Προς το περιεχόμενο

Backlight clouding και εγγύηση


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδέησαν και απάντησαν μετά από δυο μήνες από το κατάστημα:

«Αγαπητέ κύριε ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Όπως έχει σταλεί και σχετική απάντηση στην αναφορά σας με αριθ. πρωτ.*****/11.09.2018 το θέμα που αναφέρετε , τόσο από το επίσημο επισκευαστικό κέντρο όσο και από την κατασκευάστρια εταιρεία δεν αναγνωρίζεται ως βλάβη.
Ως εκ τούτου , δεν προβλέπεται επισκευή της εν λόγω συσκευής ή περεταίρω ενέργειες από πλευράς μας.
 

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

Με εκτίμηση,

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»

Προχωράμε με τις καταγγελίες λοιπόν. Θα επικοινωνήσω πρώτα μαζί τους γραπτώς και τηλεφωνικώς για να μου εξηγήσουν τι εννοούν όταν λένε «δεν αναγνωρίζεται ως βλάβη» για να μου το αποσαφηνίσουν.

Επεξ/σία από Malthador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

19 λεπτά πριν, Malthador είπε

Εδέησαν και απάντησαν μετά από δυο μήνες από το κατάστημα:

«Αγαπητέ κύριε ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Όπως έχει σταλεί και σχετική απάντηση στην αναφορά σας με αριθ. πρωτ.*****/11.09.2018 το θέμα που αναφέρετε , τόσο από το επίσημο επισκευαστικό κέντρο όσο και από την κατασκευάστρια εταιρεία δεν αναγνωρίζεται ως βλάβη.
Ως εκ τούτου , δεν προβλέπεται επισκευή της εν λόγω συσκευής ή περεταίρω ενέργειες από πλευράς μας.
 

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

Με εκτίμηση,

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»

Προχωράμε με τις καταγγελίες λοιπόν. Θα επικοινωνήσω πρώτα μαζί τους γραπτώς και τηλεφωνικώς για να μου εξηγήσουν τι εννοούν όταν λένε «δεν αναγνωρίζεται ως βλάβη» για να μου το αποσαφηνίσουν.

Γιατι δεν εκανες στον συνηγορο του καταναλωτη εξαρχης καλυτερα καταγγελια? Πως θα το προχωρησεις τωρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζήτησα διευκρινίσεις σχετικά με την απάντησή τους:

«Καλησπέρα,

αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την -έστω καθυστερημένη- απάντησή σας.
 
Στη συνέχεια θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η άρνηση της κατασκευάστριας επί της επισκευής του προβλήματος δεν είναι κάτι που αφορά την μεταξύ μας σύμβαση της αγοραπωλησίας που έλαβε χώρα τον Ιούνιο του 2016, καθώς το βάρος της επιδιόρθωσης του προϊόντος που βρίσκεται εντός της νόμιμης διετούς εγγύησης πέφτει στον πωλητή, βάσει του ελληνικού νόμου και της ευρωπαϊκής οδηγίας. Επομένως, η μετάθεση της ευθύνης στην κατασκευάστρια εταιρεία δεν συνάδει με το μέγεθος της εταιρείας σας, δεν είστε skroutzομάγαζο, είστε αλυσίδα με πολλά υποκαταστήματα στην επικράτεια και απλά θα κρατήσω ότι εσείς ως πωλήτρια εταιρεία αρνείστε να επισκευάσετε προϊόν που βρίσκεται εντός της νόμιμης εγγύησης.
 
Από την απάντηση που δίνετε αντιλαμβάνομαι ότι η κατασκευάστρια εταιρεία γνωρίζει εκ των προτέρων ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα είθισται να εμφανίζεται, αλλά αρνείται να το επιδιορθώσει. Θα ήθελα να μου αποσαφηνίσετε τι εννοείτε όταν αναφέρετε ότι «το συγκεκριμένο θέμα δεν αναγνωρίζεται ως βλάβη». Έθεσα και τηλεφωνικά το ερώτημα και έλαβα την απάντηση ότι «το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν αναγνωρίζεται από την κατασκευάστρια εταιρεία και είναι μέσα στα λογικά πλαίσια λειτουργίας του panel». Επομένως:
 
1) Η κατασκευάστρια εταιρεία γνωρίζει εκ των προτέρων ότι το πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί, αλλά και να εμφανιστεί είναι στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας του panel; Εάν ισχύει αυτό θα ήθελα να μου υποδείξετε σε ποιό σημείο του manual ή του site της εταιρείας σας, αναγράφεται κάτι σχετικό σε ότι αφορά τις τηλεοράσεις της Sony.
 
2) Εσείς ως πωλήτρια εταιρεία γνωρίζατε κατά τη στιγμή της πώλησης ότι η τηλεόραση ενδέχεται να παρουσίασει τέτοιο πρόβλημα, τέτοιου μεγέθους και μάλιστα μη επισκευάσιμο; Εάν το γνωρίζατε, για ποιό λόγο δεν ενημερώθηκα σχετικά από τον πωλητή σας προτού προβώ σε αγορά;
 
Παρακαλώ για την όσο πιο σύντομη απάντησή σας, καθώς το θέμα έχει τραβήξει πολύ καιρό και θα ήθελα να συντονίσω τις κινήσεις μου.
 
Ευχαριστώ,
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»
 
 
22 minutes ago, rovgio said:

Γιατι δεν εκανες στον συνηγορο του καταναλωτη εξαρχης καλυτερα καταγγελια? Πως θα το προχωρησεις τωρα?

Ε, ξεκίνησα από αλλού. Και παλιότερα, για άλλο θέμα πάλι στην ΓΓΚ είχα κάνει καταγγελία. Εάν δεν βγάλω άκρη με αυτούς, θα προχωρήσω και σε άλλη κρατική αρχή.

Επεξ/σία από Malthador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ζήτησα διευκρινίσεις σχετικά με την απάντησή τους:

«Καλησπέρα,

αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την -έστω καθυστερημένη- απάντησή σας.
 
Στη συνέχεια θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η άρνηση της κατασκευάστριας επί της επισκευής του προβλήματος δεν είναι κάτι που αφορά την μεταξύ μας σύμβαση της αγοραπωλησίας που έλαβε χώρα τον Ιούνιο του 2016, καθώς το βάρος της επιδιόρθωσης του προϊόντος που βρίσκεται εντός της νόμιμης διετούς εγγύησης πέφτει στον πωλητή, βάσει του ελληνικού νόμου και της ευρωπαϊκής οδηγίας. Επομένως, η μετάθεση της ευθύνης στην κατασκευάστρια εταιρεία δεν συνάδει με το μέγεθος της εταιρείας σας, δεν είστε skroutzομάγαζο, είστε αλυσίδα με πολλά υποκαταστήματα στην επικράτεια και απλά θα κρατήσω ότι εσείς ως πωλήτρια εταιρεία αρνείστε να επισκευάσετε προϊόν που βρίσκεται εντός της νόμιμης εγγύησης.
 
Από την απάντηση που δίνετε αντιλαμβάνομαι ότι η κατασκευάστρια εταιρεία γνωρίζει εκ των προτέρων ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα είθισται να εμφανίζεται, αλλά αρνείται να το επιδιορθώσει. Θα ήθελα να μου αποσαφηνίσετε τι εννοείτε όταν αναφέρετε ότι «το συγκεκριμένο θέμα δεν αναγνωρίζεται ως βλάβη». Έθεσα και τηλεφωνικά το ερώτημα και έλαβα την απάντηση ότι «το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν αναγνωρίζεται από την κατασκευάστρια εταιρεία και είναι μέσα στα λογικά πλαίσια λειτουργίας του panel». Επομένως:
 
1) Η κατασκευάστρια εταιρεία γνωρίζει εκ των προτέρων ότι το πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί, αλλά και να εμφανιστεί είναι στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας του panel; Εάν ισχύει αυτό θα ήθελα να μου υποδείξετε σε ποιό σημείο του manual ή του site της εταιρείας σας, αναγράφεται κάτι σχετικό σε ότι αφορά τις τηλεοράσεις της Sony.
 
2) Εσείς ως πωλήτρια εταιρεία γνωρίζατε κατά τη στιγμή της πώλησης ότι η τηλεόραση ενδέχεται να παρουσίασει τέτοιο πρόβλημα, τέτοιου μεγέθους και μάλιστα μη επισκευάσιμο; Εάν το γνωρίζατε, για ποιό λόγο δεν ενημερώθηκα σχετικά από τον πωλητή σας προτού προβώ σε αγορά;
 
Παρακαλώ για την όσο πιο σύντομη απάντησή σας, καθώς το θέμα έχει τραβήξει πολύ καιρό και θα ήθελα να συντονίσω τις κινήσεις μου.
 
Ευχαριστώ,
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»
 
 

Ε, ξεκίνησα από αλλού. Και παλιότερα, για άλλο θέμα πάλι στην ΓΓΚ είχα κάνει καταγγελία. Εάν δεν βγάλω άκρη με αυτούς, θα προχωρήσω και σε άλλη κρατική αρχή.

Κρατα μας ενημερους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 minutes ago, rovgio said:

Κρατα μας ενημερους.

Ε, αυτό κάνω. :P

Δεν υπάρχει περίπτωση να απολέσω κανένα δικαίωμά μου, θα το κυνηγήσω ακόμα κι αν χρειαστεί να βάλω δικηγόρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Malthador είπε

Ε, αυτό κάνω. :P

Δεν υπάρχει περίπτωση να απολέσω κανένα δικαίωμά μου, θα το κυνηγήσω ακόμα κι αν χρειαστεί να βάλω δικηγόρο.

Ετσι θελουν. Κ εγω ξεκινησα με τον συνηγορο και θα το τραβηξω κ αλλο αν χρειαστει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, rovgio είπε

Ετσι θελουν. Κ εγω ξεκινησα με τον συνηγορο και θα το τραβηξω κ αλλο αν χρειαστει.

λογικο πλεον να το τραβηξεις αφου τα λεφτα ειναι πολλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 minutes ago, rovgio said:

Ετσι θελουν. Κ εγω ξεκινησα με τον συνηγορο και θα το τραβηξω κ αλλο αν χρειαστει.

Σου είπα τι θα έκανα στη θέση σου.

Την παίρνεις, πας στο κατάστημα και αρχίζεις τις φωνές μπροστά στον κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Malthador είπε

Σου είπα τι θα έκανα στη θέση σου.

Την παίρνεις, πας στο κατάστημα και αρχίζεις τις φωνές μπροστά στον κόσμο.

σωστος ο σοζων

φωνες με μετρο μην βρεθει απο κατω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι πάρα πολύ υπερβολικός και μάλλον έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο. Αυτό που αναφέρεις δεν είναι πρόβλημα. Όλες οι IPS οθόνες το έχουν σε έναν βαθμό. Αν δεν ήθελες κάτι τέτοιο ας αγόραζες άλλο μοντέλο ή αν είχες τα λεφτά άλλη τεχνολογία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
22 minutes ago, aeljim said:

Είσαι πάρα πολύ υπερβολικός και μάλλον έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο.

Υπερβολικός μπορεί να είμαι, ελεύθερο χρόνο δεν έχω καθόλου όμως. Δεν μου είναι τίποτα να γράψω ένα e-mail σε τρία λεπτά και να το στειλώ, σιγά το χρόνο που χρειάζεται. Σε κάθε περίπτωση το ότι είμαι υπερβολικός δεν σημαίνει ότι δεν έχω δίκιο. Και το αν έχω ή δεν έχω δίκιο δεν θα το κρινείς εσύ, ούτε εγώ. Θα το κρίνουν οι αρμόδιες αρχές και εφόσον αυτές δεν αποδειχτούν ικανές να πάρουν θέση, θα το κρίνει το δικαστήριο στο οποίο θα καταλήξουμε απ' ότι αντιλαμβάνομαι.

 

26 minutes ago, aeljim said:

Αυτό που αναφέρεις δεν είναι πρόβλημα.

Τι εννοείς «δεν είναι πρόβλημα»; Πώς ορίζεις εσύ το «πρόβλημα» σε μία τηλεόραση; Το ότι η τηλεόρασή μου δεν μπορεί να ψήσει τοστ είναι ένα χαρακτηριστικό η έλλειψη του οποίου «δεν είναι πρόβλημα», αφού βάσει της πρότερης εμπειρίας μας ξέρουμε ότι η τηλεοράσεις δεν είναι φτιαγμένες για να ψήνουν τοστ.

Οι τηλεοράσεις όμως είναι φτιαγμένες για να εκπέμπουν εικόνα και ήχο από τις συνδεδεμένες συσκευές, επομένως όταν η εκπομπή της εικόνας δεν είναι αυτή που θα έπρεπε να είναι (και πάλι, βάσει της πρότερης εμπειρίας μας) τότε το δικό μου μυαλό το θεωρεί «πρόβλημα».

 

30 minutes ago, aeljim said:

Όλες οι IPS οθόνες το έχουν σε έναν βαθμό.

Γιατί πρέπει να το γνωρίζω αυτό πριν αγοράσω τηλεόραση; Δεν θα έπρεπε να έχω ενημερωθεί σχετικά από τον πωλητή; Και έστω, ο πωλητής ήταν άσχετος, δεν θα έπρεπε να αναγράφεται κάτι σχετικό στο manual ή στο εγχειρίδιο της εγγύησης που περιέχεται στην τηλεόραση; Όσο το έψαξα δεν βρήκα κάπου να αναφέρει ότι «το backlight clouding δεν θεωρείται πρόβλημα και δεν το επισκευάζουμε» ή κάτι σχετικό. Με ενημερώνουν κατόπιν εορτής, αφού έχει εμφανιστεί το πρόβλημα, ότι δεν το επισκευάζουν. Αν είχα ενημερωθεί συναφώς κατά την πώληση, δεν θα είχα αγοράσει τηλεόραση αυτής της τεχνολογίας. Από τη στιγμή που δεν ενημερώθηκα, είμαι αρκετά σίγουρος ότι το συγκεκριμένο εμπίπτει στις ελλείψεις των συνομολογημένων ιδιοτήτων. Απλά πράγματα.

 

1 hour ago, aeljim said:

Αν δεν ήθελες κάτι τέτοιο ας αγόραζες άλλο μοντέλο ή αν είχες τα λεφτά άλλη τεχνολογία.

Επειδή ήθελα πολύ συγκεκριμένα πράγματα όταν αγόρασα την τηλεόραση, έδωσα 750 ευρώ για 50" FHDTV όταν οι αντίστοιχες τηλεοράσεις της «σειράς» είχαν τα μισά. Επομένως μπορεί και να μην είμαι και τόσο υπερβολικός όσο νομίζεις. Σε κάθε περίπτωση δεν με ενημέρωσε το κατάστημα ότι η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να παρουσιάσει αυτή τη συμπεριφορά. Δεν ήμουν υποχρεωμένος να το ξέρω από μόνος μου, καθώς δεν είμαι τεχνικός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Υπερβολικός μπορεί να είμαι, ελεύθερο χρόνο δεν έχω καθόλου όμως. Δεν μου είναι τίποτα να γράψω ένα e-mail σε τρία λεπτά και να το στειλώ, σιγά το χρόνο που χρειάζεται. Σε κάθε περίπτωση το ότι είμαι υπερβολικός δεν σημαίνει ότι δεν έχω δίκιο. Και το αν έχω ή δεν έχω δίκιο δεν θα το κρινείς εσύ, ούτε εγώ. Θα το κρίνουν οι αρμόδιες αρχές και εφόσον αυτές δεν αποδειχτούν ικανές να πάρουν θέση, θα το κρίνει το δικαστήριο στο οποίο θα καταλήξουμε απ' ότι αντιλαμβάνομαι.

Τι εννοείς «δεν είναι πρόβλημα»; Πώς ορίζεις εσύ το «πρόβλημα» σε μία τηλεόραση; Το ότι η τηλεόρασή μου δεν μπορεί να ψήσει τοστ είναι ένα χαρακτηριστικό η έλλειψη του οποίου «δεν είναι πρόβλημα», αφού βάσει της πρότερης εμπειρίας μας ξέρουμε ότι η τηλεοράσεις δεν είναι φτιαγμένες για να ψήνουν τοστ.

Οι τηλεοράσεις όμως είναι φτιαγμένες για να εκπέμπουν εικόνα και ήχο από τις συνδεδεμένες συσκευές, επομένως όταν η εκπομπή της εικόνας δεν είναι αυτή που θα έπρεπε να είναι (και πάλι, βάσει της πρότερης εμπειρίας μας) τότε το δικό μου μυαλό το θεωρεί «πρόβλημα».

Γιατί πρέπει να το γνωρίζω αυτό πριν αγοράσω τηλεόραση; Δεν θα έπρεπε να έχω ενημερωθεί σχετικά από τον πωλητή; Και έστω, ο πωλητής ήταν άσχετος, δεν θα έπρεπε να αναγράφεται κάτι σχετικό στο manual ή στο εγχειρίδιο της εγγύησης που περιέχεται στην τηλεόραση; Όσο το έψαξα δεν βρήκα κάπου να αναφέρει ότι «το backlight clouding δεν θεωρείται πρόβλημα και δεν το επισκευάζουμε» ή κάτι σχετικό. Με ενημερώνουν κατόπιν εορτής, αφού έχει εμφανιστεί το πρόβλημα, ότι δεν το επισκευάζουν. Αν είχα ενημερωθεί συναφώς κατά την πώληση, δεν θα είχα αγοράσει τηλεόραση αυτής της τεχνολογίας. Από τη στιγμή που δεν ενημερώθηκα, είμαι αρκετά σίγουρος ότι το συγκεκριμένο εμπίπτει στις ελλείψεις των συνομολογημένων ιδιοτήτων. Απλά πράγματα.

Επειδή ήθελα πολύ συγκεκριμένα πράγματα όταν αγόρασα την τηλεόραση, έδωσα 750 ευρώ για 50" FHDTV όταν οι αντίστοιχες τηλεοράσεις της «σειράς» είχαν τα μισά. Επομένως μπορεί και να μην είμαι και τόσο υπερβολικός όσο νομίζεις. Σε κάθε περίπτωση δεν με ενημέρωσε το κατάστημα ότι η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να παρουσιάσει αυτή τη συμπεριφορά. Δεν ήμουν υποχρεωμένος να το ξέρω από μόνος μου, καθώς δεν είμαι τεχνικός.

 

Ελληνάρα για το λείξω απο πλευράς μου. Όχι ΔΕΝ είναι πρόβλημα, όπως επίσης ο κόσμος ΔΕΝ γυρίζει γύρω απο σένα και ΔΕΝ έχεις πάντα δίκιο. Έκανες μια αγορά , δεν ήξερες, δεν σου άρεσε, την πάτησες. Τέλος. Απλά τα πράγματα. Όλα τα άλλα είναι αερολογίες όπως και η απάντηση σου προς τα μένα. Μάλλον δικηγόρος είσαι (και κακός).

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, aeljim said:

Ελληνάρα για το λείξω απο πλευράς μου. Όχι ΔΕΝ είναι πρόβλημα, όπως επίσης ο κόσμος ΔΕΝ γυρίζει γύρω απο σένα και ΔΕΝ έχεις πάντα δίκιο. Έκανες μια αγορά , δεν ήξερες, δεν σου άρεσε, την πάτησες. Τέλος. Απλά τα πράγματα. Όλα τα άλλα είναι αερολογίες όπως και η απάντηση σου προς τα μένα. Μάλλον δικηγόρος είσαι (και κακός).

Ok, φίλε μου, το λήγω κι εγώ από μέρους μου, δεν έχει νόημα να συνεχίσω, είναι προφανές τι συμβαίνει από τα γραφόμενά σου και με ποιά ιδιότητα απαντάς στο παρόν νήμα. 

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, greed είπε

Ριξτους πόνο όσο μπορείς. Τώρα για τα αλανια που κρίνουν. Στο καλό και σε άλλη παραλία.

Θα τους κάνει την μούρη κρέας. Θα τρέχουν και δεν θα ξέρουν που να κρυφτούν οι εταιρείες.... Σοβαροί άνθρωποι εν έτη 2018...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...