antbyron Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Προσωπικά δεν έχω κάμια σχέση με σουζες κλπ. Το μηχανάκι το οδηγάω πολύ χαλαρά, απλά για να κάνω την δουλειά μου. Τα λάδια επίσης τα αλλάζω τακτικά, περίπου στα 2000 χμλ. Κάποιος μηχανικός μου είπε ότι θέλει στα 1000, αλλά άλλοι μηχανικοί μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στα 2000. Νομίζω είναι σύνηθες των ινοβα να βαράνε μπιέλα. Έτσι έχει ακουστεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 7 ώρες πριν, antbyron είπε Προσωπικά δεν έχω κάμια σχέση με σουζες κλπ. Το μηχανάκι το οδηγάω πολύ χαλαρά, απλά για να κάνω την δουλειά μου. Τα λάδια επίσης τα αλλάζω τακτικά, περίπου στα 2000 χμλ. Κάποιος μηχανικός μου είπε ότι θέλει στα 1000, αλλά άλλοι μηχανικοί μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στα 2000. Νομίζω είναι σύνηθες των ινοβα να βαράνε μπιέλα. Έτσι έχει ακουστεί. Εμένα πάντως στο wave κάθε 4000 χιλιόμετρα θέλουν αλλαγή ή στο χρόνο. Τα 1000 χιλιόμετρα τα βρίσκω υπερβολικά, εκτός κι αν είναι κινέζικο το μηχανάκι και χρησιμοποιείς απλά ορυκτέλαια κι όχι συνθετικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d..b Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) φιλος παντως με innova ψεκαστο και λιωμενο στο delivery του βαρεσε μπιελα στα 110.000...εμενα μια χαρα μου φαινεται απο την στιγμη που το ειχε ολο το καιρο delivery.. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2018 από d..b Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mesqal Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Στα 110.000 που βαρεσε, και delivery κιολας καλα ειναι. Αν του εκανε σωστη επισκευη, γιατι η Honda εβαζε μαπα τελειως μπιελες στα innova, θα του κρατησει πολυ παραπανω. Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι και απο που τσιμπαει λαδι, μετα απο επισκευη που του εκανα εννοειται, στα 1000χλμ θα καψει 300-400 ml λαδι, το μονο που με ξενερωνει σ αυτο το μηχανακι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, Mesqal είπε Στα 110.000 που βαρεσε, και delivery κιολας καλα ειναι. Αν του εκανε σωστη επισκευη, γιατι η Honda εβαζε μαπα τελειως μπιελες στα innova, θα του κρατησει πολυ παραπανω. Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι και απο που τσιμπαει λαδι, μετα απο επισκευη που του εκανα εννοειται, στα 1000χλμ θα καψει 300-400 ml λαδι, το μονο που με ξενερωνει σ αυτο το μηχανακι. Βαλβίδες, ελατήρια πιστονιού. Ειδικά οι βαλβίδες κοίταξε τες γιατί στα honda θέλουν τσεκ κάθε 4.000, και τα περισσότερα μαστόρια επειδή δεν ξέρουν ακριβώς τα specs τις αφήνουν χαλαρές και περνάει λάδι από το splash του εκκεντροφόρου (στα 2012 και μετά όπως wave τουλάχιστον ,δεν ξέρω αν είναι SOHC τα Innova ). Για τα ελατήρια του πιστονιού θέλει πολύ περισσότερη δουλειά. Εγώ πάντως για τέτοιου είδους δουλειές το πάω στο εξουσιοδοτημένο πάντα, δεν εμπιστεύομαι τους εκτός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Στις 25/5/2018 στις 10:02 ΠΜ, Joshua21 είπε Τα τακάκια στα δισκόφρενα δεν έχουν "επαναφορά", όταν αφήνεις τη μανέτα μένουν στην ίδια θέση, απλά η δαγκάνα σταματά να τα πιέζει πάνω στο δίσκο. Τα τακάκια έχουν επαναφορά, και μάλιστα με έναν πολύ εξυπνο τρόπο. Η τσιμούχα (o-ring) στο κύλινδρο της δαγκάνας έχει τετράγωνη διατομή αντί για την πιό συνηθισμένη κυκλική. Αυτό έχει ώς συνέπεια να παραμορφώνεται ελαφρώς κατα το πάτημα του φρένου. Όταν αφήσουμε το φρένο, η τσιμούχα επανέρχεται στο αρχικό της σχήμα και παράλληλα τραβά λίγο πίσω τον κύλινδρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Τα τακάκια έχουν επαναφορά, και μάλιστα με έναν πολύ εξυπνο τρόπο. Η τσιμούχα (o-ring) στο κύλινδρο της δαγκάνας έχει τετράγωνη διατομή αντί για την πιό συνηθισμένη κυκλική. Αυτό έχει ώς συνέπεια να παραμορφώνεται ελαφρώς κατα το πάτημα του φρένου. Όταν αφήσουμε το φρένο, η τσιμούχα επανέρχεται στο αρχικό της σχήμα και παράλληλα τραβά λίγο πίσω τον κύλινδρο. Το γνωρίζω αυτό που περιγράφεις, όντως ο "κύλινδρος"(ή πιο σωστά πιστόνι/έμβολο) της δαγκάνας έχει μια μικρή επαναφορά(δέκατα του χιλιοστού σε τόσο μικρές δαγκάνες) όταν αφήνουμε το φρένο λόγω της τσιμούχας που στεγανοποιεί. Αυτό που επιτυγχάνεται όμως δεν είναι να απομακρύνονται τα τακάκια από τη δισκόπλακα, είναι το έμβολο να μην πιέζει καθόλου τα τακάκια και αυτά με τη σειρά τους να μην πιέζουν τη δισκόπλακα ώστε να μην φρενάρει καθόλου όταν αφήνουμε το φρένο. Πρακτικά η κίνηση που κάνουν τα τακάκια είναι απειροελάχιστη, τόσο μικρή που δεν φαίνεται με το μάτι. Αυτό ακριβώς εννοούσα όταν είπα στον ts πως τα τακάκια δεν έχουν επαναφορά, δεν θα δει ποτέ τα τακάκια να "ανοίγουν", δεν θα τα δει ποτέ να απομακρύνονται από τη δισκόπλακα. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2018 από Joshua21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα