Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thomasG4 είπε

Με τις διαχωριστικές γραμμές που έχουμε στην Ελλάδα (+χαμηλό φωτισμό του δρόμου), ούτε κανονικός οδηγός δεν μπορεί να της διακρίνει, όχι AI που είναι σε beta.

"Ο You You Xue τονίζει ότι η ταχύτητα κατά την απότομη αλλαγή πορείας του αυτοκινήτου ήταν 120 χλμ./ώρα, ενώ τη στιγμή που βρισκόταν στον αυτοκινητόδρομο δεν υπήρχαν άλλα αυτοκίνητα γύρω του, ο καιρός ήταν πολύ καλός, όπως και η κατάσταση του οδοστρώματος, οι διαγραμμίσεις κ.ο.κ."

Πηγή: http://www.voria.gr/article/stin-ellada-to-proto-trocheo-me-tesla-model-3-ektos-ipa

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, thomasG4 είπε

Με τις διαχωριστικές γραμμές που έχουμε στην Ελλάδα (+χαμηλό φωτισμό του δρόμου), ούτε κανονικός οδηγός δεν μπορεί να της διακρίνει, όχι AI που είναι σε beta.

 

7 λεπτά πριν, tarantules είπε

"Ο You You Xue τονίζει ότι η ταχύτητα κατά την απότομη αλλαγή πορείας του αυτοκινήτου ήταν 120 χλμ./ώρα, ενώ τη στιγμή που βρισκόταν στον αυτοκινητόδρομο δεν υπήρχαν άλλα αυτοκίνητα γύρω του, ο καιρός ήταν πολύ καλός, όπως και η κατάσταση του οδοστρώματος, οι διαγραμμίσεις κ.ο.κ."

Πηγή: http://www.voria.gr/article/stin-ellada-to-proto-trocheo-me-tesla-model-3-ektos-ipa

Σε περίπτωση που δεν το διάβασες τη πρώτη φορά. Άμα ήταν απόλυτα ασφαλές χωρίς bugs και δοκιμασμένο χρόνια το λογισμικό, δεν θα εφιστούσε τη προσοχή η Tesla στους οδηγούς στο βαθμό που το κάνει τώρα.

Βέβαια στο άρθρο δεν λέει τίποτα για το φωτισμό του δρόμου και όλοι ξέρουμε τι σκατά φώτα έχουν (σε πολλά σημεία δεν έχει καν φωτισμό) στις περισσότερες εθνικές οδούς.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, thomasG4 είπε

Σε περίπτωση που δεν το διάβασες τη πρώτη φορά. Άμα ήταν απόλυτα ασφαλές χωρίς bugs και δοκιμασμένο χρόνια το λογισμικό, δεν θα εφιστούσε τη προσοχή η Tesla στους οδηγούς στο βαθμό που το κάνει τώρα.

Βέβαια στο άρθρο δεν λέει τίποτα για το φωτισμό του δρόμου και όλοι ξέρουμε τι σκατά φώτα έχουν (σε πολλά σημεία δεν έχει καν φωτισμό) στις περισσότερες εθνικές οδούς.

Ότι να΄ναι

Δημοσ.

ακόμα μιλάμε για φωτισμούς; 

τα αυτοκίνητα μάλλον για πλάκα έχουν τα φώτα λοιπόν, επίσης το θεωρούμε δεδομένο ότι τα ραντάρ βλέπουν με όρους ανθρώπινου ματιού

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, thomasG4 είπε

Βέβαια στο άρθρο δεν λέει τίποτα για το φωτισμό του δρόμου και όλοι ξέρουμε τι σκατά φώτα έχουν (σε πολλά σημεία δεν έχει καν φωτισμό) στις περισσότερες εθνικές οδούς.

 

Φωτογραφίες απο το σημείο του ατυχήματος εδώ: https://electrek.co/2018/05/25/tesla-model-3-unofficial-road-trip-crash-driver-blames-autopilot/

img_1289.jpg.23a4678c931d53b1edba220266347bbe.jpg

 

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Φωτογραφίες απο το σημείο του ατυχήματος εδώ: https://electrek.co/2018/05/25/tesla-model-3-unofficial-road-trip-crash-driver-blames-autopilot/

img_1289.jpg.23a4678c931d53b1edba220266347bbe.jpg

Νομίζω είναι ξεκάθαρο ότι το λογισμικό είναι ακόμα σε αρχική μορφή και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς να έχει ο οδηγός τα χέρια στο τιμόνι για να μπορεί να αντιδράσει άμα γίνει κάποιο λάθος απο το Autopilot. Παραδέχθηκε ο ίδιος ότι δεν είχε τα χέρια στο τιμόνι και κοιτούσε μόνο το navigation. Αυτό είναι αυτονόητο και εχει ειπωθεί πολλές φορές απο την εταιρία σε διάφορες ανακοινώσεις που έχει βγάλει. Επίσης η Tesla δεν υποστηρίζει άλλες χώρες εκτός Αμερικής και Καναδά για χρήση του Autopilot. Τώρα τι έκανε ο κινέζος σε ελληνικό δρόμο με ενεργοποιημένο το Autopilot μονος αυτός ξέρει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά δεν φταίνε :

οι διαχωριστικές γραμμές που έχουμε στην Ελλάδα (+χαμηλό φωτισμό του δρόμου), ούτε κανονικός οδηγός δεν μπορεί να της διακρίνει, όχι AI που είναι σε beta

αλλά μόνο το beta.

Επεξ/σία από gnsX
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, gnsX είπε

Τελικά δεν φταίνε :

οι διαχωριστικές γραμμές που έχουμε στην Ελλάδα (+χαμηλό φωτισμό του δρόμου), ούτε κανονικός οδηγός δεν μπορεί να της διακρίνει, όχι AI που είναι σε beta

αλλά μόνο το beta.

Πήγαινε σε δρόμο που δεν υποστηρίζεται απο το Autopilot. Ότι και να λέμε για τον φωτισμό που όντως ήταν καλός και οι διαγραμμίσεις το ίδιο, δεν έχουν σημασία. Το λογισμικό είναι λογισμικό. Υπάρχει λόγος που δεν υποστηρίζεται και σε άλλες χώρες.

Επεξ/σία από thomasG4
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, thomasG4 είπε

...Επίσης η Tesla δεν υποστηρίζει άλλες χώρες εκτός Αμερικής και Καναδά για χρήση του Autopilot. Τώρα τι έκανε ο κινέζος σε ελληνικό δρόμο με ενεργοποιημένο το Autopilot μονος αυτός ξέρει.

Seems legit.

aut.PNG.0b7f89f27f77b54a98c1de1ced5ec903.PNG

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thomasG4 είπε

Επίσημη ανακοίνωση απο τη Tesla:

Model 3 has not yet been approved and homologated for driving outside of the U.S. and Canada.

 

Αυτό που λέει η Tesla είναι παραπλανητικό και λάθος. Το Model 3 δέν έχει αυτή τη στιγμή Ευρωπαική  έγκριση τύπου, οπότε δέν μπορεί να βγάλει πινακίδες ευρωπαικής χώρας (πιθανόν μόνο με κάποιες διατάξεις που αφορούν πρωτότυπα κτλ.)

Αυτό σε καμία περίπτωση δέν σημαίνει οτι δέν μπορεί να οδηγηθεί νόμιμα στην Ευρώπη αλλά και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Όπως δηλαδή νόμιμα έρχονται διάφοροι τουρίστες με αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες που δέν κυκλοφορούν επίσημα στην Ελλάδα.

 

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Το Autopilot δεν μπορεί στην παρούσα έκδοση να διαχειρίζεται εισόδους/εξόδους αυτοκινητοδρόμων (όπως γράφει και προειδοποιεί συνεχώς το σύστημα), ο οδηγός παραδέχτηκε πλήρως το φταίξιμό του και, ευτυχώς, βγήκε αλώβητος από το δυστύχημα παρά την σφοδρή σύγκρουση, οπότε ποιο το σπουδαίο θέμα πάλι;

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

Το Autopilot δεν μπορεί στην παρούσα έκδοση να διαχειρίζεται εισόδους/εξόδους αυτοκινητοδρόμων (όπως γράφει και προειδοποιεί συνεχώς το σύστημα), ο οδηγός παραδέχτηκε πλήρως το φταίξιμό του και, ευτυχώς, βγήκε αλώβητος από το δυστύχημα παρά την σφοδρή σύγκρουση, οπότε ποιο το σπουδαίο θέμα πάλι;

Που είδες ότι παραδέχτηκε πληρως το φταίξιμο του; Όλα σε malfunction του συστήματος τα έριξε. Το μόνο που είπε είναι οτι δεν εφαρμοζε 100% τους κανόνες του manual ασφαλειας, ώστε ίσως και να μπορούσε να διορθωσει το λάθος του συστήματος.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Εχουμε καμια αναφορα για τα ποσα ατυχηματα μιλαμε σε σχεση με τον στολο που βρισκεται στους δρομους και ποσα χιλιομετρα εχουν διανυσει; Γιατι τοτε εχει νοημα να μιλαμε για κακες επιδοσεις του autopilot.

Ξερετε και κανονικα αυτοκινητα αναφλεγονται χωρις υπαιτιοτητα του οδηγου για παραδειγμα λογω κατασκευαστικου λαθους και ποσες φορες εχουν ανακλυθει μοντελα απο τις "μεγαλες" εταιριες.

Το οτι ακουμε μονο για τα αυτοκινητα της tesla στα media εχει ξεκαθαρη σχεση με το σορταρισμα που δεχεται η εταιρεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...