Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε

Με χαλάει η πονηριά τους. Σου έδωσαν κάποια απόδειξη ότι το πιστωτικό κόπηκε από την Seasonic? Αν ναι ανέβασέ το εδώ να το δούμε.

Δηλαδής κανένα κατάστημα δεν θέλει να χάσει τα χρήματά του και θέλει ο κοσμάκις? Αυτή είναι λογική άλλου πλανήτη όχι γήινη.

Αφού το πιστωτικό είναι από την Seasonic τι την νοιάζει την εταιρεία? Αυτή θα αποζημιωθεί από την εταιρεία.

Κοιτα σου λεω τι μου ειπαν τωρα τι ακριβως γινεται απο πισω προσωπικα δεν με νοιαζει στην συγκεκριμενη περιπτωση και θα σου πω το γιατι. Γιατι απο φιλοτιμο και μονο μιας και δεν μου βγαλανε το λαδι και πραξανε τα δεοντα παλι απο εκει θα επαιρνα τροφοδοτικο δηλαδη γιατι να ζητησω τα λεφτα μου πισω και να παω σε αλλο καταστημα για να τα δωσω εκει εφοσον χρειαζομαι τροφοδοτικο και αυτοι ητανε κομπλε?Εφοσον δεν βρηκα κατι μου ειπαν την αλλη μου επιλογη την οποια δεχτηκαν χωρις πολλα πολλα και τελειωσε εκει το θεμα.Τωρα εσυ δηλαδη τι ηθελες παραπανω δεν καταλαβαινω?Το καταστημα δεν χανει λεφτα αν επιστρεψει ενα αντικειμενο απλα χανει το κερδος απο την πωληση που το παραξενο να μην θελει να χασει το κερδος αυτο δεν το βρισκω παραλογο το παραλογο θα ηταν να μου ελεγαν οτι δεν γινεται επιστροφη χρηματων βρες με το ζορι κατι αλλο η παρε κατι αλλο ισης αξιας εκει ναι θα ειχαμε θεμα.Και για την ιστορια υπαρχουν τετοια μαγαζια.Οποτε φιλε μου θεωρω υπερβολικη την εχθροτητα που εχεις απεναντι στα μαγαζια ισως αν πας με τετοιο τουπε στα μαγαζια για αυτο να σε αντιμετωπιζουν και αυτοι εχθρικα.Μια υποθεση κανω δεν ξερω αν ισχυει αλλα απο τον τροπο που μιλας για αυτα αυτο συμπεραινω.

Οσο για το πιστωτικο-επιστροφη χρηματων ολο αυτο εγινε τηλεφωνικα και απλα τωρα περιμενω να βαλουν τα χρηματα  οποτε μεχρι να μπουνε τα χρηματα στο λογαριασμο μου δεν θα πω κατι παραπανω μην το γκαντεμιασω και γινει καμια στραβη και βγεις εσυ αληθινος και μου βγαλουν το λαδι τελικα μεχρι να τα παρω πισω.

Επεξ/σία από icenex
  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μόνο υπερβολή δεν είναι αυτά που γράφω και για το συγκεκριμένο κατάστημα έχω καλή άποψη περι after sales support. Από πλευράς διαθεσιμότητας είναι ψιλό χάλια.

Αν το πιστωτικό είναι από την Seasonic τότε έχει κοπεί στο όνομά σου και δεν μπορείς να πάρεις κάτι άλλο από αυτούς εκτός από τροφοδοτικά της Seasonic.  Δεν μπορείς να πάρεις π.χ. σαγιονάρες για την παραλία. 

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε

Μόνο υπερβολή δεν είναι αυτά που γράφω και για το συγκεκριμένο κατάστημα έχω καλή άποψη περι after sales support. Από πλευράς διαθεσιμότητας είναι ψιλό χάλια.

Αν το πιστωτικό είναι από την Seasonic τότε έχει κοπεί στο όνομά σου και δεν μπορείς να πάρεις κάτι άλλο από αυτούς εκτός από τροφοδοτικά της Seasonic.  Δεν μπορείς να πάρεις π.χ. σαγιονάρες για την παραλία. 

Τι να σου πω οτι μου ειπαν τα εγραψα ακριβως οπως μου τα ειπαν τωρα σε ποιανου το ονομα εκοψαν πιστωτικο θα σε γελασω η ουσια ειναι αυτη που ειπα οτι στην τελικη θα παρω τα λεφτα μου πισω πρωτα ο θεος :P Απο εκει κ περα απο τα λεγομενα σου φανηκε σαν να εχεις τις χειροτερες εμπειριες απο καταστηματα και δεν μιλησα συγκεκριμενα για το techstore ουτε περιμενα κατι να μου πεις πανω στο συγκεκριμενο καταστημα σαν παραδειγμα το εφερα.Και για να μην βγαινω αλλο οφ απλα ανεφερα την εμπειρια στο αντιποδα σε οσα γραφονταν για το after sale support των ελληνικων καταστηματων και οπως ειπε και ενα παιδι πιο πανω δεν γινεται να μπαινουμε και να γραφουμε ολοι οσοι εχουν καλες εμπειριες συνηθως οταν γραφει καποιος γραφει γιατι εχει προβλημα και ζηταει βοηθεια η συμβουλη για να λυσει τετοια προβληματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, icenex είπε

Τι να σου πω οτι μου ειπαν τα εγραψα ακριβως οπως μου τα ειπαν τωρα σε ποιανου το ονομα εκοψαν πιστωτικο θα σε γελασω η ουσια ειναι αυτη που ειπα οτι στην τελικη θα παρω τα λεφτα μου πισω πρωτα ο θεος :P Απο εκει κ περα απο τα λεγομενα σου φανηκε σαν να εχεις τις χειροτερες εμπειριες απο καταστηματα και δεν μιλησα συγκεκριμενα για το techstore ουτε περιμενα κατι να μου πεις πανω στο συγκεκριμενο καταστημα σαν παραδειγμα το εφερα.Και για να μην βγαινω αλλο οφ απλα ανεφερα την εμπειρια στο αντιποδα σε οσα γραφονταν για το after sale support των ελληνικων καταστηματων και οπως ειπε και ενα παιδι πιο πανω δεν γινεται να μπαινουμε και να γραφουμε ολοι οσοι εχουν καλες εμπειριες συνηθως οταν γραφει καποιος γραφει γιατι εχει προβλημα και ζηταει βοηθεια η συμβουλη για να λυσει τετοια προβληματα.

Μας δουλεύεις? Στο πρώτο σου post τι έγραψες?

 

2 ώρες πριν, icenex είπε

Γενικα δυσκολα βρισκεις μαγαζι με καλο after sale support παντως 

 

Επεξ/σία από BlueBlood7
Δημοσ.

Αστο δεν με πιανεις...εγω μιλησα συγκεκριμενα για το καταστημα μονο και μονο για να το φερω ως παραδειγμα οπως εφερα και αλλα 2 στο πρωτο μου ποστ, απο σενα δεν ζητησα να μου πεις την γνωμη σου για το εν λογω καταστημα συγκεκριμενα αυτο εννοουσα πιο πανω. εν ολιγοις τα εφερα σαν παραδειγματα οτι υπαρχουν και καταστηματα που ειναι κομπλε.Αμα δεν καταλαβες και τωρα βαριεμαι να γραφω και να εξηγω μαλλον η δεν το εχω στο γραψιμο η εσυ δεν πιανεις αυτο που θελω να πω οπως και να εχει παω να παιξω κανα παιχνιδι και δεν χανω αλλο χρονο εδω τα φιλια μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεχίζεις να να θέλεις να με βγάλεις τρελό αλλά δυστυχώς τα γραπτά μένουν.

Ευχαριστώ για τα φιλά. Αμοιβαία τα αισθήματα.

Επεξ/σία από BlueBlood7
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε

Συνεχίζεις να να θέλεις να με βγάλεις τρελό αλλά δυστυχώς τα γραπτά μένουν.

Ευχαριστώ για τα φιλά. Αμοιβαία τα αισθήματα.

Σε ειπα τρελο? τι προβλημα εχετε μερικοι εδω μεσα?Ειπα οτι δεν πιανεις αυτα που γραφω η εγω δεν τα γραφω σωστα που ειπα οτι εισαι τρελος?Συνεννοηση μπουζουκι το κλεινω εδω προφανως εισαι απο αυτους που θελουν να αποδειξουν με τον εναν η με τον αλλον τροπο οτι εχουν δικιο σε οτι λενε και να πουνε την τελευταια κουβεντα.Go for it δεν ασχολουμαι αλλο μια εμπειρια εγραψα και βρηκες να πεις το μακρυ σου και το κοντο σου.

Δημοσ.

Παντως για το βιζιονστουντιο που είπατε εγω δεν ειχα θεμα, ειχα παρει ενα κουτι με πολλες γρατζουνιες στο τζαμι και δρχτηκαν να το παρουν πισω και να μου στειλουν αλλο.. εγω δεν το δεχτηκα ομως γιατι ειχα αναγκη το κουτι και τελικα με επικοινωνια στη κορσερ μου εστειλε η ιδια η κορσερ νεο τζαμι χωρις να χρειαστει να στειλω το παλιο πισω.. και απο οτι ενηερωθηκα αυτο ηταν ενα γνωστο προβλημα στα συγκεκριμενα κουτια..

Δημοσ.

Επειδη ειπα θα μπω να πω ποτε θα μπουνε τα λεφτα στο λογαριασμο μου.Τελικα το θεμα μου με το εν λογω μαγαζι τελειωσε χωρις προβληματα στις 2 μερες τριτη ητανε που ειπα για επιστροφη χρηματων στο λογαριασμο μου και χθες μπηκανε τα λεφτα.Οποτε μονο θετικο θεωρω ενα μαγαζι που δεν τους πηρα καν τηλεφωνο να μαθω ποτε θα μπουνε τα λεφτα και μεσα σε 2 μερες ειχε γινει η δουλεια μου.

Δημοσ.

Από eshop και Πλαίσιο παλιότερα που υπήρξε βλάβη σε hardware εντός εγγύησης δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.

Σε μια μητρική της gigabyte που είχα αγοράσει από msystem και παρουσίασε πρόβλημα η όλη διαδικασία απλά κράτησε λίγες μέρες παραπάνω γιατί την είχαν στείλει εξωτερικό , όμως επειδή δεν είχαν την ίδια σε στοκ ήταν πρόθυμοι να μου επιστρέψουν όλα τα χρήματα που το θεωρώ αξιέπαινη κίνηση για το εν λόγο κατάστημα.

Μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι, επίσης μετράει και η συμπεριφορά μας αλλά και πώς επιστρέφουμε ένα αντικείμενο.

  • Like 1
Δημοσ.

eshop επιστροφη καρτας ASUS 1 μηνα πριν ληξουν τα τρια χρονια.

επιστροφη ολου του ποσο ως πιστωτικο. ουτε μειωμενα ουτε χαζομαρες.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Να δώσω ένα update για την εξέλιξη του θέματος.

Η κάρτα πήγε στο service της Gigabyte, μετά απο την επικοινωνία μου μαζί της. Η κάρτα επιδιορθωθηκε.

Τα μεταφορικά και το κόστος επιδιόρθωσης (25ευρ.) που μου ζήτησε η  Gigabyte, τα κάλυψε η Digital Master.

Και τέλος καλό, όλα καλά.. έστω και με πλάγιο τρόπο και μετά από τις πιέσεις μου, είχα αποτέλεσμα.

Δημοσ.

Απιδιορθώθηκε? Έχεις απάντηση από την gigabyte ή από το Digital master?

Σε βλέπω να τρέχεις πάλι μετά από κάποιο καιρό.

  • Like 2
Δημοσ.

Το service της Gigabyte μου έστειλε οτι επιδιορθώθηκε η κάρτα. H Digital master δεν μεσολάβησε, μόνο την έστειλε γιατί ήταν εκεί η κάρτα. Στην ουσία σαν οικιακό πελάτη με εξυπηρέτησε η Gigabyte και η digital master μου πλήρωσε το ποσό επισκευής. Τώρα αν έχει θέμα ξανά θα δείξει, θα είναι θέμα service τότε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...