Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με φρένα σε Honda Innova


AntiCambeR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλάζω πάντα τα φερμουίτ πίσω και τα τακάκια μπροστά μόνος μου.

Κάθε φορά που αλλάζω τα πίσω πιάνουν καλά για μερικά χμ αλλά μετά όχι.Οταν τα τσεκάρω να δω σε τι κατάσταση είναι,δεν έχουν φαγωθεί αλλά στην ζάντα εσωτερικά που πατούν τα φερμουίτ πιάνει μάκα απο τα φερμουίτ που φαγώνονται.Τα βγάζω,καθαρίζω την ζάντα,τα ξαναδένω όλα και μέχρι να ξαναμαζέψει έχουν ήδη φαγωθεί σχετικά αρκετά για αλλαγή οπότε φτου και απο την αρχή.Αντί δηλαδή να τα λύσω 1 φορά για αλλαγή τα λύνω 2-3.Εχω δοκιμάσει τα γνήσια αλλά τρίζουν οπότε βάζω η Newfren η απο Astrea.Εχω ακούσει πως για το τρίξιμο ευθύνεται το εσωτερικό της ζάντας που δεν είναι ομοιόμορφο αλλά κωνικό και δεν πατάει σωστά.Κάπου κάθε 3000 χμ χρειάζονται αλλαγή.

Με τα μπροστά δεν είχα ποτέ πρόβλημα έως τώρα.Είχαν ομαλό πάτημα στην αίσθηση στην μανέτα αλλά τώρα διακεκομμένο και απότομο,σαν να πατάω την μανέτα διακεκομμένα με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να γλιστρήσει η μπροστά ρόδα.Είχα βάλει τα γνήσια και τώρα έχω της Daytona.Δεν είναι όμως τα τακάκια το πρόβλημα.

Οταν γυρνάω με το χέρι την ρόδα ακούγεται οτι "γλείφει", η ακουμπούν τα τακάκια στο δισκόφρενο και οτι τα έμβολα της δαγκάνας στην οποία εφαρμόζουν τα τακάκια δεν έχουν επαναφορά,κλείνουν πατώντας το φρένο αλλά ανοίγουν(επαναφορά) αργά και όχι τελείως για αυτό και ακουμπούν στο δισκόφρενο το οποίο ίσως έχει στραβώσει ελάχιστα η φταίει η ζάντα που είναι ελαφρώς στραβωμένη στην οποία εφαρμόζει το δισκόφρενο.Η αιτία φαίνεται να είναι η δαγκάνα.

Ισως όμως να μην λειτουργεί σωστά το σημείο το οποίο πιέζει η μανέτα.Τα υγρά φρένων είναι εντάξει ως στάθμη.

Πως μπορώ να κάνω την δαγκάνα να έχει ομαλό κλείσιμο και επαναφορά;Να την λύσω και να βάλω W-40;Απ'ότι έχω ακούσει δεν πρέπει να έρθει σε επαφή με λαστιχένια μέρη γιατί τα καίει.Νομίζω πως υπάρχουν ειδικά σπρέι για τα τακάκια...;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Αλλάζω πάντα τα φερμουίτ πίσω και τα τακάκια μπροστά μόνος μου.

Να το πας μία φορά σε έναν επαγγελματία που θα «δεί» πράματα που εσύ ίσως δεν έχεις την εμπειρία ή τις γνώσεις να καταλάβεις.
 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγαινετο σε εμπιστο συνεργειο. Τα φρενα ειναι η ασφαλεια σου. Οπως τα λες χθες επρεπε να το ειχες παει. Με αυτα δεν παιζεις ουτε κανεις πειραματα μονος σου αμα δεν ξερεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τακάκια στα δισκόφρενα δεν έχουν "επαναφορά", όταν αφήνεις τη μανέτα μένουν στην ίδια θέση, απλά η δαγκάνα σταματά να τα πιέζει πάνω στο δίσκο.

Αυτό το "σαν να πατάω μανέτα διακεκομμένα" σημαίνει στραβή δισκόπλακα, θα σταματήσει μόνο αν βάλεις άλλη ίσια.

Όσο για το πίσω φρένο δεν κατάλαβα αν ρωτάς κάτι ή όχι. Πάντως να έχεις υπόψιν ότι το "εσωτερικό της ζάντας" είναι και αυτό αναλώσιμο, πρέπει να αλλάζεται όταν φαγωθεί αρκετά ή ανομοιόμορφα, και κατά κανόνα συμφέρει οικονομικά να αλλαχτεί όλη η ζάντα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3000 χιλιόμετρα για φερμούιτ είναι απαράδεκτο, εκτός κι αν δουλεύεις ντελίβερι άλλα και πάλι. Πήγαινε σε τόρνο τη ζάντα ή αγόρασε καινούρια. Τα μπροστά μάλλον έχουν στραβώσει τα πιστονάκια της δαγκάνας ή απλά έχουν φθαρεί.  Το υγρό δεν έχει να λέει από στάθμη, κανονικά πρέπει να το αλλάζεις κάθε 2 χρόνια κ να κάνεις κι εξαέρωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για δοκιμασε να λυσεις λιγο τις δυο βιδες που πιανει η δαγκανα επανω στο καλαμι, τοσο οσο να παιζει η δαγκανα ελευθερα...

Πατα τη μανετα να πιασει το φρενο και οπως ειναι ετσι, πατημενη και κεντραρισμενη απο μονη της, ξανασφυξε καλα τη δαγκανα στο καλαμι.

καθ'οσο σφιγγεις τη δαγκανα δηλαδη, να ειναι η μανετα πατημενη και να πιανει το φρενο

Επεξ/σία από kostaskalamatas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Θα το πάω το συντομότερο σε συνεργείο κοντά μου που τον γνωρίζω.

Ο μόνος λόγος που το άφησα ήταν καθαρά οικονομικός.

Κατανοητός. Κι εγώ πρέπει να αλλάξω λάστιχα στο παπί παρότι είναι σε καλή κατάσταση γιατί είναι ψιλομάπα από τη μάνα τους. Απλά έχε υπόψη σου ότι δεν υπάρχει πιο φθηνό όχημα από το παπί για να το συντηρείς, και ειδικά με τα φρένα που το ξέρεις ήδη ότι ακόμη κ σε καλή κατάσταση να είναι, με τη γεωμετρία που έχουν τα παπιά γενικότερα δε φρενάρουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

άθε φορά που αλλάζω τα πίσω πιάνουν καλά για μερικά χμ αλλά μετά όχι.

Εχει φαγωθει η κιθαρα ( η ζαντα ) .

Αντε σε κανα συνεργειο να τη δουν,πιθανοτατα πας για ζαντα.

4 ώρες πριν, De@th L0rd είπε

3000 χιλιόμετρα για φερμούιτ είναι απαράδεκτο, εκτός κι αν δουλεύεις ντελίβερι άλλα και πάλι.

3000 στα ντελιβερυ ειχαμε αλλαξει 2 φορες λαστιχα,οχι μονο φρενα :P

Γενικοτερα οι "σωστοι" ντελιβεραδες πανε πιο πολυ με το φρενο του κινητηρα παρα με τα  κανονικα φρενα,για οικονομικους λογους.

 

Επεξ/σία από talibanakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, talibanakos είπε

Εχει φαγωθει η κιθαρα ( η ζαντα ) .

Αντε σε κανα συνεργειο να τη δουν,πιθανοτατα πας για ζαντα.

Εχω κάνει 45.000 χμ και απο μηχανικά έχω αλλάξει μόνο δίσκους συμπλέκτη.Απο αναρτήσεις 2 φορές τις πίσω και στα 35.000 αλυσιδογράναζα με 50€ γνήσια στην Honda αν και τα παλιά ήταν σε καλή κατάσταση.

Απο οτι θυμάμαι αυτό τον θόρυβο τον έκανε αρκετά χμ πρίν ακόμα και με τα γνήσια φερμουίτ.Ναι,πρέπει να δώ την ζάντα που νομίζω οτι είναι αρκετά ακριβή,κάπου στα 150-200€.

Σε κάποια innova έχει χτυπήσει μπιέλα που κοστίζει με την εργασία κάπου στα 300€.Εχω μιλήσει με συνεργείο να αλλάξω το καδενάκι που χτυπάει και την 1 γλίστρα μέσα στο μοτέρ και μου ζήτησε 60€.Μάλον θα πάρω και τιμή απο κάποιο συνεργείο της Honda γιατί τα άλλα συνεργεία συνήθως βάζουν after market imitation το οποίο δεν σου λένε ποιό είναι,φθηνό για να έχουν παραπάνω κέρδος.

Τους δίσκους του συμπλέκτη που φαγώθηκαν απο φυσιολογική φθορά μου τους άλλαξε με 60€ αλλά δεν ξέρω καν τι ανταλλακτικό έβαλε.Πάντως δεν έβαλε το γνήσιο για παραπάνω κέρδος.Θα μπορούσα και σε εκέινη την περίπτωση να ρωτήσω τιμή απο Honda και να ήταν μικρή η διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Θα μπορούσα και σε εκέινη την περίπτωση να ρωτήσω τιμή απο Honda και να ήταν μικρή η διαφορά.

Τα γνησια ειναι πανακριβα,αλλα εαν βαλεις ημιτασιον δεν ξερεις ποσο χαλια θα σου βγουν.

Εχω στην κατοχη μου 2 κρυπτον,το παλιο το 100ρι του '98 και το X '08.

Το '98 το ειχε ενας καγκουρας,με τακεκαβα και λοιπες βλακειες,με αποτελεσμα το μηχανακι να ειναι χωνι.

Στο τελος τα βαλαν ολα κινεζικα πανω και το πουλησαν.

Καθε μηνα εβγαζε και κατι,του εβαζα και εγω κινεζικο ανταλλακτικο ( αλλα κινεζικο οχι αστεια )  καθως δεν ειχα λεφτα,με αποτελεσμα σε μερικους μηνες να χαλαει παλι.

Σιγα σιγα αρχιζα να τα βαζω γνησια,αλλα καποια στιγμη κουραστηκα και πηρα το X.

Μακροχρονια συμφερει πλεον να βαζεις γνησια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά το innova μου με έχει ταράξει στις επισκευές. Μία φορά μπιέλα και τρεις φορές αλλαγή πηνία και

Spoiler

img_20180526_2428116_yy30E.jpg.f21e6defd0700016b89548f72f8d59e5.jpg

αυτό.

Δεν θυμάμαι πως λέγεται αυτό στην φώτο, πάντως είναι κινέζικο και ο τότε μηχανικός με έγδαρε για να μου βάλει υποτίθεται γνήσια.

Edit: Ανορθωτής λέγεται;

Επεξ/σία από antbyron
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, antbyron είπε

Προσωπικά το innova μου με έχει ταράξει στις επισκευές. Μία φορά μπιέλα και τρεις φορές αλλαγή πηνία και

  Απόκρυψη περιεχομένων

img_20180526_2428116_yy30E.jpg.f21e6defd0700016b89548f72f8d59e5.jpg

αυτό.

Δεν θυμάμαι πως λέγεται αυτό στην φώτο, πάντως είναι κινέζικο και ο τότε μηχανικός με έγδαρε για να μου βάλει υποτίθεται γνήσια.

Edit: Ανορθωτής λέγεται;

Τι πηνία και πόσο κοστίζουν;Ο ανορθωτής;Μπιέλα στα πόσα χμ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπιέλα βάρεσε στα 70.000, αρκετοί μου έχουν πει ότι είναι νορμαλ, κάπου εκεί βαράει. Κόστος επισκευής 360 ευρώ. Πηνία και ανορθωτής έχω πληρώσει από 200-250. Ο ανορθωτής ο γνήσιος ο μηχανικός μου είπε ότι κάνει 60 ευρώ. Τα πηνία δεν θυμάμαι.

Τώρα τελευταία πάλι έχει αρχίσει και σβήνει, κάποιο πρόβλημα έχει το μηχανάκι και δεν μπορούνε να το βρουν οι μηχανικοί που έχω πάει. Αν ξαναβγάλει το ίδιο πρόβλημα θα το πουλήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/5/2018 στις 7:36 ΜΜ, antbyron είπε

Μπιέλα βάρεσε στα 70.000, αρκετοί μου έχουν πει ότι είναι νορμαλ, κάπου εκεί βαράει. Κόστος επισκευής 360 ευρώ. Πηνία και ανορθωτής έχω πληρώσει από 200-250. Ο ανορθωτής ο γνήσιος ο μηχανικός μου είπε ότι κάνει 60 ευρώ. Τα πηνία δεν θυμάμαι.

Τώρα τελευταία πάλι έχει αρχίσει και σβήνει, κάποιο πρόβλημα έχει το μηχανάκι και δεν μπορούνε να το βρουν οι μηχανικοί που έχω πάει. Αν ξαναβγάλει το ίδιο πρόβλημα θα το πουλήσω.

Η μπιέλα γιατί να βαράει ρε γμτ στα innova? Mήπως τα ξεσκίζετε με σούζες κ κόφτες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...