Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με κάλυψες απόλυτα :D ^^

Ναι, ετσι και αλλιώς δεν ζηταω απόλυτα νούμερα, αλλά κατάταξη. Η ποσοστια διαφορά μεταξύ των, θα μείνει σχετικά σταθερή ανεξάρτητη των συνθηκων.

Εξαλλου εδωσα κλιμάκωση κιβωτίου για τις δυο ταχύτητες, και ποιοτικά το διαφραμμα ροπής-ισχύος. Δεν ήθελα να βγάλουμε αποτέλεσμα για περίπτωση που:

"οδηγάει ο κυρΛακης, 87 κιλά (έφαγε καλο πρωινό), άνεμο μετωπικό στα 22χμ/ώρα κτλ κτλ". Γιατί τότε όταν θα το έλεγα στο φιλαράκι, θα απαντούσε "ναι αλλά αν είχε φάει και ένα τοστ στο δεκατιανό και ο άνεμος ήταν 17χμ/ώρα θα πατούσε μια τετάρτη και με 1500 στροφές/λεπτό θα περνούσε σαν τον άνεμο".

Καταλαβαινεις λοιπόν γιατί δεν ήθελα συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά ένα ΤΥΠΙΚΟ ατμοσφαιρικό, στις ΤΑΔΕ ταχύτητες.

Επεξ/σία από Sheogorath
  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Whargoul είπε

Οι συνθήκες καθώς και η μηχανή του αυτοκινήτου καμιά σχέση δεν έχουν. Μιλά για τον μικρότερο χρόνο στο αντίθετο ρεύμα, δλδ τον τρόπο γρηγορότερης προσπέρασης. Μικρότερο χρόνο έχουμε με τον μεγαλύτερο ρυθμό παραγωγής έργου, και αυτός είναι μέγιστος όταν είμαστε στις στροφές στην οποία η μηχανή παράγει τη μέγιστη ισχύ, και αυτό γίνεται όταν είμαστε στη συγκεκριμένη ταχύτητα που βάζει τις στροφές στην περιοχή αυτή.

Είτε turbo είναι το αυτοκίνητο, είτε καίει κάρβουνο, είτε είμαστε σε ανήφορο ή κατήφορο,  η φυσική παραμένει η ίδια. Όπως ίδιος παραμένει και ο τρόπος που παίζουν με τις στροφές και τις ταχύτητες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό οποιουδήποτε είδους και εποχής. 

Δεν ειχα σκοπο να ξανα γραψω στο θεμα. αλλα η αναλυση σου ειναι περαν καθε φαντασιας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Δεν ειχα σκοπο να ξανα γραψω στο θεμα. αλλα η αναλυση σου ειναι περαν καθε φαντασιας

Είσαι ελεύθερος να μας εξηγήσεις γιατί δεν ισχύει. Έχω εξηγήσει 2 post προηγουμένως τι γίνεται, και φαίνεται και από το διάγραμμα του ΝΤ1G. Προφανώς πρέπει να έχες και στο background του μυαλού σου τον ρόλο των ταχυτήτων και τον πολλαπλασιασμό της ροπής

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω θετικά το έγραψε. Ότι ήταν καλή η ανάλυση.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Νομίζω θετικά το έγραψε. Ότι ήταν καλή η ανάλυση.

Το αμφιβάλλω γιατί σε προηγούμενα post υποστήριζε αυτό.

Αναφορά σε κείμενο

Ανούσια συζήτηση, Υπάρχουν χιλιάδες τύποι αυτοκίνητων και οδηγων, και συνθηκών, αυτοκίνητα με διπλό συμπλέκτη αυτόματα, 7ταχύτατα,  6ταχύτητα, 4τραχυτα, ατμοσφερικα, turbo, turbo + Compressor, ανηφόρες, κατηφόρες, αλλοι οδηγοί στον δρόμο κλπ

Βασικά συγκρίνει διαφορετικές συνθήκες - αυτοκίνητα μεταξύ τους mix, ενώ απλά η μόνη παράμετρος που έχουμε στη συγκεκριμένη απορία είναι το αν θα αλλάξουμε ταχύτητα και πότε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρητικα παντα, την μεγιστη  επιταχυνση την εχεις αναμεσα στην ροπη και ιπποδυναμη.Δηλαδη.Εχεις μεγιστη ροπη στις 4500 και μεγιστη δυναμη στις 6000, απο τις 4500 μεχρι τις 6000σαλ το μοτερ παραγει το καλυτερο εργο.Οσο φευγεις απο τις 4500 τις μεγιστης ροπης, η ροπη μειωνεται, αλλα ανεβαινει η ιπποδυναμη.Στις 6000σαλ κανεις αλλαγη γιατι μετα "βουταει" η ιπποδυναμη.Η ροπη εχει παει πατω προ πολλου.Το μοτερ στροφαρει  μεχρι τον κοφτη, αλλα με μειωμενο εργο.Εαν με τη  αλλαγη σχεσης στην επομενη, το μοτερ πεσει στις 4500, δηλαδη πανω στην μεγιστη ροπη, αυτο εινα το ιδανικο.Το τελειο θα ηταν να υπηρχε  δυνομομετρηση, οπου με το διαγραμμα θα βλεπαμε ολη την καμπυλη.Η τιμες μεγιστης ιπποδυναμης ροπης και η στροφες που παραγονται λενε την μιση αληθεια.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Θεωρητικα παντα, την μεγιστη  επιταχυνση την εχεις αναμεσα στην ροπη και ιπποδυναμη.Δηλαδη.Εχεις μεγιστη ροπη στις 4500 και μεγιστη δυναμη στις 6000, απο τις 4500 μεχρι τις 6000σαλ το μοτερ παραγει το καλυτερο εργο.Οσο φευγεις απο τις 4500 τις μεγιστης ροπης, η ροπη μειωνεται, αλλα ανεβαινει η ιπποδυναμη.Στις 6000σαλ κανεις αλλαγη γιατι μετα "βουταει" η ιπποδυναμη.Η ροπη εχει παει πατω προ πολλου.Το μοτερ στροφαρει  μεχρι τον κοφτη, αλλα με μειωμενο εργο.Εαν με τη  αλλαγη σχεσης στην επομενη, το μοτερ πεσει στις 4500, δηλαδη πανω στην μεγιστη ροπη, αυτο εινα το ιδανικο.Το τελειο θα ηταν να υπηρχε  δυνομομετρηση, οπου με το διαγραμμα θα βλεπαμε ολη την καμπυλη.Η τιμες μεγιστης ιπποδυναμης ροπης και η στροφες που παραγονται λενε την μιση αληθεια.

Σωστό αλλά αυτό είναι η παρατήρηση, όχι η αιτία. Αυτό που θες είναι με την αλλαγή ταχύτητας να πέσεις σε σημείο με ίδια ιπποδύναμη αλλά πριν την κορυφή (όχι κατ ανάγκη στο σημείο μέγιστης ροπής πχ supercharged αυτοκίνητα η ροπή μπορεί να είναι flat σταθερή ή και να συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι σχεδόν το τέλος). Με αυτό τον τρόπο παραμένεις συνεχώς στην περιοχή μέγιστης ισχύς της μηχανής - οπότε παράγεις μέγιστο έργο σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και ταυτόχρονα έχεις σωστό λόγο rpm τροχών - rpm μηχανής από τον πολλαπλασιασμό ροπής στο κιβώτιο, για την συγκεκριμένη ταχύτητα (km/h) που κινείσαι,  με αποτέλεσμα βέλτιστη επιτάχυνση (για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο - κιβώτιο).

Το σημείο μέγιστης ροπής της μηχανής είναι απλά το σημείο που η μηχανή σου έχει την μέγιστη απόδοση, τη μέγιστη ροπή σε μια στροφή της μηχανής που από μόνο του δεν σημαίνει και πολλά στο συνολικό έργο της μηχανής. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν νομιζω οτι όλα αυτά που συζητάτε έχουν την παραμικρή σχέση με την αρχική ερώτηση,ή οποία απευθυνόταν σε οδηγούς 18 χρονων που μόλις πήραν το δίπλωμα οδήγησης. Αλλά εντάξει,αφού δεν βαριεστε,δωστε και άλλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Whargoul είπε

Σωστό αλλά αυτό είναι η παρατήρηση, όχι η αιτία. Αυτό που θες είναι με την αλλαγή ταχύτητας να πέσεις σε σημείο με ίδια ιπποδύναμη αλλά πριν την κορυφή (όχι κατ ανάγκη στο σημείο μέγιστης ροπής πχ supercharged αυτοκίνητα η ροπή μπορεί να είναι flat σταθερή ή και να συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι σχεδόν το τέλος). Με αυτό τον τρόπο παραμένεις συνεχώς στην περιοχή μέγιστης ισχύς της μηχανής - οπότε παράγεις μέγιστο έργο σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και ταυτόχρονα έχεις σωστό λόγο rpm τροχών - rpm μηχανής από τον πολλαπλασιασμό ροπής στο κιβώτιο, για την συγκεκριμένη ταχύτητα (km/h) που κινείσαι,  με αποτέλεσμα βέλτιστη επιτάχυνση (για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο - κιβώτιο).

Το σημείο μέγιστης ροπής της μηχανής είναι απλά το σημείο που η μηχανή σου έχει την μέγιστη απόδοση, τη μέγιστη ροπή σε μια στροφή της μηχανής που από μόνο του δεν σημαίνει και πολλά στο συνολικό έργο της μηχανής. 

Ατμοσφαιρικος κινητηρας με  επιπεδη περιοχη ροπης και ιπποδυναμης δεν υπαρχει.Δηλαδη να βγαζει ιδια αλογα απο 5000σαλ μεχρι 6000.Αυτο μπορουν να το καταφερουν  τα turbo(τουλαχιστον ετσι διαφημιζουν) τελευταιας τεχνολογιας.Γιατι τα παλια ετρωγες κλωτσια οταν τουρπιζαν.

9 ώρες πριν, jmmys είπε

Δεν νομιζω οτι όλα αυτά που συζητάτε έχουν την παραμικρή σχέση με την αρχική ερώτηση,ή οποία απευθυνόταν σε οδηγούς 18 χρονων που μόλις πήραν το δίπλωμα οδήγησης. Αλλά εντάξει,αφού δεν βαριεστε,δωστε και άλλο.

Ετσι οπως υποστηριζεις, ας βρει ο καθενας μετα που αποδιδει καλυτερα ο κινητηρας.Ας κανει ανοιγματα με ενα χρονομετρο καπου με ασφαλεια.Ειναι σαν να ζηταει  καποιος συμβουλες πως να κ@αυλωσει καλυτερα την γκομενα-συντροφο.Η καθε μια εχει διαφορετικα γουστα.Οπως και τα μοτερ.Αλλιως δουλευει ενας 2zz-ge(corolla ts- celica ts)  που λυσαει μετα τις 6200 μεχρι κοφτη 8000+ και αλλιως ενας αργοστροφος χαμηλοροπος που μετα τις 6000 εχει πεθανει.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ.

Είτε 2zz-ge, είτε V8 του 90 της Αμερικής, είτε turbo η ιδέα είναι η ίδια βέβαια. Γύρω από την μέγιστη ισχύ είναι το γρηγορότερο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Whargoul είπε

Η ερώτηση του ήταν συγκεκριμένη και ξεκάθαρη. Όσα ζητάς είναι πλήρως αχρείαστα εάν δεν θες τελικό νούμερο, καθώς σε μια σύγκριση μεταξύ δυο τρόπων, σε ίδιο δρόμο, με ίδιο αυτοκίνητο, ίδιες αρχικές συνθήκες, όλα αυτά θα διαγραφούν μεταξύ τους.

Το μόνο που παίζει ρόλο είναι το εμβαδό (ολοκλήρωμα) της ισχύς συνάρτηση του χρόνου ή αλλιώς διαφορετικά με ποιο τρόπο θα μαζέψω μεγαλύτερη κινητική ενέργεια όσο πιο γρήγορα από το σύστημά μου, ή αλλιώς πως θα έχω μέγιστη επιτάχυνση. Και αφού μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιο final drive, ίδιο κιβώτιο, ίδιες σχέσεις κλπ, το μόνο που παίζει ρόλο είναι πόσο κοντά μπορείς να μείνεις στις στροφές μέγιστης ισχύς της μηχανής.  

a=F/m,  F∝P. 

P↑, F↑, a↑, Δt↓     THE END.

Αγαπητέ φίλε, όπως έγραψα, όλα αυτά που ζητάω θα μας έδιναν νούμερα... Και βασικά ξέχασα και μερικά ακόμη σημαντικά πράγματα (όχι το τοστ). Τώρα για αυτό που λες εσύ, είπαμε, αν δεν έχεις διάγραμμα απόδοσης, είναι σαν να μιλάς στον αέρα. Στον αέρα απάντησα και εγώ, αλλά τι αξία έχει η απάντησή μου? Αυτό είπα. Όλοι μπορούμε να πούμε τι γίνεται σε γενικές γραμμές, αλλά δεν υπάρχουν τυπικά σε αυτά τα θέματα. Τι πάει να πει "τυπικός 1500αρης?". Επίσης τι πάει να πει ίδιο final drive ίδιο κιβώτιο αν δεν ξέρουμε ποια είναι και τις σχέσεις τους? Εγώ μπορεί σε ένα "τυπικό" όπως νομίζεις εσύ κιβώτιο να κάνω rev match και να πάω κόφτη σε 1 δευτερόλεπτο και να χάσω τελικά χρόνο λόγο άμεσης αλλαγής. Δεν το ξέρουμε με τα στοιχεία που δόθηκαν. Ακόμη λοιπόν και αν τα αφήσουμε όλα στην άκρη, το διάγραμμα απόδοσης του κινητήρα και το gearbox ratio θα πρέπει να τα γνωρίζουμε. Ειδάλλως πως σχετίζονται οι σχέσεις με την τελική επιτάχυνση? Δεν σχετίζονται πολύ απλά

Επεξ/σία από Rzarector
Δημοσ.
2 ώρες πριν, toyo73 είπε

Ατμοσφαιρικος κινητηρας με  επιπεδη περιοχη ροπης και ιπποδυναμης δεν υπαρχει.Δηλαδη να βγαζει ιδια αλογα απο 5000σαλ μεχρι 6000.Αυτο μπορουν να το καταφερουν  τα turbo(τουλαχιστον ετσι διαφημιζουν) τελευταιας τεχνολογιας.Γιατι τα παλια ετρωγες κλωτσια οταν τουρπιζαν.

Έγραψε παράδειγμα τα supercharged για να σου δείξω ότι δεν είναι το βέλτιστο να πέσεις στο peak της ροπής καθώς το peak μπορεί κάλλιστα να βρίσκεται προς το τέλος του φάσματος. 

 

1 ώρα πριν, Rzarector είπε

Αγαπητέ φίλε, όπως έγραψα, όλα αυτά που ζητάω θα μας έδιναν νούμερα... Και βασικά ξέχασα και μερικά ακόμη σημαντικά πράγματα (όχι το τοστ). Τώρα για αυτό που λες εσύ, είπαμε, αν δεν έχεις διάγραμμα απόδοσης, είναι σαν να μιλάς στον αέρα. Στον αέρα απάντησα και εγώ, αλλά τι αξία έχει η απάντησή μου? Αυτό είπα. Όλοι μπορούμε να πούμε τι γίνεται σε γενικές γραμμές, αλλά δεν υπάρχουν τυπικά σε αυτά τα θέματα. Τι πάει να πει "τυπικός 1500αρης?". Επίσης τι πάει να πει ίδιο final drive ίδιο κιβώτιο αν δεν ξέρουμε ποια είναι και τις σχέσεις τους? Εγώ μπορεί σε ένα "τυπικό" όπως νομίζεις εσύ κιβώτιο να κάνω rev match και να πάω κόφτη σε 1 δευτερόλεπτο και να χάσω τελικά χρόνο λόγο άμεσης αλλαγής. Δεν το ξέρουμε με τα στοιχεία που δόθηκαν. Ακόμη λοιπόν και αν τα αφήσουμε όλα στην άκρη, το διάγραμμα απόδοσης του κινητήρα και το gearbox ratio θα πρέπει να τα γνωρίζουμε. Ειδάλλως πως σχετίζονται οι σχέσεις με την τελική επιτάχυνση? Δεν σχετίζονται πολύ απλά

Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις την ερώτηση. Δεν μιλάμε για το πως θα βελτιστοποιήσουμε τις σχέσεις στο κιβώτιο. Αυτό το έκανε ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. ούτε πως θα κάνουμε το τέλειο 400ρι αν και την ίδια μέθοδο έχουν. 

Τυπικός 1500 ενοεί ένα αυτοκίνητο που υπάρχει στο δρόμο με όχι αγωνιστικές προδιαγραφές Το ίδιο λειτουργούν όλα. Από τα smart μέχρι στημένα Skyline . Αν από rev match πας κόφτη σε 1 δευτερόλεπτο, πάλι αυτό είναι το βέλτιστο, (που σε μεγάλες ταχύτητες δεν συμβαίνει αυτό εκτός εάν τα έκανε σκ@τ@ ο κατασκευαστής).   Εσύ ξεκινάς με 2α επειδή η 1η γεμίζει σε 0.5 δευτερόλεπτο αν το σανιδώσεις? Από 1η πάς σε 3η αντί 2α επειδή θα κρατήσει περισσότερο? Αν το κάνεις αυτό τότε είναι προφανές γιατί περιπλέκεις τα πράγματα και δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τι ρωτά ο Sheogorath.

Η ερώτηση ήταν απλή.  Όταν κινούμαστε χαλαρά και θέλουμε να προσπεράσουμε, κατεβάζουμε ταχύτητα ή απλά το σανιδώνουμε με αυτή που έχουμε?

Ότι αυτοκίνητο και να έχεις, ότι διάγραμμα και να έχει αυτό η απάντηση είναι μία. ΠΑΝΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΙΣΧΥΣ. Το που βρίσκεται η περιοχή αυτή εξαρτάται από πολλά πράγματα, αλλά σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα βρίσκεται προς το τέλος των στροφών του, οπότε αν δεν έχει μηχανικό πρόβλημα το αυτοκίνητο, ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΕΥΑΖΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Υπάρχει λόγος που βάλαν τόσες ταχύτητες που αλληλοεπικαλύπτονται οι κατασκευαστές. Αλλιώς θα βάζαν 3 που Θα συμπλήρωνε η μια την άλλη.

Τα ζητούμενα σου με gear ratio είναι ανούσια πάλι. Όλα τα gearbox δρόμου στήνονται με την ίδια λογική, γι αυτό και οι ταχύτητες ακολουθούν μια σειρά, και δεν είναι του κουτουρού. Τα gear ratio είναι μόνο για τελικά νούμερα, αν θες να υπολογίσεις.

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Έγραψε παράδειγμα τα supercharged για να σου δείξω ότι δεν είναι το βέλτιστο να πέσεις στο peak της ροπής καθώς το peak μπορεί κάλλιστα να βρίσκεται προς το τέλος του φάσματος. 

Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις την ερώτηση. Δεν μιλάμε για το πως θα βελτιστοποιήσουμε τις σχέσεις στο κιβώτιο. Αυτό το έκανε ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. ούτε πως θα κάνουμε το τέλειο 400ρι αν και την ίδια μέθοδο έχουν. 

Τυπικός 1500 ενοεί ένα αυτοκίνητο που υπάρχει στο δρόμο με όχι αγωνιστικές προδιαγραφές Το ίδιο λειτουργούν όλα. Από τα smart μέχρι στημένα Skyline . Αν από rev match πας κόφτη σε 1 δευτερόλεπτο, πάλι αυτό είναι το βέλτιστο, (που σε μεγάλες ταχύτητες δεν συμβαίνει αυτό εκτός εάν τα έκανε σκ@τ@ ο κατασκευαστής).   Εσύ ξεκινάς με 2α επειδή η 1η γεμίζει σε 0.5 δευτερόλεπτο αν το σανιδώσεις? Από 1η πάς σε 3η αντί 2α επειδή θα κρατήσει περισσότερο? Αν το κάνεις αυτό τότε είναι προφανές γιατί περιπλέκεις τα πράγματα και δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τι ρωτά ο Sheogorath.

Η ερώτηση ήταν απλή.  Όταν κινούμαστε χαλαρά και θέλουμε να προσπεράσουμε, κατεβάζουμε ταχύτητα ή απλά το σανιδώνουμε με αυτή που έχουμε?

Ότι αυτοκίνητο και να έχεις, ότι διάγραμμα και να έχει αυτό η απάντηση είναι μία. ΠΑΝΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΙΣΧΥΣ. Το που βρίσκεται η περιοχή αυτή εξαρτάται από πολλά πράγματα, αλλά σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα βρίσκεται προς το τέλος των στροφών του, οπότε αν δεν έχει μηχανικό πρόβλημα το αυτοκίνητο, ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΕΥΑΖΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Υπάρχει λόγος που βάλαν τόσες ταχύτητες που αλληλοεπικαλύπτονται οι κατασκευαστές. Αλλιώς θα βάζαν 3 που Θα συμπλήρωνε η μια την άλλη.

Τα ζητούμενα σου με gear ratio είναι ανούσια πάλι. Όλα τα gearbox δρόμου στήνονται με την ίδια λογική, γι αυτό και οι ταχύτητες ακολουθούν μια σειρά, και δεν είναι του κουτουρού. Τα gear ratio είναι μόνο για τελικά νούμερα, αν θες να υπολογίσεις.

Όλα αυτά που ξαναγράφεις τα καταλαβαίνω και συμφωνώ σε γενικές γραμμές. Αυτό που γράφω εγώ δεν καταλαβαίνεις, και το εξήγησα πολλάκις με διάφορα παραδείγματα αλλά φαίνεται ότι απέτυχα. Μπορώ εδώ να σας γράψω ένα παράδειγμα δύο πραγματικών αυτοκινήτων όπου η επιλογή της 3ης έναντι της επιλογής της 2ας σε 3η θα ήταν καλύτερη. Μετά μπορώ να σας γράψω ένα άλλο παράδειγμα δύο πραγματικών αυτοκινήτων όπου η επιλογή της 2ας σε 3η θα ήταν καλύτερη. Και στα δύο παραδείγματα μπορώ να χρησιμοποιήσω "τυπικά" αυτοκίνητα, όχι κάτι ειδικών προδιαγραφών. Ίσως έτσι καταλάβετε τι λέω. Όταν έχω τον χρόνο, θα παραθέσω τα παραπάνω παραδείγματα προς προβληματισμό, αφού δεν καταλαβαίνετε αλλιώς 😛

Δημοσ.

Βάζεις sport mode  και πατάς γρήγορα τέρμα  γκάζι. Ο Άγιος κομπιουτορας τα κάνει μόνος του. Σε λίγα χρόνια όλα έτσι θα είναι 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...