Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 5/22/2018 στις 1:21 ΜΜ, anax111 είπε

Μιλάμε λοιπόν για τούνελ 2 μιλίων δηλαδή 4,3 χλμ περίπου, προφανώς υπόγειο προκειμένου να μειωθούν οι διαρροές-εισροές αερίων, στεγανή σήραγγα με ίδιο μήκος με μεγάλες μηχανικές αντοχές που θα λειτουργεί σε περιβάλλον είτε κενού αέρος είτε ελεγχόμενης πίεσης, συρμούς των 16 ατόμων που θα λειτουργούν με υποστήριξη ζωής και στεγανότητας παρόμοιας των διαστημοπλοίων δεδομένου ότι η σήραγγα θα βρίσκεται σε κενό αέρος είτε υπό πίεση κάποιου προωθητικού αερίου, συστήματα ασφάλειας και ελέγχου για όλα αυτά, μηχανοστάσια ρύθμισης πιέσεως και κενού για την σύραγγα, τερματικούς σταθμούς και εγκαταστάσεις συντήρησης και ένα σωρό άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ. Το ελάχιστο κόστος διάνοιξης σύραγγας είναι σήμερα 50 εκ. ευρώ το χιλιόμετρο και μάλιστα σε εύκολο υπέδαφος. Στην Αθήνα κόστισε κάπου 150 εκ. ευρώ το χιλιόμετρο του μετρό, μόνο διάνοιξη και μπετά. Δηλαδή μόνο η διάνοιξη του τούνελ θα κοστίσει 215 εκατομμύρια ευρώ με τους πλέον αισιόδοξους υπολογισμούς. Τα υπόλοιπα δεν μπαίνω καν στον κόπο να τα υπολογίσω.

Και η επένδυση αυτή θα αποσβεστεί από συρμούς των 16 ατόμων που θα πληρώνουν 1 δολάριο εισιτήριο!  Θέλω τον λογιστή του Μασκ να μου κάνει την φορολογική δήλωση!  Ο άνθρωπος πρέπει να είναι Ο ΜΑΓΟΣ των αριθμών! 

Όχι δεν μιλάμε για τίποτα τέτοιο.

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Δεν είπα κάτι προσωπικό σε σένα. Αντιθέτως είπα ότι ηλίθιος είναι αυτός που δεν αλλάζει γνώμη ακόμη και με ξεκάθαρες αποδείξεις. Εσύ είπες ότι δεν έχει πρόβλημα να αλλάξεις με τις αποδείξεις άρα προφανώς δεν είσαι ηλίθιος. Φυσικά μπορείς να απαιτείς να αποδεικνύεται το κάθε τι, αλλά όχι μόνο αυτό που αντιτίθεται στην Α ή Β άποψη μόνο. Αυτό είναι ο ορισμός του Biased. Βάζω μια γνώμη πάνω από τις άλλες.  Θα μπορούσες να πεις ότι δεν θεωρείς τις συγκεκριμένες μηνύσεις σημαντικές. Όχι ότι χρειάζεσαι αποδείξεις.

ε??

 

Αναφορά σε κείμενο

Ε ναι λοιπόν, του αναγνωρίζω τις πομπώδεις δηλώσεις που κάνει μέσω Twitter.

Αυτό.

Συνδημιουργός ενός κολοσσού online πληρωμών. Δισεκατομμυριούχος. Δημιούργησε διαστημική εταιρία από το μηδέν. Η οποία μόλις εκτόξευσε επιτυχημένα τον ισχυρότερο διαστημικό πύραυλο στον πλανήτη με μεγάλη απόσταση από τον δεύτερο. Έφερε, κυριολεκτικά, τα πάνω κάτω στη διαστημική βιομηχανία με την ανακυκλώσιμη τεχνολογία ρίχνοντας κατά πολύ το κόστος του διαστήματος. Δημιούργησε δική του αυτοκινητοβιομηχανία από το μηδέν, και κόντρα στο κατεστημένο τόλμησε να επικεντρωθεί αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κάτι που απλά φαινόταν αδιανόητο. Και όμως κατάφερε να στρέψει την προσοχή ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της καθιερωμένης αυτοκινητοβιομηχανίας η οποία πλεον ακολουθεί και αυτή στο ίδιο μονοπάτι. Το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό και ο Musk έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για το γεγονός ότι το μέλλον αυτό δεν είναι καθόλου μακρινό. Έχει αποδεδειγμένα επιτυχημένα οράματα. Και αυτό του δίνει το δικαίωμα να κάνει πομπώδεις βαρύγδουπες δηλώσεις στο twitter και αλλού, και πολλοί να τις πέρνουν σοβαρά. Να το πώ για τρίτη φορά, μαζί με την όποια κριτική, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε τί έχει πετύχει.

Το αν το hyperloop έχει κάποιο μέλλον δε το γνωρίζω γιατί υπάρχουν ελάχιστα στοιχεία, η εταιρία είναι ακόμα σε βρεφικό στάδιο. Θα πρέπει να περιμένουμε χρόνια για να δούμε αν είναι λόγια του αέρα ή κάτι απτό. Η Tesla αντιμετωπίζει προβλήματα με την παραγωγή και τα περιθώρια κέρδους ανά όχημα, και είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς θα τα πάει. Όπως και να 'χει, για μένα πέτυχε ήδη το σκοπό της ακόμα και αν τελικά χρεωκοπήσει. Η SpaceX φαίνεται να τα πάει μια χαρά για αυτό δεν την αναφέρουν οι haters. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

- Συνδημιουργός ενός κολοσσού online πληρωμών

Στην Paypal μπήκε δύο χρόνια μετά την ίδρυση της, τον έδιωξαν ενώ ήταν διακοπές γιατι οι επιλογές του ως CEO ήταν καταστροφικές για την εταιρία

- Δημιούργησε διαστημική εταιρία από το μηδέν. Η οποία μόλις εκτόξευσε επιτυχημένα τον ισχυρότερο διαστημικό πύραυλο στον πλανήτη με μεγάλη απόσταση από τον δεύτερο. Έφερε, κυριολεκτικά, τα πάνω κάτω στη διαστημική βιομηχανία με την ανακυκλώσιμη τεχνολογία ρίχνοντας κατά πολύ το κόστος του διαστήματος.

Ο Falcon Heavy δέν είναι ο ισχυρότερος πύραυλος. Η επαναχρησιμοποίηση όπως όλα δείχνουν είναι απλά ένα gimmic που δέν μειώνει τα κόστη. Οι πύραυλοι φαίνονται κάτι το εντυπωσιακό, όμως μήν ξεχνάμε οτι έστειλαν ανθρώπους στο φεγγάρι με την πρωτόγονη τεχνολογια του 1960. Η βασική δυσκολία στη διαστημική τεχνολογία είναι τα λεφτά.

- Δημιούργησε δική του αυτοκινητοβιομηχανία από το μηδέν, και κόντρα στο κατεστημένο τόλμησε να επικεντρωθεί αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κάτι που απλά φαινόταν αδιανόητο.

Την Tesla όπως και την Paypal την βρήκε έτοιμη, δέν την ίδρυσε.

Το να βάλεις μπαταρίες σε ένα αυτοκίνητο δέν είναι κάποια επαναστατική ιδέα (υπάρχει απο το 1880) και ο λόγος που οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες δέν το κάνουν είναι γιατι εκτός απο πανάκριβες είναι και αναλώσιμες.

Επίσης το να αντικαταστήσεις όλους τους διακόπτες με ένα μεγάλο ipad στη μέση του ταμπλώ, μπορεί να εντυπωσιάζει τους millenials αλλά είναι εφιάλτης απο άποψη χρηστικότητας και γι αυτό δέν υπάρχει άλλος κατασκευαστής που να έχει κάνει κάτι τέτοιο.

Χωρίς υπερβολή, δέν υπάρχει τίποτα το πρωτοποριακό σχετικά με την Tesla και όλες τις υπόλοιπες εταιρίες του Musk.

Όπως η Theranos έπιασε "κότσους" τόσους γνωστούς πολιτικούς, επενδυτές και media, έτσι και εδώ, απλά σε πιό μεγάλη κλίμακα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ίδρυσε την X.com η οποία συνενωθηκε μαζί με ανταγωνιστική εταιρία και έγινε PayPal. Άρα είναι συνιδρυτής. Τον έδιωξαν από CEO αλλά παρέμεινε board member. 

 

Ο Falcon heavy είναι ο Ισχυρότερος πύραυλος στον πλανήτη τη στιγμή που μιλάμε, με διαφορά 

Αναφορά σε κείμενο

Falcon Heavy has the highest payload capacity of any currently operational launch vehicle 

https://en.wikipedia.org/wiki/Falcon_Heavy

Και εδώ ρίξε μια ανάγνωση

https://en.wikipedia.org/wiki/SpaceX#Achievements

Την Tesla όντως δε τη δημιούργησε από το μηδέν, αλλά ανέλαβε τα ηνία από νωρίς. Το ότι η ιδέα της μπαταρίας σε αυτοκίνητο εμφανίστηκε 130 χρόνια πριν πάει να πει κάτι; Ο Ιούλιος Βερν έγραψε για ταξίδι στο φεγγάρι πολλές δεκαετίες πριν τον Saturn 5, οπότε ο Saturn 5 δεν ήταν κάτι σπουδαίο; 

Από ότι βλέπω ανακατεύω τον εαυτό μου σε ποδοσφαιρικού επιπέδου αντιπαράθεση. Όταν διαβάζω οτι ο Musk δεν εχει κάνει απολύτως τίποτα, ή ότι η επαναχρησιμιμοποίηση του Falcon είναι gimmick έφτασε η ώρα να αποχωρήσω.. Δεν έχω ώρα να συζητάω π   ριές. Δεν είμαι δικηγόρος του Musk, δε με ενδιαφέρει να τον υπερασπιστώ, πόσο μάλλον όταν μου παρουσιάζονται επιχειρήματα που μου βγάζουν τα μάτια. 

Επεξ/σία από Skylined
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Skylined είπε

Ίδρυσε την X.com η οποία συνενωθηκε μαζί με ανταγωνιστική εταιρία και έγινε PayPal. Άρα είναι συνιδρυτής. Τον έδιωξαν από CEO αλλά παρέμεινε board member. 

Ο Falcon heavy είναι ο Ισχυρότερος πύραυλος στον πλανήτη τη στιγμή που μιλάμε, με διαφορά 

https://en.wikipedia.org/wiki/Falcon_Heavy

Και εδώ ρίξε μια ανάγνωση

https://en.wikipedia.org/wiki/SpaceX#Achievements

Την Tesla όντως δε τη δημιούργησε από το μηδέν, αλλά ανέλαβε τα ηνία από νωρίς. Το ότι η ιδέα της μπαταρίας σε αυτοκίνητο εμφανίστηκε 130 χρόνια πριν πάει να πει κάτι; Ο Ιούλιος Βερν έγραψε για ταξίδι στο φεγγάρι πολλές δεκαετίες πριν τον Saturn 5, οπότε ο Saturn 5 δεν ήταν κάτι σπουδαίο; 

Από ότι βλέπω ανακατεύω τον εαυτό μου σε ποδοσφαιρικού επιπέδου αντιπαράθεση. Όταν διαβάζω οτι ο Musk δεν εχει κάνει απολύτως τίποτα, ή ότι η επαναχρησιμιμοποίηση του Falcon είναι gimmick έφτασε η ώρα να αποχωρήσω.. Δεν έχω ώρα να συζητάω π   ριές. Δεν είμαι δικηγόρος του Musk, δε με ενδιαφέρει να τον υπερασπιστώ, πόσο μάλλον όταν μου παρουσιάζονται επιχειρήματα που μου βγάζουν τα μάτια. 

Δύο από τα επιχειρήματα σου, σου τα έβγαλε οφ, το παραδεχτηκες με "ναι μεν αλλά" και καπάκι γράφεις για ποδοσφαιρικού επιπέδου συζήτηση και επιχειρήματα που σου βγάζουν τα μάτια. Κοίταξε το, μπορεί να σαι εσύ αυτός που είναι κολλημένος

 

  • Like 1
Δημοσ.

Παραδέχομαι όπου έχω άδικο. Πρέπει να το κοιτάξω αυτό λες; Η άλλη μεριά έπραξε το ίδιο; Για κοίτα το λίγο και συ. Ποδοσφαιρική είναι μια κουβέντα όταν η πραγματικότητα πάει περίπατο. Btw, o Elon διαφώνησε με την πώληση του PayPal στο eBay έναντι 1.2 δις δολαρίων. Και είχε δίκαιο γιατί η εταιρία πλέον αξίζει πάνω από 50 δις. 

 

 

Είμαι πάντα έτοιμος να αλλάξω άποψη όταν μου αποδειχτεί ότι δεν έχω δίκαιο. Και από τη διαδικασία να κερδίσω γνώσεις. Όταν όμως διαβάζω ότι η reusable rocket technology της SpaceX είναι gimmick και άλλα τέτοια τί ακριβώς έχω να κερδίσω. Τίποτα απολύτως. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι ποδοσφαιρική αντίπαραθεση 

Δημοσ.

Ασε τα παπατζιλικια ρε συ Musk και κοιταξε να φτιαξεις καμια εταιρεια να βγαζεις ξυριστικα, βγαλε εκει την "Musk 20" (αλα Mach 3 αλλα με 20 λεπιδες) και με την κοντρα ξουρα που ριχνεις στα μαγουλα και γυαλιζεις απο χιλιομετρο δεν θα χρειαζοσουν και μοντελο για να στην προωθησει. Ολοι θα παιρναμε απο μια! 😄

Δημοσ.

Μια συζήτηση για τον σκοπό της Boring Company και τα επιτεύγματά της που κατάντησε πάλι από τους άσχετους haters σε έναν ασυνάρτητο βομβαρδισμό με σαχλαμάρες.

  • Thanks 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Μια συζήτηση για τον σκοπό της Boring Company και τα επιτεύγματά της που κατάντησε πάλι από τους άσχετους haters σε έναν ασυνάρτητο βομβαρδισμό με σαχλαμάρες.

Περιμένω λίστα με τα επιτεύγματα της Boring Company για να τα συζητήσουμε

 

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή εσύ δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα δεν σημαίνει ότι όλοι όσοι γράφουν λένε σαχλαμάρες. Κάποιοι από εμάς έχουμε ασχοληθεί με πολλά πράγματα στην ζωή μας και μπορούμε να διακρίνουμε αν κάτι είναι εφικτό ή είναι παπαριά. Σχετικά με το πόσο κοστίζει π.χ. η διάνοιξη μιας σήραγγας δες εδώ. 

 http://www.kathimerini.gr/239687/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/xrysafi-plhrwsame-to-metro-ths-a8hnas

Τα υπόλοιπα όλα όσα γράφω τεκμέρονται από τον τρόπο λειτουργίας του Hyperloop, που είναι κίνηση συρμού είτε σε σήραγγα κενού αέρος ή σε σύραγγα υπερπιέσεως. Δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακριβώς με ποιον τρόπο θα λειτουργήσει. Με οποιονδήποτε όμως κι από τους δύο όλα όσα αναφέρω είναι απαραίτητα για την λειτουργία του. Και κοστίζουν πολλά. 

Δεν απαξιώνω τον Μασκ. Έχει πετύχει πολλά στην ζωή του και υπάρχει περίπτωση να αλλάξει την ανθρώπινη ιστορία με την Spaxe X αλλά είναι υπεραισιόδοξος και στα χρονοδιαγράμματα του πέφτει συνεχώς έξω. Γενικά είναι επιπόλαιος και ο  μόνος λόγος που δεν έχει χρεοκοπήσει είναι γιατί η Wall street τον λατρεύει και οι επενδυτές καλύπτουν συνεχώς την χρηματοδότηση των εταιριών του. Είναι η προσωποποίηση του επιστήμονα πιονιέρου, κάτι σαν τον Έντισον, αλλά οι ποιο ψύχραιμα σκεπτόμενοι βλέπουν τους κινδύνους στις επενδύσεις του και προειδοποιούν συνεχώς με άρθρα στον οικονομικό τύπο. Πολλά από τα project του πάσχουν και ειδικά το Hyperlloop είναι ο ορισμός της επένδυσης υψηλού ρίσκου. Τα οικονομικά δεν βγαίνουν με τίποτα. Δεν αποκλείεται να τα καταφέρει να το φτιάξει πείθοντας ένα σωρό ανίδεους να ρίξουν τα λεφτά τους αλλά όλοι όσοι δώσουν  χρήματα σε αυτό το σχέδιο δεν θα τα πάρουν ποτέ πίσω. Πολύ απλά η τεχνολογία κατασκευής του είναι πολύ ακριβή σήμερα για να κάνει το σχέδιο βιώσιμο. Και να λειτουργήσει πιλοτικά τελικά θα χρεοκοπήσει. 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, anax111 είπε

Επειδή εσύ δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα δεν σημαίνει ότι όλοι όσοι γράφουν λένε σαχλαμάρες. Κάποιοι από εμάς έχουμε ασχοληθεί με πολλά πράγματα στην ζωή μας και μπορούμε να διακρίνουμε αν κάτι είναι εφικτό ή είναι παπαριά. Σχετικά με το πόσο κοστίζει π.χ. η διάνοιξη μιας σήραγγας δες εδώ. 

 http://www.kathimerini.gr/239687/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/xrysafi-plhrwsame-to-metro-ths-a8hnas

Τα υπόλοιπα όλα όσα γράφω τεκμέρονται από τον τρόπο λειτουργίας του Hyperloop, που είναι κίνηση συρμού είτε σε σήραγγα κενού αέρος ή σε σύραγγα υπερπιέσεως. Δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακριβώς με ποιον τρόπο θα λειτουργήσει. Με οποιονδήποτε όμως κι από τους δύο όλα όσα αναφέρω είναι απαραίτητα για την λειτουργία του. Και κοστίζουν πολλά. 

Δεν απαξιώνω τον Μασκ. Έχει πετύχει πολλά στην ζωή του και υπάρχει περίπτωση να αλλάξει την ανθρώπινη ιστορία με την Spaxe X αλλά είναι υπεραισιόδοξος και στα χρονοδιαγράμματα του πέφτει συνεχώς έξω. Γενικά είναι επιπόλαιος και ο  μόνος λόγος που δεν έχει χρεοκοπήσει είναι γιατί η Wall street τον λατρεύει και οι επενδυτές καλύπτουν συνεχώς την χρηματοδότηση των εταιριών του. Είναι η προσωποποίηση του επιστήμονα πιονιέρου, κάτι σαν τον Έντισον, αλλά οι ποιο ψύχραιμα σκεπτόμενοι βλέπουν τους κινδύνους στις επενδύσεις του και προειδοποιούν συνεχώς με άρθρα στον οικονομικό τύπο. Πολλά από τα project του πάσχουν και ειδικά το Hyperlloop είναι ο ορισμός της επένδυσης υψηλού ρίσκου. Τα οικονομικά δεν βγαίνουν με τίποτα. Δεν αποκλείεται να τα καταφέρει να το φτιάξει πείθοντας ένα σωρό ανίδεους να ρίξουν τα λεφτά τους αλλά όλοι όσοι δώσουν  χρήματα σε αυτό το σχέδιο δεν θα τα πάρουν ποτέ πίσω. Πολύ απλά η τεχνολογία κατασκευής του είναι πολύ ακριβή σήμερα για να κάνει το σχέδιο βιώσιμο. Και να λειτουργήσει πιλοτικά τελικά θα χρεοκοπήσει. 

1. το project αυτό δεν σκοπεύει να φτιάξει κανένα Hyperloop με σήραγγες κενού αλλά απλά τούνελ, γιαυτό το λένε σκέτο Loop.  Αν διάβαζες λίγο παραπάνω από το κείμενο θα το καταλάβαινες. Hyperloop φτιάχνουν άλλοι γνωστοί "απατεώνες" που δεν ξέρουν τι τους γίνεται όπως ο Richard Branson.

Richard Branson wants 'ridiculously exciting' hyperloop up and running within 3 years

Hyperloop transport promises to be faster than air travel but at a fraction of the cost.

Virgin Hyperloop One is one of a few companies racing to develop the technology.

 

2. Τα κόστη εξόρυξης συνηθισμένων μετρό είναι παντελώς άσχετα με το project αυτό.

α. Δεν έχει τεράστιους σταθμούς που είναι το μεγαλύτερο μέρος του κόστους των μετρό, είναι το μεγαλύτερο κατά πολύ κατασκευαστικό έργο και αυτό που επιβαρύνει περισσότερο την κοινωνία (απαλλοτριώσεις, απώλεια εμπ. δραστηριότητας, και πολλά αλλά που έχεις όταν κατασκευάζεις ολόκληρους υπόγειους "ουρανοξύστες" στο κέντρο μιας πόλης). Θα έχει μόνο κάθετα φρεάτια που θα κατεβάζουν κάθετα αυτόνομα οχήματα σε σήραγγες που μοιάζουν με λωρίδες αυτοκινητοδρόμων.

β. Οι σήραγγες αυτές είναι πολύ μικρότερες σε διάμετρο. Οσο αυξάνει η διάμετρος πολλαπλασιάζεται το κόστος διάνοιξης λόγω πολλών παραμέτρων που μπορεί να αναλύσει ένας ειδικός, π.χ. λιγότερα "χώματα" που πρέπει να απομακρυνθούν, λιγότερα υλικά κατασκευής, λιγότερες μηχανικές απαιτήσεις για τα τουνελ. Επίσης τα τεράστια TBM είναι τελείως custom μηχανήματα που φτιάχνονται για ένα μόνο έργο στην ζωή τους και κάθε μετακίνηση, αλλαγή, διόρθωση πορείας κτλ είναι εξωφρενικά ακριβή, π.χ ένα στο μετρό της N.Υόρκης που έπεσε σε έναν αγωγό και έπρεπε να σκάψουν μια τεράστια τρύπα μεγέθους σταθμού για να το αποσυναρμολογήσουν και να το βγάλουν έξω και να το μεταφέρουν με κόστος εκατοντάδων εκατομμυρίων (ενώ αν ήταν μερικά μέτρα παρακάτω κάτω από τα κτίρια θα το εγκατέλειπαν και θα άλλαζαν όλη την διαδρομή). Αυτά του Musk είναι μικρά, εύχρηστα, ευέλικτα και θα χρησιμοποιούνται αδιάλειπτα για μεγαλύτερες διαδρομές σε διαφορετικά έργα. Επίσης οι σήραγγες αυτές έχουν πολύ λιγότερες απαιτήσεις εξοπλισμού που περιορίζει δραματικά το κόστος διάνοιξης (δεν έχει π.χ. από ότι κατάλαβα εγκατάσταση ηλεκτροδότησης υψηλής τάσης, τεράστια συστήματα εξαερισμού, δεν θα εξυπηρετούν τεράστια τραίνα με εκατοντάδες επιβάτες αλλά μικρά αυτόνομα ηλεκτροκίνητα οχήματα σαν αυτοκίνητα). Συγκρίνονται περισσότερο με σήραγγες αποχετεύσεων παρά με μετρό. Το πρώτο τους tbm για την ακρίβεια ήταν ένα τέτοιο που το πήραν πρακτικά τσάμπα όταν τελείωσε το έργο. Επίσης το κόστος εξαρτάται απολύτως από την ταχύτητα διάνοιξης και το πρωτότυπο TBM τους είναι ήδη 3-4 φορές ταχύτερο από τα αντίστοιχης διαμέτρου (που είναι ήδη σημαντικά γρηγορότερα ήδη από τα μεγάλα TBM των μετρό), και με κάποιες νέες τεχνικές (ταχύτερη και φτηνότερη αποκομιδή υλικών, επιτόπια παραγωγή επενδύσεων κ.α.) περιμένουν σύντομα να είναι πάνω από 10 φορές ταχύτερο (για αυτό κάνουν και την δοκιμαστική σήραγγα που τα αποτελέσματα των δοκιμών που ανακοίνωσαν θα καθορίσουν αν είναι οικονομικά εφικτό).

3. Συμφωνώ μαζί σου ότι ο Musk είναι υπεραισιόδοξος και μερικές φορές κάπως επιπόλαιος. Όμως το γεγονός ότι τα χρονοδιαγράμματα του δεν είναι πολύ ακριβή δεν καταλαβαίνω γιατί προκαλεί τόσο μένος και κατά ποιο τρόπο είναι επικίνδυνο. Γιατί μια καθυστέρηση θα πρέπει να απασχολεί οποιωνδήποτε άλλον πέρα από τους επενδυτές του οι οποίοι (πλήν Tesla, το πάρτι του σορτάκια με τον τεράστιο στόχο στην πλάτη) ποντάρουν μακροπρόθεσμα στο long game και δεν φαίνεται να ανησυχούν καθόλου; Εγώ πιστεύω ότι όσοι τους δίνεται η δυνατότητα να επενδύσουν (που είναι ελάχιστοι και κάνουν ουρές) α. μοιράζονται την φιλοσοφία του και βλέπουν την μεγάλη εικόνα δηλαδή νοιάζονται για το μέλλον της ανθρωπότητας και κάνουν ότι μπορούν για να είναι καλύτερο β. καταλαβαίνουν ότι όταν κάποιος ήδη κινείται 10άδες φορές πιο γρήγορα από οποιονδήποτε και να πέσει 10% έξω στα πιο φιλόδοξα, μεγαλεπήβολα (φαινομενικά αδύνατα) project σήμερα, πάλι είναι απίστευτη επιτυχία. Οι επενδύσεις είναι για μεγάλα παιδιά, όσοι δεν τον εμπιστεύονται απλά ας μην επενδύσουν όπως τους το ζήτησε και ο ίδιος ο Musk τελευταία.

 

Επεξ/σία από Omnigeek

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...