Προς το περιεχόμενο

Battlefield V [PC]


saxos55

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 λεπτά πριν, cpttony είπε

Από το παραπάνω βίντεο

  Απόκρυψη περιεχομένων

Όπως είχε πει κάποιος η Criterion αναπτύσσει το BR του BFV, πληροφορίες γι' αυτό

Δεν τα λες συναρμολογούμενα, είναι έτσι για το customization (aka microtransactions) του πράγματος.

Καταλαβαίνω τι λες, αλλά θα προτιμούσα τα όπλα να δίδονται ως έχουν και όσο περισσότερο τα χρησιμοποιείς και τα μαθαίνεις (εφόσον σου ταιριάζουν) τόσο πιο φονικά να ''μετατρέπονται'' στα χέρια σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Θέλει και κανα 2 διαφορετικά animation οταν παίρνει ammo, είτε health packs κατ εμε 

Να σου τύχει η στιγμή που περνάς ανυποψιαστος πάνω από πτώμα παίρνεις πυρομαχικά αρχίζει το animation και μπροστά σου εμφανίζεται εχθρός, έχω πεθάνει ίσα με δέκα φορές έτσι. Πλέον αποφεύγω τα πτώματα σα να είναι νάρκες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν τα γραφικά είναι όντως εντυπωσιακά στο Ρότερνταμ, καμία σχέση με την πρώτη πίστα (αν και έχει λεπτομέρειες, ξεχωρίζεις τις νιφάδες πχ). Έπεσε και ομίχλη σε κάποια φάση αλλά παλευόταν, έβλεπες 60-70 μέτρα.

Για τον ήχο: όσο είχα τα κανονικά ηχεία, φτηνιάρικα, της πλάκας, ο ήχος ήταν πολύ καλός με μόνη εξαίρεση τα δικά σου βήματα, νομίζω ακούγονται πολύ δυνατά. Όταν δοκίμασα τα ακουστικά μου ο ήχος ήταν αστείος, απόμακρος, κασέτα δεκαετίας '80, μόνο ο ομιλητής για τις σημαίες ακουγόταν κανονικά.

Εκνευριστικό πως πρέπει να κρατήσεις το 5 για ένα δευτερόλεπτο για να ιαθείς.
Εκνευριστικό ότι με το έντερ δεν κάνεις σπων.
Εκνευριστικό ότι ο αρχηγός του άρματος δεν έχει άπειρες σφαίρες, αλλά έχει άπειρες ο συνοδηγός του.
Πέτυχα και μπαγκ όπου  είχα κολλήσει να κρατάω το πολυβόλο του ημιερπιστριοφόρου χωρίς να εμφανίζεται οπτικά αυτό

Γενικά μου φαίνεται πως όσοι κάναν κάμπινγκ πάντα, θα το ευχαριστηθούν.

Επεξ/σία από G.TH.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, panoc είπε

Να σου τύχει η στιγμή που περνάς ανυποψιαστος πάνω από πτώμα παίρνεις πυρομαχικά αρχίζει το animation και μπροστά σου εμφανίζεται εχθρός, έχω πεθάνει ίσα με δέκα φορές έτσι. Πλέον αποφεύγω τα πτώματα σα να είναι νάρκες. 

Είναι λίγο το χεράκι σαν κουλό όπως κρατάει το πακετακι. Ουτε τσχιλες να χε μέσα. Χρειάζεται ενα διαφορετικο ανα αντικείμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Είναι λίγο το χεράκι σαν κουλό όπως κρατάει το πακετακι. Ουτε τσχιλες να χε μέσα. Χρειάζεται ενα διαφορετικο ανα αντικείμενο.

Κανένα και πουθενά δε χρειάζεται, πεθαίνει τσάμπα κόσμος 😛 καλωπιστικες λαλακιες ας τις αφήσουν για κάνα Witcher. 

Επεξ/σία από panoc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί ήχου όπλων και γενικά του παιχνιδιού έχουμε κάποιο update από τους devs;

Ο συγκεκριμένος φαίνεται να απαντά άμεσα

https://twitter.com/tiggr_

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως και εγώ που το έπαιξα για κανά μισάωρο με ηχεία ο ήχος δεν ήταν τόσο κακός όσο περιγράφεται παραπάνω. Ειχα την ρύθμιση του ήχου στο large speakers. Μπορεί το πρόβλημα να το κάνει μόνο στα ακουστικά. Αυτό που μου ξένισε λίγο ήταν τα χρώματα του game σε σχέση με το bf1, αλλά πιστεύω ότι είναι θέμα συνήθειας. Επειδή κάποιοι μίλησαν για reskin bf1, καμία σχέση. Ούτε στην ατμόσφαιρα, ούτε στα όπλα, ούτε στην κίνηση.

Επεξ/σία από black66.gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να γράψω και εγώ τη λαλακία μου. Έχοντας διαβάσει τις κριτικές και τα σχόλια σας πριν παίξω μπήκα έτοιμος να διαπιστώσω αν ισχύουν ή είναι υπερβολές.

1. Λίγες σφαίρες δεν με ενόχλησαν. Άλλωστε όταν σκοτώνεις κάποιον παίρνεις τις δικές του. Τώρα αν σου αρέσει το ελεύθερο καμπινκ και αράζεις πάνω στα βράχια λογικό είναι να σε ενοχλεί.

2. Revives δεν έκανε κανείς. Δε ξέρω αν φταίνε τα 3 seconds που χρειάζεται ή ότι είναι όλοι τρελαμένοι και παίζουν ότι προλάβουν.

3.Η ροτερνταμ είναι πάρα πολύ δυνατή πίστα. Όχι amiens αλλά πλησιάζει.

4.Το σύστημα με το χτίσιμο μου άρεσε γιατί οι πίστες είναι πιο ανοιχτές σχετικά με το BF1. Για παράδειγμα στη ροτερνταμ για να περάσεις το ποτάμι πρέπει να χτίζεις σταδιακά. Αλλιώς το παιχνίδι γίνεται ροντεο με αλληλοσκοτωμούς και συνεχή εναλλαγή στις σημαίες.

5.Ο ήχος ήταν ΟΚ δε με ενόχλησε.

6.Δε μου θύμισε και τόσο WW2. Μου έβγαζε μια αίσθηση σαν να είναι καμιά 20αριά χρόνια μετά.

7.Τέλος δε μου άρεσαν τα χρώματα και το γενικότερο feeling. Ίσως δε το έχω συνηθίσει γιατί έχω γράψει καμιά 500αριά ώρες στο BF1. Για κάποιο λόγο μου φάνηκε λίγο πιο παιδικό. Λίγο πιο call of duty. Στο BF1 τα πράγματα ήταν πιο ωμά. Σε μαχαίρωνε ο αντίπαλος και ένιωθες σα να την τρως στο καναπέ σου στα αλήθεια. Πάταγες bayonete και το ζούσες, μόνο αέρα δε φώναζες. 

Θυμάμαι τη beta του bf1 που με πέταξε στη sinai και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Από τις εκρήξεις που μετά έβρεχε χώμα, από τα σπίτια που ισοπεδώνονταν όλα.. Αυτό δε μου το έβγαλε καμία από τις 2 πίστες.

Στα θετικά του τώρα σίγουρα είναι η αφαίρεση του tag, το χτίσιμο και η αναγκαιότητα του να παίζεις μαζί με το squad σου. Και νομίζω ήδη οι παίχτες το έχουν καταλάβει γιατί σε κάθε πέσιμο γύριζα πίσω και έβλεπα μια ουρά να ακολουθεί, πράγμα που το θες γιατί έτσι κερδίζονται τα game ούτε με καμπέρια ούτε με μοναχικός λύκους.

Μια ερώτηση, το score conquest επηρεάζεται μόνο από τα respawn??? Νομίζω αυτό έγραφε, ότι έχεις 10 πχ διαθέσιμα respawn. Οι σημαίες δλδ δε παίζουν ρόλο στο score?  δε το πιασα...

 

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχάστε τα "πάω περήφανος τσολιάς στη σημαία". Κοντά στην ομάδα, pick your spots and shots, μετρημένες κινήσεις, κάλυψη-απόκρυψη. Έτσι φαίνεται ότι δουλεύει το παιχνίδι, τουλάχιστον μέχρι να έχουμε κανένα patch που θα τ' αλλάξει όλα.

Α, τα όπλα των medic είναι αισχρά (αναπολώ αυτά του bf1). Οι δε scouts έχουν υποστεί τέτοιο nerf, που απορώ ποιος σκέφτηκε ότι μπορούν να παίξουν ptfo. Και να θες, δεν γίνεται. Ή θα πρέπει να ρίχνεις headshots δεξιά κι αριστερά κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες ή αντίο ζωή. Dice, please. Κάνε τους scouts λίγο πιο καλούς.

Χθες, ήμουν ο μόνος που έκανα 4-5 res. Μόλις είδα ότι είχα πεθάνει (εγώ και 2 άλλοι squad players) και 3 teammates δίπλα μας αδιαφόρησαν για εμάς (σηκώθηκαν κι έφυγαν), έκανα rage quit.

2 λεπτά πριν, pral13 είπε

Να γράψω και εγώ τη λαλακία μου. Έχοντας διαβάσει τις κριτικές και τα σχόλια σας πριν παίξω μπήκα έτοιμος να διαπιστώσω αν ισχύουν ή είναι υπερβολές.

1. Λίγες σφαίρες δεν με ενόχλησαν. Άλλωστε όταν σκοτώνεις κάποιον παίρνεις τις δικές του. Τώρα αν σου αρέσει το ελεύθερο καμπινκ και αράζεις πάνω στα βράχια λογικό είναι να σε ενοχλεί. Όχι, γιατί χάνεις τις σφαίρες σου ακόμη κι αν αστοχήσεις σε 3-4 βολές (μπορεί να συμβεί στον καθένα, εκτός κι αν είσαι ο θεός του σημαδιού). Μετά αναγκάζεσαι να παίξεις πολύ πιο μετρημένα (μέχρι να βρεις σφαίρες). 25, αντί για 15, σφαίρες είναι μια χαρά.

2. Revives δεν έκανε κανείς. Δε ξέρω αν φταίνε τα 3 seconds που χρειάζεται ή ότι είναι όλοι τρελαμένοι και παίζουν ότι προλάβουν. Συμφωνώ απολύτως.

3.Η ροτερνταμ είναι πάρα πολύ δυνατή πίστα. Όχι amiens αλλά πλησιάζει. Καλή φαίνεται, αλλά έχει 1.000.000 hiding spots.

4.Το σύστημα με το χτίσιμο μου άρεσε γιατί οι πίστες είναι πιο ανοιχτές σχετικά με το BF1. Για παράδειγμα στη ροτερνταμ για να περάσεις το ποτάμι πρέπει να χτίζεις σταδιακά. Αλλιώς το παιχνίδι γίνεται ροντεο με αλληλοσκοτωμούς και συνεχή εναλλαγή στις σημαίες. Σωστός.

5.Ο ήχος ήταν ΟΚ δε με ενόχλησε. Ο ήχος είναι χάλια και δεν καταλαβαίνεις από πού τις τρως. Πρέπει να τον διορθώσουν asap.

6.Δε μου θύμισε και τόσο WW2. Μου έβγαζε μια αίσθηση σαν να είναι καμιά 20αριά χρόνια μετά. Κι εδώ σωστός. Στρατιώτες του σήμερα τηλεμεταφέρθηκαν σε υποτιθέμενο σκηνικό του WW2.

7.Τέλος δε μου άρεσαν τα χρώματα και το γενικότερο feeling. Ίσως δε το έχω συνηθίσει γιατί έχω γράψει καμιά 500αριά ώρες στο BF1. Για κάποιο λόγο μου φάνηκε λίγο πιο παιδικό. Λίγο πιο call of duty. Στο BF1 τα πράγματα ήταν πιο ωμά. Σε μαχαίρωνε ο αντίπαλος και ένιωθες σα να την τρως στο καναπέ σου στα αλήθεια. Πάταγες bayonete και το ζούσες, μόνο αέρα δε φώναζες. Με κάλυψες απόλυτα.

Θυμάμαι τη beta του bf1 που με πέταξε στη sinai και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Από τις εκρήξεις που μετά έβρεχε χώμα, από τα σπίτια που ισοπεδώνονταν όλα.. Αυτό δε μου το έβγαλε καμία από τις 2 πίστες.

Στα θετικά του τώρα σίγουρα είναι η αφαίρεση του tag, το χτίσιμο και η αναγκαιότητα του να παίζεις μαζί με το squad σου. Και νομίζω ήδη οι παίχτες το έχουν καταλάβει γιατί σε κάθε πέσιμο γύριζα πίσω και έβλεπα μια ουρά να ακολουθεί, πράγμα που το θες γιατί έτσι κερδίζονται τα game ούτε με καμπέρια ούτε με μοναχικός λύκους. Συμφωνώ, το έγραψα και πιο πάνω.

Μια ερώτηση, το score conquest επηρεάζεται μόνο από τα respawn??? Νομίζω αυτό έγραφε, ότι έχεις 10 πχ διαθέσιμα respawn. Οι σημαίες δλδ δε παίζουν ρόλο στο score?  δε το πιασα...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Ξεχάστε τα "πάω περήφανος τσολιάς στη σημαία". Κοντά στην ομάδα, pick your spots and shots, μετρημένες κινήσεις, κάλυψη-απόκρυψη. Έτσι φαίνεται ότι δουλεύει το παιχνίδι, τουλάχιστον μέχρι να έχουμε κανένα patch που θα τ' αλλάξει όλα.

Α, τα όπλα των medic είναι αισχρά (αναπολώ αυτά του bf1). Οι δε scouts έχουν υποστεί τέτοιο nerf, που απορώ ποιος σκέφτηκε ότι μπορούν να παίξουν ptfo. Και να θες, δεν γίνεται. Ή θα πρέπει να ρίχνεις headshots δεξιά κι αριστερά κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες ή αντίο ζωή. Dice, please. Κάνε τους scouts λίγο πιο καλούς.

Χθες, ήμουν ο μόνος που έκανα 4-5 res. Μόλις είδα ότι είχα πεθάνει (εγώ και 2 άλλοι squad players) και 3 teammates δίπλα μας αδιαφόρησαν για εμάς (σηκώθηκαν κι έφυγαν), έκανα rage quit.

Δεν φαίνεται καλά το revive indicator, θέλει αλλαγή οπωσδήποτε, ειδικότερα τώρα που θα μπει στη τελική το να μπορείς να σέρνεις το κορμι του ετοιμοθάνατου. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, pral13 είπε

Μια ερώτηση, το score conquest επηρεάζεται μόνο από τα respawn??? Νομίζω αυτό έγραφε, ότι έχεις 10 πχ διαθέσιμα respawn. Οι σημαίες δλδ δε παίζουν ρόλο στο score?  δε το πιασα...

Οι σημαίες παίζουν ρόλο, όπως ήταν στο BF4 και προηγουμένως. Όταν μία ομάδα έχει περισσότερες από τις μισές, οι αντίπαλοι χάνουν points/tickets.

Ο ήχος έχει σοβαρό πρόβλημα προς το παρόν, ειδικά στο directional κομμάτι, αν και έχει γραφτεί στο twitter ότι θα φτιαχτεί.

Δε μου αρέσουν καθόλου τα upgrade trees, τα άρματα θέλουν ακόμα δουλειά, πρόβλημα όπως αναφέρθηκε το δύσκολο να εντοπιστεί revive icon.

Ιδιαίτερα θετικά το no 3d spotting, no suppression και το gunplay είναι θεωρώ το καλύτερο του franchise γιατί απαιτεί δουλειά για να είσαι αρκετά αποτελεσματικός.

Επεξ/σία από dfk_7677
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Δεν φαίνεται καλά το revive indicator, θέλει αλλαγή οπωσδήποτε, ειδικότερα τώρα που θα μπει στη τελική το να μπορείς να σέρνεις το κορμι του ετοιμοθάνατου. 

Ισχύει.. Δε πρόσεξα να έχει indicator. Απλά σηκώνεις το χέρι στη ζητιανια για έναν medic. Βέβαια απ την άλλη είναι πιο ρεαλιστικό αυτό

Επεξ/σία από pral13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκνευριστικό, επίσης, το ότι θες 10 δεύτερα για να αποφασίσεις αν θα κάνεις res request ή αν θα πεις "δεν μαμιέται, κανείς δεν θα έρθει, ας κάνω άλλο ένα πετυχημένο spawn".  Σε βγάζει αυτή η διαδικασία εντελώς εκτός ρυθμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Ξεχάστε τα "πάω περήφανος τσολιάς στη σημαία". Κοντά στην ομάδα, pick your spots and shots, μετρημένες κινήσεις, κάλυψη-απόκρυψη. Έτσι φαίνεται ότι δουλεύει το παιχνίδι, τουλάχιστον μέχρι να έχουμε κανένα patch που θα τ' αλλάξει όλα.

Μακάρι να μην αλλάξει. Αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον στο παιχνίδι. Τα squad να έχουν απ όλα τα classes και να πηγαίνουν μαζικά σε συγκεκριμένες σημαίες το πολύ 2 σε κάθε πίστα και να τις διατηρούν. Αν αναγκαστούν να παίζουν όλοι έτσι για να μείνουν ζωντανοί για ένα συνεχόμενο λεπτό θα πάρουν δρόμο οι παρτάκιδες και το game θα είναι πιο ποιοτικό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...