deligkos Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Το μοντέλο της Tesla ελεγχόταν από τον «αυτόματο πιλότο» όταν προσέκρουσε σε ένα σταθμευμένο πυροσβεστικό στη Γιούτα, σύμφωνα με την αναφορά της ίδιας της εταιρείας προς τις αστυνομικές αρχές, στην οποία ωστόσο αποδίδει την ευθύνη για το ατύχημα στον οδηγό και όχι στο σύστημα οδήγησης. Η επιβεβαίωση ότι απέτυχε η τεχνολογία για την αποφυγή συγκρούσεων με σταθερά αντικείμενα, όταν αυτά βρίσκονται στην πορεία του οχήματος, ήρθε την ίδια ημέρα που η αρμόδια αρχή για τους αυτοκινητόδρομους (US National Highway Traffic Safety Administration, NHTSA) ανακοίνωσε ότι θα αποστείλει ομάδα ειδικών, για να ερευνήσουν το ατύχημα που συνέβη στις 11 Μαΐου στη Γιούτα. Οι αξιωματούχοι της Tesla δήλωσαν στην αστυνομία την προηγούμενη εβδομάδα ότι η οδηγός, που έσπασε τον αστράγαλό της από την πρόσκρουση του Model S, «γύρισε» το όχημα στην αυτόνομη λειτουργία περίπου 80 δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση και δεν είχε τα χέρια της στο τιμόνι. Σύμφωνα με την αστυνομία, τα κρίσιμα δευτερόλεπτα πριν αό το ατύχημα αναζητούσε το τηλέφωνό της. Επίσης, η εταιρεία σημείωσε ότι η χρήση της αυτόνομης οδήγησης δεν έγινε με τον ενδεδειγμένο τρόπο, διότι η οδηγός δεν ήταν σταθερά προσηλωμένη στο δρόμο και χρησιμοποίησε τη λειτουργία αυτή σε δρόμο χωρίς διαχωριστικό και με διασταυρώσεις που ελέγχονται από φανάρια. Επίσης σε δηλώσεις του στον Τύπο, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι το manual των οχημάτων της Tesla προειδοποιεί ότι με τη λειτουργία «cruise control» το όχημα ενδέχεται να μην αναγνωρίσει όλα τα αντικείμενα και, κατά συνέπεια, να μην φρενάρει στην περίπτωση σταθμευμένων οχημάτων. Επίσης, επισημαίνει πως το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος δεν υποκαθιστά την ανάγκη να διατηρούν οι οδηγοί απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Guardian Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Retromaniac Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Στο παλιότερο θέμα για το Tesla, ακόμη τσακώνονται. Αυτό θα πάει μέχρι Χριστούγεννα... 3
Jimmy08 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε Στο παλιότερο θέμα για το Tesla, ακόμη τσακώνονται. Αυτό θα πάει μέχρι Χριστούγεννα... Μα αφού τα αυτόνομα οχήματα είναι έτοιμα για κυκλοφορία στους δρομους...
KilliK Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 α γιαυτο ο KARR χρειαζοταν οδηγο για να εκτελεσε τα σχεδια του; 4 1
gakost Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 13 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε Μα αφού τα αυτόνομα οχήματα είναι έτοιμα για κυκλοφορία στους δρομους... Δεν υπάρχει πλήρως αυτόνομο όχημα που να κυκλοφορεί κανονικά στον δρόμο. Όλα είναι μερικώς αυτόνομα http://autoweek.com/article/autonomous-cars/five-levels-driving-autonomy-autoweek-explains Φτου φτου μακρυά από εμάς τεχνολογία που μας σκοτώνει. Δες πόσα αεροπλάνα που πετάνε στον αυτόματο πιλότο πέφτουν κάθε μέρα, τα τρένα που πολλά είναι αυτόνομα και σκοτώνεται ο κοσμάκης , και τα πλοία που επίσης έχουν αυτόματους πιλότους και βουλιάζουν κάθε τρις και λίγο 3
TopicStrarter Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 32 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε Μα αφού τα αυτόνομα οχήματα είναι έτοιμα για κυκλοφορία στους δρομους... καλά εδώ ειναι η αλήθεια (αν δεν λένε μαμακίες στην Tesla) πως η οδηγός φταίει γιατί όχι μόνο ήταν στα @@ της αλλά δεν εκίνησε το σύστημα όπως πρέπει
george1807 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 8 λεπτά πριν, gakost είπε Δες πόσα αεροπλάνα που πετάνε στον αυτόματο πιλότο πέφτουν κάθε μέρα, τα τρένα που πολλά είναι αυτόνομα και σκοτώνεται ο κοσμάκης , και τα πλοία που επίσης έχουν αυτόματους πιλότους και βουλιάζουν κάθε τρις και λίγο Seems legit...
Whargoul Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, gakost είπε Φτου φτου μακρυά από εμάς τεχνολογία που μας σκοτώνει. Δες πόσα αεροπλάνα που πετάνε στον αυτόματο πιλότο πέφτουν κάθε μέρα, τα τρένα που πολλά είναι αυτόνομα και σκοτώνεται ο κοσμάκης , και τα πλοία που επίσης έχουν αυτόματους πιλότους και βουλιάζουν κάθε τρις και λίγο Επειδή ως γνωστόν τα αεροπλάνα, πλοία, τρένα έχουν να αντιμετωπίσουν την τυχαιότητα και τα εμπόδια των δρόμων Επεξ/σία 23 Μαΐου 2018 από Whargoul 5
topaz Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Τα μόνα σχόλια που διαβάζω πλέον στο net και αφορούν την Tesla, είναι οι αποτυχίες του autopilot. Ας το καταργήσουν τελείως να ησυχάσουν και αυτοί και εμείς (και να ζήσουμε κιόλας).
logistoulis Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, gakost είπε Δεν υπάρχει πλήρως αυτόνομο όχημα που να κυκλοφορεί κανονικά στον δρόμο. Όλα είναι μερικώς αυτόνομα http://autoweek.com/article/autonomous-cars/five-levels-driving-autonomy-autoweek-explains Φτου φτου μακρυά από εμάς τεχνολογία που μας σκοτώνει. Δες πόσα αεροπλάνα που πετάνε στον αυτόματο πιλότο πέφτουν κάθε μέρα, τα τρένα που πολλά είναι αυτόνομα και σκοτώνεται ο κοσμάκης , και τα πλοία που επίσης έχουν αυτόματους πιλότους και βουλιάζουν κάθε τρις και λίγο Ναι είναι ακριβώς το ίδιο πραγμα όλα αυτά που συγκρίνεις Το ξαναπάμε αν είναι να προσέχεις ε τότε καλύτερα να οδηγείς, διαφορετικά είναι πολύ πιο επικίνδυνο Αν δεν μπορούν να βγάλουν κάτι πραγματικά αυτόνομο δεκτό, αλλά ας σταματήσουν να παραμυθιάζουν τη κάθε κουλομαρια που φοβάται να οδηγησει ότι θα την πήγαινε ΑΙ σωφέρ Επεξ/σία 23 Μαΐου 2018 από logistoulis 3
RoUf1An0s Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 2 λεπτά πριν, logistoulis είπε Ναι είναι ακριβώς το ίδιο πραγμα όλα αυτά που συγκρίνεις Ναι, είναι ακριβώς το ίδιο με αυξημένο complexity.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Οποιος νομιζει οτι εντελως αυτοματα αμαξια θα εχουν παραπανω θανατους απο τα εντελως ανθρωπινα που εχουμε τωρα, ε το IQ σου δεν ειναι καν απο ραδικι, ειναι απλα IQ απο λασπη. Δεν θα υπαρχει οδηγος σε λιγα χρονακια (5 με 10 το πολυ) που θα μπορει να ξεπερασει ενα AI σε ασφαλεια στον δρομο, ακομη και τωρα τα μερικα ατυχηματα που εγιναν ειχαν λογο σε διαφορα bugs και απροβλεπτες καταστασεις, οχι σε σχεδιαστικο λαθος, σε λιγα χρονια θα εξαφανιστουν ολα τα λαθη.
Jimmy08 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, gakost είπε Δεν υπάρχει πλήρως αυτόνομο όχημα που να κυκλοφορεί κανονικά στον δρόμο. Όλα είναι μερικώς αυτόνομα http://autoweek.com/article/autonomous-cars/five-levels-driving-autonomy-autoweek-explains Φτου φτου μακρυά από εμάς τεχνολογία που μας σκοτώνει. Δες πόσα αεροπλάνα που πετάνε στον αυτόματο πιλότο πέφτουν κάθε μέρα, τα τρένα που πολλά είναι αυτόνομα και σκοτώνεται ο κοσμάκης , και τα πλοία που επίσης έχουν αυτόματους πιλότους και βουλιάζουν κάθε τρις και λίγο Καμία επαφή με την πραγματικότητα. 11 λεπτά πριν, Kwsths67 είπε Οποιος νομιζει οτι εντελως αυτοματα αμαξια θα εχουν παραπανω θανατους απο τα εντελως ανθρωπινα που εχουμε τωρα, ε το IQ σου δεν ειναι καν απο ραδικι, ειναι απλα IQ απο λασπη. Δεν θα υπαρχει οδηγος σε λιγα χρονακια (5 με 10 το πολυ) που θα μπορει να ξεπερασει ενα AI σε ασφαλεια στον δρομο, ακομη και τωρα τα μερικα ατυχηματα που εγιναν ειχαν λογο σε διαφορα bugs και απροβλεπτες καταστασεις, οχι σε σχεδιαστικο λαθος, σε λιγα χρονια θα εξαφανιστουν ολα τα λαθη. Μίλησες για IQ ε..; Επεξ/σία 23 Μαΐου 2018 από Jimmy08
gnsX Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, KilliK είπε α γιαυτο ο KARR χρειαζοταν οδηγο για να εκτελεσε τα σχεδια του; 1
possiz Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Αλλά λόγια να αγαπιόμαστε. Αφού δεν είναι αυτόματος πιλότος τι επιμένει να το λέει έτσι. Κοροϊδεύει τον κόσμο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα