overpower Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 12 και ffr on, κανενα προβλημα, απο την αρχη του game. Dunno
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Μετά το τελευταίο patch πολλές φορές δεν φαίνεται ολόκληρο το outfit του στρατιώτη και είναι σαν αόρατος, φαίνονται μόνο τα χέρια με το όπλο ξέρω 'γω..Έχω φάει μέχρι στιγμής 4-5 CTDs, έκανα repair και θα δούμε πως θα πάει..Το stutter είναι ξανά εντελώς random, μπορεί να παίξω 2-3 match σερί χωρίς να βγάλει κιχ ή μπορεί να έχει απ' την αρχή λίγο και στη συνέχεια γίνεται όλο και χειρότερο. Δοκίμασα και λίγο το νέο map σε TDM, φαίνεται ωραίο αλλά άμα δεν έχει conquest τι να το κάνεις. Εκτός απ' όλα αυτά, έχει γεμίσει σπαστικούς με LMG που κάθονται prone και περιμένουν. Alpha καταστάσεις είναι αυτές, unfinished παιχνίδι έβγαλαν. Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2019 από Psycho_Warhead 1
black66.gr Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Alpha καταστάσεις είναι αυτές, unfinished παιχνίδι έβγαλαν. Κρατάει καλά την παράδοση των Battlefields. 😆😆
Πέτρος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Πήρα 3.5 γίγα πριν λίγο. Είχα να μπω μια εβδομάδα, νομίζω. Δεν ξέρω αν έχασα κάτι.
Πέτρος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Τουλάχιστον δεν φάνηκε κάποια χτυπητή καταστροφή. Σε DX11, με τελευταίους AMD drivers, πήγε μια χαρά. Κάποια στιγμή ενεργοποίησα και το anti-lag, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα κάποια διαφορά (προς το καλύτερο ή χειρότερο). Κάπου πήρε το μάτι μου ότι πρέπει να έχω το ffr off. Ισχύει?
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) FFR Off = Pre-rendered(Render Ahead-limit) = 1 FFR On = Pre-rendered(Render Ahead-limit) = 3 Άρα ναι, το latency πέφτει με FFR Off. Επεξ/σία 9 Ιουλίου 2019 από Psycho_Warhead
Πέτρος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Ναι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι μέχρι προχτές με ffr off σε DX11 έχανες κάπου 30% σε fps (για ποιό λόγο, μόνο εκεί στην DICE το ξέρουν), χωρίς όπως έχω ξαναγράψει να βλέπω εγώ κάποια αισθητή διαφορά στην απόκριση. Εδώ, τώρα, τί θα ισχύει? Πάντα σε συνδυασμό με το anti-lag.
panoc Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, Πέτρος είπε Ναι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι μέχρι προχτές με ffr off σε DX11 έχανες κάπου 30% σε fps (για ποιό λόγο, μόνο εκεί στην DICE το ξέρουν), χωρίς όπως έχω ξαναγράψει να βλέπω εγώ κάποια αισθητή διαφορά στην απόκριση. Εδώ, τώρα, τί θα ισχύει? Πάντα σε συνδυασμό με το anti-lag. Το προβλημα δεν ειναι της Dice ειναι του DX11 το οποιο εχει πολυ λιγοτερα draw calls απο το 12 (οπως και το 9 σε σχεση με το 11, ειναι ο λογος που ενα heavy modded skyrim ακομα και το SSE ειναι cpu limited οπως εχω εξηγησει στο αντιστοιχο θεμα)., . και το lag υπαρχει και ειναι αισθητο ειδικα εαν εισαι γρηγορος και κανεις quciscope.
Πέτρος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 44 λεπτά πριν, panoc είπε Το προβλημα δεν ειναι της Dice ειναι του DX11 το οποιο εχει πολυ λιγοτερα draw calls απο το 12 (οπως και το 9 σε σχεση με το 11, ειναι ο λογος που ενα heavy modded skyrim ακομα και το SSE ειναι cpu limited οπως εχω εξηγησει στο αντιστοιχο θεμα)., . και το lag υπαρχει και ειναι αισθητο ειδικα εαν εισαι γρηγορος και κανεις quciscope. Αυτό το καταλαβαίνω. Θα έπρεπε όμως οποιοσδήποτε χρήστης με 8700+ στα >4.7GHz σε συνδυασμό με nVidia κάρτες να έχει το πρόβλημα πολύ πολύ λιγότερο σε σχέση με εμένα με τα θέματα του R1700 στα 3.8 και την προβληματική σε DX11 Vega μου (έστω και στα 1440 που είμαι). Από όσο έχω καταλάβει, κάτι τέτοιο δεν ισχύει (διορθώσεις δεκτές). Επίσης, όσο γκασμάς και να είμαι, μια διαφορά μεταξύ DX11+ffr on vs DX12+ffr off θα έπρεπε να την αντιλαμβάνομαι, θεωρώ. Επιπλέον, πόσο lag εισάγει το ffr on σε DX11 που δεν αντισταθμίζει το "κέρδος" του off όταν πέφτουν δραματικά τα fps, οπότε έχεις άλλη απόκριση πια? Στο θέμα μου, και πάλι: Γνωρίζει κάποιος αν το anti-lag θέλει ffr off? Θα τις κάνω εγώ τις δοκιμές, αλλά να ξέρω τι "κοιτάω".
panoc Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Αυτό το καταλαβαίνω. Θα έπρεπε όμως οποιοσδήποτε χρήστης με 8700+ στα >4.7GHz σε συνδυασμό με nVidia κάρτες να έχει το πρόβλημα πολύ πολύ λιγότερο σε σχέση με εμένα με τα θέματα του R1700 στα 3.8 και την προβληματική σε DX11 Vega μου (έστω και στα 1440 που είμαι). Από όσο έχω καταλάβει, κάτι τέτοιο δεν ισχύει (διορθώσεις δεκτές). Σε 6700Κ@4.5 με 1080 για να εχω τα ιδια frames με ffr on θελω ipc διπλασιο σχεδον του 6700 δφηλαδη κατι σε 8GHz και το οποιο θα αλλαξει ανα game/αναλυση/gpu κλπ παντα ομως θα ειναι μεγαλο. Μπορεις να παρεις μια ιδεα για τη χαοτικη διαφορα εδω https://www.reddit.com/r/Amd/comments/5xeflc/ryzen_dx11dx12_draw_call_performance/ και που να δεις τι γινεται με το 9. Και οπως βλπειες το 11 δεν σκαλαρει με πολλους πυρηνες, παραμενει πρακτικα 1-2 core θεμα, επισης για καποιο λογο (ισως optimization) οι intel cpu εχουν καλυτερες επιδοσεις γιαυτο και ισως στα παιχνιδια ακομα κρατανε και οι τελευταιοι 3ΧΧΧ AMD ισα που τους φτανουν. Αναφορά σε κείμενο Επίσης, όσο γκασμάς και να είμαι, μια διαφορά μεταξύ DX11+ffr on vs DX12+ffr off θα έπρεπε να την αντιλαμβάνομαι, θεωρώ. Επιπλέον, πόσο lag εισάγει το ffr on σε DX11 που δεν αντισταθμίζει το "κέρδος" του off όταν πέφτουν δραματικά τα fps, οπότε έχεις άλλη απόκριση πια? Χοντρικα : Εαν πουμε οτι εχεις παντα 3 pre-rendered frames εχεις sta 144fps εχεις 1000/144*3=20.8ms input lag, εαν εχεις λιγοτερα αυτο αυξανεται δραματικα. Το αλλο θεμα ειναι οτι τα pre-rendered frames δεν ειναι "πραγματικα", η gpu ζωγραφιζει frames με βαση το τελευταιο χωρις να εχει ζητησει draw call απο τη cpu, αυτο σημαινει οτι δεν εχει τα τελευταια δεδομενα για τη θεση πχ του εχθρου και ακομα χειροτερα κουνας το σκεπευτικο και εισαι 3 frames πισω μεχρι να τα ζωγραφισει η gpu αφου παρει το draw call απο τη cpu. Σε single player παιχνιδια ολα αυτα ειναι αδιαφορα, οταν ομως εχεις το ρυθμο του 5 και υποθετουμε οτι μπορεις να τον ακολουθησεις (με οτι σημαινει αυτο), τοτε το να εχεις 20+ms input lag το οποιο μαλλιστα δεν ειναι consistent αλλα μεταβαλεται αναλογα με το φορτο του cpu/gpu ειναι οτι χειροτερο. Σκεψου να παιζεις με ping μια 70 μια 90 μια 50 και να αλλαζουν μεταξυ τους ανα κλασματα του δευτερολεπτου, αντε να σημαδεψεις Αναφορά σε κείμενο Στο θέμα μου, και πάλι: Γνωρίζει κάποιος αν το anti-lag θέλει ffr off? Θα τις κάνω εγώ τις δοκιμές, αλλά να ξέρω τι "κοιτάω". Δε ξερω καν τι ειναι το anti-lag 😛 Επεξ/σία 9 Ιουλίου 2019 από panoc 1 1
panoskatos Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Στις 30/6/2019 στις 8:17 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε . Εκτός απ' όλα αυτά, έχει γεμίσει σπαστικούς με LMG που κάθονται prone και περιμένουν. Alpha καταστάσεις είναι αυτές, unfinished παιχνίδι έβγαλαν. Έτσι ήταν από την αρχή και τα προβλήματα και οι prone lmg αφού έτσι όπως είναι οι χάρτες και οι σημαίες μπορούν εύκολα να το κάνουν αυτό. Από εμένα έφαγε Χ το παιχνίδι και επέστρεψα στο bf1 και ησύχασα. Στο άμεσο μέλλον θα τσεκάρω το cod Modern Warfare που δείχνει πολλά υποσχόμενο αλλιώς θα ελπίζω για bad company 3!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα