Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ikaruga24 είπε

Δεν μπορεί να υπάρχει καμία τιμολογιακή αλλαγή στο πάγιο του συμβολαίου με κανέναν τρόπο πλέον εφόσον βρίσκεται σε δέσμευση. Υπάρχει μόνο η δυνατότητα από την εταιρία να αλλάζει κατά το δοκούν τη χρέωση των μονάδων μετά το πέρας του ελεύθερου χρόνο που έχεις. Αυτό σε κάποιες περιπτώσεις δίνει το δικαίωμα στον πελάτη να αποδεσμεύσει ατελώς αλλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις. 

Ισχύει για όλα τα συμβόλαια από την 1/1/2018. Συμβόλαια πριν από αυτήν την ημερομηνία ίσως επηρεαστούν. 

Εχεις κάποια επίσημη πηγή να δουμε τις πληροφορίες αναλυτικά;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Da1Li5oS είπε

Για τις τιμολογιακές αλλαγές που πραγματοποιούν οι πάροχοι κάθε χρόνο δίχως τη συγκατάθεση του καταναλωτή.

Τιμολογιακές αλλαγές ή αλλαγές όρων συμβολαίου; Έχουν διαφορά αυτά τα 2.

Τιμολογιακές αλλαγές μπορούν να κάνουν αλλά πρέπει να μας δίνουν το δικαίωμα αζημίως διακοπής της σύμβασης τουλάχιστον 1 μήνα από την ενημέρωσή μας. Από 1-10-2018, το χρονικό περιθώριο αυξάνεται σε 3 ή 4 μήνες, ανάλογα αν έχουμε έκδοση λογαριασμού ανά μήνα ή 2μηνο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@jkoukos αν μπορείς παρέθεσε την επίσημη πηγή της ΕΕΤΤ, για να μπορεί ο καθένας να την εξετάσει και να κρίνει ανάλογα. Αρα το δικαίωμα διακοπής συμβολαίου αζημιως συνεχίζει και παραμένει. Οπότε οι πληροφορίες του βίντεο ισχύουν εν μέρει. Τώρα το γεγονός οτι έχει το δικαίωμα ο μελλοντικός πάροχος να κρατάει την αίτηση 14μερες στο συρτάρι χωρίς να ενημερώνει τον τωρινό δεν ξέρω κατα ποσο είναι νόμιμο. Πρέπει να δουμε αναλυτικά τις νέες αλλαγές στη νομοθεσία. Προσωπικά εαν ισχύει κάτι τέτοιο θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Επεξ/σία από Da1Li5oS
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Da1Li5oS είπε

Τώρα το γεγονός οτι έχει το δικαίωμα ο μελλοντικός πάροχος να κρατάει την αίτηση 14μερες στο συρτάρι χωρίς να ενημερώνει τον τωρινό δεν ξέρω κατα ποσο είναι νόμιμο. Πρέπει να δουμε αναλυτικά τις νέες αλλαγές στη νομοθεσία. Προσωπικά εαν ισχύει κάτι τέτοιο θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Νομιμότατα και με την βούλα του Συνήγορου του Καταναλωτή. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ για ποιον λόγο θα κάνεις;

1 λεπτό πριν, Da1Li5oS είπε

Αρα πλεον ο οδηγός καταναλωτή της ΕΕΤΤ δεν ισχυει;

Μάλλον έχεις μπερδέψει τα πράγματα. Άλλο φορητότητα και άλλο δικαιώματα του καταναλωτή. Και ναι, για τον νέο κανονισμό φορητότητας ο ΣτΚ συμφώνησε με τις τροποποιήσεις. Μάλιστα αυτό που πλέον ισχύει είναι ακριβώς αυτό που ζήτησε όταν γινόταν μήνες πριν η σχετική διαβούλευση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@jkoukos Εαν δεν ηταν νόμιμο. Δεν έχω μπερδέψει τίποτα, στον οδηγό καταναλωτή υπάρχει ειδικό section αφιερωμένο στη φορητότητα, τι προβλέπει και τι επακόλουθα έχει.

https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

Εγώ ρώτησα εαν συνεχίζουν να ισχύουν οι πληροφορίες του ή είναι out of date.

Επεξ/σία από Da1Li5oS
Δημοσ.

Δεύτερη σελίδα του οδηγού που παράθεσες: Ο «Οδηγός καταναλωτή» είναι ενημερωμένος έως τις 29/02/2016.

Προφανώς και δεν είναι ενημερωμένος. Λογικά θα επικαιροποιηθεί κάποια στιγμή. Το τι ισχύει σήμερα, αναφέρεται στα σχετικά ΦΕΚ των κανονισμών, που τα βρίσκει κανείς στην επίσημη σελίδα της ΕΕΤΤ που έδωσα παραπάνω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις χρήσιμες πληροφορίες γιατί ταυτόχρονα με το υπάρχον πρόβλημα που έχω τρέχει και μια υπόθεση υπαναχώρησης από την cosmote η οποία μου έστειλε δύο λογαριασμούς 160€ και τώρα με ζαλίζουν (για το πατρικο μου) Ενημερωτικά σήμερα ήρθε τεχνικός της wind στο σπίτι. Λέω κι εγώ ωραία, τελείωσαν τα βάσανα. Μπαίνει μέσα βάζει μια συσκευή τηλεφώνου στην πρίζα. Σηκώνει το ακουστικό και μου λέει "εντάξει". Τι εντάξει ρε μάστορα τα του λέω? Μου λέει όντως υπάρχει πρόβλημα. Ρε φίλε του λέω δεν έχω τηλέφωνο και το ίντερνετ σέρνεται εδώ και ένα μήνα και ήρθες να μου πεις αυτό που ήδη ξέρω? Ναι μου λέει εγώ απλά έπρεπε να επιβεβαιώσω ότι το πρόβλημα δεν είναι εδώ στην πρίζα. Τώρα που το επιβεβαίωσα θα έρθω με τον τεχνικό του ΟΤΕ να το φτιάξει. Του λέω ποτέ; Μου λέει θα ενημερωθείτε άμεσα. Ευτυχώς μετά από λίγη ώρα μου έστειλαν μήνυμα ότι θα έρθουν αύριο με τεχνικο για την οριστική επίλυση του προβλήματος. Εις αύριο τα σπουδαία λοιπόν.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επιτέλους σήμερα μετά από ταλαιπωρία 35 ημερών εμφανίστηκε ο τεχνικός του ΟΤΕ που μέσα σε 15 λεπτά εντόπισε το πρόβλημα στο καφαο και το έλυσε. Από σήμερα ξαναέχω τηλέφωνο και αξιοπρεπή ταχύτητα στο ίντερνετ (9 mbps). Τώρα πρέπει να μιλήσω με την wind για να κανονίσουμε πως θα "αποζημιωθώ" για όλη αυτήν την ταλαιπωρία...

Δημοσ.

Ο κανονισμός προβλέπει αυτόματη αποχρέωση από το πάγιο, αναλογικά για τις ημέρες που δεν είχες υπηρεσίες, σε κάποιον από τους επόμενους λογαριασμούς. Πρόσεξε όμως, αναφέρει για μη λήψη υπηρεσιών, αλλά φυσικά η πολύ χαμηλή ταχύτητα συγχρονισμού είναι πιστεύω καλό πάτημα. Η αποχρέωση θα γίνει μόνο για το τμήμα του τιμήματος που αφορά την σύνδεση στο Internet και όχι τυχόν επιπλέον υπηρεσία (τηλεφωνία, TV κλπ) που λαμβάνεις. Φυσικά αν και αυτές είχαν προβλήματα και το είχες δηλώσει, θα ληφθούν υπόψη στον υπολογισμό της αποχρέωσης.

Καλού-κακού επικοινώνησε με την εταιρεία για να μάθεις περισσότερες πληροφορίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω ακομα περιμενω (τυπικα) απαντηση απο την wind. σε 4 μερες ξεκιναει το party....

Επεξ/σία από Jorvik
Δημοσ.

Όταν λες πάρτυ? Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δυσκολεύτηκα μέχρι να τελειώσει η ιστορία αλλά τώρα είμαι οκ. Καλά ξεμπερδεματα λοιπόν. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...