Moderators Malthador Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) On 29/06/2018 at 10:30, Malthador said: Μα εξαρχής είχε θέμα με clouding, απλά τώρα με ενοχλεί πολύ περισσότερο γιατί παίζω περισσότερα games. Τα games είναι πιο «σκοτεινά» και το ελάττωμα φαίνεται πιο έντονα. Μου έχουν στείλει φωτογραφίες με ποιό τρόπο γίνεται το διαγνωστικό τεστ (θα τις ποστάρω αργότερα μαζί με την απάντηση του service). Βάζουν διάφορα χρώματα στην τηλεοράση και ο χώρος είναι τέρμα φωτισμένος. Ε προφανώς, σε τέτοιες συνθήκες δεν εντοπίζεις clouding. Ωραία και η μαμά εταιρεία με τα guidelines που δίνει και μπράβο της. Μόλις διαπίστωσα ότι δεν έχω ανεβάσει τις φωτογραφίες που μου έστειλε το service, τις ανεβάζω για να δείτε πως γίνεται ο έλεγχος του backlight clouding: σε τέρμα φωτισμένο χώρο αλλάζουν χρώματα στην τηλεόραση. Προφανώς με αυτό τον τρόπο δεν πρόκειται να δουν ποτέ backlight clouding (ή bleeding), οπότε σου πετάνε ένα «τζάμπα μας την φέρνεις, δεν υπάρχει πρόβλημα» και ξεμπερδεύουν. Μπόνους βάζω μία φωτογραφία που δείχνει ότι η τηλέοραση που τους έστειλα ήταν λερωμένη στο πάνελ (το πιστεύω ότι είναι ικανοί να μου πουν ότι από εκεί προέκυψε το clouding). Δεν πειράζει, η καταγγελία στην ΓΓΚ έχει πάρει αριθμό πρωτοκόλου και έχω το όνομα του υπαλλήλου που το διερευνά. Μου είπαν σε ένα μήνα το πολύ θα έχω απάντηση, για να δούμε. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2018 από Malthador Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
postfire Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 το πιο βασικο σε σκουρο φοντο(μαυρο) που ειναι το τεστ? δλδ αν βλεπεις μια ταινια και ειναι νυχτα πως θα δουνε τις ασπριλες? μισες δουλειες κανουν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manoskost Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Malthador είπε Μόλις διαπίστωσα ότι δεν έχω ανεβάσει τις φωτογραφίες που μου έστειλε το service, τις ανεβάζω για να δείτε πως γίνεται ο έλεγχος του backlight clouding: σε τέρμα φωτισμένο χώρο αλλάζουν χρώματα στην τηλεόραση. Προφανώς με αυτό τον τρόπο δεν πρόκειται να δουν ποτέ backlight clouding (ή bleeding), οπότε σου πετάνε ένα «τζάμπα μας την φέρνεις, δεν υπάρχει πρόβλημα» και ξεμπερδεύουν. Μπόνους βάζω μία φωτογραφία που δείχνει ότι η τηλέοραση που τους έστειλα ήταν λερωμένη στο πάνελ (το πιστεύω ότι είναι ικανοί να μου πουν ότι από εκεί προέκυψε το clouding). Δεν πειράζει, η καταγγελία στην ΓΓΚ έχει πάρει αριθμό πρωτοκόλου και έχω το όνομα του υπαλλήλου που το διερευνά. Μου είπαν σε ένα μήνα το πολύ θα έχω απάντηση, για να δούμε. το μονο οπλο μας ειναι αυτες οι υπηρεσιες που κανουν αρκετη καλη δουλεια. δεν θα γινουμε πειραματοζωα επειδη καποιοι δεν κανουν πληρη ελεγχο των προιοντων στο εργοστασιο παραγωγης. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2018 από manoskost 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Bump. Η ΓΓΚ έστειλε προχτές e-mail στον πωλητή (το κοινοποίησε και σε μένα) όπου του ζητάει εξηγήσεις εντός 10 ημερών. Αύριο θα πάρω και πάλι τηλέφωνο τον πωλητή, θα τους ενημερώσω ότι θα το τραβήξω όσο δεν πάει και αν διατίθενται να βρούμε λύση πριν μπούμε στη διαδικασία τρεξίματος γιατί αμφότεροι θα χάσουμε χρήμα και χρόνο. Είναι λίγο μαλακία που ο πωλητής βρίσκεται στη μέση χωρίς να φταίει απόλυτα, μιας και το σέρβις της Sony είναι που επιδεικνύει απαράδεκτη συμπεριφορά, αλλά κι εγώ δεν μπορώ να απολέσω τα δικαιώματά μου, ας πιέσουν αυτοί την Sony, προκειμένου να βγει άκρη. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2018 από Malthador 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Έστειλα και ένα e-mail στον πωλητή, για να δούμε πως θα εξελιχθεί το θέμα: «Καλημέρα, κατόπιν της επιστολής από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που έχετε λάβει και μου έχει κοινοποιηθεί, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι είμαι διατεθειμένος να βρούμε κάποια αμοιβαία αποδεκτή λύση, εάν και εφόσον επιθυμείτε το ίδιο από μεριάς σας. Επιπροσθέτως, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν υπάρχει απολύτως κανένα ενδεχόμενο να απολέσω οικειοθελώς οποιοδήποτε δικαίωμα προέρχεται από την μεταξύ μας σύμβαση της πώλησης που έλαβε χώρα τον Ιούνιο του 2016. Κατανοώ ότι το βάρος της ευθύνης δεν πέφτει αποκλειστικά σε εσάς, ωστόσο όταν σας παραθέτω αδιάσειστα φωτογραφικά στοιχεία με το ελάττωμα που υφίσταται στο προϊόν που αγόρασα από υποκατάστημα της αλυσίδας σας και το οποίο ελάττωμα δεν αναγνωρίζεται από το επίσημο σέρβις, το ελάχιστο που μπορείτε να κάνετε για να με προστατέψετε ως πελάτη σας θα είναι να πιέσετε τη Sony να επισκευάσει το ελάττωμα το οποίο υπήρχε εξαρχής στην τηλεόραση. Σε κάθε περίπτωση, η οποιαδήποτε έκβαση της υπόθεσης θα δημοσιευθεί σε αντίστοιχα ελληνικά τεχνολογικά forums, είτε η έκβασή της είναι θετική για εμένα, είτε αρνητική. Ευχαριστώ, ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ» 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pgavalito Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, Malthador είπε Έστειλα και ένα e-mail στον πωλητή, για να δούμε πως θα εξελιχθεί το θέμα: «Καλημέρα, κατόπιν της επιστολής από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που έχετε λάβει και μου έχει κοινοποιηθεί, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι είμαι διατεθειμένος να βρούμε κάποια αμοιβαία αποδεκτή λύση, εάν και εφόσον επιθυμείτε το ίδιο από μεριάς σας. Επιπροσθέτως, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν υπάρχει απολύτως κανένα ενδεχόμενο να απολέσω οικειοθελώς οποιοδήποτε δικαίωμα προέρχεται από την μεταξύ μας σύμβαση της πώλησης που έλαβε χώρα τον Ιούνιο του 2016. Κατανοώ ότι το βάρος της ευθύνης δεν πέφτει αποκλειστικά σε εσάς, ωστόσο όταν σας παραθέτω αδιάσειστα φωτογραφικά στοιχεία με το ελάττωμα που υφίσταται στο προϊόν που αγόρασα από υποκατάστημα της αλυσίδας σας και το οποίο ελάττωμα δεν αναγνωρίζεται από το επίσημο σέρβις, το ελάχιστο που μπορείτε να κάνετε για να με προστατέψετε ως πελάτη σας θα είναι να πιέσετε τη Sony να επισκευάσει το ελάττωμα το οποίο υπήρχε εξαρχής στην τηλεόραση. Σε κάθε περίπτωση, η οποιαδήποτε έκβαση της υπόθεσης θα δημοσιευθεί σε αντίστοιχα ελληνικά τεχνολογικά forums, είτε η έκβασή της είναι θετική για εμένα, είτε αρνητική. Ευχαριστώ, ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ» Respect bro! Δικηγόρος είσαι? Ίσως σε χρειαστώ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 On 13/09/2018 at 15:59, pgavalito said: Respect bro! Δικηγόρος είσαι? Ίσως σε χρειαστώ.. Όχι, φίλε μου, δεν είμαι δικηγόρος. Δεν χρειάζεται δικηγόρος για αρχή, απλά κάνεις καταγγελία και περιμένεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindtrapper Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Μην τους λυπάσαι και αρχίζεις τα δεν φταίτε απόλυτα εσείς, αλλά... Αφού τους έστειλε η ΓΓΚ μην τους μιλάς άλλο εσύ μέχρι να απαντήσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 42 minutes ago, mindtrapper said: Μην τους λυπάσαι και αρχίζεις τα δεν φταίτε απόλυτα εσείς, αλλά... Αφού τους έστειλε η ΓΓΚ μην τους μιλάς άλλο εσύ μέχρι να απαντήσουν. LOL ρε, τι να λυπηθώ, θα τους πάρει και θα τους σηκώσει. Δεν το αφήνω να περάσει μέχρι να δικαιωθώ. Αν μου απαντήσει αρνητικά η ΓΓΚ, μετά θα στείλω στο ΙΝΚΑ, αν απαντήσουν κι αυτοί αρνητικά, θα πάω στο ΣτΠ και στο τέλος θα βάλω τη δικηγόρο μου να τους κάνει αγωγή. Το έχω τεράστιο άχτι το σέρβις της Sony και με εκνευρίζει που ο πωλητής τους κάνει πλάτες. Απλά θέλω να τους δείξω ότι δεν είμαι παράλογος, όπως ήταν το επισκευαστικό κέντρο και ότι είμαι διαλλακτικός να βρούμε μια λύση εφόσον το επιθυμούν. Αν θέλουν να τα έχουν καλά με τη Sony και πάλι είναι δικό τους θέμα, εγώ θα το τραβήξω σε κάθε περίπτωση γιατί με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μου. Τους δείχνω φωτογραφίες με ελάττωμα και σφυρίζουν αδιάφορα. Εάν δεν επιθυμούν να βρούμε λύση, είναι δικό τους πρόβλημα και θα έχουν μεγαλύτερη χασούρα, καθώς όσο περνάει ο καιρός αναβαθμίζονται τα μοντέλα και στο τέλος θα καταλήξουν να μου αντικαταστήσουν FHD του 2015 με 4Κ του 2019, καλύτερα για εμένα. Που αν φτάσουμε βέβαια σε σημείο αντικατάστασης με άλλη τηλεόραση, πάλι θα τους τα κάνω τσουρέκια γιατί θα θέλω τηλεόραση με παρεμφερές input lag, δεν θα δεχθώ να μου πλασάρουν όποιο μοντέλο γουστάρουν αυτοί, εκτός κι αν μου κόψουν πιστωτικό, οπότε όλα καλά. Φυσικά, υπάρχει πάντα η περίπτωση να μου επισκευάσουν την τηλεόραση που έχω (πράγμα που εννοείται πως δέχομαι), αν και το επισκευαστικό κέντρο μου ξεκαθάρισε ότι «δεν κάνουμε επισκευές, η Sony είναι μεγάλη εταιρεία, μόνο αντικαθιστά τα ελαττωματικά μοντέλα». 😂 Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2018 από Malthador 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindtrapper Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Ναι, είναι μεγάλη εταιρία, έχει πολλές refurbished για να τις κάνει τράμπα από εδώ και από εκεί, κάποιος δεν θα προσέξει και θα του μείνει. 😛 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 3 minutes ago, mindtrapper said: Ναι, είναι μεγάλη εταιρία, έχει πολλές refurbished για να τις κάνει τράμπα από εδώ και από εκεί, κάποιος δεν θα προσέξει και θα του μείνει. 😛 Που τις βρίσκει τις refurbished, αφού δεν επισκευαζει και τιποτα το service, όλο την πάπια κάνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexakos89 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Μην σου κάτσει στραβή με sony δηλαδή. Και έχω Sony. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rovgio Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Παιδια εγω με sony παντως εχω καλη εμπειρια απο το service τους εδω στο Ηρακλειο Κρητης. Μου αλλαξαν 3 φορες τηλεοραση για καμμενο πιξελ 2 φορες και κολλημενο την τριτη. Ηταν βεβαια ακομα σε doa και οι 3. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindtrapper Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Εσύ είχες κολλητό στο κατάστημα, μπορεί να τους πίεζε και αυτός λίγο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rovgio Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, mindtrapper είπε Εσύ είχες κολλητό στο κατάστημα, μπορεί να τους πίεζε και αυτός λίγο. Οχι φιλε, δεν επαιξε κανενα ρολο, ισα ισα που την 3η φορα μιλησα κατευθειαν εγω με το σερβις και συνομιλουσα και μεσω viber με τον τεχνικο ο οποιος δεν ηρθε καν σπιτι για να βγαλει φωτογραφιες, ολη η διαδικασια εγινε με φωτο που του εστειλα μεσω viber. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2018 από rovgio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα