zebras84 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Πριν λίγες μέρες άλλαξα πάροχο από cyta σε wind γιατί μου έκαναν μια πολύ δελεαστική προσφορά. 16€/μήνα για internet έως 24mbps, σταθερά απεριόριστα, 2 ώρες κινητά και 25 ώρες για κινητά wind και Q, δωρεάν router, 2 sim με χρόνο ομιλίας και ιντερνετ κάθε μήνα καθώς και μια δωροεπιταγή 50 ευρώ από τα Public. Και όλα αυτά χωρίς να πληρώσω τέλη φορητότητας . Ενεργοποιήθηκε η γραμμή, συνέδεσα το ρούτερ και όλα καλά. Βάζω ένα παιδικό στο youtube να δει ο μικρός και αρχίζει να κολλάει σαν τρελό. Λέω ας κάνω ένα γρήγορο τεστ να δω πόση ταχύτητα έχω περίπου. 2mbps! Μέχρι πριν λίγες μέρες με τη cyta είχα πάνω από 10mbps και έβλεπα άνετα αγώνες στο stream. Τώρα δεν μπορώ να δώ όυτε τραγούδι στο youtube. Μπήκα στις ρυθμίσεις του ρουτερ (ZTE H108N V2.5) και βλέπω αυτό.... Εννοείται ότι οι τεχνικοί τους θα ακούσουν αύριο ή από Δευτέρα ουκ ολίγα... Έχει κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία με εταιρία ή εγώ είμαι ο περίεργος? Επεξ/σία 19 Μαΐου 2018 από zebras84
bill2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Μεγάλη διαφορά σύμφωνα με την εξασθένιση είσαι περίπου 2,85 καλωδιακά χιλιόμετρα
NikosKallithea Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Με wind έμπλεξε, καλα ξεμπερδεματα σου εύχομαι 6 1 1
jkoukos Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Δώστο βλάβη, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Λογικά κάτι δεν έχει κουμπώσει σωστά ή θα χρειαστεί reset στη πόρτα. 1
zebras84 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 9 ώρες πριν, bill2015 είπε Μεγάλη διαφορά σύμφωνα με την εξασθένιση είσαι περίπου 2,85 καλωδιακά χιλιόμετρα Δεν το κατάλαβα...
bill2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Πόσο απέχει το καλώδιο απο το αστικό κέντρο στο σπίτι σου
citelis Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Γενικά στη WIND έμπλεξες! Σπάνια κάποιος είναι απόλυτα ευχαριστημένος και ειδικά άμα ήταν σε άλλη εταιρία πριν που σχεδόν πάντα ήταν καλύτερα! 2
zebras84 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Το δήλωσα σαν βλάβη και μου είπαν ότι βλέπουν και αυτόι από το σύστημά τους ότι κάτι "βραχυκυκλώνει" . Γενικά πάντως μέχρι στιγμής τους βρίσκω πολύ εύκολα (και δωρεάν) μέσω της σελίδας τους στο facebook, τους στέλνω μήνυμα και με παίρνουν τηλέφωνο. αρκετά γρήγορα. Αν λυθεί το θέμα με την ταχύτητα, μπορώ να πω ότι έχουν πολύ ευγενική και πρόθημη να εξυπηρέτηση (μέχρι στιγμής ξαναλέω). 20 ώρες πριν, citelis είπε Γενικά στη WIND έμπλεξες! Σπάνια κάποιος είναι απόλυτα ευχαριστημένος και ειδικά άμα ήταν σε άλλη εταιρία πριν που σχεδόν πάντα ήταν καλύτερα! Εϊχα και παλαιότερα όταν έμενα Πετρούπολή και για μια διετία είχα σταθερά 13mbps χωρίς προβλήματα και διακοπές. Ίσως είμαι από τους λίγους αλλά αν εξαιρέσεις ένα γραφιοκρατικό πρόβλημα που προέκυψε όταν έκανα διακοπή συμβολαίου μπορώ να πώ ότι ήμουν αρκετά ευχαριστημένος.
Gkostas2007 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Στις 5/20/2018 στις 8:10 ΜΜ, zebras84 είπε Το δήλωσα σαν βλάβη και μου είπαν ότι βλέπουν και αυτόι από το σύστημά τους ότι κάτι "βραχυκυκλώνει" . Γενικά πάντως μέχρι στιγμής τους βρίσκω πολύ εύκολα (και δωρεάν) μέσω της σελίδας τους στο facebook, τους στέλνω μήνυμα και με παίρνουν τηλέφωνο. αρκετά γρήγορα. Αν λυθεί το θέμα με την ταχύτητα, μπορώ να πω ότι έχουν πολύ ευγενική και πρόθημη να εξυπηρέτηση (μέχρι στιγμής ξαναλέω). Εϊχα και παλαιότερα όταν έμενα Πετρούπολή και για μια διετία είχα σταθερά 13mbps χωρίς προβλήματα και διακοπές. Ίσως είμαι από τους λίγους αλλά αν εξαιρέσεις ένα γραφιοκρατικό πρόβλημα που προέκυψε όταν έκανα διακοπή συμβολαίου μπορώ να πώ ότι ήμουν αρκετά ευχαριστημένος. Γενικά οι σωστές εταιρείες φαίνονται στο πως διαχειρίζονται την επίλυση ενός προβλήματος. Δλδ αν είσαι τυχερός και δεν έχεις θεματα, όλες οι εταιρείες μια χαρά είναι. Το θέμα είναι πως θα διαχειριστούν μια βλάβη, ένα παράπονο κλπ. Προσωπικά με Wind και Nova, είμαι εντελώς απογοητευμένος.
Jorvik Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Αντιμετωπιζω ακριβως το ιδιο θεμα. Ιδιες απαντησεις δινουν και σε μενα. (βραχυκυκλωμα κτλπ) Το ηλιθιο ειναι οτι ενω τους δηλωνεις βλαβη και αναμενεις τηλεφωνο απο το τεχνικο τους τμημα, σε καλει ενας πωλητης να σου αντιπροτεινει αλλη συνδεση με νεο συμβολαιο. Μολις τους απανταω οτι δεν θελω κατι αλλο, αλλα επιθυμω επιδιορθωση της υπαρχουσας μου απαντουν οτι δεν γινεται κατι καλυτερο, το κλεινουν και καπακια ερχεται μυνημα στο κινητο οτι η ζημια επιλυθηκε.......... (ασχολιαστο). Τωρα ειμαι σε ανοιχτη γραμμη επικοινωνιας μαζι τους με καταγεγραμμενες συνομιλιες (ημερομηνια, διαρκεια, ονοματεπωνυμο εκπροσωπου) και ζηταω ΕΠΙΣΗΜΗ απαντηση σε τι οφειλεται το προβλημα. Εννοειται οτι παντα απαντανε κατι υποθετικο το οποιο αμεσως μετα προσπαθουν να το δικαιολογησουν με αερολογιες. Σκοπος μου ειναι ειτε να λυθει το προβλημα, ειτε να μεταβω σε αλλο προγραμμα ΧΩΡΙΣ ομως διετης ανανεωσης του χρονου ληξης της συνεργασιας μας. Αν εχω καμμια εξελιξη θα ενημερωσω.
zebras84 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 15 μέρες από την "ενεργοποίηση" της σύνδεσης και το πρόβλημα παραμένει. Η επίσημη απάντηση τους είναι ότι έχουν δώσει τη βλάβη στον ΟΤΕ εδώ και μέρες αλλά ακόμα δεν τους έχουν απαντήσει για το πότε θα το διορθώσουν. Τους είπα ότι ο πρώτος λογαριασμός ήρθε αλλά ακόμα τηλέφωνο δεν έχω και μου είπαν ότι θα πιστωθεί κάποιο ποσό για τις μέρες που δεν λειτουργούσε το τηλέφωνο. Εάν μέχρι τη Δευτέρα δεν έχει λυθεί το θέμα σκεφτομαι να πάω σε κατάστημα για καταγγελία της σύμβασης.
bill2015 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δοκίμασες καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή και εεττ ;
Gkostas2007 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Στις 1/6/2018 στις 8:08 ΠΜ, bill2015 είπε Δοκίμασες καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή και εεττ ; ΕΕΤΤ μόνο αν δεν λύνεται η βλάβη. Συνήγορος μόνο για καταγγελία της Σύμβασης.
Jorvik Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Updates: 3 διαφορετικοι υπαλληλοι μου εδωσαν τις εξης απαντησεις. 1) ειναι μακρια το ΚΑΦΑΟ, 2) εχει υγρασια η καλωδιωση, 3)κακη ποιοτητα δικτιου. Οταν τους αναφερεις συγκριτικο 2 διαμερισματων στην ιδια κατοικια με το ιδιο προγραμμα στην ιδια εταιρια, με 2mbps το ενα και 14mbps το αλλο, παλι απαντανε οτι τους κατεβει. Τελικα βγηκε ενας προισταμενος που απλα μου ανεφερε οτι ειναι θεμα ποιοτητας δικτιου γενικα και οτι το μονο που μπορουν να κανουν ειναι προσφορα για νεα συνδεση με νεο συμβολαιο κτλπ. Οταν τους ρωτησα αν μπορει να ερθει ενας τεχνικος να μετρησει την γραμμη, ή να προχωρησουν σε αλλαγη πορτας ή οριου μου απαντησαν οτι δεν ειναι πολιτικη της εταιριας να το κανει αυτο. Οποτε προχωρησα σε γραπτη αναφορα του προβληματος μου με τηλεφωνικες υποδειξεις και ονοματεπωνυμα και αναμενω επισημη απαντηση, πριν προχωρησω σε καταγγελια. Δεν μπορω να περιμενω αλλους Χ μηνες με 2mbps συνδεση.....
zebras84 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Εγω τους ξαναπήρα χτες για τρίτη φορά να δω τι γίνεται με το θέμα μου. Αφού μου απάντησαν το κλασσικό " έχετε δίκιο, μας καθυστερεί ο δημόσιος πάροχος, θα επαναπροωθήσω το αίτημα σας για άμεση επίλυση" τους είπα ότι αυτα μου τα ξαναείπανε και αν δεν λυθεί το πρόβλημα μέχρι τέλος εβδομάδας θα καταγγείλω την σύμβαση για αθέτηση όρων στην ΕΕΤΤ. Σήμερα πρωί πρωί με πήραν για να κανονίσουμε ραντεβού με τεχνικό της εταιρίας .Δευτέρα πρωί που θα έρθει ελπίζω να τελειώσει το θέμα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα