Προς το περιεχόμενο

Βέλτιστος τρόπος προσπέρασης


Sheogorath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί, σε ποιο σύγχρονο δεν κάνει kickdown;

Για την προσπέραση, το σωστό είναι να γίνει κατέβασμα πριν ξεκινήσει ο ελιγμός, αφήνοντας και λίγη απόσταση από το αυτοκίνητο που θες να προσπεράσεις, για να έχεις χώρο να επιταχύνεις πριν βγεις αριστερά, ώστε βγαίνοντας για την προσπέραση να έχεις ήδη μεγαλύτερη ταχύτητα από το προπορευόμενο όχημα. Για την σχέση στο κιβώτιο παίζει ρόλο ο συνδυασμός μοτέρ-κιβωτίου (κλιμάκωση) οπότε δεν υπάρχει αυστηρός κανόνας, το σίγουρο είναι ότι θες να είσαι με την σωστή σχέση για την μέγιστη επιτάχυνση για το διάστημα που είσαι παράλληλα με το άλλο όχημα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις kickdown και ορμας,θα σας αναφερω ομως μια εμπειρια μου με kickdown

Aνακαλυψα με παραλολιγον οδυνηρο τροπο γιατι απαγορευονται οι προσπερασεις στους επαρχιακους δρομους (1 λωριδα ανα κατευθυνση)

Γιατι οταν πατησα τερμα το γκαζι για να προσπερασω και βγηκα, kai ειδα οτι δεν ειναι απολυτως ασφαλες να περασω και πηγα να ξαναμπω δεξια,φευ,το γκαζι ειχε κολλησει στο πατωμα!

Φρενα αβερτα,και εβαλα νεκρα (χειροκινητο γαρ),ετσι εκανα στο πλαι και σωθηκα

Με αυτοματο κιβωτιο; Δεν νομιζω οτι θα εγραφα τωρα.

Το αυτοκινητο μου ηταν BMW 3 περιπου 8 ετων σε αψογη κατασταση κατα τα αλλα 

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε αυτοματο μπορεις να βαλεις εν κινσει νεκρα και να κανεις οτι θελεις .Το οτι κολλησε το γκαζι  αν και ακραιο μπορει να συμβει ανεξαρτητα απο το κιβωτιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι απλα στο αυτοματο δεν ασχολεισαι με τον λεβιε οταν εισαι σε κινηση και θα χρειαστει μεγαλυτερος χρονος για να αντιδρασεις,χρονος υπερπολυτιμος σε τετοιες καταστασεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν είμαι γνώστης από μηχανολογικά κλπ θέλω να ρωτήσω...

Αν πας με 3η και 2400 στροφές και πατήσεις τερμα το γκαζι θα μπορέσεις να κανεις ανετα την προσπέραση; Και ρωτάω γιατί το δικό μου με το ηλεκτρικό γκάζι δίνει μετά τις 3500 στροφές περιπου. Μεχρι εκεί επιταγχύνει αργά σχετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, ladakis είπε

Προσπερνώντας με κατω απο 1800, ερκοντίσιο, φορτωμένος, ανηφορικο και ενδεχομενη ακουσία ή ηθελημενη μαλακια του προπορευομενου οδηγου, το μόνο πραγμα που κλεινεις σιγουρα, ειναι... σπιτια

Γι'αυτο πρέπει να ξέρεις καλά και το αυτοκίνητό σου. Για πολλά αυτοκινητα δεν ενοχλεί ούτε το a/c, ούτε η ανηφόρα κ.λ.π.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Κάνεις αυτό που ζητάει ο δρόμος και το αυτοκίνητο

Δεν υπάρχουν τέτοιοι κανόνες.

Νομιζω η πιο σωστη θεωρηση... Με 1.2 8v και ειδικα σε μη κατηφορικο δρομο προφανως και θα κατεβασω ταχυτητα (μπορει και απο 5η->3η) για να προσπερασω γρηγορα σε αντιθεση με ενα τουρμπο στο οποιο μπορω απλα να βυθισω το ποδι στο γκαζι, να "φουσκωσει η τουρμπινα" και να προσπερασω. Ακομα και με ενα τυπικο 1.600αρι ή και 1.800αρι ατμο. αμαξι ισως χρειαστει να κατεβασω ταχυτητα. Γενικα, ειναι και ο δρομος αλλα κυριως το αμαξι. Καθε αμαξι εχει αλλες απαιτησεις σε αυτο το κομματι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν με απατά η μνήμη μου σε αυτόματο φίλου αν πατούσε απότομα τέρμα το γκάζι το αυτοκίνητο κατέβαζε ταχύτητα και δεν άλλαζε μέχρι να φτάσει στις 6000 στροφές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@GiorgiosM. Αυτό ακριβώς είναι το kickdown :P Σε πιο παλιά κιβώτια όπως το δικό μου (που πρωτοκυκλοφόρησε το '88), το kickdown ήθελε υποχρεωτικά το γκάζι στο πάτωμα, στα πιο καινούρια κιβώτια που υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος και 14325 αισθητήρες, μπορούν να κάνουν kickdown όταν δουν διαφορά μεταξύ θέσης γκαζιού και επιτάχυνσης ή να καταλάβουν ότι πάτησες απότομα το γκάζι, ακόμα κι αν δεν τερματίσεις το πεντάλ.

@Sheogorath Γύρισε σε Light theme, έχει φτιαχτεί το θέμα με τις παραθέσεις εκεί, στο Dark δεν δουλεύει.

Επεξ/σία από Zaknafein
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

@GiorgiosM. Αυτό ακριβώς είναι το kickdown :P Σε πιο παλιά κιβώτια όπως το δικό μου (που πρωτοκυκλοφόρησε το '88), το kickdown ήθελε υποχρεωτικά το γκάζι στο πάτωμα, στα πιο καινούρια κιβώτια που υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος και 14325 αισθητήρες, μπορούν να κάνουν kickdown όταν δουν διαφορά μεταξύ θέσης γκαζιού και επιτάχυνσης ή να καταλάβουν ότι πάτησες απότομα το γκάζι, ακόμα κι αν δεν τερματίσεις το πεντάλ.

@Sheogorath Γύρισε σε Light theme, έχει φτιαχτεί το θέμα με τις παραθέσεις εκεί, στο Dark δεν δουλεύει.

Δούλεψε, αλλά μάτωσαν τα μάτια μου απο το φως :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Zaknafein είπε

@Sheogorath

Ποιος είπε ότι δεν κάνουν kickdown τα αυτόματα; Έχουν διακόπτη γι'αυτό στο γκάζι, εδώ και δεκαετίες.

Όπως τα λέει ο φίλος. Οδηγω αυτόματα εδώ και χρόνια, όλα έχουν kick down!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...