Προς το περιεχόμενο

Φωτογραφικη μηχανη για ερασιτεχνη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά,

Θέλω να αγοράσω μια κάμερα για να βγάζω φωτογραφίες. Πάντα μου άρεσε να βγάζω φωτογραφίες αλλά έβγαζα μόνο με το κινητό μου (Samsung Galaxy S8+). Είμαι ερασιτέχνης και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με τη φωτογραφία σε τέτοιο επίπεδο ώστε να θέλω να βγάζω φωτογραφίες με κάμερα. Σκεφτόμουνα κάτι που να μην ξεπερνά τα 450 ευρώ. Έχω κάνει μια μικρή έρευνα και είδα ότι είναι αρκετά καλή αυτή η Canon EOS 1300D (https://www.skroutz.gr/s/8782494/Canon-EOS-1300D-Kit-EF-S-18-55-DC-IIΙ.html) η οποία έρχεται και με φακό. Είναι καλή αυτή η κάμερα, μου προτείνετε κάποια άλλη;

 

Ευχαριστώ πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλη ειναι αλλα οι Nikon σε αυτη την κατηγορια ειναι καλυτερες.  Απο την αλλη οι dslr αν και value for money ειναι ογκωδεις και βαριες. Οποτε σπανια τις κουβαλας μαζι σου. Μια mirrorless θα σε βολευε καλυτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα πήγαινα σε DSLR πλέον ούτε με σφαίρες αλλά αν άλλαζα γνώμη θα επέλεγα Nikon όπως προαναφέρθηκε εκτός κι αν το βίντεο ήταν στα ζητούμενα οπότε θα επέλεγα Canon αλλά πάλι βίντεο χωρίς  mirrorless είναι σαν να κάνεις τα εύκολα δύσκολα μόνος σου.

Μια επιλογή που μοιάζει μονόδρομος είναι η Sony a6000 μέσα στο προϋπολογισμό σου δες σε eglobalcentral.eu και e-infinity.com/eu για καλύτερες τιμές.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτά τα χρήματα, αν κάνεις αγορά από εξωτερικό , παίρνεις την nikon d3400 .

Όποια σύγκριση κι αν διαβάσεις, είναι ανώτερη από την 1300D .

http://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-Rebel-T6-vs-Nikon-D3400

 

Εφόσον είναι για χόμπυ, δεν βιάζεσαι , διάβασε πρώτα και ενημερώσου.

Εκτός από τη μηχανή, υπολόγισε και μια μεγάλη κάρτα μνήμης και ένα κυκλικό πολωτικό φίλτρο , που χρειάζεται σχεδόν σε όλους ! Και ένα παρασολέϊγ.

Για τη d3400 παραπάνω, αυτά: