Zaknafein Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Γιατί, σε ποιο σύγχρονο δεν κάνει kickdown; Για την προσπέραση, το σωστό είναι να γίνει κατέβασμα πριν ξεκινήσει ο ελιγμός, αφήνοντας και λίγη απόσταση από το αυτοκίνητο που θες να προσπεράσεις, για να έχεις χώρο να επιταχύνεις πριν βγεις αριστερά, ώστε βγαίνοντας για την προσπέραση να έχεις ήδη μεγαλύτερη ταχύτητα από το προπορευόμενο όχημα. Για την σχέση στο κιβώτιο παίζει ρόλο ο συνδυασμός μοτέρ-κιβωτίου (κλιμάκωση) οπότε δεν υπάρχει αυστηρός κανόνας, το σίγουρο είναι ότι θες να είσαι με την σωστή σχέση για την μέγιστη επιτάχυνση για το διάστημα που είσαι παράλληλα με το άλλο όχημα. 5
Racerr Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 αν ειναι κατω απο 1800 κλεινεις και το Α/C ειδικα αν εισαι φορτωμενος και σε ανηφορικο
vagos789 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Κανεις kickdown και ορμας,θα σας αναφερω ομως μια εμπειρια μου με kickdown Aνακαλυψα με παραλολιγον οδυνηρο τροπο γιατι απαγορευονται οι προσπερασεις στους επαρχιακους δρομους (1 λωριδα ανα κατευθυνση) Γιατι οταν πατησα τερμα το γκαζι για να προσπερασω και βγηκα, kai ειδα οτι δεν ειναι απολυτως ασφαλες να περασω και πηγα να ξαναμπω δεξια,φευ,το γκαζι ειχε κολλησει στο πατωμα! Φρενα αβερτα,και εβαλα νεκρα (χειροκινητο γαρ),ετσι εκανα στο πλαι και σωθηκα Με αυτοματο κιβωτιο; Δεν νομιζω οτι θα εγραφα τωρα. Το αυτοκινητο μου ηταν BMW 3 περιπου 8 ετων σε αψογη κατασταση κατα τα αλλα 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Και σε αυτοματο μπορεις να βαλεις εν κινσει νεκρα και να κανεις οτι θελεις .Το οτι κολλησε το γκαζι αν και ακραιο μπορει να συμβει ανεξαρτητα απο το κιβωτιο. 1
vagos789 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 ναι απλα στο αυτοματο δεν ασχολεισαι με τον λεβιε οταν εισαι σε κινηση και θα χρειαστει μεγαλυτερος χρονος για να αντιδρασεις,χρονος υπερπολυτιμος σε τετοιες καταστασεις 1
fingolfingr Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Αν και δεν είμαι γνώστης από μηχανολογικά κλπ θέλω να ρωτήσω... Αν πας με 3η και 2400 στροφές και πατήσεις τερμα το γκαζι θα μπορέσεις να κανεις ανετα την προσπέραση; Και ρωτάω γιατί το δικό μου με το ηλεκτρικό γκάζι δίνει μετά τις 3500 στροφές περιπου. Μεχρι εκεί επιταγχύνει αργά σχετικά.
Stamer Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 20 λεπτά πριν, ladakis είπε Προσπερνώντας με κατω απο 1800, ερκοντίσιο, φορτωμένος, ανηφορικο και ενδεχομενη ακουσία ή ηθελημενη μαλακια του προπορευομενου οδηγου, το μόνο πραγμα που κλεινεις σιγουρα, ειναι... σπιτια Γι'αυτο πρέπει να ξέρεις καλά και το αυτοκίνητό σου. Για πολλά αυτοκινητα δεν ενοχλεί ούτε το a/c, ούτε η ανηφόρα κ.λ.π. 1
bugsbunnie Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Παίρνεις ενα αυτοκινητάκι με V8 και δεν σε απασχολούν αυτά και γλυτώνεις τις πολλές σκέψεις!
JimasGR Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 18 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Κάνεις αυτό που ζητάει ο δρόμος και το αυτοκίνητο Δεν υπάρχουν τέτοιοι κανόνες. Νομιζω η πιο σωστη θεωρηση... Με 1.2 8v και ειδικα σε μη κατηφορικο δρομο προφανως και θα κατεβασω ταχυτητα (μπορει και απο 5η->3η) για να προσπερασω γρηγορα σε αντιθεση με ενα τουρμπο στο οποιο μπορω απλα να βυθισω το ποδι στο γκαζι, να "φουσκωσει η τουρμπινα" και να προσπερασω. Ακομα και με ενα τυπικο 1.600αρι ή και 1.800αρι ατμο. αμαξι ισως χρειαστει να κατεβασω ταχυτητα. Γενικα, ειναι και ο δρομος αλλα κυριως το αμαξι. Καθε αμαξι εχει αλλες απαιτησεις σε αυτο το κομματι. 1
GiorgiosM. Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Αν δεν με απατά η μνήμη μου σε αυτόματο φίλου αν πατούσε απότομα τέρμα το γκάζι το αυτοκίνητο κατέβαζε ταχύτητα και δεν άλλαζε μέχρι να φτάσει στις 6000 στροφές 1
Zaknafein Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) @GiorgiosM. Αυτό ακριβώς είναι το kickdown Σε πιο παλιά κιβώτια όπως το δικό μου (που πρωτοκυκλοφόρησε το '88), το kickdown ήθελε υποχρεωτικά το γκάζι στο πάτωμα, στα πιο καινούρια κιβώτια που υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος και 14325 αισθητήρες, μπορούν να κάνουν kickdown όταν δουν διαφορά μεταξύ θέσης γκαζιού και επιτάχυνσης ή να καταλάβουν ότι πάτησες απότομα το γκάζι, ακόμα κι αν δεν τερματίσεις το πεντάλ. @Sheogorath Γύρισε σε Light theme, έχει φτιαχτεί το θέμα με τις παραθέσεις εκεί, στο Dark δεν δουλεύει. Επεξ/σία 24 Μαΐου 2018 από Zaknafein 1
Sheogorath Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 13 λεπτά πριν, Zaknafein είπε @GiorgiosM. Αυτό ακριβώς είναι το kickdown Σε πιο παλιά κιβώτια όπως το δικό μου (που πρωτοκυκλοφόρησε το '88), το kickdown ήθελε υποχρεωτικά το γκάζι στο πάτωμα, στα πιο καινούρια κιβώτια που υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος και 14325 αισθητήρες, μπορούν να κάνουν kickdown όταν δουν διαφορά μεταξύ θέσης γκαζιού και επιτάχυνσης ή να καταλάβουν ότι πάτησες απότομα το γκάζι, ακόμα κι αν δεν τερματίσεις το πεντάλ. @Sheogorath Γύρισε σε Light theme, έχει φτιαχτεί το θέμα με τις παραθέσεις εκεί, στο Dark δεν δουλεύει. Δούλεψε, αλλά μάτωσαν τα μάτια μου απο το φως
desertman Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 8 ώρες πριν, Zaknafein είπε @Sheogorath Ποιος είπε ότι δεν κάνουν kickdown τα αυτόματα; Έχουν διακόπτη γι'αυτό στο γκάζι, εδώ και δεκαετίες. Όπως τα λέει ο φίλος. Οδηγω αυτόματα εδώ και χρόνια, όλα έχουν kick down!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα