donstefano Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Καλημερα σας. Δημιουργω αυτο το θεμα επειδη παρατηρω αρκετα προβληματα με διαφορα σκουτζομαγαζα, μεγαλες αλυσιδες κτλ, οπου καλο ειναι για την ενημερωση ολων των μελων του Forum που πραγματοποιουμε ηλεκτρονικες και οχι μονο αγορες, να αναφερουμε προβληματα τα οποια αντιμετωπισαμε σχετικα με την τηρηση εκ μερους τους των εγγυησεων, aftermarket-services, μονομερης ακυρωσεις παραγγελιων, συχνα λανθασμενες διαθεσιμοτητες προιοντων η λανθασμενες τιμες. Παρακαλω να αναφετε το καταστημα και το Threat που εχετε ανοιξει για το συγκεκριμενο θεμα ωστε τα μελη να μπορουν να διαβασουν και να γνωριζουν οσο το δυνατον περισσοτερες λεπτομερειες ωστε η αποψη να ειναι οσο γινεται πιο ολοκληρωμενη. Γιατι αν απλα γραφετε ''Το ΤΑΔΕ μαγαζι δεν ειναι καλο γιατι μου κανε αυτο και αυτο και αυτο'' Δεν θα βοηθησει.Να αναφερεστε σε ποστ να μπορουμε να το διαβαζουμε Καλο ειναι το ποστ να εχει μορφη: Αντιμετωπισα προβλημα με το καταστημα ΤΑΔΕ σχετικα με την εγγυηση προιοντος που αγορασα.Και μετα παραθεση του λινκ. Οπως πχ αυτο που εξελισεται τωρα. Ευχαριστω πολυ και καλη συνεχεια! ΥΓ. Αν ειναι καλυτερο να μεταφερθει σε αλλη κατηγορια για καλυτερη ενημερωση η που να ταιριαζει περισσοτερο παρακαλω οι mods να το μεταφερουν.
Sheogorath Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, donstefano είπε Καλημερα σας. Δημιουργω αυτο το θεμα επειδη παρατηρω αρκετα προβληματα με διαφορα σκουτζομαγαζα, μεγαλες αλυσιδες κτλ, οπου καλο ειναι για την ενημερωση ολων των μελων του Forum που πραγματοποιουμε ηλεκτρονικες και οχι μονο αγορες, να αναφερουμε προβληματα τα οποια αντιμετωπισαμε σχετικα με την τηρηση εκ μερους τους των εγγυησεων, aftermarket-services, μονομερης ακυρωσεις παραγγελιων, συχνα λανθασμενες διαθεσιμοτητες προιοντων η λανθασμενες τιμες. Παρακαλω να αναφετε το καταστημα και το Threat που εχετε ανοιξει για το συγκεκριμενο θεμα ωστε τα μελη να μπορουν να διαβασουν και να γνωριζουν οσο το δυνατον περισσοτερες λεπτομερειες ωστε η αποψη να ειναι οσο γινεται πιο ολοκληρωμενη. Γιατι αν απλα γραφετε ''Το ΤΑΔΕ μαγαζι δεν ειναι καλο γιατι μου κανε αυτο και αυτο και αυτο'' Δεν θα βοηθησει.Να αναφερεστε σε ποστ να μπορουμε να το διαβαζουμε Καλο ειναι το ποστ να εχει μορφη: Αντιμετωπισα προβλημα με το καταστημα ΤΑΔΕ σχετικα με την εγγυηση προιοντος που αγορασα.Και μετα παραθεση του λινκ. Οπως πχ αυτο που εξελισεται τωρα. Ευχαριστω πολυ και καλη συνεχεια! ΥΓ. Αν ειναι καλυτερο να μεταφερθει σε αλλη κατηγορια για καλυτερη ενημερωση η που να ταιριαζει περισσοτερο παρακαλω οι mods να το μεταφερουν. Ναι, το κατάστημα είναι σκουπίδι (ειδικά μετά την ιστορία της αντικατάστασης μια R9 390 με μια 560), αλλά εδώ φταίει η Gigabyte, όχι το κατάστημα. Αν δήλωσε 2 χρόνια στην σελίδα του προιόντος, τόσα έχει υποχρέωση να παρέχει. Ο 3ος είναι απο την αντιπροσωπία/προμηθευτή/εταιρία. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2018 από Sheogorath
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα