NikosKallithea Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Η Wind λύνει ακόμα και τις βλάβες με νέα συμβόλαια Είναι δηλαδή εκπληκτικό
prometheas Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 19/5/2018 στις 11:47 ΜΜ, citelis είπε Γενικά στη WIND έμπλεξες! Σπάνια κάποιος είναι απόλυτα ευχαριστημένος και ειδικά άμα ήταν σε άλλη εταιρία πριν που σχεδόν πάντα ήταν καλύτερα! Εγώ είμαι ένας από τους σπάνιους.. Βάλτε με στα είδη προς εξαφάνιση.. Παρεπιπτόντως υπάρχουν χιλιάδες γραμμές της Vodafone και του ΟΤΕ (μια από αυτές είχαμε μέχρι πριν 2 χρόνια) που συγχρονίζουν στα 2Mbits. Δεν είναι προνόμιο μόνο της Wind. Επίσης να έχετε στο νου σας δύο σοφές Ελληνικές παροιμίες 1. Το καλύτερο είναι εχθρός του καλού (στην broadband Ελλάδα) 2. There is no free lunch (αυτή είναι Αγγλική, αλλά who cares ?) Με λίγα λόγια όπου ακούτε υπερβολικά χαμηλές τιμές να είστε υποψιασμένοι.. Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2018 από prometheas
CNT-FAI Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 Ρε παιδιά μπαμπεσικα τώρα πως γίνεται να έχετε τέτοιες ταχύτητες; Ακόμα και στους Παξούς που το καλώδιο είναι δίπλα με αυτό της ΔΕΗ και όταν φυσάει διακόπτεται το ίντερνετ πιάνω 2,1MB
kontxris Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 ειμαστε στο έλεος τους κανεις δεν μπορεί να τους κάνει τίποτα δύο χρόνια με έχουν στο κλάσιμο σε δυο μήνες να δούμε που θα πάμε, όλοι το ίδιο ειναι
Da1Li5oS Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, kontxris είπε ειμαστε στο έλεος τους κανεις δεν μπορεί να τους κάνει τίποτα δύο χρόνια με έχουν στο κλάσιμο σε δυο μήνες να δούμε που θα πάμε, όλοι το ίδιο ειναι Μια χαρά μπορείς να τους κανεις οτι θες. Δες το παρακατω βίντεο.
ikaruga24 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 3 ώρες πριν, Da1Li5oS είπε Μια χαρά μπορείς να τους κανεις οτι θες. Δες το παρακατω βίντεο. Σταματήστε το αυτό το βίντεο. Εχει τελειώσει αυτό το έργο από τις 4/6. Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα και θα πάρετε κόσμο και στο λαιμό σας. Κάνε edit φίλε μου και αφαίρεσε το.
Da1Li5oS Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 9 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Σταματήστε το αυτό το βίντεο. Εχει τελειώσει αυτό το έργο από τις 4/6. Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα και θα πάρετε κόσμο και στο λαιμό σας. Κάνε edit φίλε μου και αφαίρεσε το. Τι ισχύει πλέον; Υπάρχει ανακοίνωση απο ΕΕΤΤ; Εχεις κάποιο νόμο να δουμε;
ikaruga24 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, Da1Li5oS είπε Τι ισχύει πλέον; Υπάρχει ανακοίνωση απο ΕΕΤΤ; Εχεις κάποιο νόμο να δουμε; Απαξ και υπογράψεις σε κατάστημα δεν έχεις κανένα δικαίωμα υπαναχώρησης εκτός φυσικά και αν πληρώσεις αποδέσμευση. Σε αιτήσεις εκτός καταστήματος έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπογραφής αλλά δεν θα λάβεις ποτέ καμιά προσφορά από την εταιρία που φεύγεις γιατί η εταιρία πλέον το στέλνει το αίτημα μετά τις 14 μέρες. Σε περίπτωση που εσύ θες να ενεργοποιηθείς το συντομότερο δυνατό σε βάζουν να υπογράψεις και ένα άλλο χαρτί το οποίο λέει ότι θα απολέσεις το δικαίωμα σου να υπαναχωρήσεις μέσα σε 14 ημέρες. Κοινώς ΔΕΝ μπορείς να φύγεις άπαξ και κάνεις αίτηση.
Da1Li5oS Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Απαξ και υπογράψεις σε κατάστημα δεν έχεις κανένα δικαίωμα υπαναχώρησης εκτός φυσικά και αν πληρώσεις αποδέσμευση. Σε αιτήσεις εκτός καταστήματος έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπογραφής αλλά δεν θα λάβεις ποτέ καμιά προσφορά από την εταιρία που φεύγεις γιατί η εταιρία πλέον το στέλνει το αίτημα μετά τις 14 μέρες. Σε περίπτωση που εσύ θες να ενεργοποιηθείς το συντομότερο δυνατό σε βάζουν να υπογράψεις και ένα άλλο χαρτί το οποίο λέει ότι θα απολέσεις το δικαίωμα σου να υπαναχωρήσεις μέσα σε 14 ημέρες. Κοινώς ΔΕΝ μπορείς να φύγεις άπαξ και κάνεις αίτηση. Κατάλαβα. Το δικαίωμα απεριοριστων αιτήσεων για φορητότητα παραμένει; Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από Da1Li5oS
ikaruga24 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 6 λεπτά πριν, Da1Li5oS είπε Κατάλαβα. Το δικαίωμα απεριοριστων αιτήσεων για φορητότητα παραμένει; Φυσικά και όχι. Μάλλον να στο πω αλλιώς, δεν σε αποτρέπει από το να κάνεις πολλαπλές αιτήσεις αλλά θα πληρώσεις αποδέσμευση για όλες από αυτές αφού πλέον δεσμεύεσαι από την αρχή για την συμφωνία. Στο λένε κιόλας πλέον οι υπάλληλοι ότι η υπογραφή είναι απόλυτα δεσμευτική και δεν θα μπορείς να φύγεις. Κοινώς κάνε ένα edit και σβήσε το βίντεο.
Da1Li5oS Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 3 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Φυσικά και όχι. Μάλλον να στο πω αλλιώς, δεν σε αποτρέπει από το να κάνεις πολλαπλές αιτήσεις αλλά θα πληρώσεις αποδέσμευση για όλες από αυτές αφού πλέον δεσμεύεσαι από την αρχή για την συμφωνία. Στο λένε κιόλας πλέον οι υπάλληλοι ότι η υπογραφή είναι απόλυτα δεσμευτική και δεν θα μπορείς να φύγεις. Κοινώς κάνε ένα edit και σβήσε το βίντεο. Για τις αλλαγές των τιμών έχει αλλαξη η ρύθμιση;
ikaruga24 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 2 λεπτά πριν, Da1Li5oS είπε Για τις αλλαγές των τιμών έχει αλλαξη η ρύθμιση; Σε ποιο κομμάτι ακριβώς αναφέρεσαι;
Da1Li5oS Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Σε ποιο κομμάτι ακριβώς αναφέρεσαι; Για τις τιμολογιακές αλλαγές που πραγματοποιούν οι πάροχοι κάθε χρόνο δίχως τη συγκατάθεση του καταναλωτή. Επίσης ανέφερες οτι έχει τελειώσει το <<έργο>> προσφορών-αντιπροσφορων απο 4/6. Εδώ διαβάζω μαρτυρία προσφοράς-αντιπροσφορας στίς 5/6 Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από Da1Li5oS
jkoukos Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Λοιπόν ας τα πάρουμε με την σειρά για την ακύρωση/υπαναχώρηση. Στα παρακάτω αναφέρομαι σε συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος. Καταρχήν μιλάμε για τον κανονισμό φορητότητας της ΕΕΤΤ και τι προβλέπει αυτός. Έλεγε λοιπόν μέχρι προχθές (μεταξύ άλλων) ότι ο πελάτης έχει δικαίωμα ακύρωσης του αιτήματος που έχει κάνει, εντός 3 εργάσιμων ημερών πριν από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Ταυτόχρονα όμως ισχύει και ο νόμος προστασίας του καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας του Καταναλωτή, εναρμονισμένος με οδηγία της ΕΕ. Σε αυτόν προβλέπεται το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την υπογραφή της σύμβασης. Έρχεται λοιπόν η τροποποίηση της ΕΕΤΤ και εξισώνει χρονικά τα 2 αυτά δικαιώματα του πελάτη. Επειδή δεν της πέφτει λόγος και δεν μπορεί να αλλάξει τον νόμο της ΓΓΤΚ, ορίζει στον αντίστοιχο δικό της ότι το δικαίωμα ακύρωσης θα ισχύει εφεξής (από 6ο/2018) έως 14 ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης. Περαιτέρω για να γίνει περισσότερο κατανοητός ο κανονισμός, καθορίζει ρητά τον τρόπο που θα γίνεται αυτό, ώστε ο πελάτης να γνωρίζει εξαρχής τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του, διότι μέχρι τώρα υπήρχε ασάφεια και αμφισβήτηση του τι ισχύει. Με το αίτημα φορητότητας ο νέος πάροχος την κρατά στο συρτάρι για 14 ημερολογιακές ημέρες. Αν ο πελάτης δεν υπαναχωρήσει, την 15η ημέρα την προωθεί προς ενεργοποίηση και τότε μόνο το μαθαίνει ο παλαιός πάροχος. Όμως πλέον δεν ισχύει τυχόν υπαναχώρηση. Πάμε τώρα στο δικαίωμα υπαναχώρησης. Ο νόμος προβλέπει ότι οι 14 ημερολογιακές μέρες ισχύουν εφόσον: α. Δεν έχει παραληφθεί το φυσικό αγαθό και είναι η περίπτωση της sim κάρτας, όσον αφορά την κινητή τηλεφωνία. β. Δεν έχει γίνει ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης μόλις ενεργοποιηθεί η υπηρεσία. Ο παραπάνω (β) όρος αναφέρει ότι ο πελάτης έχει δικαίωμα μαζί με το αίτημα φορητότητας στον νέο πάροχο να του ζητήσει να ξεκινήσει η διαδικασία νωρίτερα και ταυτόχρονα αποποιείται του δικαιώματος υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή η διαδικασία ξεκινά άμεσα. Έρχεται λοιπόν η ΕΕΤΤ (που δεν μπορεί να επέμβει στην υπαναχώρηση, καθώς δεν είναι δικό της αντικείμενο και δεν της πέφτει λόγος) στον κανονισμό φορητότητας και λέει ότι το δικαίωμα ακύρωσης θα ισχύει χρονικά όσο και το δικαίωμα υπαναχώρησης, με τις ίδιες παραπάνω προϋποθέσεις. Ορίζει λοιπόν ότι η ακύρωση, στην περίπτωση ρητής πρόβλεψης στο συμβόλαιο και συγκατάθεσης του πελάτη, θα ισχύει κανονικά αν το αίτημα γίνει πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας (κι εντός των 14 ημερών). Η διαφορά με πριν είναι ότι μπορεί ο πελάτης να αιτηθεί την ακύρωση ακόμη και την ίδια μέρα της ενεργοποίησης αρκεί να γίνει το αργότερο 1 ώρα πριν από αυτήν, αφού προβλέπονται και άλλοι αμεσότεροι τρόποι επικοινωνίας (ηλεκτρονική φόρμα, IVR κλπ) εκτός του έγγραφου τρόπου που συνήθως έπαιρνε ώρες ή και μέρες και ήταν το σημείο τριβής. Ορίζει ρητά ότι ο πάροχος έχει υποχρέωση να στείλει ενημερωτικό sms εντός το πολύ της επόμενης 1 ώρας μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, αναφέροντας χαρακτηριστικά "με την υποβολή του αιτήματος ακύρωσης, ο συνδρομητής ασκεί και το σχετικό δικαίωμα υπαναχώρησης". Με απλά λόγια αν έχουμε παραιτηθεί του δικαιώματος υπαναχώρησης κι έχει ξεκινήσει η διαδικασία φορητότητας πριν εκπνεύσει το 14ήμερο από την αίτηση, μπορούμε να την ακυρώσουμε εφόσον δεν έχει ενεργοποιηθεί η φορητότητα στον νέο πάροχο. Το κρίσιμο σημείο είναι ότι δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα ολοκληρωθεί οπότε ότι έχουμε να κάνουμε πρέπει να γίνει τάχιστα. Υπόψη ότι στον ΟΤΕ μπορεί η φορητότητα να ολοκληρωθεί πολύ σύντομα (2-3 μέρες.
ikaruga24 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Μόλις τώρα, Da1Li5oS είπε Για τις τιμολογιακές αλλαγές που πραγματοποιούν οι πάροχοι κάθε χρόνο δίχως τη συγκατάθεση του καταναλωτή. Δεν μπορεί να υπάρχει καμία τιμολογιακή αλλαγή στο πάγιο του συμβολαίου με κανέναν τρόπο πλέον εφόσον βρίσκεται σε δέσμευση. Υπάρχει μόνο η δυνατότητα από την εταιρία να αλλάζει κατά το δοκούν τη χρέωση των μονάδων μετά το πέρας του ελεύθερου χρόνο που έχεις. Αυτό σε κάποιες περιπτώσεις δίνει το δικαίωμα στον πελάτη να αποδεσμεύσει ατελώς αλλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις. Ισχύει για όλα τα συμβόλαια από την 1/1/2018. Συμβόλαια πριν από αυτήν την ημερομηνία ίσως επηρεαστούν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα