tarantules Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 3 λεπτά πριν, thomasG4 είπε Με τις διαχωριστικές γραμμές που έχουμε στην Ελλάδα (+χαμηλό φωτισμό του δρόμου), ούτε κανονικός οδηγός δεν μπορεί να της διακρίνει, όχι AI που είναι σε beta. "Ο You You Xue τονίζει ότι η ταχύτητα κατά την απότομη αλλαγή πορείας του αυτοκινήτου ήταν 120 χλμ./ώρα, ενώ τη στιγμή που βρισκόταν στον αυτοκινητόδρομο δεν υπήρχαν άλλα αυτοκίνητα γύρω του, ο καιρός ήταν πολύ καλός, όπως και η κατάσταση του οδοστρώματος, οι διαγραμμίσεις κ.ο.κ." Πηγή: http://www.voria.gr/article/stin-ellada-to-proto-trocheo-me-tesla-model-3-ektos-ipa
thomasG4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 10 λεπτά πριν, thomasG4 είπε Με τις διαχωριστικές γραμμές που έχουμε στην Ελλάδα (+χαμηλό φωτισμό του δρόμου), ούτε κανονικός οδηγός δεν μπορεί να της διακρίνει, όχι AI που είναι σε beta. 7 λεπτά πριν, tarantules είπε "Ο You You Xue τονίζει ότι η ταχύτητα κατά την απότομη αλλαγή πορείας του αυτοκινήτου ήταν 120 χλμ./ώρα, ενώ τη στιγμή που βρισκόταν στον αυτοκινητόδρομο δεν υπήρχαν άλλα αυτοκίνητα γύρω του, ο καιρός ήταν πολύ καλός, όπως και η κατάσταση του οδοστρώματος, οι διαγραμμίσεις κ.ο.κ." Πηγή: http://www.voria.gr/article/stin-ellada-to-proto-trocheo-me-tesla-model-3-ektos-ipa Σε περίπτωση που δεν το διάβασες τη πρώτη φορά. Άμα ήταν απόλυτα ασφαλές χωρίς bugs και δοκιμασμένο χρόνια το λογισμικό, δεν θα εφιστούσε τη προσοχή η Tesla στους οδηγούς στο βαθμό που το κάνει τώρα. Βέβαια στο άρθρο δεν λέει τίποτα για το φωτισμό του δρόμου και όλοι ξέρουμε τι σκατά φώτα έχουν (σε πολλά σημεία δεν έχει καν φωτισμό) στις περισσότερες εθνικές οδούς.
tarantules Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, thomasG4 είπε Σε περίπτωση που δεν το διάβασες τη πρώτη φορά. Άμα ήταν απόλυτα ασφαλές χωρίς bugs και δοκιμασμένο χρόνια το λογισμικό, δεν θα εφιστούσε τη προσοχή η Tesla στους οδηγούς στο βαθμό που το κάνει τώρα. Βέβαια στο άρθρο δεν λέει τίποτα για το φωτισμό του δρόμου και όλοι ξέρουμε τι σκατά φώτα έχουν (σε πολλά σημεία δεν έχει καν φωτισμό) στις περισσότερες εθνικές οδούς. Ότι να΄ναι
logistoulis Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 ακόμα μιλάμε για φωτισμούς; τα αυτοκίνητα μάλλον για πλάκα έχουν τα φώτα λοιπόν, επίσης το θεωρούμε δεδομένο ότι τα ραντάρ βλέπουν με όρους ανθρώπινου ματιού 1
Fubar.gr Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, thomasG4 είπε Βέβαια στο άρθρο δεν λέει τίποτα για το φωτισμό του δρόμου και όλοι ξέρουμε τι σκατά φώτα έχουν (σε πολλά σημεία δεν έχει καν φωτισμό) στις περισσότερες εθνικές οδούς. Φωτογραφίες απο το σημείο του ατυχήματος εδώ: https://electrek.co/2018/05/25/tesla-model-3-unofficial-road-trip-crash-driver-blames-autopilot/ 1
NT1G Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Ξεκάθαρα «σκατά φώτα» και χάλια διαχωριστικές γραμμές...
thomasG4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 13 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Φωτογραφίες απο το σημείο του ατυχήματος εδώ: https://electrek.co/2018/05/25/tesla-model-3-unofficial-road-trip-crash-driver-blames-autopilot/ Νομίζω είναι ξεκάθαρο ότι το λογισμικό είναι ακόμα σε αρχική μορφή και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς να έχει ο οδηγός τα χέρια στο τιμόνι για να μπορεί να αντιδράσει άμα γίνει κάποιο λάθος απο το Autopilot. Παραδέχθηκε ο ίδιος ότι δεν είχε τα χέρια στο τιμόνι και κοιτούσε μόνο το navigation. Αυτό είναι αυτονόητο και εχει ειπωθεί πολλές φορές απο την εταιρία σε διάφορες ανακοινώσεις που έχει βγάλει. Επίσης η Tesla δεν υποστηρίζει άλλες χώρες εκτός Αμερικής και Καναδά για χρήση του Autopilot. Τώρα τι έκανε ο κινέζος σε ελληνικό δρόμο με ενεργοποιημένο το Autopilot μονος αυτός ξέρει.
gnsX Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Τελικά δεν φταίνε : οι διαχωριστικές γραμμές που έχουμε στην Ελλάδα (+χαμηλό φωτισμό του δρόμου), ούτε κανονικός οδηγός δεν μπορεί να της διακρίνει, όχι AI που είναι σε beta αλλά μόνο το beta. Επεξ/σία 29 Μαΐου 2018 από gnsX
thomasG4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, gnsX είπε Τελικά δεν φταίνε : οι διαχωριστικές γραμμές που έχουμε στην Ελλάδα (+χαμηλό φωτισμό του δρόμου), ούτε κανονικός οδηγός δεν μπορεί να της διακρίνει, όχι AI που είναι σε beta αλλά μόνο το beta. Πήγαινε σε δρόμο που δεν υποστηρίζεται απο το Autopilot. Ότι και να λέμε για τον φωτισμό που όντως ήταν καλός και οι διαγραμμίσεις το ίδιο, δεν έχουν σημασία. Το λογισμικό είναι λογισμικό. Υπάρχει λόγος που δεν υποστηρίζεται και σε άλλες χώρες. Επεξ/σία 29 Μαΐου 2018 από thomasG4
NT1G Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 9 λεπτά πριν, thomasG4 είπε ...Επίσης η Tesla δεν υποστηρίζει άλλες χώρες εκτός Αμερικής και Καναδά για χρήση του Autopilot. Τώρα τι έκανε ο κινέζος σε ελληνικό δρόμο με ενεργοποιημένο το Autopilot μονος αυτός ξέρει. Seems legit. 1
thomasG4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 3 λεπτά πριν, NT1G είπε Seems legit. Επίσημη ανακοίνωση απο τη Tesla: Model 3 has not yet been approved and homologated for driving outside of the U.S. and Canada. https://electrek.co/2018/05/25/tesla-model-3-unofficial-road-trip-crash-driver-blames-autopilot/
Fubar.gr Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 3 λεπτά πριν, thomasG4 είπε Επίσημη ανακοίνωση απο τη Tesla: Model 3 has not yet been approved and homologated for driving outside of the U.S. and Canada. Αυτό που λέει η Tesla είναι παραπλανητικό και λάθος. Το Model 3 δέν έχει αυτή τη στιγμή Ευρωπαική έγκριση τύπου, οπότε δέν μπορεί να βγάλει πινακίδες ευρωπαικής χώρας (πιθανόν μόνο με κάποιες διατάξεις που αφορούν πρωτότυπα κτλ.) Αυτό σε καμία περίπτωση δέν σημαίνει οτι δέν μπορεί να οδηγηθεί νόμιμα στην Ευρώπη αλλά και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Όπως δηλαδή νόμιμα έρχονται διάφοροι τουρίστες με αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες που δέν κυκλοφορούν επίσημα στην Ελλάδα. 1
Omnigeek Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Το Autopilot δεν μπορεί στην παρούσα έκδοση να διαχειρίζεται εισόδους/εξόδους αυτοκινητοδρόμων (όπως γράφει και προειδοποιεί συνεχώς το σύστημα), ο οδηγός παραδέχτηκε πλήρως το φταίξιμό του και, ευτυχώς, βγήκε αλώβητος από το δυστύχημα παρά την σφοδρή σύγκρουση, οπότε ποιο το σπουδαίο θέμα πάλι;
Miracle Worker Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Omnigeek είπε Το Autopilot δεν μπορεί στην παρούσα έκδοση να διαχειρίζεται εισόδους/εξόδους αυτοκινητοδρόμων (όπως γράφει και προειδοποιεί συνεχώς το σύστημα), ο οδηγός παραδέχτηκε πλήρως το φταίξιμό του και, ευτυχώς, βγήκε αλώβητος από το δυστύχημα παρά την σφοδρή σύγκρουση, οπότε ποιο το σπουδαίο θέμα πάλι; Που είδες ότι παραδέχτηκε πληρως το φταίξιμο του; Όλα σε malfunction του συστήματος τα έριξε. Το μόνο που είπε είναι οτι δεν εφαρμοζε 100% τους κανόνες του manual ασφαλειας, ώστε ίσως και να μπορούσε να διορθωσει το λάθος του συστήματος.
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Εχουμε καμια αναφορα για τα ποσα ατυχηματα μιλαμε σε σχεση με τον στολο που βρισκεται στους δρομους και ποσα χιλιομετρα εχουν διανυσει; Γιατι τοτε εχει νοημα να μιλαμε για κακες επιδοσεις του autopilot. Ξερετε και κανονικα αυτοκινητα αναφλεγονται χωρις υπαιτιοτητα του οδηγου για παραδειγμα λογω κατασκευαστικου λαθους και ποσες φορες εχουν ανακλυθει μοντελα απο τις "μεγαλες" εταιριες. Το οτι ακουμε μονο για τα αυτοκινητα της tesla στα media εχει ξεκαθαρη σχεση με το σορταρισμα που δεχεται η εταιρεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα