gorilas13 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Να δώσω κι ένα update : Το κατάστημα μου τηλεφώνησε και μου είπαν ότι μετά απο επικοινωνία με τον προμηθευτή τους..παραδέχτηκε το λάθος του και κάτι τέτοια τραγικά.. και ότι είτε να την στείλουν ξανά στον προμηθευτή, είτε να την στείλουν στο service απο εκεί, οπως συμφώνησε η Gigabyte σε μένα. Φυσικά και δεν δέχτηκα να πάει ξανα στον προμηθευτή τους και να μείνω χωρίς καμία πληροφορία, ποιος ξέρει για πόσο. Και θα την στείλω την κάρτα με την διαδικασία που πρότεινε, η εταιρεία και ο θεός βοηθός. Η κάρτα θα σταλεί από εκεί, ώστε να καλύψουν τα έξοδα κτλ εκείνοι, βέβαια θα ζητήσω tracking numbers κτλ. Αν για τον χ, ψ, λόγο δεν έχω αποτέλεσμα στην επισκευή..τότε θα το ψάξω και με συνήγορο κτλ.. 2
donstefano Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Παιζει να τους ειπε και κανενας οτι υπαρχει και θεμα εδω στο ινσομνια και φοβηθηκαν κανενα ρεζιλεμα η επειδη την εψαξες να ειπαν μην μπλεξουμε ας τον κανουμε αυτο που πρεπει. Οπως και να χει τραβα φωτο της καρτα και ενα βιντεακι να φαινεται η κατασταση της καρτας πριν την στειλεις και αν μπορεις στο πλανο τραβα και καμια ημερομηνια απο κανενα σαιτ πχ ζουγλα newsit κατλ να φαινεται η ημερομηνια!Αν σου πουνε μα μου να χεις αποδεικτικα στοιχεια. Ευχομαι ολα να πανε καλα και να τελιωνει το θεμα οπως πρεπει με επιδιορθωση η αντικατασταση! 1
gorilas13 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Όπως και να καταλήξει το θέμα, χαίρομαι που υπάρχει ένα forum όπως το insomnia. Ώστε να γνωστοποιούνται τέτοιες καταστάσεις, να ξέρουμε πως να κινηθούμε και σε τι τραγική κατάσταση είναι η εξυπηρέτηση στην Ελληνική αγορά στο κομμάτι του aftersales. Όποτε και αν βγάλω άκρη θα ενημερώσω. 6 1
Fulgore Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 13 ώρες πριν, gorilas13 είπε σε τι τραγική κατάσταση είναι η εξυπηρέτηση στην Ελληνική αγορά στο κομμάτι του aftersales. Όποτε και αν βγάλω άκρη θα ενημερώσω. Θα σε παρακαλουσα μονο να μην το γενικευεις αυτο. Το εν λογω καταστημα ειναι εδω και χρονια γνωστο τι ρολο βαραει οπως και αλλα παρομοια(ebw,visionstudio,eshop κλπ) τα οποια προτιμαει ο κοσμος απλα επειδη ειναι τα φθηνοτερα στο σκρουτζ.Δεν σημαινει οτι ολα τα μαγαζια ειναι τα ιδια,απλα συνηθως αυτα που εχουν καλυτερο after sales support ειτε θα ειναι ακριβοτερα(αρα αρκετοι μονο απο αυτο τους ριχνουν ακυρο),ειτε αν καποιος χρειαστει την εγγυηση τους και βγαλει ακρη,δεν θα ανοιξει θεμα να το μοιραστει με μας γιατι αρκετοι θα το περασουν ως προς διαφημιση για το καταστημα.
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 11 λεπτά πριν, Fulgore είπε Θα σε παρακαλουσα μονο να μην το γενικευεις αυτο. Το εν λογω καταστημα ειναι εδω και χρονια γνωστο τι ρολο βαραει οπως και αλλα παρομοια(ebw,visionstudio,eshop κλπ) τα οποια προτιμαει ο κοσμος απλα επειδη ειναι τα φθηνοτερα στο σκρουτζ.Δεν σημαινει οτι ολα τα μαγαζια ειναι τα ιδια,απλα συνηθως αυτα που εχουν καλυτερο after sales support ειτε θα ειναι ακριβοτερα(αρα αρκετοι μονο απο αυτο τους ριχνουν ακυρο),ειτε αν καποιος χρειαστει την εγγυηση τους και βγαλει ακρη,δεν θα ανοιξει θεμα να το μοιραστει με μας γιατι αρκετοι θα το περασουν ως προς διαφημιση για το καταστημα. Προφανώς και δεν το γενικεύει αλλά μόνο eshop και ΠΛΑΙΣΙΟ να βάλεις που έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς είναι λογικό να επικρατεί αυτή η άποψη. Επίσης υπάρχουν και δύο περιστατικά με το msystems που είχα διαβάσει καιρό τώρα για τα οποία παρενέβησαν τρίτοι για να λυθούν τα θέματα και να μην βρομίσει το κατάστημα. Μπορεί να ήταν και ατυχής στιγμή κάποιου υπαλλήλου. Το δέχομαι και αυτό. Αλλά λίγο χρειάζεται για να σου βγει το όνομα. Και στο κάτω κάτω ας κάνουν και κάτι τα υπόλοιπα καταστήματα που υποτίθεται ότι είναι εντάξει. Είμαστε σε μια δημοκρατική χώρα. Ας συνεννοηθούν μεταξύ τους ώστε να παρθούν μέτρα για τα καταστήματα που έχουν πολλές καταγγελίες στα αρμόδια όργανα ΓΓΚ κλπ με πρόσχημα φυσικά την αρνητικά εικόνα που σχηματίζει ο καταναλωτής προς την ελληνική αγορά έτσι ώστε να παταχθεί επιτέλους η παρανομία στο ελληνικό κράτος. Ποιο κράτος θα μου πεις τώρα. Σωστό και αυτό. Ναι αλλά στο κάτω κάτω για 5-10 λαμόγια την πληρώνουν όλοι οι υπόλοιποι. Ή μήπως και αυτοί οι υπόλοιποι έχουν λερωμένη την φωλιά τους? Αν είναι εντάξει τι έχουν να φοβηθούν? Υπάρχουν τρόποι αρκεί να υπάρξει αντίδραση. 1
DiaperCh@nger Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Τα λαμόγια είναι οι περισσότεροι δυστυχώς. Λιγότεροι από 5-10 ειναι οι σωστοί κι όχι το αντίθετο. Είτε ηθελημένα, σκοπεύουν εξαρχής να μην παρέχουν τις σωστές υπηρεσίες, είτε έμμεσα επειδή δεν ξέρουν να παρέχουν σωστό aftersales, είτε επειδή δεν μπορούν. Πως γίνεται και συγκεκριμένος χρήστης όλα τα χρόνια που βλέπω το forum πετάγεται σα να μη πω τι για να μας πει μη τυχόν και θίξουμε κάνα μαγαζάκι... @Blueblood7 φυσικά και δεν αναφέρομαι σε σένα, εσύ είσαι κύριος πάντα. 1
Fulgore Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 39 λεπτά πριν, DiaperCh@nger είπε Πως γίνεται και συγκεκριμένος χρήστης όλα τα χρόνια που βλέπω το forum πετάγεται σα να μη πω τι για να μας πει μη τυχόν και θίξουμε κάνα μαγαζάκι... Μηπως γιατι το forum σε τετοια θεματα εχει μικρη επισκεψιμοτητα?Μηπως γιατι οι περισσοτεροι με βαση και τις αξιολογησεις στο σκρουτζ απλα τους ενδιαφερει να παραλαβουν ενα προιον και τιποτα αλλο? Μηπως γιατι στην τελικη ειναι και η φωνη της λογικης αυτο,δηλαδη να μην τσουβαλιαζουμε ολα τα καταστηματα της αγορας σε σχεση με τα χειροτερα? Και εγω και παρα πολλοι αλλοι εχει τυχει να κανουμε την χρηση της εγγυησης.Ε συγνωμη ρε παιδια αλλα οχι δεν ειμαστε καθε φορα παρεα με τον συνηγορο ή την ΓΓΚ πως να το κανουμε δηλαδη? Θελει καποιος να αγοραζει απο εξωτερικο τα παντα?Δικαιωμα του.Δεν εχει δικαιωμα να τσουβαλιαζει ολες τις εδω εταιρειες,εκτως αν εχει προσωπικη αποψη για τις περισσοτερες απο αυτες στο κομματι του after sales support. και δεν ειναι θεμα αν θιξεις καποιο μαγαζι,ειναι θεμα λογικης/νοοτροπιας και του ποσο στεκει αυτο στην πραξη. Αν δεν γινει αυστηρος και απαιτητικος ο πελατης,τοτε θα εχει και αναλογη αντιμετωπιση και εκμεταλλευση.Και αν οντως με παρακολουθεις στο τι γραφω στο forum σε αυτες τις περιπτωσεις(βεβαια το γιατι κανει καποιος που απλα παρακολουθει παρατηρησεις σε καποιο ενεργο μελος δεν το καταλαβαινω αλλα τεσπα),θα γνωριζεις κατα ποσο παιρνω το μερος των καταστηματων εκει που πρεπει και κατα ποσο οχι,ακομα και στην συγκεκριμενη περιπτωση. 1 ώρα πριν, BlueBlood7 είπε στο κάτω κάτω ας κάνουν και κάτι τα υπόλοιπα καταστήματα που υποτίθεται ότι είναι εντάξει.. Ας συνεννοηθούν μεταξύ τους ώστε να παρθούν μέτρα για τα καταστήματα που έχουν πολλές καταγγελίες στα αρμόδια όργανα ΓΓΚ κλπ με πρόσχημα φυσικά την αρνητικά εικόνα που σχηματίζει ο καταναλωτής προς την ελληνική αγορά έτσι ώστε να παταχθεί επιτέλους η παρανομία στο ελληνικό κράτος. Τι δουλεια εχει το χ καταστημα να επεμβει στο πως συμπεριφερεται το Ψ καταστημα στο κομματι του after sales support?Του πεφτει λογος?Εχεις δει εσυ σε καποια αλλη χωρα να γινονται αυτα τα πραγματα? Επισης δεν θυμαμαι να ανεφερα πουθενα για τελεια καταστημα ή να τα ονοματισα κιολας.Αλλα και παλι αλλο 1-2-3περιστατικα απο ενα καταστημα και αλλο 23περιστατικα απο το ιδιο καταστημα. Αν το Ψ καταστημα ειναι απαραδεκτο στο κομματι του after sale η λογικη λεει οτι και πελατες θα χασει και οσοι το τρεξουν δικαστικα θα φαει και προστιμα. 1
mindtrapper Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Στις 5/18/2018 στις 6:00 ΜΜ, chandra είπε Άσχετο με το βασικο θεμα - σχετικό με το amazon - μια msi gaming x 1070 - που πήρα σφραγισμένη απο ενα παλικαρι απο δω μέσα - και ειναι αγορασμένη απο amazon uk ξέρει κανεις ποσα χρόνια εγγυηση έχει? δεν επαθε κατι - δεν παιζω και καθολου σχεδον - για να ξερω τι υπολοιπο εχω ρωταω - ειναι αγορασμενη 24-11-16...ευχαριστώ.. Έχω μια υποψία ότι η εγγύηση Amazon δεν είναι transferable. Δεν μπορώ αυτήν την στιγμή να βρω κάτι στους όρους τους, αλλά η διαδικασία της επιστροφής γίνεται μέσα από το account, δεν ξέρω αν έχεις πρόβλημα αν ξεκινήσεις την διαδικασία με email απλά.
mcrae13 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Εγώ πάντως βλέπω οτι όλοι όσοι έχουν διαβάσει 5 αράδες σε κάποιο ελληνικό φόρουμ όπως καλή ωρα το insomnia, ή έχουν ακούσει 2-3 ιστορίες από γνωστους-φίλους,ή ακόμα αν έχει τύχει και στους ίδιους να χρειαστούν support από κατάστημα Ελλάδας για θέμα εγγύησης,σε περίπτωση που τους τύχει τώρα να χρειαστούν κάτι αντίστοιχο,θα κάνουν το σταυρό τους ,θα προσευχηθούν και μπορεί να κάνουν και κανα τάμα στην Παναγία της Τήνου για να πάνε όλα καλά. Κάτι που ΔΕΝ συμβαίνει αν έχεις αγοράσει από amazon ή κάποιο σοβαρό μαγαζί στο εξωτερικό. Όλα τα άλλα είναι θεωρίες.Παίζουμε λόττο κάθε φορά που θα μας τύχει να χρειαστούμε κάτι εδώ. 2
Fulgore Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, mcrae13 είπε Εγώ πάντως βλέπω οτι όλοι όσοι έχουν διαβάσει 5 αράδες σε κάποιο ελληνικό φόρουμ όπως καλή ωρα το insomnia, ή έχουν ακούσει 2-3 ιστορίες από γνωστους-φίλους,ή ακόμα αν έχει τύχει και στους ίδιους να χρειαστούν support από κατάστημα Ελλάδας για θέμα εγγύησης,σε περίπτωση που τους τύχει τώρα να χρειαστούν κάτι αντίστοιχο,θα κάνουν το σταυρό τους ,θα προσευχηθούν και μπορεί να κάνουν και κανα τάμα στην Παναγία της Τήνου για να πάνε όλα καλά. Κάτι που ΔΕΝ συμβαίνει αν έχεις αγοράσει από amazon ή κάποιο σοβαρό μαγαζί στο εξωτερικό. Όλα τα άλλα είναι θεωρίες.Παίζουμε λόττο κάθε φορά που θα μας τύχει να χρειαστούμε κάτι εδώ. Το θεμα των εγγυησεων γενικα θελει πολλη κουβεντα.Ξεκιναει αρχικα απο τον πωλητη και καταλληγει στην ιδια την εταιρεια/κατασκευαστη οπως τωρα καλη ωρα. Γιατι και για το amazon που αναφερεις μην ξεχνας οτι αρχικα επιτρεπει αρκετες φορες και αυτο σε υποπτα ατομα συνεργασιες(αρκετες φορες εχει πεσει scam απο 3ους πωλητες,ασχετως αν σε καλυπτει αργοτερα)και επισης δεν σου καλυπτει ολη την διαρκεια της επισκευης αν δεν κανω λαθος.Κοινως αν αγορασεις πχ ενα τροφοδοτικο με 10χρονια εγγυηση πχ και σου τυχει κατι στον 5ο χρονο,θα σου πει να μιλησεις με την κατασκευαστρια εταιρεια.Αλλα μιλαμε για μια μεγαλο εταιρεια η οποια εξυπηρετει κοσμο σε ολη την Ευρωπη αρα προφανως και οφειλει να εχει αναλογο after sales support. Οσον αφορα τον κατασκευαστη,δεν ειναι τυχαιο που εταιρειες οπως evga,corsair,logitech,dell,kingston κλπ ανεξαρτητως του απο που εχεις αγορασει ενα προιον τους παντα θα βγαλεις ακρη ακομα και απο καταστηματα με κακη φημη οπως το digital master ή το eshop. Και μου εχει τυχει να με κρεμασει το Πλαισιο σε προβλημα προιοντος Logitech, αλλα επειδη η εταιρεια ειναι γνωστη για το after sales support,μια επικοινωνια μαζι της ηταν αρκετη για να βγαλω ακρη.Απλα προωθησα το email/απαντηση της στο Πλαισιο και μετα η εξυπηρετιση ηταν αμεση χωρις πολλα πολλα. Γιαυτο και προσωπικα ειμαι επιλεκτικος οχι μονο απο ποιο καταστημα αγοραζω αλλα και ποια εταιρεια προτιμαω . Ο αλλος ο συμφορουμιτης παραπανω μου λεει οτι υπερασπιζομαι τα καταστηματα που με καθε πρωτη ευκαιρια που παρουσιαζεται αναλογη περιπτωση αυτο που λεω ειναι να μιλησει ο ενδιαφερομενος με ΓΓΚ και συνηγορο για να ενημερωθει για τα δικαιωματα του απο ποντικια και πληκτρολογια μεχρι playstation και οθονες.... Τελος τα καταστηματα που βλεπω και ειναι απαραδεκτα κανω αυτο που οφειλει καθε καταναλωτης. Vote with your wallet,κοινως τους ριχνω μαυρο σε μελλοντικες αγορες και ακομα και φυσικα δεν τα προτεινω ουτε σε γνωστους/φιλους μου ή τους ενημερωνω τι να προσεχουν. Δεν θα ριξω ακυρο σε ολα τα καταστηματα γιατι υπαρχουν και ορισμενα που μου εχουν φερθει σωστα στο κομματι αυτο. Ξερεις ποσες φορες εβλεπα στο forum κραξιμο για τις μεγαλες εταιρειες κινητης πιο παλια που εβγαζαν οτι να ναι προσφορες,και μετα οταν ξαναεβγαινε αλλη προσφορα μελλοντικα να επεφταν με τα μουτρα για αγορα? Επεξ/σία 20 Μαΐου 2018 από Fulgore
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 7 ώρες πριν, Fulgore είπε Τι δουλεια εχει το χ καταστημα να επεμβει στο πως συμπεριφερεται το Ψ καταστημα στο κομματι του after sales support?Του πεφτει λογος?Εχεις δει εσυ σε καποια αλλη χωρα να γινονται αυτα τα πραγματα? Επισης δεν θυμαμαι να ανεφερα πουθενα για τελεια καταστημα ή να τα ονοματισα κιολας.Αλλα και παλι αλλο 1-2-3περιστατικα απο ενα καταστημα και αλλο 23περιστατικα απο το ιδιο καταστημα. Αν το Ψ καταστημα ειναι απαραδεκτο στο κομματι του after sale η λογικη λεει οτι και πελατες θα χασει και οσοι το τρεξουν δικαστικα θα φαει και προστιμα. Το έγραψα ρε άνθρωπε τι δουλειά έχουν τα καταστήματα. Αναφορά σε κείμενο με πρόσχημα φυσικά την αρνητικά εικόνα που σχηματίζει ο καταναλωτής προς την ελληνική αγορά Να ασκηθεί πίεση προς το κράτος ώστε να παταχθεί η παρανομία ή να εφαρμόζονται οι νόμοι άμεσα. Δεν μπορεί για μερικά λαμόγια να την πληρώνουν οι υπόλοιποι. Δεν μπορώ εγώ να πληρώνω εφορία μέχρι και το τελευταία ευρώ και ο γείτονας να μην πληρώνει και να κάνει διακοπές στις Μπαχάμες. Μπορεί να γίνει κάλλιστα ένα νόμος έτσι ώστε όλα τα καταστήματα να εφαρμόζουν πιστά τους ήδη υπάρχοντες νόμους του ελληνικού κράτους όπως τον νόμο του 1994 αλλά και κάθε άλλη οδηγία/νόμο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όποιο κατάστημα δεν τους τηρεί θα πίπτει ράβδος με κλείσιμο καταστήματος για ένα διάστημα και ταυτόχρονα θα ανακοινώνονται τα καταστήματα αυτά. Απλά πράγματα Πες δεν θέλουν. Όχι δεν μπορούν. Άκου λέει τι σχέση έχει. 2
DiaperCh@nger Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) H πραγματική πίεση θα ασκηθεί όταν ο κόσμος αρχίσει να αγοράζει μαζικά απ'έξω και αρχίσουν να κλείνουν ο ένας μετά τον άλλον. Τότε μπορεί να σοβαρευτούν. Προσωπικά επειδή τόσα χρόνια που λέω για amazon caseking scan uk κλπ κλπ κατηγορούμαι ότι τσουβαλιάζω τους εγχώριους, ας ξαναγράψω δυο λόγια επ'αυτού. Με εξαίρεση το polytope που έκλεισε, όπου είχε ξηγηθεί πολύ σωστά ο τυπάρας που το είχε, αναφέρομαι σε εγγύηση ακριβού hardware, ποτέ μα ποτέ, ούτε μια φορά, ΠΟΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, δεν έχω εξυπηρετηθεί με βάση τα νόμιμα, από κανέναν εγχώριο λιανέμπορο. ΠΟΤΕ. Για αυτό τους έκοψα και εφάρμοσα τον κανόνα ότι κοστίζει πάνω από 100άρικο και δεν είναι evga, dell, logitech, corsair, ram, cpu αγορά μόνο από εξωτερικό, κατά προτίμηση amazon κι ας είναι ακριβότερο. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε φτηνό hardware, εκεί το παίζουν λίγο πιο άπλα και φυσικά δεν αναφέρομαι σε hardware όπου έχει πολύ καλή υποστήριξη η εταιρία του προϊόντος. Ναι με τα corsair και τις gskill όλοι το παίζουν κορυφαίο service. Επίσης δεν έχω αγοράσει από όλους. Αλλά όταν σε ακριβό hardware με έχουν κρεμάσει: plaisio, eshop, visionstudio, msystems, ebw, digitalmaster, pc1, mgmanager, e-world Όχι ρε παιδιά δεν σκοπεύω να αγοράσω απ'όλους για να δω τι θα γίνει. Κάηκε η γούνα μου. Όποιος θέλει ας αγοράσει gpu από hellasphonetechδενξέρωγωτι και μεγειά του. Εγώ γράφω και ξαναγράφω ότι παίζετε με τη τύχη όσων τους προτείνετε να αγοράσουν από τεκστοροαδάμηδοπριβέδες. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2018 από DiaperCh@nger 2
mcrae13 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 59 λεπτά πριν, DiaperCh@nger είπε H πραγματική πίεση θα ασκηθεί όταν ο κόσμος αρχίσει να αγοράζει μαζικά απ'έξω και αρχίσουν να κλείνουν ο ένας μετά τον άλλον. Τότε μπορεί να σοβαρευτούν. Προσωπικά επειδή τόσα χρόνια που λέω για amazon caseking scan uk κλπ κλπ κατηγορούμαι ότι τσουβαλιάζω τους εγχώριους, ας ξαναγράψω δυο λόγια επ'αυτού. Με εξαίρεση το polytope που έκλεισε, όπου είχε ξηγηθεί πολύ σωστά ο τυπάρας που το είχε, αναφέρομαι σε εγγύηση ακριβού hardware, ποτέ μα ποτέ, ούτε μια φορά, ΠΟΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, δεν έχω εξυπηρετηθεί με βάση τα νόμιμα, από κανέναν εγχώριο λιανέμπορο. ΠΟΤΕ. Για αυτό τους έκοψα και εφάρμοσα τον κανόνα ότι κοστίζει πάνω από 100άρικο και δεν είναι evga, dell, logitech, corsair, ram, cpu αγορά μόνο από εξωτερικό, κατά προτίμηση amazon κι ας είναι ακριβότερο. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε φτηνό hardware, εκεί το παίζουν λίγο πιο άπλα και φυσικά δεν αναφέρομαι σε hardware όπου έχει πολύ καλή υποστήριξη η εταιρία του προϊόντος. Ναι με τα corsair και τις gskill όλοι το παίζουν κορυφαίο service. Επίσης δεν έχω αγοράσει από όλους. Αλλά όταν σε ακριβό hardware με έχουν κρεμάσει: plaisio, eshop, visionstudio, msystems, ebw, digitalmaster, pc1, mgmanager, e-world Όχι ρε παιδιά δεν σκοπεύω να αγοράσω απ'όλους για να δω τι θα γίνει. Κάηκε η γούνα μου. Όποιος θέλει ας αγοράσει gpu από hellasphonetechδενξέρωγωτι και μεγειά του. Εγώ γράφω και ξαναγράφω ότι παίζετε με τη τύχη όσων τους προτείνετε να αγοράσουν από τεκστοροαδάμηδοπριβέδες. Αυτό συμβαίνει που γράφεις στα bold. Και όποιος εν τέλει εξυπηρετήθηκε,αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις έγινε μετά από αρκετή ταλαιπωρία.Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τραβάμε τέτοιο κανάλι για αυτά που απλά δικαιούμαστε. Το έγραψα και πριν,είναι κανένας απο εσάς σίγουρος και άνετος για αγορά του από Ελλάδα σε περίπτωση που χρειαστεί RMA?? Ευτυχώς ή δυστυχώς για κάποιους το Amazon είναι άμεσος ανταγωνιστής κάθε καταστήματος αφού και η διαδικασία αγοράς από εκεί είναι αν όχι το ίδιο εύκολη,πολλές φορές και ευκολότερη-πιο γρηγορη.Με ενα κλικ ψωνίζεις και έχεις το προϊόν σπίτι σου. Και ρωτάω και κάτι άλλο.Από μαγαζί της Ελλάδας έχει τύχει σε κάποιον να βγει κερδισμένος από συναλλαγή,από κάποιο λάθος ας πούμε,ή το μαγαζί για να τον αφήσει ευχαριστημένο του έδωσε το κάτι τις παραπάνω ?? Γιατί από αυτό το μαμημένο το amazon έχω δεκάδες παραδείγματα φίλων και γνωστών που ΚΕΡΔΙΣΑΝ. Γράφω ένα παραδειγμα ,φίλου και συμφορουμίτη.(δεν τον ονομάζω,αν θέλει το κάνει ο ίδιος) Παραγγελία gtx1080ti 850 ευρώ.Του ήρθε με ups ,και εκείνη την ημέρα έβρεχε και είχε βραχεί η συσκευασία από λάθος του courier.Παράπονο σε mail-επιστροφή του 25% του ποσού. Πείτε μου ένα μαγαζί στην Ελλάδα που θα κάνει κάτι τέτοιο.. 3
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Το e-world το είχα ξεχάσει. Ακόμα περιμένω να μου έρθει η παραγγελία πριν από 2 χρόνια Και για το e-gate έχει ακουστεί όπως και για καν δυο ακόμα που δεν τα θυμάμαι και δεν έχουν αναφερθεί. Η λίστα είναι ατελείωτη. Χώρια τα τα τοπικά καταστήματα σε μικρότερες πόλεις. Και μην ξεχνάμε ότι αυτά είναι τα περιστατικά τα οποία έχουμε ακούσει και διαβάσει από γνωστούς μας ή έχουμε εμείς οι ίδιοι πικρή εμπειρία. Πόσος κόσμος άραγε την έχει πατήσει που δεν γνωρίζει τα στοιχειώδη από τους νόμους ή δεν έχουν πρόσβαση στα διάφορα φόρουμ ή δεν γνωρίζουν για ΓΓΚ και συνήγορο? Αυτά τα περιστατικά δεν πρόκειται να τα μάθουμε ποτέ. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2018 από BlueBlood7 1
enable_your_mind Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Καλησπερα και απο εμενα .... Ειναι παρα πολλα που παιζουν ρολο το σημαντικοτερο ειναι η συμμετοχη και του ιδιου του κρατους τι νομους θα εχει να επιβαλει ωστε πρωτα απο ολα να εκπαιδευσει και τα διαφορα μαγιαζια αλλα και τους ιδιους τους καταναλωτες..... Εγω μενω στη Τσεχια και εδω υπαρχει τρελη προστασια στον καταναλωτη απο οτιδηποτε αγορες -παροχες εγγυησεων και τα λοιπα... Ας πουμε για οποιοδηποτε προιον αγορασεις δικτυακα απο καποιο μαγαζι εχεις το δικαιωμα επιστροφης 2 εβδομαδων απο την ημερα αγορας για οποιοδηποτε λογο με επιστροφη ολων των χρηματων σου ( απλα πας στο μαγαζι η το στελνεις πισω και δεν σε ρωτανε καν τον λογο που το επιστρεφεις και απλα σου δινουν πισω το συνολο του ποσου ) . Και κυριως το ποιο σημαντικο σε οτιδηποτε χρειαζεται να γινει ελεγχος για κατι που ειναι μεσα στην εγγυηση , οταν ενημερωσεις το μαγαζι αυτοι εχουν στην διαθεση τους 1 μηνα απο νομο του κρατους να κανουν ελεγχο και ειτε να στο φτιαξουν-αντικαταστησουν - επιστρεψουν το ποσο .... ολα ειναι και θεμα οργανωσης κρατους και επιβολης των νομων πρωτα απο ολα με γνομωνα την προστασια του καταναλωτη..... Δυστυχως στην Ελλαδα υπαρχει ελλειμα παιδειας και εκει γιατι αν υπηρχε ενα ολοκληρωμενο σχεδιο προστασιας κανεις δεν θα εκανε οτι γουσταρε ... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα