BabyRage Δημοσ. 21 Μαΐου 2018 Δημοσ. 21 Μαΐου 2018 Την λυση δεν θα την βρειτε σκαβωντας στο χωμα, αλλα κοιταζοντας ψηλα στον ουρανο, στον Δημιουργο. 1 1
Hatsos Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν ξερω τι λέτε εδώ μέσα. Εγώ πιστεύω ότι μια χαρά θα τα καταφέρει όλα αυτά. Και ο εννοώ δεν κάνω πλάκα. Να το θυμάστε. Επεξ/σία 23 Μαΐου 2018 από Hatsos 1
bilya Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Ας πούλησει κανα φλογοβόλο κ ας αφήσει τις κατασκευές σε πραγματικές εταιρίες του κλάδου.
gassim Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 13 ώρες πριν, parlapipas25 είπε Άντε πάλι με τα παραμύθια του elon. Ψεύτικο Paypal, ψεύτικα αυτοκίνητα, ψεύτικοι πύραυλοι ψεύτικα τούνελ....ολα παραμύθια. 1
krokos Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Μιλάει για 100 πράγματα, επενδυει στα 10 και πετυχαίνει στα 1,5 (αντε 2). Ακομα και έτσι όμως, νομίζω οτι αποτελει τυπικο δείγμα αυτου που λεμε εφευρέτης (νεας κοπής βεβαια).. Κατι σαν τον Τομας Εντισον ή τον Graham Bell... Γι' αυτο και μονο, 12 points απο εμένα. 1
Fubar.gr Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 12 ώρες πριν, Skylined είπε Το μόνο εγχείρημά του που δε με έχει πείσει, γιατί δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι λειτουργεί είναι το hyperloop. O thunderf00t είναι Musk hater BTW. Όπως και να'χει, όσον αφορά τον Musk, το μεγάλο στοίχημα αυτή τη στιγμή είναι το model 3. Το hyperloop έχει δευτεροτριτοτέταρτη προτεραιότητα. Ο Thunderfoot είναι bullshit hater, έχει κάνει debunk πολλές ακόμα απάτες, όπως Solar Roadways, Triton gills κτλ. Αν νομίζεις οτι το μόνο προβληματικό είναι το Hyperloop, τότε δέν παρακολουθείς απο κοντά τις αρλούμπες του Musk. - Full Self Driving σε τρείς, το πολύ 6 μήνες (το 2016 αυτό) - "Προσιτό" Model 3 των $35000. Χθές δήλωσε οτι δέν μπορεί να φτιαχτεί σε αυτή την τιμή γιατι θα χρεοκοπήσει η εταιρία, αντί αυτού φτιάχνει εκδόσεις των $80000+ - Τα ρομπότ που θα παράγουν το Model 3 θα κινούνται τόσο γρήγορα που χρειάζεται strobe light για να τα δείς. - Solar tiles τα οποία θα είναι πιό φτηνά απο απλή σκεπή. Τα solar tiles εχουν δοκιμαστεί απο άλλες εταιρίες στο παρελθόν (Dow Chemicals) αλλά καταργήθηκαν λόγω του υψηλού κόστους. Ήταν απλά ένα vaporware για να δικαιολογήσουν στους επενδυτές τη συγχώνευση της SolarCity (άλλη τεράστια απάτη αυτή) και άλλα πολλά. 3
bilya Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 27 λεπτά πριν, mordred είπε Boring Company? Boring ρε φίλε; https://el.m.wikipedia.org/wiki/Μηχάνημα_διάνοιξης_σηράγγων
mordred Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, bilya είπε https://el.m.wikipedia.org/wiki/Μηχάνημα_διάνοιξης_σηράγγων Προφανώς το γνωρίζω αλλά παραμένει αστείο όνομα... Επεξ/σία 22 Μαΐου 2018 από mordred
KilliK Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, aris1986 είπε Tι λέμε γι αυτό; Καλό, κακό; Ο Musk ο απατεώνας ή Ο Μεσσίας; you decide Επεξ/σία 22 Μαΐου 2018 από KilliK 2
NT1G Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, mordred είπε Boring Company? Boring ρε φίλε; Αναφορά σε κείμενο Boring is drilling a hole, tunnel, or well in the earth. Αναφορά σε κείμενο In machining, boring is the process of enlarging a hole that has already been drilled (or cast) by means of a single-point cutting tool (or of a boring head containing several such tools), such as in boring a gun barrel or an engine cylinder.
mordred Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 26 λεπτά πριν, NT1G είπε Πωωωω πραγματικά μη πούμε μια μαλ@κία... Κι εμείς έχουμε proficiency δε κάνουμε έτσι....
anax111 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Μιλάμε λοιπόν για τούνελ 2 μιλίων δηλαδή 4,3 χλμ περίπου, προφανώς υπόγειο προκειμένου να μειωθούν οι διαρροές-εισροές αερίων, στεγανή σήραγγα με ίδιο μήκος με μεγάλες μηχανικές αντοχές που θα λειτουργεί σε περιβάλλον είτε κενού αέρος είτε ελεγχόμενης πίεσης, συρμούς των 16 ατόμων που θα λειτουργούν με υποστήριξη ζωής και στεγανότητας παρόμοιας των διαστημοπλοίων δεδομένου ότι η σήραγγα θα βρίσκεται σε κενό αέρος είτε υπό πίεση κάποιου προωθητικού αερίου, συστήματα ασφάλειας και ελέγχου για όλα αυτά, μηχανοστάσια ρύθμισης πιέσεως και κενού για την σύραγγα, τερματικούς σταθμούς και εγκαταστάσεις συντήρησης και ένα σωρό άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ. Το ελάχιστο κόστος διάνοιξης σύραγγας είναι σήμερα 50 εκ. ευρώ το χιλιόμετρο και μάλιστα σε εύκολο υπέδαφος. Στην Αθήνα κόστισε κάπου 150 εκ. ευρώ το χιλιόμετρο του μετρό, μόνο διάνοιξη και μπετά. Δηλαδή μόνο η διάνοιξη του τούνελ θα κοστίσει 215 εκατομμύρια ευρώ με τους πλέον αισιόδοξους υπολογισμούς. Τα υπόλοιπα δεν μπαίνω καν στον κόπο να τα υπολογίσω. Και η επένδυση αυτή θα αποσβεστεί από συρμούς των 16 ατόμων που θα πληρώνουν 1 δολάριο εισιτήριο! Θέλω τον λογιστή του Μασκ να μου κάνει την φορολογική δήλωση! Ο άνθρωπος πρέπει να είναι Ο ΜΑΓΟΣ των αριθμών! 1 1
D.Luffy Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, BabyRage είπε Την λυση δεν θα την βρειτε σκαβωντας στο χωμα, αλλα κοιταζοντας ψηλα στον ουρανο, στον Δημιουργο. Α κατάλαβα. Ιπτάμενες συγκοινωνίες είναι η λύση δηλαδή. Σωστά? Επεξ/σία 22 Μαΐου 2018 από D.Luffy 1
possiz Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 16 ώρες πριν, TOMVLACH είπε το 10% απο τα προτζεκτ μου εχει ξεκινησει αν καταφερει να κανει πραξη ο ανθρωπος θα μεινει στην ιστορια παρεα με μεγαλα ονοματα της επιστημης και της τεχνολογιας. οψομεθα.... Κι εγω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα