Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, αντιμετωπίζω το εξής : εδώ και 5 χρόνια είμαι συνδρομητής της vodafone αρχικά με adsl και από τον Ιούνιο του 2017 σε vdsl. Γραμμή σχεδόν άψογη, με κλείδωμα στα 49.999 και uptime έως και 30 ημέρες συνεχόμενα. Περίπου από 20 Απριλίου. ξεκίνησαν οι αποσυνδέσεις λίγες στην αρχή καθημερινά, μετά έφτανα κάπου στις 20 με 25 καθημερινά και διαστήματα έως και δύο ώρες που δεν είχα ιντερνετ. Δηλώνω βλάβη, έρχεται τεχνικός ολα οκ λέει στο χαλύβδινο κουτί. Πάμε πάνω στο ρούτερ. Α εδώ έχουμε θέμα, βλέπω λάθη λέει. Θα φταίει η καλωδίωση λέει. Απαντώ ότι η καλωδίωση είναι καινούρια (τι σπίτι μου είναι καινούριο 5 ετίας), μου λέει θεωρείται παλιά. Φέρνω τον ηλεκτρολόγο μου, παρακάμπτουμε την καλωδίωση με προσωρινό άλλο καλώδιο απευθείας στο ρουτερ, τα ίδια και χειρότερα προβλήματα. Τηλ πάλι, το βλέπουμε μου λέει και μας βγάζει τι σύστημα error port out. Το δηλώνουν βλάβη στον ΟΤΕ, κάνει κάτι αυτός συστημικά, το διορθώσαμε μου λένε σε αλλάξε ο ΟΤΕ προφιλ. Ολα οκ για κανα δύο ημέρες, μετά πάλι τα ίδια. Αποσυνδέσεις φουλ. Ξανά τηλέφωνο, το βλέπουμε λένε. Ερχεται τεχνικός της vodafone, διαβάζει στο χαλύβδινο κουτί του ΟΤΕ συγχρονισμό 35000, λάθη άπειρα και αστάθεια. To δίνουν βλάβη στον ΟΤΕ, κάτι κάνει πάλι, εντάξει μου λένε. Πάλι τα ίδια. 
Φτάνουμε λοιπόν στο σήμερα. Εχω μία γραμμή που παίζει για μία η δύο ημέρες καλά σταθερά, μετά κάνει αποσυνδέσεις, μαζεύει του κόσμου τα λάθη, κλειδώνει, μία στα 49.000, μία στα 38.000, μία στα 41.000 και πάει λέγοντας. Αν το πιάσει δε με τις αποσυνδέσεις, αυτές δεν σταματούν ποτέ. Εχω δηλαδη σε μία σχετικά καλή ημέρα πάνω από 5 αποσυγχρονιμούς. 
Ξανά τηλέφωνο και παίρνω την ανήκουστη απάντηση : Κάναμε ότι μπορούσαμε, και εμείς και ο ΟΤΕ, η βλάβη σας θα χαρακτηριστεί ως μη επίλυσης. Και τι κάνουμε ρε παιδιά τώρα? Θα σας καλέσει το εμπορικό τμήμα η να διακόψετε χωρίς ποινή η να σας κάνουν έκπτωση. Μα εγώ τους λέω δεν θέλω τίποτα από τα δύο, ούτε να κλειδώνει στα 50, αλλά θέλω την γραμμή μου ΣΤΑΘΕΡΗ όπως και ήταν. Λέει λυπόμαστε, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.
Εχω δοκιμάσει τα πάντα, άλλο ρουτερ, καλωδίωση, σπλίτερ, δεν έχω τίποτα άλλο στη γραμμή πάνω παρά ένα ασύρματο τηλέφωνο καρφωμένο στο σπλίτερ.
Τι να κάνω ρε παιδιά, πρώτη φορά ακούω η διαβάζω τέτοια απάντηση από τεχνική υποστήριξη. Να φύγω, να πάω στον ΟΤΕ, θα λύθεί το πρόβλημά μου??

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η "βλαβη" μπορει να προέρχεται απο την συνδεση ενος αλλου vdsl στο ιδιο καλωδιο, οποτε δεν λύνεται και πιθανον αυτο ειναι για αυτο σου προτείναν αυτα.

Για μενα δεξου την έκπτωση

Επεξ/σία από NikosKallithea
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς παιδιά, το πρόβλημα είναι στη γραμμή στο απερχόμενο δλδ και όχι στο καλώδιο μου. Είμαι εκτός σπιτιού για τα στατιστικά, όμως το line attenuation της γραμμής είναι στα 15db, το sn margin παίζει στα 12db, στην καλή ημέρα της σύνδεσης κλειδώνω κοντά στα 49.000, μαζεύω πολλά λάθη fec χιλιάδες και λίγα crc. Σε κακή ημέρα έχω ένα κάρο αποσυνδέσεις, συνδεομαι σε διάφορες ταχύτητες ενώ τα λάθη και δη τα crc είναι χιλιάδες μέσα σε λίγα λεπτά. Τι έκπτωση να δεχθώ όταν σε κάποια ημέρα δεν μπορώ να κάνω δουλειά μου και έχει τύχει να συγχρονίσει μετά από 2,5 ώρες??? Κάτι γίνεται στη γραμμή πριν από εμένα. Έκανε λέει ενέργειες ο ΟΤΕ. Τι ενέργειε? Δεν είδα να έρθει κάνα συνεργείο στα boxes της γραμμής να δει τι γίνεται. Βρίσκομαι σε προάστιο 6 χλμ από το κέντρο της Πάτρας.

Επεξ/σία από dr_papas
Δημοσ.

δοκίμασες το ρουτερ μονο στη γραμμή;

είχα το ίδιο θέμα επειδή είχε πάθει διάβρωση ο χαλκός αλλα αφου άλλαξες καλωδίωση 

Αλήθεια τι καλώδιο σου έβαλε cat 5e η cat6

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι το δοκίμασα και σκέτο. Τι να σου πω προσωρινά βάλαμε άλλο μάλλον 5 αρι ήταν. Ρε που μπλέξαμε στα καλά καθούμενα. Κοιτάξτε λάθη. Και αποσυγχρονισμός όσο έλειπα. Σε μία φαινομενικά καλή ημέρα μπορεί να έχω λίγες δεκάδες λάθη σε 10 ώρες uptime ας πούμε. Τώρα σε ούτε δύο ώρες αυτό το χάλι.

 

Στιγμιότυπο από 2018-05-19 21-02-27.png

Επεξ/σία από dr_papas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχεις δοκιμάσει με άλλο μοντελο ρουτερ; π.χ με οτε 

επίσης στης 20/4 που ξεκίνησαν οι αποσυνδέσεις απο vdsl2 μίπως έγινε vdsl2 vectroring ; 

Επεξ/σία από bill2015
Δημοσ.

Δεν έχω ρε γαμώτο κάποιον γνωστό με vdsl ρουτερ γενικά να δω τι γίνεται, έχω δύο ΖΤΕ Η267Α. Οχι το vectoring έχει ενεργοποιηθεί από τις αρχές του χρόνου σχεδόν.

Δημοσ.

εγω λέω να μέινεις και να δεκτείς της εκπτώσεις και ζήτα στο κινητό σου ρεζέρβα με ιντερνετ και λεπτά αν είναι vodafone και ας το φτίαξουν όποτε θέλουν  

Δημοσ.

Μα πώς να μείνω, εγώ δεν αναζητώ το μέγιστο της ταχύτητας, αλλά τη σταθερότητα. Δεν με νοιάζει ακόμα και αν κλείδωμα στα 40000 η 45000, αρκεί να ήταν σταθερό. Πώς να μείνω που όταν το πιάσει κάνει αποσυνδέσεις ανά πεντάλεπτο?

 

Δημοσ.

Δύσκολο, γιατί καλωδιακά σαν adsl είμαι μακριά από το Αστικό Κέντρο και κλειδώνω σε 6.000 το πολύ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά στο λέμε μην τυχών αλλάξεις πας στον νεο παροχο και έχεις και εκει τα ίδια 

Επεξ/σία από bill2015
Δημοσ.

Βρε σεις το καταλαβαίνω, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι ενώ όλα δούλευαν ρολόι μέχρι πρότεινος, τώρα υπάρχουν προβλήματα. Και αφού έχουμε ξεκαθαρίσει ότι δεν είναι θέμα καλωδίωσης, τότε είναι θέμα γραμμής ΟΤΕ, box ΟΤΕ, καφαό ΟΤΕ και δεν ξέρω εγώ τι. Αν δλδ πήγαινα ΟΤΕ μεριά και αντιμετώπιζα το πρόβλημα, δεν θα το έφτιαχναν? Μήπως τώρα γράφουν τη vodafone στα Π@@@@@@ τους?

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν κύριοι ξαναμιλησα με την τεχνική υποστηριξη, και βλέπει πολλή τάση στη γραμμή μου. Άρα μου λέει κάποιο βραχυχυκλωμα. Δεν υπάρχει λέει άλλο όριο και πρέπει να περιμένω έως και έξι μήνες για την αποκατάσταση. Αν φύγω για ΟΤΕ θα ασχοληθούν η θα με γράψουν και αυτοί?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...