Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο forum, 

Θα ήθελα να ρωτήσω ποιος είναι ο σωστός τρόπος εξαέρωσης του κυκλώματος ψύξης του αυτοκινήτου; 

Ακούω κάτι σαν νερά να γυρνάνε από την θέση του συνοδηγού. Όχι πάντα αλλά μερικές φορές. Το αυτοκίνητο είναι ένα Fiat Punto mk2 1200 κυβικά με 120.000 χλμ. 

Ευχαριστώ 

Επεξ/σία από desertman
  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, desertman είπε

Καλησπέρα στο forum, 

Θα ήθελα να ρωτήσω ποιος είναι ο σωστός τρόπος εξαέρωσης του κυκλώματος ψύξης του αυτοκινήτου; 

Ακούω κάτι σαν νερά να γυρνάνε από την θέση του συνοδηγού. Όχι πάντα αλλά μερικές φορές. Το αυτοκίνητο είναι ένα Fiat Punto mk2 1200 κυβικά με 120.000 χλμ. 

Ευχαριστώ 

Κάπου στα κολάρα στο κύκλωμα ψύξης έχει μια βίδα εξαέρωσης, από κει γίνεται, δεν ξέρω όμως πως ακριβώς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Η εξαέρωση στο ψυκτίκο κυκλωμα είναι πολύ απλή.
Αφού γεμίση το ψηγείο και το παγούρι με νερό ξεκινούμε το αμάξι με ανοικτό το καππάκι του ψηγείου.
Περιμένουμε να αναίβει η θερμοκρασία ώστε να ανοίξει ο θερμοστάτης και να έρθει βραστό νερό στο ψηγείο.
Όταν έρθει βραστό νερό αρχίζει να βγάζει φυσαλλίδες και φεύγει ο αέρας από το σύστημα.
Συμπληρώνουμε το νερό μέχρι να σταματίσει να βγάζει φυσαλλίδες και όταν σταματίσει σβήνουμε το αμάξι, βάζουμε το καππάκι και πάμε για φραπέ - κουραστήκαμε
 
Αν τα αγγλικα σου είναι σε μέτριο επίπεδο (δεν χρειάζεσαι και μεταπτυχιακο στην αγγλικη φιλολογια), δες το παρακάτω βίντεο. Σου λέει πως να το κάνεις και σου λύνει και κάποιες απορίες.
 

 

 

Επεξ/σία από villasg
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, desertman είπε

Καλησπέρα στο forum, 

Θα ήθελα να ρωτήσω ποιος είναι ο σωστός τρόπος εξαέρωσης του κυκλώματος ψύξης του αυτοκινήτου; 

Ακούω κάτι σαν νερά να γυρνάνε από την θέση του συνοδηγού. Όχι πάντα αλλά μερικές φορές. Το αυτοκίνητο είναι ένα Fiat Punto mk2 1200 κυβικά με 120.000 χλμ. 

Ευχαριστώ 

Ετσι κανουν τα Peugeot επειδη η εβαπορετα του καλοριφερ ειναι πιο ψηλα απο την ταπα του ψυγειου.Τα συγκεκριμενα,επειδη εχουν κλειστο κυκλωμα ψηξης,εχουν τρεις βαλβιδες εξαερωσης(αν δεν ανοιξεις τις βαλβιδες ψυκτικο στο ψυγειο δεν μπαινει).Μια στο ψυγειο,μια στον θερμοστατη και μια πανω στο κολαρο που παει στην εβαπορετα.Ανοιγεις και τις τρεις και βαζεις το υγρο(παραφλου,αντιψυκτικο etc).Μετα υπαρχει ενα ειδικο παγουρι(το εχουν οι αντιπροσωπιες) το οποιο κουμπωνει πανω στην ταπα του ψυγειο ή στην ταπα του δοχειου διαστολης και το οποιο ειναι χωρις πατο.Στην συνεχεια  αφου γεμισεις το παγουρι μεχρι πανω με ψυκτικο υγρο (αυτο γινεται για να κερδισεις υψος και να ξεπερασεις το υψος της εβαπορετας) βαζεις μπρος το αμαξι και το αφηνεις να δουλεψει μεχρι να ολοκληρωσει 2 κυκλους ψυξης(να ανοιξει 1 φορα το βεντιλατερ,να κλεισει,να ξανα ανοιξει και δευτερη και μολις κλεισει εισαι οκ) πιεζοντας κατα την διαρκεια τα κολλαρα.Πολλοι δεν ακολουθουν την συγκεκριμενη μεθοδο με αποτελεσμα να εγκλωβιζεται αερας στην εβαπορετα και πολυ συχνα να καιει φλαντζα το αμαξι(συνηθες φαινομενο σε Peugeot και οχι δεν φταινε τα αυτοκινητα).Κατι αναλογο ισχυει και στο δικο σου,ψαξτο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, villasg είπε
Η εξαέρωση στο ψυκτίκο κυκλωμα είναι πολύ απλή.
Αφού γεμίση το ψηγείο και το παγούρι με νερό ξεκινούμε το αμάξι με ανοικτό το καππάκι του ψηγείου.
Περιμένουμε να αναίβει η θερμοκρασία ώστε να ανοίξει ο θερμοστάτης και να έρθει βραστό νερό στο ψηγείο.
Όταν έρθει βραστό νερό αρχίζει να βγάζει φυσαλλίδες και φεύγει ο αέρας από το σύστημα.
Συμπληρώνουμε το νερό μέχρι να σταματίσει να βγάζει φυσαλλίδες και όταν σταματίσει σβήνουμε το αμάξι, βάζουμε το καππάκι και πάμε για φραπέ - κουραστήκαμε
 
Αν τα αγγλικα σου είναι σε μέτριο επίπεδο (δεν χρειάζεσαι και μεταπτυχιακο στην αγγλικη φιλολογια), δες το παρακάτω βίντεο. Σου λέει πως να το κάνεις και σου λύνει και κάποιες απορίες.
 

εγω θα σου γραφα οτι λεει ο φιλος παραπάνω
Συν οτι θα ελεγα να εχεις ανοιχτο το καλοριφερ και να περιμενεις μεχρι να ανοιξει το βεντιλατερ

Δημοσ.

Όπως έγραψαν , το αμάξι θα το αφήσεις στο ρελαντι υποχρεωτικά μεχρι να ανοιξει 1η φορα το βεντιλατέρ.

Άλλαξε και μια αντλία νερού , φθηνές είναι, γύρω στις 150.000 γίνεται η 1η αλλαγή.

Εμπορίου υπάρχουν ποιοτικές

Δημοσ.

Προσοχη οταν ανοιγεις την ταπα,το νερο ειναι βραστο και μπορει να βγει με πιεση.

Ξεβιδωσε λιγο την ταπα,θα ακουσεις τον αερα να βγαινει,αστο λιγο να χαλαρωσει και την ανοιγεις μετα λιγο λιγο.

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Έχει μια "βάνα" πάνω στο ψυγείο στη μία γωνία και μια μπροστά απ την καμπίνα. Άνοιξε και αυτές αν θες να γίνει εξαερωση χωρίς να το βάλεις μπροστά.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 17/5/2018 στις 5:40 ΜΜ, desertman είπε

Καλησπέρα στο forum, 

Θα ήθελα να ρωτήσω ποιος είναι ο σωστός τρόπος εξαέρωσης του κυκλώματος ψύξης του αυτοκινήτου; 

Ακούω κάτι σαν νερά να γυρνάνε από την θέση του συνοδηγού. Όχι πάντα αλλά μερικές φορές. Το αυτοκίνητο είναι ένα Fiat Punto mk2 1200 κυβικά με 120.000 χλμ. 

Ευχαριστώ 

 Σου εχει κρατησει καπου αερα στο κυκλωμα. Στο mk2, εχει ενα εξαερωτηρα στα κολαρα του καλοριφερ και ενα μπροστα στο ψυγειο. Ανοιγεις τον μπροστα εξαερωτηρα πρωτα και αν βγαζει νερα, τον κλεινεις..Αν δεν βγαζει, συμπληρωνεις παραφλου. Μετα πας στον πισω στο καλοριφερ.. ανοιγεις εκει και θεωριτικα θα ακουσεις αερα.. συμπληρωνεις παλι μεχρι να δεις να βγαζει απο εκει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...