Προς το περιεχόμενο

Battlefield V [PC]


saxos55

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Μόνο για τα unlocks ειναι το campaign. Αλλιώς φόλα για άλλη μια φορά.

Πφφ καταλαβα, παντως στο battlefield 1 δεν ηταν και ασχημο, παιζοταν ευχαριστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Battlefield 5 Day-1 Patch Release Notes

  • Further improvements to game client stability
  • Various fixes to Airborne mode including spawn protection inside the plane, downed players being able to arm the objective and being able to shoot the planes down too quickly
  • When playing Frontlines on Devastation the bomb could in some rare cases spawn inside a wall, which has been fixed
  • In War stories, players are no longer able to collect “Letters” while playing offline due to them not being able to update the persistence counters which requires an online connection
  • Fixed a bug which could render the weapons invisible in the weapon selection screen
  • Resolved an issue which would make the menus unusable when cancelling a matchmaking session
  • PC Only – An early release of DXR real-time ray tracing will be available in this patch. With NVIDIA, we will continue to optimize this implementation and deliver regular updates after its release
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε

Πφφ καταλαβα, παντως στο battlefield 1 δεν ηταν και ασχημο, παιζοταν ευχαριστα.

Όπως έγραψα στις απόψεις μου, τα War Stories του V είναι απογοητευτικά. Έχουν κάποια setpieces, αλλά τα COD campaigns έχουν πολλές φορές περισσότερα και καλύτερα. Οκ, και στα COD είναι κλισεδιές συνήθως, αλλά είναι καλοφτιαγμένες, εδώ βλέπεις από μίλια μακριά πώς θα πάει το πράγμα. Δεν το έχει η DICE με τα campaigns, ούτε στο Battlefield 3 (ωραία η πίστα με το F/A-18 πάντως και με το Abrams), ούτε στο BF4 (με το βλαμμένο τέλος των "τριών επιλογών" πάλι για unlocks), αλλά ούτε στο Battlefront 2 το είχε.
Αν και όπως ξαναείπα, ήταν συμπαθητικό τουλάχιστον του Bad Company 2, αλλά πιο πολύ για το όλο στυλάκι των χαρακτήρων.

Το μόνο highlight ήταν το skiing με την Solveig (που φυσικά, δεν είχε γίνει καν κοντά όπως δείχνει το παιχνίδι).

Επίσης αν διάβασα καλά για τα unlocked όπλα των χαρακτήρων, πρέπει να κάνεις και τα challenges και να βρεις όλα τα γράμματα. Και δεν έχω όρεξη να επαναλάβω τα War Stories.

Και περιμένουμε το Last Tiger να είναι WW2 Male Iden Versio (Battlefront 2) story.

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

 Έχουν κάποια setpieces, αλλά τα COD campaigns έχουν πολλές φορές περισσότερα και καλύτερα. Οκ, και στα COD είναι κλισεδιές συνήθως, αλλά είναι καλοφτιαγμένες, εδώ βλέπεις από μίλια μακριά πώς θα πάει το πράγμα. Δεν το έχει η DICE με τα campaigns, ούτε στο Battlefield 3 (ωραία η πίστα με το F/A-18 πάντως και με το Abrams), ούτε στο BF4 (με το βλαμμένο τέλος των "τριών επιλογών" πάλι για unlocks), αλλά ούτε στο Battlefront 2 το είχε.

Ο καθενας στο τομεα του δλδ, καλα δε διαφωνω πως ανεκαθεν τα bf παιζαν μονα τους μπαλιτσα στο online αλλα με το καιρο ηλπιζα και σε ενα αξιοπρεπη campaign, στη τελικη λεφτα τους δινουμε οποτε θεωρω πως επειδη και το campaign ειναι κομματι του παιχνιδιου σαν συνολο, θα επρεπε να βαλουν λιγο μερακι και σε αυτο το τομεα, ή βαλε μονο multi στη τελικη αφου το εχεις μονο εκει (απ το να βαλεις ενα σαπιο campaign-tutorial style) και ριξε 10-20 ευρω στη τιμη, να τα λεμε και αυτα αλλα οκ.

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

DXR Ultra με 2080 και 8700Κ σε 1440P παίζει από 28-60FPS στην Rotterdam. Προφανώς για MP δεν θα παίζεις με DXR, αλλά κάποια reflections σε νερό, νερολακούβες και μέσα σε κτίριο με γυάλινο πάτωμα σκοτώνει το οπτικό αποτέλεσμα.

Επίσης το DXR έχει σκάλες(Low-Medium-High-Ultra)

Το DX12 βελτιώθηκε πολύ όσον αφορά το stuttering αλλά δεν έχει εξαλειφθεί 100%.

Δώσε screenshot...

Αυτό που με ενοχλεί, εμένα: Τί εννοείς ότι βελτιώθηκε πολύ το DX12 στο stutter?

Δύο+ χρόνια στο 1, Alpha, Beta και EA στο V κλπ, δεν είχε την παραμικρή βελτίωση το ξεφτιλισμένο.

Έπρεπε να "δεθεί" με το RTX/DXR για να τους βάλει η nVidia  χέρι μέχρι τον αγκώνα και να αξιωθούν να το "δουλέψουν"?

Ντροπή, επιεικώς.

Θα περάσει και στο 1 η βελτίωση...?

Επεξ/σία από Πέτρος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
13 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε

 με το καιρο ηλπιζα και σε ενα αξιοπρεπη campaign

Εγώ θυμάμαι χαρακτηριστικά του Battlefield 4 το τέλος που χαλάει το remote detonation στα C4 που είναι πάνω στο σκάφος του Ναυάρχου που είναι ενάντια στον υποψήφιο κινέζο πρόεδρο, ο οποίος βρίσκεται πάνω στο δικό σου σκάφος το Valkyrie και τα 2 σκάφη βρίσκονται σε εμπλοκή) και πρέπει να κατέβει κάποιος στα εκρηκτικά για να το φτιάξει (και να θυσιαστεί) και ενώ κάθεσαι κρεμασμένος (λευκός αμερικανός στρατιώτης) με τον -nickname- Irish (μαύρος αμερικανός στρατιώτης) και την Hannah (κινέζα μυστικός πράκτορας) που προσφέρονται ποιος θα πάει και έχεις 3 επιλογές:

- Να πάει ο Irish.
- Να πάει η Hannah.
- Να πας εσ--ΌΟΟΟΧΙ ΚΑΡ---ΛΑΚΙ, εσύ θα κάτσεις και τότε το σκάφος του κακού, θα διαλύσει το Valkyrie με όλους τους χαρακτήρες που ήξερες. Γιατί για κάποιο λόγο, δεν μπορείς να θυσιαστείς εσύ σαν...ξέρω 'γω, πρωταγωνιστής;

Dafuq DICE. Ήταν κι ένα χρόνο μετά το Mass Effect 3...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πάρω την συνδρομή στο origin access για 10 ώρες (trial) το παιχνίδι και το αγοράσω αργότερα, θα πρέπει να το ξανά κατεβάσω πάλι; 

Επεξ/σία από black66.gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, black66.gr είπε

Αν πάρω την συνδρομή στο origin access για 10 ώρες (trial) και το αγοράσω αργότερα θα πρέπει να το ξανά κατεβάσω πάλι; 

όχι

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Δώσε screenshot...

Αυτό που με ενοχλεί, εμένα: Τί εννοείς ότι βελτιώθηκε πολύ το DX12 στο stutter?

Δύο+ χρόνια στο 1, Alpha, Beta και EA στο V κλπ, δεν είχε την παραμικρή βελτίωση το ξεφτιλισμένο.

Έπρεπε να "δεθεί" με το RTX/DXR για να τους βάλει η nVidia  χέρι μέχρι τον αγκώνα και να αξιωθούν να το "δουλέψουν"?

Ντροπή, επιεικώς.

Θα περάσει και στο 1 η βελτίωση...?

Θα βάλουν τα sites όπου να 'ναι με νούμερα και συγκριτικά. Το stuttering έχει εξαφανιστεί κατά 90%(Μόνο η Rotterdam έχει μόλις μπεις, μόλις γίνει cache το map τέλος). Και ναι απ' ότι φαίνεται έπρεπε να ασχοληθεί η NVIDIA για να φτιάξει.

01f4d8b8dfebcf6518137d5187c5cc518c02a65459ae00e99201a2d86b65de57dc741f1579563a13

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Θα βάλουν τα sites όπου να 'ναι με νούμερα και συγκριτικά. Το stuttering έχει εξαφανιστεί κατά 90%(Μόνο η Rotterdam έχει μόλις μπεις, μόλις γίνει cache το map τέλος). Και ναι απ' ότι φαίνεται έπρεπε να ασχοληθεί η NVIDIA για να φτιάξει.

01f4d8b8dfebcf6518137d5187c5cc518c02a65459ae00e99201a2d86b65de57dc741f1579563a13

Toυ ΗΗ τις εικόνες μου έβαλες ωρέ?

Έστω...στο αφήνω το like.

Σου έγινε και το χατίρι...άφησε τον "σάπιο" του επεξεργαστή και πήγε σε 9900Κ.

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Toυ ΗΗ τις εικόνες μου έβαλες ωρέ?

Έστω...στο αφήνω το like.

Σου έγινε και το χατίρι...άφησε τον "σάπιο" του επεξεργαστή και πήγε σε 9900Κ.

Τα αποτελέσματα αυτά, πάντως, στο SP...σε "ελεγχόμενο" περιβάλλον. Σε ΜΡ, να δω τι θα σφαγή θα γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...