leros2004 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Με μία gigabyte r9 380 που χάλασε 2μιση χρονιά μετα την αγορά της, δεν είχα κανένα πρόβλημα με την εγγύηση.... Την πήγα στο κατάστημα και μετά απο κανα 2μηνο μου έστειλαν καινούργια. Όλη η ταλαιπωρία σου, οφείλεται στο κατάστημα και δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς έκανε ώστε να μην εξυπηρετηθείς απο την αρχή σωστά. Το μόνο που προσάπτω στη giga είναι ο χρόνος που απαιτείται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία... Επεξ/σία 20 Μαΐου 2018 από leros2004
mcrae13 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 17 λεπτά πριν, leros2004 είπε Με μία gigabyte r9 380 που χάλασε 2μιση χρονιά μετα την αγορά της, δεν είχα κανένα πρόβλημα με την εγγύηση.... Την πήγα στο κατάστημα και μετά απο κανα 2μηνο μου έστειλαν καινούργια. Όλη η ταλαιπωρία σου, οφείλεται στο κατάστημα και δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς έκανε ώστε να μην εξυπηρετηθείς απο την αρχή σωστά. Το μόνο που προσάπτω στη giga είναι ο χρόνος που απαιτείται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία... Το μετά από δίμηνο δεν είναι "κανένα πρόβλημα" φίλε μου. Εντάξει,έγινε δουλειά γι αυτό και το λες.Έμεινες ικανοποιημένος από το τελικό αποτέλεσμα και πήρες αυτό που δικαιούσουν. Αυτές οι διαδικασίες όμως δεν πρέπει να τραβάνε περισσότερο από 10,άντε το πολύ 20 μέρες. Και αυτό πάλι στο χέρι του εμπόρου είναι. Απλά δεν τους ¨καίει" ο κώλος τους να βιαστούν,να σπεύσουν τις διαδικασίες.Για να μην πώ οτι κανονικά πρέπει να σου δώσουν άμεσα άλλη αφου στο 99% των περιπτώσεων το σωστό μαγαζί αν θέλει παίρνει πιστωτικό.Το σωστό επαναλαμβάνω,που δεν έχει κάνει παραεισαγωγή και λοιπές π@π@ριές... Αυτό είναι το κακό με τα μαγαζιά εδώ.Το after sales support το βάζουν σε δευτεροτρίτη μοίρα. Και εγώ τελευταία φορά πριν 3-4 χρόνια που μου έτυχε (από Πλαίσιο) έμεινα 3 μήνες χωρίς κάρτα.Τι να πω,οτι έμεινα ευχαριστημένος στο τέλος επειδή μου δώσαν καινούρια? Όχι δεν έμεινα, τηλέφωνα κάθε τρεις και λίγο και επισκέψεις στο κατάστημα και αναμονή στην αναμονή,μου βγήκε η πίστη,δεν θέλω να το ξαναζήσω. 7
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 21 Μαΐου 2018 By the way τι πάει να πει "Η εγγύηση δεν είναι transferable"; Η εγγύηση συνοδεύει το προϊόν. Όσο το κατέχεις νόμιμα (π.χ. έχεις την απόδειξη αγοράς), δε μπα να είσαι και ο χιλιοστός του κάτοχος, δεν έχει καμία σημασία. Έχω κάτι λάθος στο συλλογισμό μου; Ισχύει κάτι διαφορετικό; Γιατί μέχρι τώρα στις αγγελίες όταν διάβαζα "Εγγύηση amazon", ήμουν "Γουάου! ", ενώ τώρα ισοδυναμεί με "Δεν έχει εγγύηση"???
Fulgore Δημοσ. 21 Μαΐου 2018 Δημοσ. 21 Μαΐου 2018 16 ώρες πριν, mcrae13 είπε Αυτές οι διαδικασίες όμως δεν πρέπει να τραβάνε περισσότερο από 10,άντε το πολύ 20 μέρες. Και αυτό πάλι στο χέρι του εμπόρου είναι. Απλά δεν τους ¨καίει" ο κώλος τους να βιαστούν,να σπεύσουν τις διαδικασίες.Για να μην πώ οτι κανονικά πρέπει να σου δώσουν άμεσα άλλη αφου στο 99% των περιπτώσεων το σωστό μαγαζί αν θέλει παίρνει πιστωτικό.Το σωστό επαναλαμβάνω,που δεν έχει κάνει παραεισαγωγή και λοιπές π@π@ριές... Αυτό είναι το κακό με τα μαγαζιά εδώ.Το after sales support το βάζουν σε δευτεροτρίτη μοίρα. Και εγώ τελευταία φορά πριν 3-4 χρόνια που μου έτυχε (από Πλαίσιο) έμεινα 3 μήνες χωρίς κάρτα.Τι να πω,οτι έμεινα ευχαριστημένος στο τέλος επειδή μου δώσαν καινούρια? Όχι δεν έμεινα, τηλέφωνα κάθε τρεις και λίγο και επισκέψεις στο κατάστημα και αναμονή στην αναμονή,μου βγήκε η πίστη,δεν θέλω να το ξαναζήσω. Το προβλημα δεν ειναι αν κρατανε παραπανω μερες γιατι γιαυτο υπαρχει και η οδηγια να δινεται προσωρινη καρτα για να κανεις την δουλεια σου. Το προβλημα ειναι που ουτε αυτο δεν γινεται. Επισης τα περισσοτερα μαγαζια λειτουργουν με βαση τους ιδιους τους πελατες τους.Κοινως το μονο που κανουν ειναι να βρισκουν χ τροπους απλα για να προσφερουν φθηνοτερα την καρτα γραφικων απο τους αλλους.Ετσι κερδιζουν κοσμο/πελατες και ετσι κρατανε και αυτους που εχουν. Και για τις λιγες περιπτωσεις που θα γινει η στραβη ψιλο αδιαφορουν γιατι ξερουν την Ελληνικη νοοτροπια που την βλεπουμε και στις αξιολογησεις. Γιαυτο και γελασα πιο πισω που εγραψε ενας συμφορουμιτης να πανε λεει τα καταστηματα να κανουν υποδειξεις σε αλλα καταστηματα στο κομματι του after sales. Δεν εχουν καμια αρμοδιοτητα για κατι τετοιο και ειναι φανταστικα σεναρια που φυσικα δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα. Υπαρχουν γιαυτο τον λογο αρμοδιοι φορεις οι οποιοι σε συνδιασμο με το ιδιο το κρατος(οπως η Τσεχια που αναφερθηκε)κανουν τις αναλογες συστασεις/κυρωσεις.
mindtrapper Δημοσ. 21 Μαΐου 2018 Δημοσ. 21 Μαΐου 2018 5 ώρες πριν, GeorgeMan είπε By the way τι πάει να πει "Η εγγύηση δεν είναι transferable"; Η εγγύηση συνοδεύει το προϊόν. Όσο το κατέχεις νόμιμα (π.χ. έχεις την απόδειξη αγοράς), δε μπα να είσαι και ο χιλιοστός του κάτοχος, δεν έχει καμία σημασία. Έχω κάτι λάθος στο συλλογισμό μου; Ισχύει κάτι διαφορετικό; Γιατί μέχρι τώρα στις αγγελίες όταν διάβαζα "Εγγύηση amazon", ήμουν "Γουάου! ", ενώ τώρα ισοδυναμεί με "Δεν έχει εγγύηση"??? Δεν ξέρω παιδιά, μην σας πάρω στον λαιμό μου. Απλα σε κάποιο forum/reddit είχα πετύχει περίπτωση που το Amazon δεν κάλυψε εγγύηση σε δεύτερο αγοραστή. Ίσως ηταν στην Αμερική όμως και να είναι διαφορετικά στην Ευρώπη. Πάντως αν το ψάξετε λίγο θα δείτε μερικές εταιρίες GPU να γράφουν ξεκάθαρα στους όρους οτι η εγγύηση καλύπτει τον original buyer και είναι non transferable. Ίσως στην Ευρώπη δεν μπορούν να το κανουν και γι αυτό δεν το ξέρουμε.
HPPRO Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Στις 21/5/2018 στις 6:32 ΜΜ, mindtrapper είπε Δεν ξέρω παιδιά, μην σας πάρω στον λαιμό μου. Απλα σε κάποιο forum/reddit είχα πετύχει περίπτωση που το Amazon δεν κάλυψε εγγύηση σε δεύτερο αγοραστή. Ίσως ηταν στην Αμερική όμως και να είναι διαφορετικά στην Ευρώπη. Πάντως αν το ψάξετε λίγο θα δείτε μερικές εταιρίες GPU να γράφουν ξεκάθαρα στους όρους οτι η εγγύηση καλύπτει τον original buyer και είναι non transferable. Ίσως στην Ευρώπη δεν μπορούν να το κανουν και γι αυτό δεν το ξέρουμε. Τυγχάνει να αγοράζω από Amazon και έχω πουλήσει αρκετά προϊόντα ως μεταχειρισμένα σε 3ους, όποτε έχω μια εμπειρία με τις εγγυήσεις. Αν ο 2ος 3ος κλπ αγοραστής δεν έχει λογαριασμό στην Αμαζον τότε δε τον καλύπτει. Αν έχει λογαριασμό τότε για να τον καλύψει θα πρέπει ο 1ος αγοραστής να ανοίξει το RMA για λογαριασμό του 2ου 3ου κλπ αγοραστή. Στην περίπτωση που εκδοθεί πιστωτικό κ δεν γίνει αντικατάσταση τότε το πιστωτικό εκδίδεται στα στοιχεία στοιχεία του 1ου αγοραστή
mindtrapper Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Άρα καλά θυμάμαι, η μόνη περίπτωση που είναι ΟΚ ο δεύτερος αγοραστής είναι αν του ανοίξει rma ο original αγοραστής και παίξει αντικατάσταση ή refund και του στείλει τα χρηματα μετά. Καλό είναι να το έχουμε υπόψη μας. Επεξ/σία 23 Μαΐου 2018 από mindtrapper
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Δυστυχώς κι εγώ ίδιες εμπειρίες με σας. Θα έλεγα μάλιστα ότι τα τελευταία χρόνια αντί να βελτιωθούν, έχουν γίνει ΠΟΛΥ χειρότερα τα ελληνικά μαγαζιά πληροφορικής. Έχω αντιμετωπίσει εχθρικότητα και passive aggressive ύφος από το πρώτο ευγενικό μου email για rma από techstore. Υφάκι και αγένεια σε visionstudio. Από you.gr, που υποτίθεται είναι μεγάλη αλυσίδα και infoquest, τους ζήτησα να επιστρέψω χαλασμένο εντός εγγύησης σκληρό σε ένα τοπικό του υποκατάστημα (τον είχα παραγγείλει μέσω ιντερνετ) και μου απάντησαν να τον στείλω Αθήνα με δικά μου έξοδα αποστολής (!). Πλαίσια και eshop ας μην τα σχολιάσω ... Βασικά και πριν 10-20 χρόνια είχαμε παράπονα από τα ελληνικά μαγαζιά (θυμηθείτε πχ τις επικές διαμάχες αναγνωστών-μαγαζών στην στήλη αλληλογραφίας του ram). ΑΛΛΑ τότε παρέμενε μια διαφορά -υπέρ του μαγαζιού πληροφορικής- μεταξύ του να αγοράσεις από πλυντηριάδικο/τηλεορασάδικο ή από εξειδικευμένο κατάστημα. Σήμερα έχουν γίνει τέτοιο χάλι (σίγουρα με κάποιες εξαιρέσεις) που ειλικρινώς προτείνω σε φίλους να πάρουν από κωτσόβολους και mediamarkt αν έχουν αυτό που θέλουν παρά από πλαίσια, eshop, βιζιοστούντιο, τεκστόρια και τους άλλους. Ειλικρινώς δεν βρίσκω διαφορά πλέον. Καλύτερα ετοιματζίδικο PC από κωτσόβολους (προσωπικά θα έπαιρνα parts από amazon)... Αυτή είναι η κατάντια (γιατί για κατάντια πρόκειται). YΓ: Αγόρασα πριν 1,5 χρόνο Radeon R9 Fury από amazon και σκεφτόμουν "ίσως έκανες μαλακία, πώς θα στείλεις πανάκριβο δέμα τέτοια κάρτα αν πάει κάτι στραβά;". Τελικά όντως... πήγε (παίρνοντας, με την ευκαιρία, μάζι της στο θάνατο και μια pci express θύρα της μητρικής. ποτέ δεν φαντάστηκα ότι η δεύτερη PCIe θύρα θα μου χρησιμευε έτσι :-P ). Το amazon μου πλήρωσε έξοδα αποστολής σε Γαλλία με κούριερ την μέρα που την έστειλα, και refund της πλήρους αξίας μια μέρα αφού την παρέλαβε. Και στο you.gr ... ήθελαν να στείλω μηχανικό σκληρό με κούριερ και δικά μου έξοδα και δεν δεχόταν να τον επιστρέψω σε υποκατάστημά δικό τους στην Θεσσαλονίκη. Πραγματικά φταίνε μόνο οι ίδιοι για όσα τους επιφυλάσσει το μέλλον, και τους πελάτες που χάνουν. Δεν τους λυπάμαι. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2018 από Επισκέπτης
kaklikos Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Οσον αφορα την amazon και την εγγυηση ως 2ος αγοραστης απο παλιοτερη μου απορια. Αφορα επεξεργαστη ΙΝΤΕL. Thank you for contacting Amazon.de I understand that you want to buy the item from another customer of Amazon.de so you had some questions. First of all, Amazon only offers 2 year warranty and not 3 year warranty, perhaps that one is from the manufacturer, but that is something you would have to check with them. Second thing is that in case anything happens to the device, the original buyer, who purchased it from Amazon.de is the one who would have to contact us, we would not be able to assist you with anything you did not purchase directly through Amazon.de Therefore I would not advise you to continue with this purchase, but it is entirely up to you. I am just worried that you would not be properly assisted if anything happens and I believe that we would all rather avoid that. I hope that you will find this information useful and helpful. 1
Xristaras12 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Στις 21/5/2018 στις 12:29 ΜΜ, GeorgeMan είπε By the way τι πάει να πει "Η εγγύηση δεν είναι transferable"; Η εγγύηση συνοδεύει το προϊόν. Όσο το κατέχεις νόμιμα (π.χ. έχεις την απόδειξη αγοράς), δε μπα να είσαι και ο χιλιοστός του κάτοχος, δεν έχει καμία σημασία. Έχω κάτι λάθος στο συλλογισμό μου; Ισχύει κάτι διαφορετικό; Γιατί μέχρι τώρα στις αγγελίες όταν διάβαζα "Εγγύηση amazon", ήμουν "Γουάου! ", ενώ τώρα ισοδυναμεί με "Δεν έχει εγγύηση"??? αν και λίγο αργά το είδα σαν θέμα, μην πας μακριά πρόσφατο παράδειγμα με την Η100ι της υπογραφης αγορασμένη απο μέλος εδω πέρα και φίλο. Βγάζει πρόβλημα, μιλάω απ ευθείας με corsair, ναι οκ εχει θέμα στειλτε μας αποδεικτικό αγοράς,στέλνω την αποδειξη και μου λένε οτι τα στοιχεία της αποδειξης δεν ειναι ιδια με αυτά του λογαριασμού. εξηγώ οτι την εχω εγώ με τα δικά του στοιχεία εγινε η παραγγελία και μου λενε να επικοινωνήσει εκείνος με αυτούς γιατί δεν παρέχουν μεταφερόμενη εγγύηση. εν τελει περίμενα 1 μήνα το e-gate να μου φέρει αντικατάσταση. 1
Fulgore Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 8 ώρες πριν, kaklikos είπε Οσον αφορα την amazon και την εγγυηση ως 2ος αγοραστης απο παλιοτερη μου απορια. Αφορα επεξεργαστη ΙΝΤΕL. Thank you for contacting Amazon.de I understand that you want to buy the item from another customer of Amazon.de so you had some questions. First of all, Amazon only offers 2 year warranty and not 3 year warranty, perhaps that one is from the manufacturer, but that is something you would have to check with them. Second thing is that in case anything happens to the device, the original buyer, who purchased it from Amazon.de is the one who would have to contact us, we would not be able to assist you with anything you did not purchase directly through Amazon.de Therefore I would not advise you to continue with this purchase, but it is entirely up to you. I am just worried that you would not be properly assisted if anything happens and I believe that we would all rather avoid that. I hope that you will find this information useful and helpful. Ειναι απολυτως λογικο αυτο που γραφουν γιατι την παραγγελια την κανεις ηλεκτρονικα μεσω του site τους και αρα με συγκεκριμενα στοιχεια. Επισης υποψην κατι που δεν αναφερεται συχνα αλλα το amazon αυτο καθαυτο καλυπτει συγκεκριμενη εγγυηση οπως αναφερθηκε παραπανω. Μετα απο αυτο το διαστημα στην ουσια σου πεταει το μπαλακι σε σενα και σου λεει να μιλησεις κατευθειαν με τον κατασκευαστη και αρα οχι με αυτο. Το λεω αυτο κυριως για προιοντα με εγγυησεις 3 και κυριως 5 και πανω χρονια. Στις 2/6/2018 στις 11:48 ΜΜ, xrhstoskzn είπε Δυστυχώς κι εγώ ίδιες εμπειρίες με σας. Θα έλεγα μάλιστα ότι τα τελευταία χρόνια αντί να βελτιωθούν, έχουν γίνει ΠΟΛΥ χειρότερα τα ελληνικά μαγαζιά πληροφορικής. Έχω αντιμετωπίσει εχθρικότητα και passive aggressive ύφος από το πρώτο ευγενικό μου email για rma από techstore. Υφάκι και αγένεια σε visionstudio. Από you.gr, που υποτίθεται είναι μεγάλη αλυσίδα και infoquest, τους ζήτησα να επιστρέψω χαλασμένο εντός εγγύησης σκληρό σε ένα τοπικό του υποκατάστημα (τον είχα παραγγείλει μέσω ιντερνετ) και μου απάντησαν να τον στείλω Αθήνα με δικά μου έξοδα αποστολής (!). Πλαίσια και eshop ας μην τα σχολιάσω ... Βασικά και πριν 10-20 χρόνια είχαμε παράπονα από τα ελληνικά μαγαζιά (θυμηθείτε πχ τις επικές διαμάχες αναγνωστών-μαγαζών στην στήλη αλληλογραφίας του ram). ΑΛΛΑ τότε παρέμενε μια διαφορά -υπέρ του μαγαζιού πληροφορικής- μεταξύ του να αγοράσεις από πλυντηριάδικο/τηλεορασάδικο ή από εξειδικευμένο κατάστημα. Σήμερα έχουν γίνει τέτοιο χάλι (σίγουρα με κάποιες εξαιρέσεις) που ειλικρινώς προτείνω σε φίλους να πάρουν από κωτσόβολους και mediamarkt αν έχουν αυτό που θέλουν παρά από πλαίσια, eshop, βιζιοστούντιο, τεκστόρια και τους άλλους. Ειλικρινώς δεν βρίσκω διαφορά πλέον. Καλύτερα ετοιματζίδικο PC από κωτσόβολους (προσωπικά θα έπαιρνα parts από amazon)... Αυτή είναι η κατάντια (γιατί για κατάντια πρόκειται). YΓ: Αγόρασα πριν 1,5 χρόνο Radeon R9 Fury από amazon και σκεφτόμουν "ίσως έκανες μαλακία, πώς θα στείλεις πανάκριβο δέμα τέτοια κάρτα αν πάει κάτι στραβά;". Τελικά όντως... πήγε (παίρνοντας, με την ευκαιρία, μάζι της στο θάνατο και μια pci express θύρα της μητρικής. ποτέ δεν φαντάστηκα ότι η δεύτερη PCIe θύρα θα μου χρησιμευε έτσι 😛 ). Το amazon μου πλήρωσε έξοδα αποστολής σε Γαλλία με κούριερ την μέρα που την έστειλα, και refund της πλήρους αξίας μια μέρα αφού την παρέλαβε. Και στο you.gr ... ήθελαν να στείλω μηχανικό σκληρό με κούριερ και δικά μου έξοδα και δεν δεχόταν να τον επιστρέψω σε υποκατάστημά δικό τους στην Θεσσαλονίκη. Πραγματικά φταίνε μόνο οι ίδιοι για όσα τους επιφυλάσσει το μέλλον, και τους πελάτες που χάνουν. Δεν τους λυπάμαι. Η κατασταση με τα χρονια εχει γινει πιο δυσκολη λογω και της οικονομικης κρισης που εχουμε εδω και 10χρονια. Δυστηχως ενα αλλο προβλημα που εχει κανει την κατασταση χειροτερη στην αγορα ειναι και παρα πολλοι ''εξυπνοι''Ελληναρες που εκαναν καταχρηση της εγγυησης(ειδικα σε Πλαισια με καμενες καρτες γραφικων 1 μηνα πριν τελειωσει η εγγυηση....)με αποτελεσμα μαζι με τα περι οικονομικης κρισης να τραβαμε οτι τραβαμε απο τους παντες. Γιαυτο και προσωπικα εγω εχω πει οτι οποιος θελει να αγοραζει απο Ελλαδα να αγοραζει ειτε απο συγκεκριμενα καταστηματα,ειτε συγκεκριμενες εταιρειες με αριστο after sales support οπως Corsair,logitech,evga,Dell που ακομα και απο 3ο καταστημα να τις αγοραζεις θα σε ξελασπωσει ο ιδιος ο κατασκευαστης. Αλλα οι περισσοτεροι στην Ελλαδα πανε με την νοοτροπια απο που θα γλυτωσουμε εστω και μισο ευρω,γιαυτο και καταστηματα οπως το digital master εχουν τοσο μεγαλη πελατεια οπως και αναλογα σκρουτζομαγαζα που πολεμανε ποιο θα ειναι φθηνοτερο στο σκρουτζ γιατι ξερουν που απευθυνονται.... 1
icenex Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Γενικα δυσκολα βρισκεις μαγαζι με καλο after sale support παντως απο προσωπικη εμπειρια και η μια προσφατη 24/5/2018 πηγα πισω το τροφοδοτικο της υπογραφης στο techstore στην καλλιθεα δεν ξερω αν το παιδι παραπανω λεει για το ιδιο καταστημα και οτι ειχε κακη εμπειρια εμενα με το συγκεκριμενο καταστημα η εμπειρια μου και η αντιμετωπιση τους ητανε αριστη σημερα με πηραν τηλεφωνο οτι το τροφοδοτικο δεν φτιαχνεται και η seasonic εκοψε πιστωτικο και μου ειπαν να παρω αλλο γιατι δεν υπαρχει το ιδιο και επειδη δεν βρηκα κατι που να θελω απο αυτους μου ζητησαν λογαριασμο τραπεζης να μου βαλουν τα χρηματα πισω(βεβαια κατσε να τα βαλουν πρωτα γιατι αυτο εγινε πριν απο 2 ωρες θα μαθω σε λιγες μερες αν τα βαλουν η θα μου βγαλουν το λαδι θα ποσταρω μολις εχω νεα).Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι αυτο ειναι το δευτερο τροφοδοτικο που μου χαλαει πριν ειχα ενα corsair 860i αν θυμαμαι καλα το μοντελο και τοτε ειχε κοπει παλι πιστωτικο και ειχα τσονταρει 30-40 ευρω για το seasonic και τοτε παλι δε με αντιμετωπισαν περιεργα ισα ισα πολυ ευγενικοι.Αλλη εμπειρια ειναι με το homelike-vnp shop που ουσιαστικα ειναι το ιδιο μαγαζι απο οτι εχω καταλαβει, απο εκει ειχα παρει εναν εξωτερικο σκληρο seagate ο οποιος τα επαιξε για καποιον λογο και παλι οι ανθρωποι με εξυπηρετησαν χωρις ιδιαιτερα προβληματα και χωρις να περιμενω 2-3 μηνες εντος 10-15 ημερων ειχα απαντησεις και στα 2 μαγαζια.Δεν τα κανω διαφημιση ισως τα κανω λιγο αλλα επειδη οντως συμπεριφερθηκαν αψογα στην περιπτωση μου και αν θυμαμαι καλα ειχα ανοιξει θεμα και στις 2 περιπτωσεις οποτε δεν τα λεω ολα αυτα γιατι καποιος με πληρωσε να τα πω( αυτο για τους τυχον καχυποπτους)Ενω κακη εμπειρια ειχα παλι προσφατα απο το tech support στην ηλιουπολη να μην τα πολυλογω δεν ψωνιζω απο αυτους αλλη φορα γιατι ειχα θεμα και μου βγαλανε το λαδι και να πεις οτι πηγα να γλυτωσω λεφτα οχι απλα ειπα να μην τρεχω και να κανω ταξιδι επειδη αυτο ητανε πιο κοντα σε μενα και ειχα ετοιμοπαραδοτα τα πραγματα που ηθελα.Εν ολιγοις δεν χρειαζεται να τους τσουβαλιαζουμε ολους εγω αυτο εχω να πω οσο αφορα το after sale support των μαγαζιων στο ελλαντα.
BlueBlood7 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, icenex είπε Γενικα δυσκολα βρισκεις μαγαζι με καλο after sale support παντως απο προσωπικη εμπειρια και η μια προσφατη 24/5/2018 πηγα πισω το τροφοδοτικο της υπογραφης στο techstore στην καλλιθεα δεν ξερω αν το παιδι παραπανω λεει για το ιδιο καταστημα και οτι ειχε κακη εμπειρια εμενα με το συγκεκριμενο καταστημα η εμπειρια μου και η αντιμετωπιση τους ητανε αριστη σημερα με πηραν τηλεφωνο οτι το τροφοδοτικο δεν φτιαχνεται και η seasonic εκοψε πιστωτικο και μου ειπαν να παρω αλλο γιατι δεν υπαρχει το ιδιο και επειδη δεν βρηκα κατι που να θελω απο αυτους μου ζητησαν λογαριασμο τραπεζης να μου βαλουν τα χρηματα πισω(βεβαια κατσε να τα βαλουν πρωτα γιατι αυτο εγινε πριν απο 2 ωρες θα μαθω σε λιγες μερες αν τα βαλουν η θα μου βγαλουν το λαδι θα ποσταρω μολις εχω νεα).Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι αυτο ειναι το δευτερο τροφοδοτικο που μου χαλαει πριν ειχα ενα corsair 860i αν θυμαμαι καλα το μοντελο και τοτε ειχε κοπει παλι πιστωτικο και ειχα τσονταρει 30-40 ευρω για το seasonic και τοτε παλι δε με αντιμετωπισαν περιεργα ισα ισα πολυ ευγενικοι.Αλλη εμπειρια ειναι με το homelike-vnp shop που ουσιαστικα ειναι το ιδιο μαγαζι απο οτι εχω καταλαβει, απο εκει ειχα παρει εναν εξωτερικο σκληρο seagate ο οποιος τα επαιξε για καποιον λογο και παλι οι ανθρωποι με εξυπηρετησαν χωρις ιδιαιτερα προβληματα και χωρις να περιμενω 2-3 μηνες εντος 10-15 ημερων ειχα απαντησεις και στα 2 μαγαζια.Δεν τα κανω διαφημιση ισως τα κανω λιγο αλλα επειδη οντως συμπεριφερθηκαν αψογα στην περιπτωση μου και αν θυμαμαι καλα ειχα ανοιξει θεμα και στις 2 περιπτωσεις οποτε δεν τα λεω ολα αυτα γιατι καποιος με πληρωσε να τα πω( αυτο για τους τυχον καχυποπτους)Ενω κακη εμπειρια ειχα παλι προσφατα απο το tech support στην ηλιουπολη να μην τα πολυλογω δεν ψωνιζω απο αυτους αλλη φορα γιατι ειχα θεμα και μου βγαλανε το λαδι και να πεις οτι πηγα να γλυτωσω λεφτα οχι απλα ειπα να μην τρεχω και να κανω ταξιδι επειδη αυτο ητανε πιο κοντα σε μενα και ειχα ετοιμοπαραδοτα τα πραγματα που ηθελα.Εν ολιγοις δεν χρειαζεται να τους τσουβαλιαζουμε ολους εγω αυτο εχω να πω οσο αφορα το after sale support των μαγαζιων στο ελλαντα. Άψογο δεν ήταν γιατί πιστωτικού με βάση κάποιο νόμο δεν υφίσταται. Αν σου έλεγαν "θέλετε να πάρετε κάτι άλλο ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα?" τότε ναι θα ήταν άψογο. Με την συγκατάθεσή σου και μόνο τότε ναι θα σου έδινε πιστωτικό. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2018 από BlueBlood7 2
icenex Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Μόλις τώρα, BlueBlood7 είπε Άψογο δεν ήταν γιατί πιστωτικού με βάση κάποιο νόμο δεν υφίσταται. Αν σου έλεγαν "θέλετε να πάρετε κάτι άλλο ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα?" τότε ναι θα ήταν άψογο. Με πηραν και μου λενε επακριβως γιατι νομιζω καπου χαθηκαμε στην μεταφραση.Μας εστειλαν απαντηση απο την seasonic οτι το τροφοδοτικο δεν φτιαχνεται και δεν υπαρχει αντικατασταση οποτε μας εκοψε πιστωτικο η seasonic και μου λενε αν θελετε βρειτε αλλο τροφοδοτικο απο το site μας και λεω οκ θα το κοιταξω και θα σας παρω να σας πω.Τελικα δεν βρηκα κατι που να μου κανει τι γινεται σε αυτην την περιπτωση υπαρχει δυνατοτητα να παραγγειλουμε κατι που θελω εγω η οχι? Και μου κανει οχι δεν γινεται οποτε θα μας δωσετε εναν λογαριασμο τραπεζης να σας βαλουμε τα χρηματα πισω.Σιγουρα ισως σε χαλαει το γεγονος οτι δεν προσφερθηκαν να επιστρεψουν τα χρηματα εξαρχης αλλα κανενα μαγαζι δεν θελει να χασει λεφτα η μια πωληση οποτε λογικο το βρισκω που εν μερη κοιτανε και αυτοι να μην χασουν την πωληση ομως δεν μπορω να παραβλεψω το γεγονος οτι με εξυπηρετησαν αμεσως χωρις πολλα πολλα και εφοσον δεν υπηρχε τροπος να με εξυπηρετησουν με κατι αλλο απο το μαγαζι τους μου επιστρεφουν τα χρηματα που το κακο σε ολο αυτο?
BlueBlood7 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Με χαλάει η πονηριά τους. Σου έδωσαν κάποια απόδειξη ότι το πιστωτικό κόπηκε από την Seasonic? Αν ναι ανέβασέ το εδώ να το δούμε. Δηλαδής κανένα κατάστημα δεν θέλει να χάσει τα χρήματά του και θέλει ο κοσμάκις? Αυτή είναι λογική άλλου πλανήτη όχι γήινη. Αφού το πιστωτικό είναι από την Seasonic τι την νοιάζει την εταιρεία? Αυτή θα αποζημιωθεί από την εταιρεία. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα