Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Zaytsev είπε

Είπαμε, εσύ τα ξέρεις όλα.

Λαθος ...Εσυ εχεις εμπειρια και τα ξερεις ολα αλλα στο υποθετικο ερωτημα μου δεν απαντουν.

  • Like 2
  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τον Δεκέμβρη έλαβα κι εγώ τέτοιο μήνυμα. 

Μετά απο καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη και διαμαρτυρία στην Wind , έλαβα τα χρήματα πίσω και απο την εταιρία που μου τα έκλεψε αλλά και απο την Wind (δηλ. εις διπλούν) 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Zaytsev είπε

Ναι, 2 φορές. 9774€ την πρώτη, 8900€ τη δεύτερη.

Η διαδικασία είναι απλή.

Πας στον Σωτηρόπουλο (ή όποιον άλλον που γνωρίζει το θέμα, γιατί οι περισσότεροι ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ) και του εξηγείς την κατάσταση ΠΡΙΝ διακόψεις την όποια επικοινωνία (δηλαδή ΔΕΝ παίρνουμε τηλέφωνο την Cosmote).

Σου εξηγεί τι αποδείξεις χρειάζεται, του δίνεις μερικά screenshots από το κινητό και τα μηνύματα και βρίσκετε την εταιρία που τα έστειλε (επωνυμία, ΑΦΜ, κλπ).

Μερικές ημέρες μετά, θα σου έχει έτοιμη την αγωγή η οποία κόστιζε 350€ (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει τιμές, ή αν άλλοι χρεώνουν διαφορετικά).

Την υπογράφεις, την καταθέτεις και ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.

Θα εκδικαστεί 1-2 χρόνια μετά, όπου επειδή είναι αστικό δικαστήριο (κι ΟΧΙ ποινικό), ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ. Πάει ο δικηγόρος και καταθέτει τις αποδείξεις του. Αντίστοιχα η άλλη πλευρά κάνει το ίδιο, αν έχει. Στην πλειοψηφία των spam, δεν καταθέτουν τίποτα, γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.

6 μήνες μετά, σου κοινοποιείται η απόφαση μαζί με το ποσό της αποζημίωσης. Η αντίδικος έχει δικαίωμα για έφεση, ΑΛΛΑ, αν δεν έχει κανένα αποδεικτικό, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. Εμένα η μία εταιρία το έκανε και πήγαμε στην έφεση 2 χρόνια μετά, 4 σύνολο, και απλά μου μείωσαν το ποσό ~800€.

Επίσης, επειδή είναι εταιρία, αν δεν πληρώσει, μπαίνει Τειρεσία (μαύρη λίστα) και δεν μπορεί να πάρει δάνειο, μπλοκ επιταγών, κλπ, μέχρι να εξοφλήσει. Για ιδιώτες, είναι διαφορετικά και ίσως δεν αξίζει.

Ο δικηγόρος θα πάρει ποσοστό από την αποχημίωση που είναι της τάξεως του 15-25%.

Επένδυση 350€

2-4 χρόνια μετά, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΧΡΟΝΟ και ταλαιπωρία, απόδοση 2000%.

Βρείτε μου εσείς αντίστοιχη επενδυτική αξία να τα βάλω όλα...

Το κυνήγησες κι αδικήθηκες;

Είναι ακριβώς όπως τα λες φίλε. 

Στις ερωτήσεις γιατί δεν το κυνηγάνε , ότι δεν είναι απλό και τέτοια η απάντηση βρίσκετε όλη σε αυτό το θέμα .

Ολοι έχουν άποψη και γνώμη χωρίς να έχουν γνώση και δεν διαβάζουν να μάθουν από εσένα που ξέρεις .

Γνωριζω 2 ακόμα άτομα που έχουν αποζημιωθεί . 

Το μόνο πρόβλημα είναι αν όταν εκδικαστεί η εταιρία που το έχει κάνει έχει κλείσει καθώς όλοι αυτοί είναι τυχοδιώκτες 

Δημοσ.

Χθές βράδυ μου συνέβη το ίδιο με τη μόνη διαφορά ότι στο sms που μου εστάλη έλεγε για συνδρομή σε κάτι ''υπηρεσίες'' μένιουμ και τέτοια τρελά. Μετά από έρευνα στο ιντερνετ βρήκα φυσικά πάμπολα τέτοια περιστατικά. Η αντίδραση που είχα εν θερμώ ήταν να βρώ το τηλέφωνο της εταιρίας που υποτίθετε έκανα συνδρομή και ήταν καποια Telebox και στη συνέχεια να τηλεφωνήσω και να επιδοθώ σε ένα τρομερό και χυδαίο υβρεολόγιο (μιλάμε όμως σε φάση που ψιλοανησύχησα μη μου κανουν και μήνυση). Αμέσως μετά και αφού ξεθύμανα τηλεφώνησα και στον πάροχο (cosmote). Κάνανε την πάπια και μου είπανε ότι κάπου θα έκανα συνδρομή... Δεν προσπάθησα παραπάνω και να αναλωθώ. έκανα κατευθείαν μετά καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Τώρα έχω δύο ερωτήσεις. Πρώτο, έκανα μεγάλη γκάφα που μες την αρχική τρομάρα διέγραψα τα sms?? Και δεύτερο, είναι σύνηθες να μην αποστέλεται κάποιο απαντητικό email απο την ΕΕΤΤ έστω ότι λάβανε και επεξεργάζοναι το αίτημα μου?? Υπόψην η ηλεκτρονική καταγγελία έγινε βράδυ παρασκευής γύρω στις δέκα.

Δημοσ.

Στο λινκ που παρατέθηκε από το blog του δικηγόρου αναφέρεται μέσα ότι για να επιδικαστεί το ποσό των 10 χιλιάδων θα πρέπει να δεχτεί το δικαστήριο ότι υπήρξε ηθική βλάβη πέρα από τη περιουσιακή. ( Κάτι που θεωρώ είναι αρκετά δύσκολο έως αδύνατο στη περίπτωση που κάποιος χρεώθηκε απλά μερικά ευρώ από μια υπηρεσία sms)

Έπειτα το ποσό που θα επιδικαστεί μπορεί να μειωθεί από τις 10 χιλ ανάλογα με το ύψος της βλάβης και την οικονομική επιφάνεια του δράστη. Δλδ αν θεωρήσουν ότι η βλάβη ήταν μικρή ή / και ο δράστης φτωχός η αποζημίωση θα είναι μικρότερη.

Γενικά δε νομίζω άρα ότι είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο παρουσιαστηκαν ότι δλδ σκας 350 και μετά από 2 χρόνια παίρνεις πίσω 6 - 7 χιλιάρικα, αλλιώς όλοι οι δικηγόροι θα πήγαιναν πόρτα πόρτα και θα αναλάμβαναν με το κιλό αυτές τις υποθέσεις και χωρις το 350αρι αλλά με μεγαλύτερο ποσοστό επί της αποζημίωσης αφού τέτοια sms (αλλά και διαφημιστικά από πολιτικούς και μαγαζιά) έχουν δεχτεί σχεδόν όλοι.

Είναι πιστεύω αρκετοί παράμετροι για να φτάσει τελικά κάποιος σε αποζημίωση.

 

 

  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Zaytsev είπε

Ναι, 2 φορές. 9774€ την πρώτη, 8900€ τη δεύτερη.

Η διαδικασία είναι απλή.

Πας στον Σωτηρόπουλο (ή όποιον άλλον που γνωρίζει το θέμα, γιατί οι περισσότεροι ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ) και του εξηγείς την κατάσταση ΠΡΙΝ διακόψεις την όποια επικοινωνία (δηλαδή ΔΕΝ παίρνουμε τηλέφωνο την Cosmote).

Σου εξηγεί τι αποδείξεις χρειάζεται, του δίνεις μερικά screenshots από το κινητό και τα μηνύματα και βρίσκετε την εταιρία που τα έστειλε (επωνυμία, ΑΦΜ, κλπ).

Μερικές ημέρες μετά, θα σου έχει έτοιμη την αγωγή η οποία κόστιζε 350€ (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει τιμές, ή αν άλλοι χρεώνουν διαφορετικά).

Την υπογράφεις, την καταθέτεις και ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.

Θα εκδικαστεί 1-2 χρόνια μετά, όπου επειδή είναι αστικό δικαστήριο (κι ΟΧΙ ποινικό), ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ. Πάει ο δικηγόρος και καταθέτει τις αποδείξεις του. Αντίστοιχα η άλλη πλευρά κάνει το ίδιο, αν έχει. Στην πλειοψηφία των spam, δεν καταθέτουν τίποτα, γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.

6 μήνες μετά, σου κοινοποιείται η απόφαση μαζί με το ποσό της αποζημίωσης. Η αντίδικος έχει δικαίωμα για έφεση, ΑΛΛΑ, αν δεν έχει κανένα αποδεικτικό, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. Εμένα η μία εταιρία το έκανε και πήγαμε στην έφεση 2 χρόνια μετά, 4 σύνολο, και απλά μου μείωσαν το ποσό ~800€.

Επίσης, επειδή είναι εταιρία, αν δεν πληρώσει, μπαίνει Τειρεσία (μαύρη λίστα) και δεν μπορεί να πάρει δάνειο, μπλοκ επιταγών, κλπ, μέχρι να εξοφλήσει. Για ιδιώτες, είναι διαφορετικά και ίσως δεν αξίζει.

Ο δικηγόρος θα πάρει ποσοστό από την αποχημίωση που είναι της τάξεως του 15-25%.

Επένδυση 350€

2-4 χρόνια μετά, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΧΡΟΝΟ και ταλαιπωρία, απόδοση 2000%.

Βρείτε μου εσείς αντίστοιχη επενδυτική αξία να τα βάλω όλα...

Το κυνήγησες κι αδικήθηκες;

Αν είναι αλήθεια αυτά που γράφεις τότε μπράβο που κάθισες κα ασχολήθηκες. Δεν θέλω να δικαιολογώ καταστάσεις αλλά ο περισσότερος κόσμος δεν έχει την υπομονή και το κουράγιο να ασχοληθεί περαιτέρω με τέτοια θέματα έτσι όπως έχει εξαθλιωθεί η κοινωνία. Και μιλάω πάντα για την περίπτωση που η εταιρεία διαπιστώσει το λάθος της και διαγράψει το χρέος προς τον καταναλωτή. Για αρκετό κόσμο τα 350ευρώ είναι τα βασικά έξοδα ενός μήνα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, MikeJ said:

Είναι πιστεύω αρκετοί παράμετροι για να φτάσει τελικά κάποιος σε αποζημίωση.

Σωστά τα λες, αλλά με την πίστη, δεν πας πουθενά.

Οι ηθικές βλάβες είναι από την παραβίαση του προσωπικού απορρήτου, γιατί περί αυτού πρόκειται κι όχι επειδή σε χρέωσε ένα sms.

Και στις δύο περιπτώσεις που κυνήγησα, ήταν διαφημιστικές εταιρίες, ούτε καν χρεώσεις, συνδρομές, κλπ. Δηλαδή απλά μου έστελναν διαφημιστικά sms, χωρίς τη συγκαταθεσή μου και χωρίς να τους έχω δώσει εγώ το τηλέφωνό μου.

Στην περίπτωση που αναφέρεται εδώ, δηλαδή όχι απλά άπαξ χρέωση, αλλά πάγια με δόλιο τρόπο, νομίζω θα χτυπήσει καμπανάκι στο σκορ.

Άλλωστε, αν οι δικαστές έχουν αντιμετωπίσει την εταιρία ξανά, έχουν δικαίωμα να επισύρουν και αποζημιώσεις προς το κράτος, όχι μόνο τον ενάγωντα.

Επεξ/σία από Zaytsev
  • Like 3
Δημοσ.

ας παει δικαστικα δεν εχει να χασει τπτ.. θα περασει καιρος οκ αλλα την δικη θα την παρει στο τελος. σε αυτο πονταρουν, στο οτι ο κοσμος λεει " που να μπλεκω τωρα δικαστηρια κτλ..."

 

σε τροχαιο εγω που το πηγα δικαστικα πηρε 3,5 χρονια απο αναβολη σε αναβολη μπας και βαρεθω και δεχτω τον "συμβιβασμο" τους. οχι ρε %$@ θα σας τα παρω ολα

  • Like 3
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Zaytsev είπε

Και στις δύο περιπτώσεις που κυνήγησα, ήταν διαφημιστικές εταιρίες .....

Αυτή η λεπτομέρεια είναι πολύ σημαντική και θα εξηγήσω γιατί.

Το να φτάσεις να δικαιωθείς σε ένα δικαστήριο και να σου επιδικαστεί ένα ποσό για αποζημίωση είναι πολύ σημαντική εξέλιξη αλλά από μόνο του δεν λέει τίποτα πέρα από το ηθικό. Έχεις κάνει μόνο το μισό δρόμο. Το εξίσου σημαντικό (αν όχι σημαντικότερο) είναι να καταφέρεις να το εισπράξεις το ποσό.

Εδώ λοιπόν, η σημαντική λεπτομέρεια είναι ποιον έχεις απέναντι σου και από ποιον παλεύεις να τα πάρεις. Ο φίλος @Zaytsev είχε απέναντι δύο διαφημιστικές εταιρείες που θα υπάρχουν και σε 2-3 χρόνια όταν τελεσιδικήσει η υπόθεση, που έχουν και κάποια συμβόλαια, που έχουν ένα κύκλο εργασιών, που τους ενδιαφέρει το όνομα τους, που τους ενδιαφέρει αν θα μπουν στο Τειρεσία, που ίσως χρειαστούν και ένα δάνειο αύριο κτλ κτλ.

Δεν θα είναι το ίδιο όμως αν απέναντι σου έχεις την "Λαμόγιο ΑΕ". Θα υπάρχει σε 2-3 χρόνια που θα γίνει το δικαστήριο για να διεκδικήσεις; (Λογικά όχι) Θα υπάρχει κάποιο ιδιόκτητο στοιχείο για να δεσμεύσεις; (Σίγουρα όχι, μια εικονική εταιρεία σε ενοικιασμένο υπόγειο είναι) Ακόμα και να υπάρχει, την νοιάζει αν θα μει στο Τειρεσία; Την νοιάζει το "καλό" όνομα που έχει φτιάξει; (Σίγουρα όχι, θα φτιάξει μια καινούργια εταιρεία "Σε Κλέβω Στα Μούτρα Σου ΑΕ" και συνεχίζει από εκεί που το άφησε).

Άρα σε μια τέτοια περίπτωση το πιθανότερο είναι να δικαιωθείς μεν, αλλά να μην πάρεις τίποτα. Μόνο ηθική ικανοποίηση. Αξίζει λοιπόν ο κόπος μόνο για την ηθική ικανοποίηση; Όποιος πιστεύει πως αξίζει, να προχωρήσει. Όποιος πιστεύει πως δεν αξίζει, ας το σκεφτεί και μια δεύτερη φορά.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχει να κάνει με cosmote, ειναι άλλη εταιρία που προσφέρει αυτή την υπηρεσία που στέλνει χρεωσημα sms

, γενικός κανόνας ου μπλεξεις.

Διαβάστε αξιολογήσεις από google "Buongiorno Hellas"... 

https://www.google.gr/search?q=Buongiorno+Hellas&rlz=1C1GCEA_enGR789GR790&oq=Buongiorno+Hellas&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Πώς μπορείτε να προστατευτείτε

Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ανέφερε στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα πως ο μόνος τρόπος για να προστατευτείτε και να μην χρεωθείτε είναι να διαγράψετε απευθείας το sms που θα λάβετε στο κινητό σας. Επίσης συνιστά να μην κοινοποιείτε τον αριθμό του κινητού σας στο διαδίκτυο σε παιχνίδια κουίζ ή όπου αλλού σας ζητηθεί προκειμένου να σας στείλουν μία απάντηση…

http://www.zougla.gr/greece/article/ilektroniki-apati-meso-sms

6.    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Σε περίπτωση που θελήσετε να υποβάλλετε καταγγελία αναφορικά με τον τρόπο επεξεργασίας των Δεδομένων σας από την Buongiorno Hellas  ή με το πώς έxει γίνει ο χειρισμός της  καταγγελίας σας, έχετε το δικαίωμα να υποβάλλετε καταγγελία άμεσα στην Εποπτική Αρχή και στον ΥΠΔ, όπως ορίστηκε στην άνωθεν παράγραφο 1.

......................

11. Χρεώσεις
H υπηρεσία i-girls είναι μια συνδρομητική υπηρεσία που προσφέρεται από την Buongiorno Hellas και στην οποία η εγγραφή γίνεται μέσω της σελίδας igirls.cloudmobile.gr. 
Η χρέωση της συνδρομής είναι:
 
Για συνδρομητές COSMOTE: 3,00€/εβδομάδα με απ’ ευθείας χρέωση στο λογαριασμό του κινητού,
 
Για συνδρομητές VODAFONE: 3,01€/εβδομάδα με απ’ ευθείας χρέωση στο λογαριασμό του κινητού,
 
Για συνδρομητές WIND & Q: 2,08€/ληφθέν μήνυμα, έως 12 μηνύματα/μήνα 
 
Οι χρεώσεις πλοήγησης στην υπηρεσία μέσω wap/gprs ή 3G εξαρτώνται από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που ανήκει ο συνδρομητής και το πακέτο που τυχόν έχει ενεργοποιήσει. Για απενεργοποίηση της υπηρεσίας μπορεί να μπει ο χρήστης στο igirls.cloudmobile.gr, στην ενότητα “Βοήθεια” με την επιλογή “Απενεργοποίηση”. 
Επίσης, η διαγραφή, για συνδρομητές WIND & Q  μπορεί να πραγματοποιηθεί με την αποστολή ενός απλού μηνύματος STOP στο 54644 (χρέωση απλού εξερχόμενου μηνύματος 0,11€ με Φ.Π.Α) ή με κλήση στο 210-6241808. Στις παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ 24%. 

H διαγραφή, για συνδρομητές COSMOTE  μπορεί να πραγματοποιηθεί με την αποστολή ενός ΔΩΡΕΑΝ μηνύματος IGIRLS STOP στο 1256

http://igirls.cloudmobile.gr/web/terms/

Επεξ/σία από takos
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά είμαι καινούργιος στο Blog και θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε αυτό το θέμα , ήρθε και στο στον πατέρα μου ένα τέτοιο μύνημα τι πιστεύετε ότι είναι καλύτερο να κινηθούμε νομικά ή να αλλάξουμε πάροχο;

Δημοσ.
31 minutes ago, Pantelos2000 said:

Η ΕΕΤΤ είναι όμως η κατάλληλη λύση στο πρόβλημα η είναι καλύτερο να απευθυνθούμε σε δικηγόρο;

Αν θελεις να το πας δικαστικα οπως το περιστατικο που αναφερθηκε το θεμα, μπορεις να το δοκιμασεις. Αλλιως μιλας με την Αρχη Προστασιας Δεδομενων Προσωπικου Χαρακτηρα, και συνεχιζεις σε επωνυμη καταγγελια.

http://www.dpa.gr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...