KilliK Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, Zaytsev είπε Όπως έχω γράψει παλαιότερα, δεν υπάρχει κανένα πλάνο, κανένα σχέδιο. Απλά είναι βάρκα γυαλό, όπου φυσάει ο άνεμος κι όπου έχει λεφτά. Δεν υπάρχει ούτε σαν ιδέα πλέον το τι θα είναι και τι θα πρεσβεύει το Battlefield ως παιχνίδι. Ότι ζητάει κάθε πικραμένος, το κάνουμε κι αν μας κράξουν, το αφαιρούμε. Αυτή η πολιτική ξεκίνησε από το BF4 και συνεχίστηκε, με εξαίρεση το HL, που είχε σημαντικά καλύτερη ταυτότητα ως παιχνίδι από τα μεταγενέστερα. Απο οτι διάβασα η κοινοτητα τους ειπε να μην πειραξουν το TTK, αλλα να βελτιωσουν το TTD. Και αυτοι πηγαν και αλλαξανε τα φώτα στο TTK. Και μαλλον το κανανε επειδη δεν μπορουν να φτιαξουν το TTD μεσα απο το σπασμενο netcode. Γενικα η ολη κατασταση με το παιχνιδι εχει καταντησει πλεον κωμωδια και δεν νομιζω η DICΕ να βγει αλωβητη απο αυτην Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2018 από KilliK 2
tassard Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Μεχρι στιγμης εχουμε το εξης Future frame rendering ON, Με πολυ καλα fps και input lag. Future frame rendering OFF, τα fps πεφτουν στο πηγαδι αλλα δεν εχουμε input lag.
Zaytsev Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Just now, KilliK said: Απο οτι διάβασα η κοινοτητα τους ειπε να μην πειραξουν το TTK, αλλα να βελτιωσουν το TTD. Και αυτοι πηγαν και αλλαξανε τα φώτα στο TTK. Και μαλλον το κανανε επειδη δεν μπορουν να φτιαξουν το TTD μεσα απο το σπασμενο netcode. Γενικα η ολη κατασταση με το παιχνιδι εχει καταντησει πλεον κωμωδια και δεν νομιζω η DICDΕ να βγει αλωβητη απο αυτην Δεν έχει νόημα να μπω σε λεπτομέρειες. Ούτε με απασχολούν. Απλά αναφέρω το πως είναι η συμπεριφορά τους και ποιό το (ανύπαρκτο) πλάνο τους για το παιχνίδι. 1
_Theo_ Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Zaytsev είπε Δεν έχει νόημα να μπω σε λεπτομέρειες. Ούτε με απασχολούν. Απλά αναφέρω το πως είναι η συμπεριφορά τους και ποιό το (ανύπαρκτο) πλάνο τους για το παιχνίδι. Ασχολούμαι με τη σειρά από το BF3 και συμφωνώ. Κανένα πλάνο, άρτσι μπούρτσι και λουλά, το μόνο πλάνο που υπάρχει είναι για τις SJW μαλ@κίες. Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2018 από _Theo_ 3
Virus200 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, tassard είπε Μεχρι στιγμης εχουμε το εξης Future frame rendering ON, Με πολυ καλα fps και input lag. Future frame rendering OFF, τα fps πεφτουν στο πηγαδι αλλα δεν εχουμε input lag. για τι βαθμο input lag μιλαμε μιας και το κατεβασα και εγω χτες που μ το εστειλαν μαζι με την καρτα.
7nisiotis Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, Virus200 είπε για τι βαθμο input lag μιλαμε μιας και το κατεβασα και εγω χτες που μ το εστειλαν μαζι με την καρτα. Είναι γενικά καλό, αν θέλει κάποιος να παίζει σε ανταγωνιστικό επίπεδο [ ανταγωνιστικό όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας] σαν παίκτης μειώνοντας όσο γίνεται κάθε λογής lag [ τεχνικό ή φυσικό] πάντα θα παίζετε με max fps, για μικρότερο Input lag από το engine του παιχνιδιού, ακόμα και πάνω από το refresh rate της οθόνης. Αν έχει κάποιος και καλό πάνελ δεν θα δει tearing εύκολα.
KilliK Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ειχανε πλανο. θελανε το παιχνιδι να τραβηξει ολο το δημογραφικο της αγορας, γιαυτο και το πρωτο τρειλερ ηταν ενας αχταρμας απο WW2, COD, SJW, Fortnite, κτλ. Ετσι ομως το παιχνιδι εχασε την ταυτοτητα του και μαζι με αυτο το βασικο κοινο του. Και αυτο ξεκινησε σε μικροτερη εκταση με το BF1, εκει τεσταρανε τα νερα με το να το κανουν πιο casual και inclusive. Kαι οταν κατεληξαν με μια μεγαλη επιτυχια, πιστεψανε οτι ειχανε την σωστη συνταγη και κανανε το ιδιο αλλα με πιο ακραιο τροπο στο V. they went full retard. και αυτα που ελεγε ο DICE developer για την κορη του και το "ξυπνημα", ηταν καθαρα βλακειες. οτι αποφαση πηρανε ειχε ενα μοναδικο σκοπο, την μεγιστοποιηση του κερδους για την ΕΑ. και πηρανε τις συγκεκριμενες αποφασεις, διοτι θεωρουσαν οτι ηταν οι σωστες. νομιζανε οτι ξερανε τι κανανε. οταν τα preorders πατωσανε ηταν που χασανε τα αυγα και τα πασχαλια, και μαζι με αυτα και τον υπευθυνο του project που αποχωρησε. και τωρα δεν ξερουν πως να διαχειριστουν το προβλημα με το ολοενα και πιο συρρικνωμένο playerbase τους, εξου και το φιασκο με το TTK/TTD. σχεδιο ειχανε, αλλα δεν τους βγηκε στη πορεια. Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2018 από KilliK 1
Virus200 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Είναι γενικά καλό, αν θέλει κάποιος να παίζει σε ανταγωνιστικό επίπεδο [ ανταγωνιστικό όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας] σαν παίκτης μειώνοντας όσο γίνεται κάθε λογής lag [ τεχνικό ή φυσικό] πάντα θα παίζετε με max fps, για μικρότερο Input lag από το engine του παιχνιδιού, ακόμα και πάνω από το refresh rate της οθόνης. Αν έχει κάποιος και καλό πάνελ δεν θα δει tearing εύκολα. Ναι αλλά εδώ λέει ότι με on που θα έχουμε καλύτερα fps θα έχουμε και μεγαλύτερο input lag εκεί με μπερδεύει λίγο . Λίγο που το δοκίμασα χτες με την 2070 στο single με όλα ultra ήμουν πάνω από 100 fps άρα και στο multi φαντάζομαι με μείον κάποια αχρείαστα setting θα ειμαι σε πολύ καλά fps φαντάζομαι. Σε 160hz πάνελ παίζω
Zaytsev Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 1 hour ago, KilliK said: σχεδιο ειχανε, αλλα δεν τους βγηκε στη πορεια. Δε διαφωνώ, απλά εγώ αναφέρομαι στο σχέδιο για το πως θα είναι το παιχνίδι, ενώ εσύ γράφεις για το επιχειρηματικό μοντέλο. Σχέδιο πχ είναι να το κάνουμε hardcore military sim, να το κάνουμε "πιου-πίου", να το κάνουμε όπως το 3 που έφερε τον κόσμο πίσω κι είναι ακόμα ενεργό μετά από 7 χρόνια. Έχουν φέρει μέσα τον κάθε πικραμένο, που απλά θέλει kills και μετά ψάχνουν να βρουν τεχνάσματα, πως να τους κάνουν να παίξουν ομαδικά. Μετά, θα πετάξουν κι ένα Battle Royale για να μαζέψουν και τα >3.000.000 παίκτες του PUBG (concurrent online...) κι όλα καλά. Δεν ξέρω τι παιχνίδι είναι αυτό, δε με ενδιαφέρει αν έχει γκόμενες με τατουάζ και κομμένα άκρα, αλλά Battlefield δεν είναι. 2
dfk_7677 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 7 λεπτά πριν, Zaytsev είπε Δε διαφωνώ, απλά εγώ αναφέρομαι στο σχέδιο για το πως θα είναι το παιχνίδι, ενώ εσύ γράφεις για το επιχειρηματικό μοντέλο. Σχέδιο πχ είναι να το κάνουμε hardcore military sim, να το κάνουμε "πιου-πίου", να το κάνουμε όπως το 3 που έφερε τον κόσμο πίσω κι είναι ακόμα ενεργό μετά από 7 χρόνια. Έχουν φέρει μέσα τον κάθε πικραμένο, που απλά θέλει kills και μετά ψάχνουν να βρουν τεχνάσματα, πως να τους κάνουν να παίξουν ομαδικά. Το 3 δεν έφερε κανέναν κόσμο πίσω. Έφερε πάρα πολύ κόσμο που απλά θέλει kills. Γι' αυτό όλοι κλαίνε τώρα που το medic δε σκοτώνει ή για το attrition. To community μπασταρδεύτηκε 2 φορές στην ιστορία του franchise. Όταν βγήκε το BF3 που ήρθαν όλοι να κάνουν τους rambo, χωρίς να έχουν ανάγκη κανέναν κάνοντας συνέχεια autoheal και έχοντας ταυτόχρονα τα καλύτερα όπλα (πράγμα που συνεχίστηκε και στο BF4) και στο BF1, που ήρθαν όλοι οι ατμοσφαιρικοί casuals. Όποιος έχει παίξει BF στη Refractor δεν έχει αμφιβολία για τα παραπάνω. Ένα είναι το καλό το σχέδιο. Δώστε στο λαό, πολύ ammo να μην τελειώνει, modern imaginary setting (να μην γκρινιάζουν για ιστορία και ατμόσφαιρα), τα καλύτερα όπλα στο medic και insta-revive και καθάρισαν. Θα πουλήσει σα ζεστά κουλουράκια. 3
aris1986 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Εγώ ακόμα το 1 φανατικός..! Ειδικά οι πίστες νυχτερινές με τα χαλάσματα και τα γκρεμισμένα είναι λουκούμι... και σε γραφικά και σε gameplay.
KilliK Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 δεν αναφερθηκα σε κανενα επιχειρηματικο μοντελο, μιλησα για το πως σχεδιασαν το παιχνιδι. και το σχεδιασανε ετσι ωστε να ειναι ελκυστικο σε διαφορες κατηγοριες παικτων για να τους τραβηξουν. εσυ μιλησες οτι δεν ειχαν κανενα σχεδιο, οτι πρακτικα βαδιζανε στα τυφλα, κατι το οποιο ειναι λαθος. και ειναι λαθος, διοτι στην ουσια την ιδια προσεγγιση με το BF1 ειχανε, μονο που εδω το παρατραβηξανε με τις αλλαγες που κανανε, ηταν προκλητικοι προς το κοινο τους (εξαιτιας της επιτυχιας του BF1) και νομιζανε πως οι πιστοι φανς του franchise θα το παιξουν ουτως η αλλως, ειδικα οταν η θεματολογια ηταν το αγαπημενο WW2 . γιαυτο και το βαλανε αρχικα αναμεσα στις κυκλοφοριες του BO4 και RDR2, διοτι ειχαν ενα success checklist με τικαρισμενα ολα τα boxes που ικανοποιουσε το παιχνιδι τους, και αυτο θα εξασφαλιζε την επιτυχια του απεναντι στον σκληρο ανταγωνισμο.
Virus200 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Αντιμετωπισε κανεις αλλος το προβλημα που δεν του κραταει τα settings και καθε φορα του κανει to αρχικο setup το παιχνιδι και τον βαζει να παιζει τον προλογο? και αν ναι πως το ελυσε γιατι μου εχει σπασει τα νευρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα