Lilmztrouble Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Θα εκτιμούσα πολυ την βοήθεια κάποιου πιο εμπειρου πάνω σε ένα θέμα πουαντιμετωπίζω τα τελευταία 3 χρόνια με το αμάξι μου. Έχω ένα Ford focus 1 το οποίο πέφτουν οι στροφές του ρελαντί. Συγκεκριμένα, είτε το αμάξι είναι κρύο είτε είναι ζεστό σε ανύποπτο χρόνο οι στροφές το ρελαντί πέφτουν στο μηδέν όπου κάνει 2- 3 σκαμπανεβασματα μέχρι τις δύο χιλιάδες στροφές και στην συνέχεια μένει σταθερά στις χίλιες στροφές. Μερικές φορές όμως το κάνει πιο έντονα κ σβήνει. Παράλληλα ακούγεται ένας θόρυβος από την μηχανή όπου μου έχουν πει από συνεργείο ότι είναι το ρουλεμαν του συμπλεκτη. Το οποίο μόλις αλλάξουμε δίσκο πλατό θα διορθωθεί. Μπορεί αυτό να παίζει κάποιο ρόλο; Το έχω πάει σε δύο διαφορετικά εξουσιοδοτημενα συνεργεία Ford και ένα απλό συνεργείο και κανένας δεν μπορεί να βρει πιο είναι το θέμα με τις στροφές κ γιατί πέφτουν. Το τελευταίο συνεργείο της Ford που το πήγα μου είπαν ότι πιθανόν να παίρνει από κάπου αέρα κ να πρέπει να αλλάξει όλο το σύστημα εξάτμισης καταλυτη. Μου φαίνεται όμως πολύ τραβηγμένο να αλλάξω όλο το σύστημα. Από την στιγμή ππυ είναι απλά υποθέσεις. . Τέλος από ηλεκτρολογικης άποψης το έχουμε ελέγξει και έχει αλλαχθει σχεδόν όλο το σύστημα και είναι κομπλέ κ πριν από ένα χρόνο έκανα μεγάλο σέρβις. Όπως καταλαβαίνετε λεφτά για να αλλάζω όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου το ένα μετά το άλλο, για ένα πρόβλημα που δεν ξέρουν ακριβώς τι είναι, δεν υπάρχουν.. Αν κάποιος έχειαντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα παρακαλώ ας απαντήσει. Επεξ/σία 25 Μαΐου 2018 από Lilmztrouble
meletis_m Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Κοίταξε για αρχή μοτέρ ρελαντί, και πεταλούδα γκαζιου. Να τα βγάλεις και τα να καθάρισεις με σπρέι φρένων , εάν δεν γνωριζεις πήγαινε το σε συνεργείο. Επίσης το αμάξι πότε έχει αλλάξει μπουζί και φίλτρο αέρα τελευταία φορά; 1
papoys1 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Μερικές φορές υπάρχουν ορισμένα προβλήματα που πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά π.χ. εμένα μόλις καλοκαιριάσει όταν το βάλω μπροστά και μέχρι να φτάσει η θερμοκρασία στους 50-60 βαθμούς δουλεύει κοντά στις 2000 στροφές. Εκεί στρώνει.Το χειμώνα δεν το κάνει.Μου λένε το ένα το άλλο.Κανείς με σιγουριά τι είναι.Να κάθομαι να αλλάζω διάφορα και αν το βρώ;;; Το έχω συνηθίσει.Δεν με ενοχλεί πλέον.Το έχω πάνα από 3-4 χρόνια αυτό το πρόβλημα.Βέβαια εσένα είναι πιο σοβαρό να σβήνει π.χ. στο φανάρι που περιμένεις. Πήγα τελευταία άλλαξα αντλία βενζίνης,φίλτρο έκανα και καθαρισμό πεταλούδας.Από τότε το πρωί πρέπει να μιζάρω 5-6 φορές να πάρει μπροστά.Υποτίθεται το πήγα συνεργείο;; Πήγα τσακώθηκα δεν μπορούν να βρουν τι έκαναν στραβά. Άσε...................... Δεν υπάρχουν διαγνωστικά και μηχανήματα που να εντοπίζουν τα πάντα.Απλά μας παραμυθιάζουν για εγκεφάλους διαγνωστικά και τρίχες κατσαρές να πηγαίνουμε στις αντιπροσωπείες και να μας γδέρνουν.Τι να το κάνω εγώ αν μου αλλάξουν το μισό ηλεκτρολογικό σύστημα και το μισό μηχανολογικό να μου βρουν γιατί δουλεύει ορισμένες φορές τα καλοκαίρια στις 2000 στροφές. Αν βγάλει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου τη βλάβη οκ το βρίσκουν και αυτό όχι πάντα με ακρίβεια κάτι που κάνεις και μόνος αν έχεις το μηχάνημα. 1
nick#18 Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Θα προτεινα ενα καθαρισμο πεταλουδας και να βγαλεις τον πολο της μπαταριας για κανενα 10λεπτο να κανει "reset" ο εγκεφαλος ωστε να ξαναρυθμισει ρελαντι.. Αντιστοιχα το ιδιο (χωρις σκαμπανεβασματα) μου εχει συμβει σε accent του 97 και σε civic του 99. Αν και στο 1ο εχει βαρελακι/βαλβιδα για να ρυθμιζει, φαινεται πως ο συνδιασμος αισθητηρα πεταλουδας και της βαλβιδας εκαναν τον εγκεφαλο να ρυθμισει ψηλα.. Στις 25/5/2018 στις 5:41 ΠΜ, papoys1 είπε Μερικές φορές υπάρχουν ορισμένα προβλήματα που πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά π.χ. εμένα μόλις καλοκαιριάσει όταν το βάλω μπροστά και μέχρι να φτάσει η θερμοκρασία στους 50-60 βαθμούς δουλεύει κοντά στις 2000 στροφές. Εκεί στρώνει.Το χειμώνα δεν το κάνει.Μου λένε το ένα το άλλο.Κανείς με σιγουριά τι είναι.Να κάθομαι να αλλάζω διάφορα και αν το βρώ;;; Το έχω συνηθίσει.Δεν με ενοχλεί πλέον.Το έχω πάνα από 3-4 χρόνια αυτό το πρόβλημα.Βέβαια εσένα είναι πιο σοβαρό να σβήνει π.χ. στο φανάρι που περιμένεις. Πήγα τελευταία άλλαξα αντλία βενζίνης,φίλτρο έκανα και καθαρισμό πεταλούδας.Από τότε το πρωί πρέπει να μιζάρω 5-6 φορές να πάρει μπροστά.Υποτίθεται το πήγα συνεργείο;; Πήγα τσακώθηκα δεν μπορούν να βρουν τι έκαναν στραβά. Άσε...................... Δεν υπάρχουν διαγνωστικά και μηχανήματα που να εντοπίζουν τα πάντα.Απλά μας παραμυθιάζουν για εγκεφάλους διαγνωστικά και τρίχες κατσαρές να πηγαίνουμε στις αντιπροσωπείες και να μας γδέρνουν.Τι να το κάνω εγώ αν μου αλλάξουν το μισό ηλεκτρολογικό σύστημα και το μισό μηχανολογικό να μου βρουν γιατί δουλεύει ορισμένες φορές τα καλοκαίρια στις 2000 στροφές. Αν βγάλει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου τη βλάβη οκ το βρίσκουν και αυτό όχι πάντα με ακρίβεια κάτι που κάνεις και μόνος αν έχεις το μηχάνημα. Το ιδιο πραγμα ακριβως σε renault kangoo 1.2 2006. Χωρις καμια βλαβη στον εγκεφαλο "κρατημενη",χωρις τιποτα απολυτος. Τελικα ηταν βαλβιδα θερμοκρασιας.. διαβαζε κρυο κινητηρα και "ψεκαζε" ωστε να ζεταθει..
stefan123 Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Εμένα τον χειμώνα όταν κάνει πολύ κρύο νεκρώνει το ράδιο cd...Για να επανέλθει πρέπει να κάνεις reset την μπαταρία βγάζοντας τον πόλο και όλα οκ μέχρι το επόμενο ψωφοκρυο...Τα καλοκαίρια όλα οκ...Και αυτό συμβαίνει τα τελευταία 7-8 χρόνια.. Τώρα για διαγνωστικά πιθανές βλάβες βγάζει και όχι την ακριβή βλάβη..Την τελευταία φορά είχε σπάσει η στεφάνη του βεντιλατερ και σε τυχαίες στιγμές μαγκωνε ο ανεμιστήρας και έκαιγε ασφάλειες στην ασφάλειοθήκη..Χρειάστηκαν 4 επισκέψεις με την οδική και 700 ευρώ για να το βρει αφού αλλάχτηκαν ασφάλειοθηκη και μίζα πρώτα χωρίς να χρειάζεται... Τα καμενα που έβγαλαν τα έχω στο πορπαγκαζ και φυσικά δουλεύουν κανονικά... Τώρα στο πρόβλημα σου είτε ζεις με αυτό είτε πας σε μάστορα αλάνι μιας και οι περισσότεροι είναι κουκουρούκου...Τώρα που θα τον βρεις;Έχω υπόψιν μου κάνα δυο που θέλω να δοκιμάσω μιας και ο προηγούμενος απολύθηκε με τις ανάλογες αξιολογήσεις στο google.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα