ανεπανόρθωτη. Συμφωνώ,αλλά τουλάχιστον μπορούσαν να κάνουν αντικατάσταση συσκευής σε όσους είχε λυγισει το iPhone 6 δωρεάν και όχι να έκαναν και καλά ‘’έκπτωση’’ αφού ήταν δικό τους το λαθος.Επισης κάποια περίοδο ήταν πολλοί χρήστες iPhone δε θυμάμαι ποίου μοντέλου οι οποιοι παραπονιοντουσαν για την οθόνη που δεν ανταποκρινόταν στην αφή και νόμιζαν πως έφταιγε η συσκευή τους και άλλοι πήγαν σε σέρβις άλλοι αγόρασαν καινούργιες και τελικά αποδείχτηκε πως το έκανε επίτηδες η Apple για κέρδος. 1
D.Luffy Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Kleos mp είπε Συμφωνώ,αλλά τουλάχιστον μπορούσαν να κάνουν αντικατάσταση συσκευής σε όσους είχε λυγισει το iPhone 6 δωρεάν και όχι να έκαναν και καλά ‘’έκπτωση’’ αφού ήταν δικό τους το λαθος.Επισης κάποια περίοδο ήταν πολλοί χρήστες iPhone δε θυμάμαι ποίου μοντέλου οι οποιοι παραπονιοντουσαν για την οθόνη που δεν ανταποκρινόταν στην αφή και νόμιζαν πως έφταιγε η συσκευή τους και άλλοι πήγαν σε σέρβις άλλοι αγόρασαν καινούργιες και τελικά αποδείχτηκε πως το έκανε επίτηδες η Apple για κέρδος. Το πρόβλημα με το physical damage είναι ότι μαζί με το ξερό καίγεται και το χλωρό. Η γραμμή για το ποιος θεωρείται υπεύθηνος δεν είναι καθόλου ξεκάθαρη και καλείσαι να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Πως μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι δεν έκανε επίτηδες ζημιά στη συσκευή του ενδεχομένως για να καλύψει μία άλλου είδους ζημιά που προκάλεσε προηγουμένως κατά λάθος? Παράδειγμα θα μπορούσα εγώ να είχα ρίξει τη συσκευή στο νερό ή να είχα γεμίσει γρατζουνιές στην οθόνη από πέσιμο, μετά να "λυγιζα" από μόνος μου τη συσκευή και να ζητούσα δωρεάν αντικατάσταση... Γιατί όχι? Δεν δίνω δίκιο στην Apple καθώς θεωρώ ότι έγινε μεγάλη παράλειψη από μέρους της να χρησιμοποιήσει αυτό το υλικο, αλλά δυστυχώς από την άλλη δεν είναι πάντα και όλοι οι χρήστες "αθώοι". Για το τελευταίο που λες με την αφή, δεν γνωρίζω τι έγινε καθώς δεν παρακολούθησα εκείνη την είδηση. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2018 από D.Luffy
AtiX Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 15 ώρες πριν, dancer είπε τα δις που εχει σε ρευστο και καθε χρονο που βγαζει το μηλαρακι δε τα βγαζει καμια εταιρια του κλαδου που δε παραγει τπτ αλλα μονο εμπορευετε ενα προιον με το μηλο επανω. Εχεις σκεφτεί ποτέ τι κέρδος μπορεί να βγάζει απο iTunes & App Store???? Εκει ειναι τα λεφτά φίλε μου... στις υπηρεσίες...
strawman Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 5 hours ago, D.Luffy said: Το πρόβλημα με το physical damage είναι ότι μαζί με το ξερό καίγεται και το χλωρό. Η γραμμή για το ποιος θεωρείται υπεύθηνος δεν είναι καθόλου ξεκάθαρη και καλείσαι να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Πως μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι δεν έκανε επίτηδες ζημιά στη συσκευή του ενδεχομένως για να καλύψει μία άλλου είδους ζημιά που προκάλεσε προηγουμένως κατά λάθος? Παράδειγμα θα μπορούσα εγώ να είχα ρίξει τη συσκευή στο νερό ή να είχα γεμίσει γρατζουνιές στην οθόνη από πέσιμο, μετά να "λυγιζα" από μόνος μου τη συσκευή και να ζητούσα δωρεάν αντικατάσταση... Γιατί όχι? Δεν δίνω δίκιο στην Apple καθώς θεωρώ ότι έγινε μεγάλη παράλειψη από μέρους της να χρησιμοποιήσει αυτό το υλικο, αλλά δυστυχώς από την άλλη δεν είναι πάντα και όλοι οι χρήστες "αθώοι". Για το τελευταίο που λες με την αφή, δεν γνωρίζω τι έγινε καθώς δεν παρακολούθησα εκείνη την είδηση. Δεν εχει σημασια αυτο που λες, απτη στιγμη που υπαρχει γενικευμενο προβλημα που αφορα ολες τις συσκευες οπως παραδεχεται η Apple, δεν παιζει ρολο το αν οντως σου στραβωσε μονο του η το στραβωσες εσυ. Τετοια λαθη επιβαλλουν ανακληση ολων των συσκευων και αντικατασταση με καινουργιες παρτιδες που δεν εχουν το εν λογω προβλημα. Αυτα βεβαια εφοσον το εχει παραδεχτει το λαθος στην ωρα της, οχι κατοπιν εορτης. Αυτα δεν τα βγαζω απτο κεφαλι μου, ειναι παγια τακτικη ολων των μεγαλων εταιριων. Εφοσον εχεις ελλατωματικο batch το παιρνουν πισω και το αντικαθιστουν με fixarismeno, ασχετα αν στο ενδιαμεσο εσυ πηγες και το σπασες / το πνιξες / το χτυπαγες κατω σαν χταποδι κλπα. Η apple δυστηχως δεν ειναι μεγαλη εταιρια και το δειχνει πολλακις, φερεται πιο πολλα σαν τον κλασσικο Ελληνα μαγαζατορα του "οτι φαμε οτι πιουμε και οτι αρπαξει ο κωλος μας". Οποιος εχει αλλη γνωμη δυστηχως εθελοτυφλει. 2
dancer Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 12 ώρες πριν, strawman είπε Δεν εχει σημασια αυτο που λες, απτη στιγμη που υπαρχει γενικευμενο προβλημα που αφορα ολες τις συσκευες οπως παραδεχεται η Apple, δεν παιζει ρολο το αν οντως σου στραβωσε μονο του η το στραβωσες εσυ. Τετοια λαθη επιβαλλουν ανακληση ολων των συσκευων και αντικατασταση με καινουργιες παρτιδες που δεν εχουν το εν λογω προβλημα. Αυτα βεβαια εφοσον το εχει παραδεχτει το λαθος στην ωρα της, οχι κατοπιν εορτης. Αυτα δεν τα βγαζω απτο κεφαλι μου, ειναι παγια τακτικη ολων των μεγαλων εταιριων. Εφοσον εχεις ελλατωματικο batch το παιρνουν πισω και το αντικαθιστουν με fixarismeno, ασχετα αν στο ενδιαμεσο εσυ πηγες και το σπασες / το πνιξες / το χτυπαγες κατω σαν χταποδι κλπα. Η apple δυστηχως δεν ειναι μεγαλη εταιρια και το δειχνει πολλακις, φερεται πιο πολλα σαν τον κλασσικο Ελληνα μαγαζατορα του "οτι φαμε οτι πιουμε και οτι αρπαξει ο κωλος μας". Οποιος εχει αλλη γνωμη δυστηχως εθελοτυφλει. ετσι ακριβως ειναι αλλα οπως εγραψες στο τελος ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 8 ώρες πριν, dancer είπε ετσι ακριβως ειναι αλλα οπως εγραψες στο τελος ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ Όχι δεν είναι ακριβώς έτσι και καλό είναι να προσέχουμε (-ετε) με τις κατηγορίες. Γνώμη μου
Omnigeek Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Στις 30/5/2018 στις 7:24 ΜΜ, strawman είπε Δεν εχει σημασια αυτο που λες, απτη στιγμη που υπαρχει γενικευμενο προβλημα που αφορα ολες τις συσκευες οπως παραδεχεται η Apple, δεν παιζει ρολο το αν οντως σου στραβωσε μονο του η το στραβωσες εσυ. Τετοια λαθη επιβαλλουν ανακληση ολων των συσκευων και αντικατασταση με καινουργιες παρτιδες που δεν εχουν το εν λογω προβλημα. Αυτα βεβαια εφοσον το εχει παραδεχτει το λαθος στην ωρα της, οχι κατοπιν εορτης. Αυτα δεν τα βγαζω απτο κεφαλι μου, ειναι παγια τακτικη ολων των μεγαλων εταιριων. Εφοσον εχεις ελλατωματικο batch το παιρνουν πισω και το αντικαθιστουν με fixarismeno, ασχετα αν στο ενδιαμεσο εσυ πηγες και το σπασες / το πνιξες / το χτυπαγες κατω σαν χταποδι κλπα. Η apple δυστηχως δεν ειναι μεγαλη εταιρια και το δειχνει πολλακις, φερεται πιο πολλα σαν τον κλασσικο Ελληνα μαγαζατορα του "οτι φαμε οτι πιουμε και οτι αρπαξει ο κωλος μας". Οποιος εχει αλλη γνωμη δυστηχως εθελοτυφλει. Μα το μόνο που ήξερε (όπως λέει τουλάχιστον) είναι ότι αυτά τα iphone λυγίζουν ποιο εύκολα από τα πολύ διαφορετικά, μικρότερα προηγούμενα μοντέλα. Είπε κάπου για ελαττωματικές παρτίδες ή προβληματικές συσκευές; Πως αλλιώς θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε μια σχεδιαστική αδυναμία του συγκεκριμένου μοντέλου, να το αποσύρει μέχρι το επόμενο; (και αν θυμάμαι καλά το ίδιο δεν λύγιζαν σχεδόν όλα τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά κινητά σε δοκιμές τότε; επίσης από που προκύπτει ή απαίτηση ότι τα premium προϊόντα - που απευθύνονται σε ποιο ευκατάστατους χρήστες που τα αλλάζουν πολύ συντομότερα από άλλους- πρέπει να είναι οπωσδήποτε και περισσότερο ανθεκτικά και μακροχρόνια αξιόπιστα από τα φθηνότερα; δεν ισχύει ούτε για τα premium αυτοκίνητα γιατί να ισχύει για τα κινητά;)
strawman Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 16 minutes ago, Omnigeek said: Μα το μόνο που ήξερε (όπως λέει τουλάχιστον) είναι ότι αυτά τα iphone λυγίζουν ποιο εύκολα από τα πολύ διαφορετικά, μικρότερα προηγούμενα μοντέλα. Είπε κάπου για ελαττωματικές παρτίδες ή προβληματικές συσκευές; Το μονο που ηξερε ειναι οτι το 6 plus ηταν 720% πιο πιθανο να λυγισει. Τοσο μεγαλυτερη ειναι η πιθανοτητα να παθει καρκινο ενας καπνιστης απο ενα μη καπνιστη, δεν μιλαμε για μια διαφορα αναξια λογου εδω. Πως αλλιώς θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε μια σχεδιαστική αδυναμία του συγκεκριμένου μοντέλου, να το αποσύρει μέχρι το επόμενο; Οχι, να τα πουλαει με το ελλατωμα 😛 Εγω δεν ειπα πως θα μπορουσε να ανταποκριθει, εγω απλα ειπα πως ανταποκρινονται οι μεγαλες εταιριες σε ελλατωματικα προιοντα. Προφανως η Apple δεν ειναι μεγαλη εταιρια, αρα μια χαρα ανταποκριθηκε πραττοντας....τιποτα απολυτως. επίσης από που προκύπτει ή απαίτηση ότι τα premium προϊόντα - που απευθύνονται σε ποιο ευκατάστατους χρήστες που τα αλλάζουν πολύ συντομότερα από άλλους- πρέπει να είναι οπωσδήποτε και περισσότερο ανθεκτικά και μακροχρόνια αξιόπιστα από τα φθηνότερα; δεν ισχύει ούτε για τα premium αυτοκίνητα γιατί να ισχύει για τα κινητά;) Προφανως και κανεις λαθος και προφανως και ισχυει για τα αυτοκινητα, αλλα δεν εξεθεσα πουθενα μια τετοια αποψη, οποτε μαλλον λαθος ατομο quotaris.
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, Omnigeek είπε πίσης από που προκύπτει ή απαίτηση ότι τα premium προϊόντα .... πρέπει να είναι οπωσδήποτε και περισσότερο ανθεκτικά και μακροχρόνια αξιόπιστα από τα φθηνότερα; δεν ισχύει ούτε για τα premium αυτοκίνητα γιατί να ισχύει για τα κινητά;) Συμφωνώ με την υπόλοιπη δημοσίευση αλλά, εδώ, από πότε τα ακριβά αυτοκίνητα είναι τόσο ποιοτικά όσο τα lada; Με το ζόρι μπορώ να σκεφτώ τέτοιες μάρκες που να προσφέρουν κακής ποιότητας οχήματα. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2018 από Επισκέπτης
D.Luffy Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 30/5/2018 στις 5:24 ΜΜ, strawman είπε Δεν εχει σημασια αυτο που λες, απτη στιγμη που υπαρχει γενικευμενο προβλημα που αφορα ολες τις συσκευες οπως παραδεχεται η Apple, δεν παιζει ρολο το αν οντως σου στραβωσε μονο του η το στραβωσες εσυ. Τετοια λαθη επιβαλλουν ανακληση ολων των συσκευων και αντικατασταση με καινουργιες παρτιδες που δεν εχουν το εν λογω προβλημα. Αυτα βεβαια εφοσον το εχει παραδεχτει το λαθος στην ωρα της, οχι κατοπιν εορτης. Αυτα δεν τα βγαζω απτο κεφαλι μου, ειναι παγια τακτικη ολων των μεγαλων εταιριων. Εφοσον εχεις ελλατωματικο batch το παιρνουν πισω και το αντικαθιστουν με fixarismeno, ασχετα αν στο ενδιαμεσο εσυ πηγες και το σπασες / το πνιξες / το χτυπαγες κατω σαν χταποδι κλπα. Η apple δυστηχως δεν ειναι μεγαλη εταιρια και το δειχνει πολλακις, φερεται πιο πολλα σαν τον κλασσικο Ελληνα μαγαζατορα του "οτι φαμε οτι πιουμε και οτι αρπαξει ο κωλος μας". Οποιος εχει αλλη γνωμη δυστηχως εθελοτυφλει. Πρώτα απ´ολα, σύμφωνα με το άρθρο, η Apple δεν παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος. Δυστυχώς δεν το παραδέχεται καν. Ούτε κατόπιν εορτής όπως λες. Γι αυτό και η υπόθεση είναι στα δικαστήρια. Αν το παραδεχόταν, θα είχε αναγκαστεί να βγει ήδη και να κάνει αποζημιώσεις ή δωρεάν επισκευές από μόνη της. Έτσι κι αλλιώς εδώ μιλάμε για «διαρροές». Αυτό που λέει το άρθρο είναι ότι έγιναν κάποια τεστ εσωτερικά και βρέθηκε ότι το συγκεκριμένο υλικό είναι χ φορές πιο εύκαμπτο από το προηγούμενο. Δυστυχώς εδώ δεν υπάρχουν κάποια νομικά στάνταρ που να επιβάλλουν συγκεκριμένη σκληρότητα πχ στα υλικά που χρησιμοποιούνται για τα κινητά τηλέφωνα. Εάν ίσχυε αυτό τότε πολύ εύκολα το δικαστήριο θα έκρινε ότι η Apple παραβίασε τους σχετικούς κανονισμούς. Εδώ όμως τα πράγματα είναι στον αέρα. Οσο αναφορά για πάγιες τακτικές, δεν ξέρω αν το αντιλαμβάνεσαι αλλά όλες οι εταιρίες ανεξάρτητου μεγέθους είναι υποχρεωμένες να σου αντικαταστήσουν ένα ελλατωματικο προϊόν. Όχι μόνο οι «μεγάλες» όπως λες. Ακόμα και ο κλασικός Έλληνας μαγαζάτορας του ο,τι φάμε, ο,τι πιούμε. Τελος, δεν ξέρω αν ο όρος «μεγάλες» που χρησιμοποιείς, υποννοεί κάποιου είδους ηθικές αρχές. Οποτε το παρακάτω δεν αναφέρεται απαραίτητα σε εσένα προσωπικά: Αυτός που εθελοτυφλεί είναι αυτός που νομίζει ότι υπάρχουν εταιρίες πολυεθνικού μεγέθους που «σέβονται» ή «σκέφτονται» τον πελάτη και εταιρίες που δεν τον σέβονται. Οι εταιρίες ειδικά αυτού του μεγέθους, αποτελούνται από ένα μεγάλο αριθμό μετόχων που τους απασχολεί ένα πράγμα μόνο και τίποτα άλλο. Τι οικονομικά αποτελέσματα θα παρουσιάσει η εταιρία στο τέλος του τετραμήνου, και ποια είναι η επόμενη κίνηση. Η μόνη διαφορά μεταξύ τέτοιων εταιριών είναι, τι ρίσκο θα πάρει η κάθε μια όταν υπάρχει ανταγωνισμός, ώστε να μην χάσει πελάτες ή να κερδίσει. Η Samsung πχ δεν θα σου αντικαταστήσει τη συσκευή με την μπαταρία-βόμβα επειδή έχει ηθικές αρχές και σε σέβεται. Θα στην αντικαταστήσει επειδή φοβάται ότι θα την κάνεις μύνηση. Σε λιγότερες ακραίες περιπτώσεις πχ η LG δεν θα σου αντικαταστήσει το monitor με το καμένο pixel επειδή σε σέβεται σαν καταναλωτή. Θα στο αντικαταστήσει επειδή θέλει να σε κρατήσει ως πελάτη. Ακριβώς επειδή εσυ νομίζεις ότι σε σέβεται. Η έστω ότι μπορεί να το βλέπεις ως mutual benefit... Η Apple εδώ ρίσκαρε ποντάροντας στο ότι η δημοφιλία της είναι πολύ ψηλά και ο κόσμος δεν θα αντιδράσει τόσο αρνητικά. Θα δούμε βέβαια αν αυτό στο τέλος βγει εις βάρος της. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2018 από D.Luffy
strawman Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 26 minutes ago, D.Luffy said: Πρώτα απ´ολα, σύμφωνα με το άρθρο, η Apple δεν παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος. Δυστυχώς δεν το παραδέχεται καν. Ούτε κατόπιν εορτής όπως λες. Γι αυτό και η υπόθεση είναι στα δικαστήρια. Αν το παραδεχόταν, θα είχε αναγκαστεί να βγει ήδη και να κάνει αποζημιώσεις ή δωρεάν επισκευές από μόνη της. Έτσι κι αλλιώς εδώ μιλάμε για «διαρροές». H Apple παραδεχεται οτι το 6 plus ειναι 700% χειροτερο στο συγκεκριμενο τομεα απο τον προκατοχο του. Quote Δυστυχώς εδώ δεν υπάρχουν κάποια νομικά στάνταρ που να επιβάλλουν συγκεκριμένη σκληρότητα πχ στα υλικά που χρησιμοποιούνται για τα κινητά τηλέφωνα. Εάν ίσχυε αυτό τότε πολύ εύκολα το δικαστήριο θα έκρινε ότι η Apple παραβίασε τους σχετικούς κανονισμούς. Εδώ όμως τα πράγματα είναι στον αέρα. Δεν μιλαω για το τι την υποχρεωνει το δικαστηριο να κανει. Αλλωστε, καμια δεν ειναι μεγαλη εταιρεια επειδη απλα ακολουθαει τις αποφασεις του δικαστηριου. Εγω μιλαω το τι ειδους σχεση εχει η Apple με τον πελατη της. Ε με λιγα λογια, χεσμενο τον εχει. Φενεται απο πολλες κινησεις, αυτη εδω ειναι απλα μια σταγονα Quote Οσο αναφορά για πάγιες τακτικές, δεν ξέρω αν το αντιλαμβάνεσαι αλλά όλες οι εταιρίες ανεξάρτητου μεγέθους είναι υποχρεωμένες να σου αντικαταστήσουν ένα ελλατωματικο προϊόν. Όχι μόνο οι «μεγάλες» όπως λες. Ακόμα και ο κλασικός Έλληνας μαγαζάτορας του ο,τι φάμε, ο,τι πιούμε. Ξαναλεω, δεν μιλαω για το τι ειναι νομικα υποχρεωμενη να κανει. Πλασαρε στον πελατη της μια σκατενια συσκευη, 720% πιθανοτερο να λυγισει απο οτι η προηγουμενη. Οι μεγαλες εταιριες προβαινουν σε αντικατασταση. Αμα ειχες ποτε προιον Corsair για παραδειγμα θα καταλαβαινες για τι πραμα μιλαω, που οχι μονο σου αντικαθιστα συσκευες για πλακα, στις αντικαθιστα και με νεοτερο, καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο. Και ας μην ειναι υποχρεωμενη να το κανει. Ε η Apple δεν ανηκει στις εταιριες τυπου Corsair αλλα στις εταιριες τυπου Πλαισιο. Εσυ απλα στηριζεσαι στο νομικο κομματι για να την βγαλεις αθωα, και συμφωνω μαζι σου, αθωα ειναι, αλλα επισης ειναι και εταιρια που απλα δεν σεβεται τον πελατη. Οπως δεν τον σεβαστηκε και οταν εβγαλε συσκευη που εχανε το σημα (παρολο που νομικα ειναι καλυμμενη και δεν υπαρχει συγκεκριμενη σηματοτητα πχ στα υλικα που χρησιμοποιουνται) , και αντι να προβει σε αντικατασταση εκανε τα γνωστα κολπα που κανει και τωρα. Αν εβγαζε ας πουμε η Corsair keyboard που καμια φορα εχανε επαφη το καλωδιο θα μου το αντικαθιστουσε χωρις καν να το ζητησω και θα μου ζηταγε και ταπεινα συγνωμη. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Quote Αυτός που εθελοτυφλεί είναι αυτός που νομίζει ότι υπάρχουν εταιρίες πολυεθνικού μεγέθους που «σέβονται» ή «σκέφτονται» τον πελάτη και εταιρίες που δεν τον σέβονται. Σαφεστατα και υπαρχουν εταιριες που σεβονται τον πελατη. Προφανως ολες το bottom end τους κοιτανε, αλλα αλλες προσπαθουν να το επιτυχουν κερδιζοντας τον πελατη με σεβασμο, αλλες κερδιζοντας τον με διαφημιση, αλλες με κατι αλλο κλπα. Quote Σε λιγότερες ακραίες περιπτώσεις πχ η LG δεν θα σου αντικαταστήσει το monitor με το καμένο pixel επειδή σε σέβεται σαν καταναλωτή. Θα στο αντικαταστήσει επειδή θέλει να σε κρατήσει ως πελάτη. Ακριβώς επειδή εσυ νομίζεις ότι σε σέβεται. Η έστω ότι μπορεί να το βλέπεις ως mutual benefit... Και αυτο ακριβως ειναι ενα υπερλαμπρο παραδειγμα, γιατι υπαρχουν εταιριες που σου αντικαθιστουν το 1 καμενο pixel και αλλες 3 και πανω. Ε οι πρωτες κοιταζουν το bottom end τους προσφεροντας σου καλυτερη υποστηριξη, οι δευτερες κοιτανε το bottom end τους προσπαθωντας να γλυτωσουν χρηματα απο τις αντικαταστασεις. Προφανως και η καθε εταιρια συμπεριφερεται αναλογα με το τι πελατες εχει. Οπως ειπες και εσυ, αλλες εταιριες εχουν κοινο που θα τις τιμωρησουν ακομα και αν μιση τριχουλα ειναι λαθος, αλλες εταιριες εχουν κοινο που θα συνεχισουν να αγοραζουν ακομα και αν δεν πιανει σημα, η συσκευη λυγιζει και το GPS σε πεταει στη θαλασσα. Και η Corsair αμα ειχε το αγοραστικο κοινο της Apple σιγα μην καθοταν να ασχοληθει μαζι μου να μου αντικαταστησει συσκευη, χεσμενο θα με ειχε οπως εχει η Apple τους δικους της πελατες, δεν διαφωνω επ'ουδενι εδω μαζι σου. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2018 από strawman
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) -- Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2018 από Επισκέπτης delete
D.Luffy Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Έχετε fair points και οι δυο. Μάλλον ήταν λάθος μου που χρησιμοποίησα τη λέξη «σεβασμός». Αυτό που ήθελα να πω ήταν πιο κοντά ίσως σε αλτρουισμό. Strawman αυτό που περιγράφεις με την Corsair είναι αυτό περίπου που ήθελα να πω με το παράδειγμα της LG. Είναι μία έξυπνη κίνηση για να σε κρατήσουν ως πελάτη. Εννοείται ότι άλλες εταιρίες μπορεί να ακολουθήσουν άλλες τακτικές. Θα μπορούσα να επεκταθώ αλλά ήδη βγήκαμε εκτός θέματος. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2018 από D.Luffy
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα